Το 2016 σε μια σελίδα {έμπνευση από Aspa on line}

by - Πέμπτη, Ιανουαρίου 05, 2017

in English soon 

Η πρώτη ανάρτηση της φετινής χρονιάς έχει να κάνει με την προηγούμενη!! 
Το 2016 σε μία σελίδα για να κρατήσει ο Νικόλας ενθύμιο από τη χρονιά που μας πέρασε!! 

Θα βρείτε το εκτυπώσιμο στην αγαπημένη μου Aspa on line , πατώντας εδώ. Το έχει σχεδιάσει η σούπερ ταλαντούχα κόρη της, Εβίτα!! (αν θέλετε το αγγλικό θα το βρείτε εδώ -εγώ θα το εκτυπώσω για τους μαθητές μου στο φροντιστήριο αγγλικών)


Το είχα δει από πέρυσι αλλά ήθελα να είναι ο Νικόλας αρκετά μεγάλος για να το γράψει μόνος του.. 
Και φέτος έφτασε η ώρα... 


Μπορώ να πω οτι είχε αναμενόμενες απαντήσεις ... όπως για τον καλύτερο του φίλο,  το αγαπημένο παιχνίδι (μυστήρια στο πεκίνο-τέλειο!!!) το αγαπημένο του βιβλίο (Τζερόνιμο Στίλτον δαγκωτό) αλλά και κάποιες που με άφησαν με ανοιχτό το στόμα.. όπως οτι του χρόνου θέλει να μάθει μποξ (whaaaaaat???)

Η καλύτερη ανάμνηση του είναι καλοκαιρινή ... που έπαιζαν με τη γιαγιά του στη θάλασσα... Είχαμε ρίξει πολύ γέλιο...
Και αυτή που τον δυσκόλεψε περισσότερο ήταν γιατί να είναι περήφανος για τον εαυτό του... Δεν ήξερε τι να απαντήσει.. (μήπως να δουλέψουμε την αυτοεκτίμηση λιγάκι;;) Του είπα εγώ μια λίστα με πράγματα που είμαι εγώ περήφανη γι'αυτόν και τελικά διάλεξε το οτι ξέρει να διαβάζει- που είναι και αυτό που του αρέσει να κάνει τον ελεύθερο χρόνο του (μεγαλώνω έναν βιβλιοφάγο χαχαχα) 


Είναι η καινούρια μας οικογενειακή παράδοση!!! 
Ξεκινήστε την κι εσείς!! 
Άντε και του χρόνου!!! 



You May Also Like

10 σχόλια

  1. θα φτάσει στα βαθιά -βαθιάααααααα γεράματά του και θα έχει να διαβάζει με τις ώρες όλες αυτες τις αναμνήσεις και πάλι δεν θα του φτάνει ο χρόνος!!!!!!!
    Κι εμείς φαν του Τζερόνιμο και φυσικά του ποδοσφαίρου!
    Καλή χρονιά να έχετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονια Νασια μου!! Με βλεπω τελικα να τις διαβαζω εγω αυτες τις αναμνησεις μου φαινεται και να θυμαμαι που ηταν μικρουλης χεχεχε!!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. πολλά πολλά φιλιά στο γλυκό σου το αγόρι. Είναι ένας κούκλος!!! Όσο για τις αναμνήσεις εμείς θα τις διαβάζουμε και θα κλαίμε από συγκίνηση ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Γιουλη μου!! Ετσι λεω κι εγω...χαχαχα... θα πεσει πολλη συγκινηση οταν τα διαβαζουμε στο μελλον!! φιλια

      Διαγραφή
  3. Τρέχω να το εκτυπώσω... καλή χρονιά Ελπίδα μου! εύχομαι και η φετινή χρονιά να σας έχει γερούς, χαμογελαστούς και δημιουργικούς! τα φιλιά μου στο Νικόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά Μαρακι μου!! να ειμαστε ολοι καλα!! ανυπομονω να δω και το δικο σας!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις ότι λατρεύω τα δοντάκια του Νικόλα ναι;;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτο το γλυκό αγόρι που μου έχει κλέψει την καρδιά! Μεγαλώνοντας ειμαι σίγουρη πώς θα είναι πολύ περήφανος για τη μαμά του! Πολλά φιλάκια Ελπιδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS