Γράφουμε ... με αλάτι!!!

by - Παρασκευή, Ιανουαρίου 20, 2017

In English soon

Μια από τις πιο διασκεδαστικές δραστηριότητες για να μάθουν τα παιδιά να γράφουν.. Ένας δίσκος με αλάτι... 



Αν κι εγώ δεν χρησιμοποίησα δίσκο αλλά καπάκι από κουτί (Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης δίσκο, ταψάκι, τάπερ) και κόλλησα στον πάτο πολύχρωμες λωρίδες χαρτιού στα χρώματα του ουράνιου τόξου. Έτσι όταν ο Νικόλας γράφει, από κάτω φαίνεται το ουράνιο τόξο. 
Ρίχνουμε μέσα αλάτι αλλά όχι πάρα πολύ γιατί δεν θα φαίνονται τα γράμματα. Ίσα ίσα να καλυφθεί ο πάτος του κουτιού. 

Και μετά αρχίζει το γράψιμο. 
Είναι πολύ πιο εύκολο για ένα παιδί να χρησιμοποιήσει το δάχτυλο του για να γράψει... Και το αλάτι το κάνει ακόμα πιο εύκολο.
Είναι ιδανικό για μικρότερα παιδιά ενώ τα μεγαλύτερα μπορούν να γράψουν, χρησιμοποιώντας μολύβι ή ξυλάκι (θα το δοκιμάσουμε έτσι την επόμενη φορά!!) 
{Και σούπερ ιδέα: να μάθουν έτσι την ορθογραφία τους}

Μαζί με το Νικόλα δουλέψαμε πρώτα τα γράμματα... 
Κεφαλαία και μικρά.  




Ο Νικόλας ξέρει να γράφει (ολόκληρες ιστορίες κιόλας..κουκουβά) αλλά ήθελα να διορθώσουμε τα γράμματά του και να δουλέψουμε και τα μικρά γράμματα- που δεν τα καταφέρνει τόσο καλά αλλά και σε κάποια που δυσκολεύεται.. 



Έγραψε το κεφαλαίο γράμμα μαζί με το μικρό του. 


Μικρές λεξούλες... 


Γράψαμε αριθμούς... 





Και μετά μου ζήτησε να κάνουμε και τα αγγλικά γράμματα.. οπότε... 



Γράψαμε με τρεις τρόπους: 
  • Ο Νικόλας έβλεπε το κάθε γράμμα από μια κάρτα και το αντέγραφε στο αλάτι
  • Έγραφα εγώ στο αλάτι το κεφαλαίο κι εκείνος το μικρό-και αντίστροφα. 
  • Έγραφα εγώ στο αλάτι γράμμα ή αριθμό και έπρεπε να το γράψει όσο πιο όμοιο μπορούσε. 

Και στο τέλος έγραψε και ένα μήνυμα για μένα!!! 


Το όνομα μου στα αγγλικά παρακαλώ... και με καρδιές κιόλας!!! 
Πιο έρωτας πεθαίνεις!!! 



Μας άρεσε πολύ και έχω μερικές ιδέες για να το ξαναδοκιμάσουμε με διαφορετικούς τρόπους για να μην βαριόμαστε κιόλας. 

Δοκιμάστε το και μάθετε τα γράμματα και τους αριθμούς με τα παιδάκια σας!!! 
Κι αν σας άρεσε μπορείτε να δοκιμάσετε και με αφρό ξυρίσματος που είναι επίσης σούπερ διασκεδαστικό!!! 





You May Also Like

7 σχόλια

  1. Ε, είσαι πολυμήχανη!! Ο μικρός μου έχει ξετρελαθεί με τις ιδέες σου!!xxx❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τέλειο! Θα το δοκιμάσω γιατί ο Δημήτρης Γεράσιμος δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον να γράψει γραμματακια σε αυτά τα βιβλία με τις διακεκομμένες γραμμές! Ευχαριστούμε και πάλι Ελπίδακι μου! Παίζαμε έτσι με το αλεύρι αλλά τελικά πάντα ήθελε να το κάνει ζυμάρι!!!! Το αλάτι είναι πολύ καλή εναλλακτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι!! Μπορεις και να το χρωματίσεις ή να το αρωματίσεις!! πιστευω θα του αρεσει!! δοκιμασε και πες μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Έλα ρε συ!!! πολύ διασκεδαστικός τρόπος για αν μάθουν τα παιδιά να γράφουν σωστά!!! χε χε
    μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το αλάτι ειναι φοβερο υλικό!! Μπορεις να κανεις ενα σωρο πραγματα!! φιλια Ελενη μου!!

      Διαγραφή
  4. αυτα μονο το Καλοκαιρι εμεις, στο μπαλκονι και με τη σκούπα δίπλα! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS