Ωκεανός σε κουτί...

by - Παρασκευή, Ιουνίου 06, 2014

in English soon

Μπορεί η θάλασσα να είναι μακρυά αλλά εμείς τη φέραμε στο σπίτι.. Και τη βάλαμε και σε κουτί... Για να παίξουμε !!! Ιδέα από εδώ(κλικ)


Χρειαζόμαστε: 15 φακελάκια ζελατίνη σε σκόνη, 4 λίτρα νερό (1 λίτρο βραστό νερό και 3 λίτρα κρύο), μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής,πλαστικά ζώα της θάλασσας και ένα πλαστικό κουτί/δοχείο/λεκάνη. 


Βάζουμε στο κουτί 3 λίτρα κρύο νερό..Ρίχνουμε από πάνω τη ζελατίνη και αφήνουμε ένα λεπτάκι..


Ρίχνουμε το μπλε χρώμα στο βραστό νερό..


και μετά το ρίχνουμε στο κουτί ανακατεύοντας καλά.. για να διαλυθεί η ζελατίνη. (Εγώ έβαλα και άρωμα λεμόνι.. και μοσχομύρισε..)


Τα ζωάκια μπορούμε να τα ρίξουμε πριν...



ή και μετά..


Το βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει περίπου 3 ώρες..και να σταθεροποιηθεί το ζελέ..


Στρώνουμε ένα πλαστικό τραπεζομάντιλο στο πάτωμα.. δίνουμε στο πιτσιρίκι μας φτυαράκι και τσουγκράνες...


Και το αφήνουμε να παίξει και να λερωθεί..

Να σώσει τη φάλαινα και τον καρχαρία από τους πάγους... 


Να ανακαλύψει τα παγιδευμένα χταπόδια και τους αστακούς..


Να λιώσει τους πάγους και να κάνει βουτιές στα αφρισμένα κύματα..


Όταν βαρεθεί με το παιχνίδι.. τα βάζουμε όλα στο κουτί.. μαζεύουμε το τραπεζομάντιλο και όλα καλά και καθαρά.. Αν αφήσουμε έξω το κουτί η ζελατίνη θα λιώσει αλλά μετά πάλι θα στερεοποιηθεί.. και μπορούμε να ξαναπαίξουμε.. 

Καλό Σαββατοκύριακο!!! 


You May Also Like

60 σχόλια

  1. Μπράβο βρε Ελπιδακι για το κουράγιο και την υπομονή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βανα μου!! Είναι ένας οπότε τα προλαβαίνω όλα..χεχε

      Διαγραφή
  2. Ελπίδα μου έγραψες πάλι!! Τι όμορφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ έξυπνη ιδέα για πιτσιρικάκια! Δεν το είχα ξαναδεί ... καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χριστίνα μου!!! Και για τη μαμά και για τη μαμά...χεχε!! καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  4. Αστειευόμενη, σου είπα πως θα φέρεις και θάλασσα για τον Νικόλα.... Μα αστεία με την Ελπίδα δεν κάνεις, υλοποιεί τα πάντα :)))) Μπράβο κοριτσάκι, είσαι ανεξάντλητη!!! Φοβερός ο ωκεανός σας!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... το είχα στο νου μου να το φτιάξω Ειρηνάκι!! Και μιας που το ανάφερες...ειπα να το επισπεύσω..χεχε.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα Τι τέλεια ιδέα!!!
    Να δω τι άλλο θα βάλεις μέσα σε κουτί εκτός από ουράνιο τόξο και ωκεανό!!! Μόνο το διάστημα λείπει!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!!! Μπααααα το διαστημα μου φαίνεται δύσκολο.... Αλλά..χμμμμ λες ??? πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Elpida egw paidaki den exw akomi! Alla o Nikolas exei sigoura mia manoula asteri! Vlepw tis anartiseis sou k skeftomai k agxwnomai k lew makari na exw to xrono, tin ypomoni k fysika ti fantasia gia na prosferw sto/a mwro/a mou ta misa erethismata apo auta pou dineis ston prigkipa sou! Bravo k pali bravo!!! Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρία μου!! Με το καλό να κάνεις κι εσυ παιδάκι.. και μη στεναχωριέσαι.. Θα εχεις και την ορεξη και την υπομονη.. Κι απο φαντασία και ιδεες.. Εμείς και το Pinterest να 'μαστε καλα!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. δε φτιάχνεις μια καλοκαιρινή κατασκήνωση! Όσα μου ζητήσεις θα στα δώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα πόσα δίνεις!!! φιλιά Νασιουλα!!

      Διαγραφή
    2. Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή στην κατασκήνωση! Ενα εξάχρονο κι ένα τρίχρονο έχω, να σου τα στείλω;

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα.. ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη... φιλιά Μαιρούλα!!

      Διαγραφή
  8. Έλα βρε τι φοβερή ιδέα πάλι!!
    Ο Νικόλας είναι σούπερ τυχερός που έχει μια τέτοια μανούλα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πω! Είσαι το κάτι άλλο. Απίθανη μπράβο Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Ελπίδα! Είσαι ανεξάντλητη! Σε θαυμάζω πολύ για τη δημιουργικοτητα σου! Ηρθα μια βόλτα από το πάρτυ της Μάρθας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίδα, τί λες να το δεις και πιο οργανωμένο όλο αυτό το κομμάτι της απασχόλησης;;;; Να σου φέρνουμε εμείς τα μικρά μας και τα υλικά κι εσείς να κάνεις τα υπόλοιπα;;;; Τέλεια ιδέα!!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα να δεις τι μπορείς να φτιάξεις! Απίθανη ιδέα! Σε θαυμάζω όμως και για την διάθεση και την υπομονή σου για όλο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαράκι μου!! Τα πάντα μπορείς να φτιάξεις τελικά με λιγη καλη θεληση..χεχε.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Φοβερό! Και πιο φοβερό που δεν είναι μιας χρήσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ηδη πήρε εγκριση από τα παιδιά μου. Τους αρεσε πολύ!!! Ευχαριστούμε για αλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ευχαριστώ Μαράκι.. Πες μου αν τους αρεσε και στην πραξη..χεχε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. Δεν υπάρχεις λέμε!!!!!!!! Καλά, μόνη σου τα σκέφτεσαι όλα αυτά τα έξυπνα; Μπράβο βρε Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε ίχι όλα.. Ειπαμε εχω ωραίες ιδεες αλλα δεν ειναι ολες δικες μου.. Αυτο με το ζελε το ειχα δοκιμασει οταν ήταν μηνων αλλα δεν του άρεσε η αίσθηση.. Είπα να το ξαναδοκιμάσω και βρηκα αυτην την ιδεα στο pinterest..που έμοιαζε με θαλασσα.. Εχω βάλει την αρχικη πηγη πάνω πάνω..πολλα φιλιά Ασπασία μου

      Διαγραφή
  16. Μπας και είσαι συγγενής του Ποσειδώνα;;; Χα χα χα
    Τι να πω πάλι για την όρεξή σου, το μεράκι σου και την τεράστια αγάπη σου για το πλάσμα αυτό το γλυκό!!!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα αστείρευτη κ δημιουργική και να μεγαλώνεις ενα ευτυχισμένο Νικόλα. Όταν πάρει το Νόμπελ, θα σ'ευχαριστεί για όλα αυτά που του μετέδωσες. Μπράβο Ελπιδάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία ιδέα!!!! Μπράβο για την έμπνευση!
    έρχομαι απο το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίδα δεν έχω λόγια!!!!Φυσικά μπάινει κι αυτό στη λίστα!!Είσαι υπέροχη!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και σουπερ διασκεδαστικο!!!!!
    (απο το πάρτυ της Ελεάννας ερχομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι όμορφη και πρωτότυπη ιδέα!!!!! Τέλειο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια ιδέα!Μπράβο σας!Επιτέλους θάλασσα αν και στη στεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελπίδα, απορώ πως άφησα μια τέτοια ανάρτηση και δραστηριότητα ασχολίαστη (ενώ την έχω διαβάση από την πρώτη μέρα!)... Τι να πω; Τέλεια, τέλεια, τέλεια... Μπαίνει κι αυτή στο to do list μου... Πόσο ξετρελαίνονται με τα sensory activities! Πόσο ευχαριστιούνται να ανακατεύουν, να ζημώνουν και πιάνουν διάφορες υφές... και εμείς να τα καμαρώνουμε και να λιώνουμε βλέποντάς τα να μεγαλώνουν... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι τρελαίνεται κι ο δικός μου!! Βασικά όλα σχεδον τα παιδιά νομίζω!! πολλά φιλιά Νικη και ελπίζω να την κάνετε και να της αρεσει της Αγνης!!

      Διαγραφή
  23. Τέλεια ιδέα Ελπιδάκι!!!! Θα ξετρελαθούν τα αγόρια μου, γιατί αν μη τι άλλο έχουμε μια αδυναμία στο να ανακαλύπτουμε, να διαλύουμε και να λερώνουμε. Ότι πρέπει για την εποχή αυτό το παιχνίδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγω ξέρεις με τι ενθουσιαστηκα πιο πολύ; Με το γεγονος οτι μπορεις να το ξαναχρησιμοποιήσεις!!!!!! Γιατι καλά να του αρέσει αλλα αν ανακυκλωνεται κιολας η χαρά ακόμα καλύτερα!Μηπως να το καναμε και με κανονικό ζελέ με ζωακια καραμελίτσες μέσα και να το τρώμε για να τα απεγλωβίσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελειος ο ωκεανός στο κουτί κ ότι άλλο έχετε βάλει μέσα στο κουτί!!!βλεπω τις δικές σου αναρτήσεις,παρακολουθώ κ κάποια ξένα μπλογκ κ θέλω να τα κάνω κ γω με το παιδάκι μου,αλλά έχω μια απορία...πως τους τα παρουσιάζεται;;τι τους λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές τα ετοιμαζω και τα βαζω στο τραπεζακι του ή στο δωμάτιο του.. Τα βλέπει και θελει να παίξει κατευθειαν.. ή απλα τον φωναζω εγω και του λεω ελα να παίξουμε.. Αλλες φορες διαλεγει μονος του απο το Pinterest τι θελει να φτιαξουμε.. Το θεμα ειναι να τραβηξεις την προσοχη του και να εισαι εσυ πρτα ενθουσιασμενη για να ενθουσιαστει και το παιδακι σου!! Καλα παιχνιδια!! Και αν χρειαστεις κατι πες μου!! :)

      Διαγραφή
  26. Είσαι απίστευτη πηγή έμπνευσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS