Στολίδι χρονοκάψουλα 2016

by - Παρασκευή, Δεκεμβρίου 30, 2016

In English soon

Ήθελα η τελευταία ανάρτηση της χρονιάς να είναι ξεχωριστή.. 
Να κλείνει μέσα όλα τα όμορφα που περάσαμε φέτος.. 
Και γι' αυτό έφτιαξα αυτό το ξεχωριστό στολίδι.. 
Μια χριστουγεννιάτικη μπάλα χρονο- κάψουλα με όμορφες αναμνήσεις της φετινής χρονιάς. 
Να την βλέπουμε πάνω στο δέντρο μας και να θυμόμαστε... 


Την άδεια διαφανή μπάλα μπορείτε να τη βρείτε σε διάφορα μαγαζιά με είδη χειροτεχνίας. (Εγώ τις είχα πάρει πέρυσι από εδώ)

Τώρα το μόνο που έπρεπε να βρω ήταν τι να βάλω μέσα... 


Εκτύπωσα μια φωτογραφία που είμαστε και οι τρεις μας.. (σπάνιο ντοκουμέντο μιας και συνήθως ο ένας βγάζει φωτογραφία τον άλλο , μαζί με το Νικόλα) και την έκοψα να χωράει στη μπάλα. 


Κόλλησα πάνω washi tape κι έγραψα το 2016. 

Τελικά διάλεξα μερικά σύμβολα για τις στιγμές της φετινής χρονιάς.. 


Το 6 ... για τα 6 χρόνια γάμου που κλείσαμε φέτος...
Τη φανέλα με το 8 .. για το Νικόλα που ξεκίνησε ποδόσφαιρο
Ένα χάρτινο δοντάκι , με τον αριθμό 2, για τα 2 δόντια που έχασε φέτος. 
Μια μικρούτσικη ξυλομπογιά.. επειδή φέτος είναι νηπιάκι
Ένα εισιτήριο του μετρό από το πρώτο οικογενειακό ταξίδι μας στην Αθήνα (που ακόμα δεν έχω αξιωθεί να γράψω..) 
Ένα κομμάτι του χάρτη από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο (πρώτη φορά πήγαμε με το Νικόλα)
Ένα κομμάτι από την πρόσκληση για το σούπερ τερατοπάρτι του Νικόλα, για τα 5α του γενέθλια. 

Τα έβαλα μέσα στη μπάλα, τη στόλισα με κορδέλες και την κρέμασα στο δέντρο μας. 

Μια καινούρια οικογενειακή παράδοση μόλις ξεκίνησε!!! 


Δεν χορταίνω να τη βλέπω...  

Ελπίζω κι εύχομαι η νέα χρονιά να μας φέρει μόνο χαρές, δυνατά γέλια και σφιχτές αγκαλιές. Να είμαστε γεροί κι αγκαλιασμένοι στα εύκολα και στα δύσκολα. 

Αντίο 2016... 
2017.. σε περιμένουμε με ανυπομονησία.. 

Εγώ και τα αγόρια μου... και το μικρό και το μεγάλο... σας ευχόμαστε καλή χρονιά.. με υγεία και αγάπη για όλους μας!!  




   


You May Also Like

13 σχόλια

  1. Υπέροχο Ελπίδα μου! Πάντα και μόνο ξεχωριστές στιγμές σας εύχομαι!!! Καλή χρονιά να έχετε!!! Με υγεία, αγάπη, δημιουργικοτητα, χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Γιάννα μου!! καλη χρονια με υγεια και αγάπη και σε σας!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφη η ιδεα σου!κ πολυ ιδιαιτερο το αποτελεσμα!
    Καλη χρονια με υγεια,αγαπη κ πολλες ευτυχισμενες στιγμες ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποσο τελεια ιδεα!!! Θα την εφαρμοσω και εγω για τη νεα χρονια μου φαινεται ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκιά ιδέα... Εύχομαι το 2017 να χρειαστείς πολύ μεγάλη μπάλα για να χωρέσεις όλες τις αναμνήσεις σας Ελπιδάκι... Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη και ξεχωριστή η μπάλα.
    Καλή χρονιά με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Εγραψες με την ιδέα Ελπίδα μου!!! Μακάρι να το είχα κάνει πριν πολλά χρόνια!!! Καλή χρονιά κορίτσι μου να χαίρεσαι τους άντρες της ζωής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Χριστινα μου!! Καλή χρονιά και σε σας!! Να χαίρεσαι κι εσυ την οικογένεια σου και με το καλό να γίνεις γιαγιά!! πολλά φιλια

      Διαγραφή
  7. Τι τέλεια ιδέααααα! Την κλέβω για τα επόμενα Χριστούγεννα! Καλή χρονιά Ελπίδα μου, με υγεία κι ότι άλλο ποθεί η καρδούλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS