Το πάρτι του Άι Βασίλη..

by - Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2017

in English soon

Αν και έχει περάσει ένας μήνας από τη γιορτή του Νικόλα, με όλη αυτήν την χαρούμενη γιορτινή αναμπουμπούλα δεν πρόλαβα να σας δείξω το πάρτι του, που φέτος είχε θέμα τον Άγιο Βασίλη. 


Το σπίτι ήταν ήδη στολισμένο για τα Χριστούγεννα οπότε δεν χρειαζόταν ιδιαίτερους στολισμούς... όμως πάντα φτιάχνω ένα banner για χρόνια πολλά!!
Φέτος με έπιασε το καλλιτεχνικό μου και πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ. 
Χρησιμοποίησα χαρτοπετσέτες με τη στολή του Άγιου Βασίλη για να γράψω το όνομα του Νικόλα, και κόκκινο, μαύρο, άσπρο και χρυσό χαρτόνι για να φτιάξω σημαιάκια που έγραφαν "χρόνια πολλά"


Στα μισά έκανα αστεράκια και στα άλλα μισά τη ζώνη του Άι Βασίλη. Έγιναν τόσο όμορφα, που τα κράτησα στον τοίχο για όλη τη διάρκεια των γιορτών!! 

Το τραπέζι -μπουφές μας πάντα γεμάτο για να υποδεχτεί τους φίλους μας.. 


Οι αγαπημένες μας τηγανίτες, το αφράτο κέικ πορτοκάλι μας, σοκολατένια κεκάκια, ρολάκια με μερέντα και φουντούκι, κρουασανάκια με μερέντα, μπισκότα ταρανδάκια, brownies, ρολάκια κανέλας...(συνταγή το συντομότερο) 


Σαντουιτσάκια με τυρί κρέμα και σαλάμι ουγγαρίας, γκούντα και γαλοπούλα, τυροπιτάκια, ρολά πιτσάκια, χον ντογκ , και θεϊκά μπαστουνάκια πίτσας με γκούντα και μπέικον. 



Τους χυμούς τους έντυσα με κόκκινο χαρτί και τους έβαλα ζώνη... Και αυτά τα πιατάκια τα λάτρεψα!! Είναι τόσο όμορφα!! 

Για τα πιτσιρίκια είχα ετοιμάσει δωράκια στα ομορφότερα σακουλάκια που έχω δει πότε (αγαπάμε flying tiger), με σοκολατάκια και γλειφιτζουράκια, στολιδάκι και σφραγιδούλα άγιου Βασίλη. Και ταρανδοκερατάκια για όλους!! 


Το όμορφο αγόρι μου ήταν πραγματικά υπόδειγμα!! Χαμογελαστός και χαρούμενος, μοιράστηκε τα παιχνίδια του με όλους και έπαιξε με τους φίλους και τα ξαδέρφια του!! 



Ο μπαμπάς του μπορεί να έλειπε σε ταξίδι αλλά η μαμά τον καμάρωνε διπλά!!! 




Προλάβαμε και βγάλαμε και μερικές φωτογραφίες με τον ξάδερφό του και το νονό του.. 



Να γελάς πάντα αστέρι μου!!
Να είμαστε γεροί να σε γιορτάσουμε και του χρόνου, όλοι μαζί , με φίλους αγαπημένους και συγγενείς!! 

 
Όμορφο αγόρι μου!! Φως της ζωής μου!! Πολύχρονος!! 


You May Also Like

14 σχόλια

  1. Να τον χαίρεστε Ελπίδα μου τον κούκλο σας! Να ειναι γερος και τυχερός! ������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα όπως πάντα άλλωστε!! Να τον χαίρεστε τον χιλιακριβο σας να είναι πάντα γερός, χαμογελαστός και δημιουργικος σαν την μαμά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου!!! Πολύχρονος και χαρούμενος να είναι πάντα στη ζωή του! Το πάρτι σου έγραψε! Πολύ ωραίο θέμα για προ Χριστουγέννων περίοδο! Μου άρεσε που όλα ήταν κόκκινα και εκτυφλωτικά! Οσο για τον μπουφέ!!!!!!! Εντάξει.... αυτή είναι η μεγάλη μου αδυναμία στα πάρτι! Ξηρά τροφή και σπιτικό junk food!! Εγραψες!!! Τέλεια παρουσίαση σε όλα! Φαίνονται εξαιρετικά πετυχημένα!! Και του χρόνου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί όμορφο πάρτι!!Γιορτινό λόγω Χριστουγέννων και ακόμα πιο γιορτινό λόγω γιορτής! πολύ μου άρεσε που δίνεις τόση βάση στην ονομαστική εορτή!!Την είχα μέχρι τώρα λίγο παραμελημένη, αλλά με ξεσήκωσες!!Θα κάνω υπερπαραγωγή!!Ευχαριστώ Ελπίδα που το μοιράστηκες.. μου αρέσουν πολύ οι επιλογές σου!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, καλά δε περίμενα τίποτα λιγότερο.Ελπίδα μου είσαι θεάααα,να το χαίρεσαι το παληκάρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γέμισε η καρδιά μου! Το αγαπώ αυτό το αγόρι! Πάει και τελείωσε♡ Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου και να τον καμαρώνεις πάντα! Τα ετοίμασες όλα τέλεια, εμπνευσμένα και προσεγμένα! Βέβαια βραδιάτικα και όντας σε δίαιτα με έπιασε κάτι με τον μπουφέ και ήθελα να φάω το σύμπαν...αλλά ας όψεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίδα μου να τον χαίρεστε. Πόσο όμορφα τα έφτιαξες όλα. Περιμένω τη συνταγή για τα ρολάκια κανέλας, μία φορά που έκανα απέτυχαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά τι ετοίμασες πάλι! Τι υπέροχος μπουφές! Να το χαίρεσαι το αγόρι σου! Και του χρόνου παρέα με τον μπαμπά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Wow!!!! Μα τι ετοίμασες πάλι για το αστέρι σου! Μπράβο κορίτσι μου, πανέμορφα όλα φροντισμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Και του χρόνου με υγεία και πάντα τέτοια όρεξη! Φιλιά σβουριχτά στα μαγουλάκια του Νικόλα σου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου. Παντα να σκόρπια χαρά με το χαμόγελο του. Καλότυχο; και δυνατός να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύχρονος κουκλα! να τον χαιρεσαι τον αντρακλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπερπαραγωγή Ελπίδα!!
    Και του χρόνου να είστε καλά και να γιορτάσετε το ίδιο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είναι πάντα γερός και χαμογελαστός Ελπίδα μου κι εσύ να καμαρώνεις!!!Το μπουφέ θα τον αντιγράψω για του χρόνου, συγνώμη αλλά έπαθα σοκ και η παραμικρή λεπτομέρεια στην εντέλεια!!!Μπράβο σου!!!! Πάντα ευτυχισμένες στιγμές σας εύχομαι!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τον χαιρεσαι Ελπιδα μου και να ειναι παντα καλα να τον καμαρωνεις!!! Ολα υπεροχα οπως παντα απο τα χερακια σου!!! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS