Pancakes μπανάνας με 3 υλικά !!!

by - Πέμπτη, Ιανουαρίου 15, 2015

in English soon
Αν αγαπάτε κι εσείς τις μπανάνες...και τις τηγανίτες.. ελάτε πιο κοντά να σας πω.. Είναι φτιαγμένες μόνο με 3 υλικά.. (ναι ναι.. μόνο με τρία υλικά).. Απίστευτο;;; Νομίζω οτι δεν έχω ξανακάνει πιο γρήγορη και πιο εύκολη συνταγή στη ζωή μου..
Και έχω ενθουσιαστεί.. Ναι ναι.. κι ο επίσημος δοκιμαστής μου επίσης!!! Ο οποίος τις έφαγες όλες... Και ζητάει κι άλλες.. Αλλά πρέπει να περιμένει να ωριμάσουν οι μπανάνες..Γιατί αυτή η συνταγή χρειάζεται ώριμες μπανάνες... (Από αυτές που δεν θέλει κανένας γιατί είναι πολύ ώριμες...;;; Και που τώρα ανυπομονούμε να ωριμάσουν..χαχαχα...)

 Τηγανίτες (pancakes) μπανάνας

Υλικά (για περίπου 8-10 μικρές τηγανίτες)
  • 1 ώριμη μπανάνα
  • 2 αβγά
  • 1/4 του φλιτζανιού αλεύρι
Πώς το κάνουμε: 
  • Πολτοποιούμε η μπανάνα στο μπλέντερ, ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε.
  • Ζεσταίνουμε την κρεπιέρα (εγώ τουλάχιστον εκεί τις κάνω και μου έχει λύσει τα χέρια) ή βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι πολύ λίγο βούτυρο να κάψει. 
  • Με μια κουτάλα παίρνουμε μείγμα και το ρίχνουμε στην κρεπιέρα (ή τηγάνι) σχηματίζοντας μικρούς κύκλους.
  • Μόλις ψηθεί από τη μία πλευρά (η πάνω πλευρά θα αρχίσει να κάνει φουσκάλες), γυρίζουμε την τηγανίτα από την άλλη.
  • Γαρνίρουμε με ότι θέλουμε και απολαμβάνουμε...
Και κάτι ακόμα:
  • Αυτές οι τηγανίτες γίνονται λεπτές με ένα ελαφρύ άρωμα μπανάνας. 
  • Επειδή δεν έχουν ζάχαρη πρέπει η μπανάνα να είναι ώριμη (άρα και πιο γλυκιά). Είναι όμως κατάλληλες και για πιο μικρά παιδάκια.. 
  • Αλλά καθότι και όχι τόσο γλυκές.. το χρειάζονται το συνοδευτικό τους.. 
Εμείς τις τιμήσαμε με μέλι και κανέλα..
 
αλλά και με μερέντα και φετούλες μπανάνας!!! 
 Ελπίζω να σας άρεσαν !!!
post signature

You May Also Like

57 σχόλια

  1. Ελπίδα μου μιαμ μιαμ!! Και χωρίς ζάχαρη; ουάου...πρέπει να πάρω κρεπιέρα..Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι απίθανες κ ολογλυκες... γω αντι για αλεύρι βάζω 1 ποτηρι του κρασιου (τα κοντα ξερετε) κουάκερ... κ τα κανω σαν τηγανητες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εχω ακουσει αυτο... θα το δοκιμασω Βιολετα μου!! Σιγουρα παντως εινια υγιεινές!!

      Διαγραφή
  3. Μας αρεσουν;;;;;;;
    Πεθαινουμε!!!!!!!!
    Πολλα like!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Της έφτιαχνα κι εγώ στην Κωνσταντίνα μου!! Δεν το περίμενα αλλά τις τσακιζε!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω δεν το περιμενα Αλεξαδνρα μου.. αλλα τελικα ξετρελάθηκε..χεχεχε...

      Διαγραφή
  5. Yum! Πολύ λαχταριστές! Τρελαίνομαι για εύκολες συνταγές... Θα τις κάνω οπωσδήποτε!!! Καρφιτσώνω στο pinterest αμέσως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλα.. ελπίζω να τις κάνετε και να αρεσουν και στα κοριτσια!! πολλα φιλια Γεωργια μου!!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ οι τηγανίτες και δεν τις θέλω καθόλου γλυκές! Ωραία ιδέα, να δώσει η μπανάνα τη γλύκα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tις φτιάχνω κι εγώ! Τις λατρεύει κι ο δικός μου γιος, αν και αρκετά μεγαλύτερος. Είναι πολύ νόστιμες και πιο υγιεινές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σλουρρρρρρρρρπ!!! Βρήκα το Κυριακάτικο πρωινό μας!!!!
    Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελεια!! περιμενω εντυπωσεις!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
    2. Ελπίδα μου τις δοκιμάσαμε τελικά εχτές και ήταν πεντανόστιμες!!! Πραγματικά δεν το περίμενα να έχουν τέτοια απίστευτη γεύση!
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
    3. ωωω χιρομαι πολυ Δήμητρα... Μη νομίζεις και για μενα ήταν εκπληξη χαχαχαχα!! φιλια

      Διαγραφή
  9. Φαίνονται πολύ λαχταριστές, Ελπίδα μου! Θα τις δοκιμάσω άμεσα γιατί η μικρή μου ούτε που να τις ακούει τις μπανάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπιδα ευχαριστω για την ιδεα!!!αυριο πρωι λοιπον ξερω τι θα κανω ;p
    φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φτου... πρέπει να περιμένω να ωριμάσουν οι μπανάνες :(
    Τι λες τώρα... μόνο με 3 υλικά;;; Αυτό ειναι μαγεία. Θα τις κάνω με την πρώτη ευκαιρία. Σε ευχαριστώ Ελπίδα για τη συνταγή. Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. κι εγω αυτο το προβλημα εχω Νικη μου!! Και τωρα που θελω να ωριμασουν αργουν οι ατιμες..χαχαχα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. Θα τις δοκιμάσω σίγουρα, μόλις συνέλθουμε από τη γαστρεντερίτιδα, Ελπιδάκι μου! Είμαστε φαν της μπανάνας, της σοκολάτας, γι'αυτό άλλωστε φτιάχνω συχνά κρέπες! Πλέον όμως θα το δοκιμάσουμε και με τις δικές σου τηγανίτες! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περαστικα Μαρακι μου!! Ελπίζω να αρεσουν στα αγορια!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  13. Εννοείται ότι μας άρεσαν πολύ οι τηγανίτες σου Ελπιδάκι!
    Μα είναι τόσο εύκολες που δε γίνεται να μην τις λατρέψουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σουπερ εύκολες Ερμιόνη μου!! Κι αφού έχουν την έγκριση του Νικόλα. μπαίνουν στο επισημο βιβλιο μαγειρικής του σπιτιού μας..χεχεχεχε... πολλα φιλια

      Διαγραφή
  14. Όταν ανεβάζεις τέτοιες συνταγές, δε θα ρωτάς άμα μας αρέσουν!
    Είναι σίγουρο ότι θα μας αρέσουν!!!
    Μας βλέπω να τις κάνουμε κάθε σαββατοκύριακο, αφού οι μπανάνες είναι το αγαπημένο φρούτο του μικρού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω τέλεια!!!κι εμας αγαπημενο φρουτο μαζι με τις φράουλες!!! Θα τρελαθει ο Γιωργος!!! πολλα φιλια Χρυσα μου

      Διαγραφή
  15. Συνταγή από Ελπίδα =
    1. Εγγύηση.
    2. Θα τη δοκιμάσω

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Like! Like! Like! Μπανάνα και μερέντα αγαπημένος συνδυασμός όλων μέσα στο σπίτι μου. Ευχαριστούμε για την συνταγή Ελπίδα μου. Μια γλυκιά εβδομάδα εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχ, μου αρέσουν οι pancakes, αλλά για να πω το μυστικό μου, προτιμώ να μου τις φτιάχνει ο αδερφούλης μου ο σεφ....τις φτιάχνει καλύτερα από μένα....Βέβαια αυτή η συνταγή με τα 3 υλικά φαίνεται πιο εύκολη, θα δοκιμάσω αυτή την επόμενη φορά. Καλή εβδομάδα Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αδερφουλης σεφ εεε;;;; Να τον βαλεις να γραψει καμια ωραια συνταγη!!! Παντως αυτη ειναι πολυ ευκολη! καλη εβδομαδα Ελευθερια μου!!

      Διαγραφή
  18. Εγώ πάλι δεν εχω κρεπιέρα αλλά αν τις φτιαξω θα βρω τον μπελά μου ετσι ωραίες που είναι και θα χαθω στο τηγάνι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχω αυγά, έχω αλεύρι, περιμένω τις μπανάνες να ωριμάσουν και γιουργιααααα!!! χαχαχαχα Τέλειες!! Κοίτα τώρα τι μου κάνεις... πρέπει να αγοράσω μερέντα.. και ξέρεις πως δε την θέλω καθόλου.. :p Εμπιστεύομαι τα παιδιά σε κάτι τέτοια!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. κι εγω Ελεάννα μου!! Οτι αρεσει στο Νικολα ειναι εγγύηση!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  20. Πανεύκολα όπως διαβάζω και φαίνονται λαχταριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν χρειάζεται να έρθω πιο κοντά, βλεπω και από εδώ την τελειότητα, απλότητα και γευστικότητα της συνταγής αυτής!!!!!! Αχ βρε Ελπιδάκι, τέτοια μας κάνεις και πως να μην σε λατρεύουμε που είσαι στο μυαλό μας. Δίνεις αυτό που θέλουν....οι μαμάδες:)))) γρήγορο, υγιεινό και εύκολο!!!
    Πάω τώρα κιόλας να τις φτιάξω. Τα τέκνα μου εκστασιάστηκαν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. ημουνα σιγουρη οτι θα τους αρεσουν!! πολλα πολλα φιλια Δημητρουλα μου!! <3

      Διαγραφή
    2. Τα φτιάξαμε φυσικά και δηλώνω ενθουσιασμένη!!! Τόσο εύκολα, τόσο γευστικά!!!!! Εντάξει, δεν υπάρχουν!!! Πάει, καθιεωρώθηκαν στο σπιτικό μας!!!!
      Α και να πω πως μια χαρά είναι χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Δεν είναι άγλυκα. Εμεις τα φάγαμε με μερέντα οφ κορς:))))

      Διαγραφή
    3. εννοείται!!! μερεντα all time classic.!!! Οποτε δεν χρειαζεται εξτρα ζάχαρη!! Κι εγω τις ξαναεκανα.. Τις ζητάει ο Νικόλας..χεχεχε... πολλα φιλια Δημητρουλα!!

      Διαγραφή
  22. Τι ωραία ιδέα και με μόνο 3 υλικά!!
    Αποθηκεύονται και δοκιμαστικό τεστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρώτη μου περιήγηση στο υπέροχο blog σου και ήδη το αγάπησα!! Τρελαίνομαι για pancakes και μπανάνα, και ανυπομονώ να δοκιμάσω την συνταγή!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραία συνταγή και γρήγορη! Φυσικά λατρεύουμε τις μπανάνες!
    θα το δοκιμάσω σίγουρα για πρωινό στα μικρά.
    Φανταστικές και η φωτογραφίες σου.Εκεί με την μερέντα και τα κομματάκια μπανάνα
    σου τρέχουν τα σάλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θεε μου σκέτος πειρασμός!! Η μεγάλη μου αγάπη είναι οι μπανάνες! ¨Ολο τον χειμώνα τις τσακίζω!! Αλλά τώρα ετούτη εδώ η συνταγή έγινε το Σαββατιάτικο πρωϊνό μου!! Άσε που πήγα και πήρα αμέσως κρεπιέρα!!! Τώρα πάω στον Σκλαβενίτη και τους απαλάσσω από τις ώριμες μπανάνες που κανεις δεν θέλει. Άλλωστε τις πουλάνε και φθηνότερα και φτιάχνω τηγανίτες για όλους!!! Να σαι καλά .....μου τρέχουν τα σάλια μονο και που τις σκέφτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρισω πολυ για το όμορφο σχόλιο σας. Πολυ χαιρομαι που σας αρεσαν οι τηγανιτες μας!!

      Διαγραφή
  26. Σημερα τις εκανα εγιναν παρα πολυ νοστιμες...εβαλα κ λιγο κακαο μεσα στο μειγμα κ ηταν ακομα πιο νοστιμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπραβο !! Εξαιρετικη συνταγη προσθεσα ελαχιστο εκχυλισμα βανιλιας 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αντι για αλευρι μπορω να βαλω φαριναπ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS