Φτιάχνουμε..χειμωνιάτικες ζωγραφιές!!

by - Τετάρτη, Ιανουαρίου 11, 2017

in English soon

Και τώρα που επιτέλους είδαμε χιόνι... ήρθε και η ώρα για να το ζωγραφίσουμε!! 



Φτιάξαμε χειμωνιάτικες ζωγραφιές χρησιμοποιώντας ένα ιδιαίτερο υλικό... Αεροπλάστ...(οκ... κι εγώ τώρα έμαθα πως το λένε...χεχεχε) Δηλαδή το πλαστικό φύλλο με τις φυσαλίδες που χρησιμοποιούμε για να συσκευάσουμε εύθραυστα αντικείμενα;; Είναι τέλειο για να φτιάξεις χιονισμένες εικόνες.

Χρειαστήκαμε γαλάζια χαρτόνια για τη βάση της εικόνας...

Με το χέρι του Νικόλα και μαύρο χαρτόνι φτιάξαμε το δέντρο και το κολλήσαμε στο χαρτόνι. (κάτι παρόμοιο είχαμε κάνει και για το φθινόπωρο)

Με άσπρη μπογιά ο Νικόλας έβαψε το αεροπλαστ.. 



και μετά... Let it snow!!! ❄❄❄❄❄



και ξανά.. και ξανά... 



Μέχρι να γεμίσει το χαρτί με χιόνια... 
Να κι ο περήφανος καλλιτέχνης!!


Και μετά έφτιαξε άλλη  μια χιονισμένη εικόνα.. Αυτή τη φορά με έναν χιονάνθρωπο... 





Δεν είναι τέλειος;; 


Ο μικρός καλλιτέχνης μου!! Πόσο καμαρώνει για τα έργα του που κρεμάστηκαν ήδη στον τοίχο του δωματίου του!! 

Φτιάξτε κι εσείς χιονισμένες εικόνες !!! Είναι τόσο όμορφες και εντυπωσιακές.. 
Θα τις χαρείτε πολύ!! 





You May Also Like

18 σχόλια

  1. τέλειες οι ζωγραφιές σας,σε παρακολουθώ και σας θαυμάζω!!!!
    χαίρομαι πολύ που βρήκα την σελίδα σας!!!!
    καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το ομορφο σχόλιο σου!! χαίρομαι πολυ!!! καλη χρονια να εχουμε!!

      Διαγραφή
  2. Ναι, είναι όντως τέλεια δραστηριότητα και νομίζω πως με λίγη βοήθεια θα την καταφέρουμε κι εμείς!Μπράβο στον Νικόλα σου!!! Καλές δημιουργίες Ελπίδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα θα τα καταφερετε Κικη μου!! Ελπίζω να σας αρεσει!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα που τα κάνατε όλα!
    Δεν το είχα φανταστεί ποτέ αυτό το υλικό στην χειροτεχνία!
    Μόνο για το αμπαλάζ και για να σπάω τις φούσκες του το έχω…!!!
    Θα το δοκιμάσουμε σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα... κι εμεις τρελαινομαστε να σκαμε τις φουσκες χαχαχαχα... Αλλα τελικα κανει και ωραια αποτυπωματα!! Να το δοκιμασετε Ζωη μου!! φιλια

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφο και πρωτότυπο! Μπράβο Ελπίδα μου♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειαααααα!!! Όπως πάντα υπέροχες ιδέες που στέφονται από απόλυτη επιτυχία στην εκτέλεση τους! Μπράβο για άλλη μια φορά Ελπίδα μου... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα έργα!!!! είστε φοβερή ομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πες μου πού πας κ τις βρίσκεις αυτές τις πρωτότυπες ιδέες, πες μου πού; υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα... καλε.. γεματο ειναι το Pinterest!! Οκ... και καποια τα καναμε στη σχολη...χεχεχε... πολλα φιλια Μαρακι!!

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και αγάπη!!
    Φοβερή ιδέα το αεροπλάστ, υπέροχος ο ζωγράφος και τέλεια η ζωγραφιά του!! Φαίνεται ότι το διασκεδάσατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι ζωγραφιές σας είναι πολύ-πολύ εντυπωσιακές και μου αρέσει πολύ η τεχνική που χρησιμοποιήσατε. Απλή και ιδιαίτερη :)
    Οι ιδέες σου πάντα όμορφες και αστείρευτες!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή την τεχνική την λατρεύω! Και η ζωγραφιά του Νικόλα με τον χιονάνθρωπο έγινε τέλεια!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS