Το κουκλοθέατρο του δάσους!!!

by - Δευτέρα, Ιανουαρίου 23, 2017

in English soon

Καμιά φορά οι ιδέες σου έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις... Έτσι κι εγώ όταν είδα την χάρτινη τσάντα δώρου που δίνουν για τα παιδικά ρούχα στα H&M  (όχι δεν κάνω διαφήμιση αλλά αν με διαβάζετε εσείς του H&M δε θα έλεγα όχι σε κανένα δωράκι..χεχεχε)  άναψαν μικρά λαμπάκια στο μυαλό μου. 
Κάπως έπρεπε να τα αξιοποιήσω...
Ζώα του δάσους.... χχχχμμμμ....κατασκευές.... χμμμμ...
Και μόλις βρήκα το κατάλληλο κουτί... όλα μπήκαν στη θέση τους... 
Ένα κουκλοθέατρο με ζώα του δάσους για το Νικόλα!!! 



Έκοψα τα ζώα από τη χάρτινη τσαντούλα, τα πλαστικοποίησα (όχι όλα) και κόλλησα με σιλικόνη ένα ξυλάκι. Και έτοιμες οι μαριονέτες.. (Θα μπορούσαμε να εκτυπώσουμε ή να ζωγραφίσουμε τις δικές μας φιγούρες και να κάνουμε πολλές μαριονέτες)


Για τη σκηνή χρησιμοποίησα ένα κουτί από Playmobil. Έχουν πολύ ωραίο χαρτόνι και είναι φανταστικό για κατασκευές!! Το ξεκόλλησα προσεκτικά,το αναποδογύρισα και το ξανακόλλησα, έτσι ώστε να φαίνεται η εσωτερική μεριά.

Έκοψα στο καπάκι με κοπίδι το σκηνικό... δέντρα.. βράχους.. ουρανό... 

Και ο Νικόλας το έβαψε με τέμπερες και πινέλα.




Και μόλις στέγνωσε... ξεκίνησε η παράσταση!!





Φτιάξαμε ιστορίες του δάσους.. για σοφές αρκούδες... πονηρές αλεπούδες... 



Για κάστορες που δεν έλεγαν το "ρο".. για παράφωνες αλεπούδες.. για βρωμερούς ασβούς που είχαν πρόβλημα μυρωδιάς...χαχαχα


Και γελάσαμε πολύ... πάρα πάρα πολύ!! 



Τόσο που κυλιόμασταν στο πάτωμα από τα γέλια!!! 



Και όταν τελειώσαμε , τα βάλαμε όλα στο κουτί τους.. όμορφα και τακτοποιημένα , να μας περιμένουν να ξαναφτιάξουμε αστείες ιστορίες... 


Σίγουρα θα προσθέσουμε κι άλλες φιγούρες στη συλλογή μας και θα φτιάξουμε καινούριες ιστορίες και περιπέτειες!! 

Και extra bonus : 

Γίνονται σούπερ τέλειοι σελιδοδείκτες στα αγαπημένα μας βιβλία!! 


Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα μας και να φτιάξετε κι εσείς τα δικά σας κουκλοθέατρα ανακυκλώνοντας!!! 

Μια άλλη όμορφη ιδέα (με αυτές τις τσαντούλες) είναι εδώ!!! 


You May Also Like

18 σχόλια

  1. Καταπληκτικό!!! Έχεις απίστευτη φαντασία!
    Έχω φυλάξει κι εγώ τσαντούλες. Θα το κάνουμε σίγουρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελένη μου!! ειναι να σου κανει κατι "κλικ"...χεχεχε.. Ανυπομονω να δω το δικο σας!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Μπράβο βρε Ελπίδα! Μόνο εσύ τα κάνεις αυτά, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω... δεν υπάρχεις.... Είσαι καταπληκτική!!!!

    ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη ιδέα...

    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερή ιδέα Ελπίδα μου!! Δεν πετάμε τιποτα!! Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο ρε συ!!!!
    Πολύ ωραίο το κουκλοθέατρο! και διασκεδαστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστική ιδέα!!!!!!!!!!!! Εχουν περάσει τόσες σακούλες από τα χέρια μου αυτής της μάρκας αλλά σε διαβεβαιώ πως δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να τις αξιοποιήσω κάπως έτσι! Μπράβο Ελπίδα!!!!! Κάνατε αριστοτεχνική δουλειά με την κατασκευή του κουκλοθέατρου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσυγή μου!! Κι εγω εχω πολλες!! Ειναι τόσο ομορφες που δεν θελω να τις πεταξω.. Οποτε τις κρατάω για να δω αν μπορω να τις κανω κάτι.. και προέκυψε αυτο!! φιλια

      Διαγραφή
  7. kataplhktiko!!!! πραγματικα φοβερο! εγω τα ειχα κανει καδρακια 3D! χαχαχαχα τι μας κανουν τα ΗΜ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ειδα Ζήνα μου!! είναι πολύ όμορφα!! Και το πρόσθεσα στην ανάρτηση!! φιλι

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS