Χειμώνας σε κουτί..

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015

in English soon

Ο Νικόλας περίμενε το χιόνι πως και πως φέτος...  αλλά δυστυχώς (και προς το παρόν) δεν μας τίμησε με την παρουσία του στην περιοχή μας.. Αλλά ούτε και μπορέσαμε να πάμε εδώ τριγύρω για να παίξουμε ή έστω να το δούμε... 

Κι αφού δεν μπορέσαμε να το δούμε live... αποφασίσαμε να φτιάξουμε μόνοι μας...(ιδέα από εδώ) Ναι, αλλά όχι κανονικό χιόνι... αλλά ψεύτικο χιόνι που δεν λιώνει!! Ότι πρέπει για παιχνίδι!!! Τέλειο;;; 

Μοιάζει τόσο με κανονικό... αλλά δεν είναι κρύο εννοείται.. Και χρειάζεται μόνο 2 υλικά... Σόδα φαγητού και... αφρό ξυρίσματος... 

Εγώ έβαλα 200 γρ. σόδα (τόσο είχα δηλαδή...) σε ένα κουτί και μετά με το Νικόλα ρίχναμε λίγο λίγο τον αφρό ξυρίσματος και ανακατεύαμε.. μέχρι να πάρει την υφή που θέλαμε..(δεν χρειάζεται πάρα πολύ..) Να τρίβεται μεν.. αλλά να διατηρεί και τη φόρμα του..



Και μετά βάλαμε μέσα playmobil για να παίξουν με το χιόνι...


Να φτιάξουν χιονάνθρωπο.. και να παίξουν με τα ελαφάκια..


Μέχρι και χιονόπολεμο παίξαμε.. 



Αλλά το πιο τέλειο ήταν όταν άρχισε να χιονίζει μέσα στο σαλόνι..








Και γέμισε παντού "χιόνι"... κάτασπρο και απαλό.. και μυρωδάτο..


Και ξετρελαθήκαμε... Μαμά και γιος αγαπάμε πολύ το χιόνι... (έστω και ψεύτικο..) και το παιχνίδι!!! 


You May Also Like

53 σχόλια

  1. Βγαλε βιβλιο με το τι μπορεις να βαλεις μεσα σε ενα κουτι!!!! Καθε σελιδα και ιδεα! Δεν υπαρχεις λεμεεεεεεεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ελπίδα!! Τέλεια ιδέα ένα έξτρα μπράβο που ήσουν cool όταν άρχισε να χιονίζει στο σαλόνι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα... μα εγω έκανα να χιονίζει στο σαλόνι!!! Είμαι τρελομαμά!! φιλια

      Διαγραφή
  3. Τελεια ιδέα- πάλι- συμφωνώ με την Χρυσαυγή!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο και πανεύκολο. Είχα βρει κι εγώ κάποιες δραστηριότητες με χιόνι στο pinterest (που αλλού?) αλλά με περίεργα υλικά, οπότε μου φάνηκε καλύτερη και πιο εύκολη η ιδέα μια εκδρομής στο χιόνι. Όμως, τώρα που με λίγη σόδα και αφρό έκανες χιόνι γιατί όχι. Έτσι θα είμαστε και προετοιμασμένοι για το αληθινό χιόνι - η εκδρομή δεν αναβάλεται! Πολλά φιλιά Ελπιδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ κι εμεις τη θελουμε μια εκδρομη αλλα προς το παρον δεν γινεται.. Οποτε.. θα βολευτουμε με αυτο..χεχεχε... πολλα φιλια Νικη μου!!

      Διαγραφή
  5. Ελπίδα μου πάντα δημιουργική και πρωτοπόρα :) Κι εγώ θα συμφωνήσω, μήπως να αρχίζεις να ετοιμάζεις το βιβλίο σου με ιδέες για δημιουργικό παιχνίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ .. θα αρχισω να το σκεφτομαι.. μου το λενε κι αλλοι...χεχε... φιλια Γεωργιτσα μου!!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική ιδέα! ΄Όχι μόνο για να χαρούν τα πιτσιρίκια, αλλά και σαν διακόσμηση σε χειμερινή εορταστική περίοδο. Είμαι σίγουρη ότι ο μικρός θα ξετρελάθηκε με τόσο.....χιόνι μέσα στο σπίτι!!!!!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω για την υφή του αλλά πριν διαβάσω το κείμενο και βλέποντας τις φωτογραφίες, νόμιζα πως ήταν πραγματικό χιόνι!!!! Καλά παιχνίδια Ελπίδα! Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ βρε Ελπιδα,τι κοριτσι εισαι,τι μανουλα!!!
    μα πως σκεφτηκες να κανεις αυτο το "σπιτικο¨" χιονι,για αλλη μια φορα με αφηνεις αφωνη!!!!
    φιλιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... ευχαριστω Κικη μου!! Ευτυχως υπάρχει το pinterest και παιρνουμε ιδεες.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. προχτες που συναντηθηκαμε η Τζορτινα με τη ν kathy απο το ανθομελι λεγανε τα καλυτερα για σενα! εγω σε καθε αναρτηση σου μαθαινω και πραγματα! απλως μια ερωτηση! τι στρωνεις απο κατω για να μην λερωσεις;;; σεντονι;; μπραβο ελπιδακι και ελπιζω καποια στιγμη να συναντηθουμε απο κοντα! ΓΙΩΤΑ ΑΠΟ οταν εχω εσενα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κανονισουμε Γιώτα μου!! Απο κάτω στρώνω ενα πλαστικο τραπεζομαντιλο.. Από τα jumbo τα παίρνω.. Πολυ φτηνό.. Το εχουν στα ειδη παρτι.. Το εχουμε πολυ καιρό... και μολις τρυπήσει το πετάω.. Είναι οτι πρεπει!! :) φιλια

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω λόγια! Είσαι αστείρευτη πηγή έμπνευσης για παιχνίδι και ιδέες!!! Πολλά πολλά μπράβο
    Ελπίδα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειλικρινά δεν σταματάς να με εκπλήσσεις με τις ιδέες σου!
    Το χιόνι το αγαπάμε όλα τα παιδάκια νομίζω, μικρά και μεγάλα, οπότε καταλαβαίνω απόλυτα τον ενθουσιασμό του Νικόλα!
    Θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου εννοείται για να χιονίσει και στο δικό μας σπίτι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ερμιόνη μου!! Προβλεπω να ενθουσιαστουν τα κορίτσια!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το χιονι, και δεν παγώνει και τα χεράκια!! Φαίνεται υπέροχο όπως πέφτει από ψηλά!! Μπράβο Ελπίδα και Νικόλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Γεωργια μου!! Πραγματι φαίνεται τελειο!! Αφου δεν μπορουσα να σταματησω... Εντελως αγχολυτικο!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  13. Προς στιγμή ξεγελάστηκα νόμιζα πως ήταν αληθινό!!! Τέλεια ιδέα!!! Μάλλον θα το εφαρμόσουμε κι εμείς που αρέσει πολύ στο μικρό αλλά που να το βρούμε! Ευχαριστούμε πολύ!!! Ηρθα από το πάρτυ της Μάρθας! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εμείς στην αρχή ξεγελαστήκαμε νομίζοντας ότι είναι αληθινό!!! Καταπληκτική ιδέα, μπράβο σου!!! Ερχόμαστε από το πάρτυ της Μάρθας! Καλό απόγευμα Μαρίνα - Όλγα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλα φαινεται σαν αληθινο!!! ωραια ιδεα!!
    απο link party mamarelax
    φιλια oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά τι να πω, είναι γνωστό το πόσο μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια που σκέφτεσαι! Μπράβο αγαπημένη μου!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπιδα περασα και προχτες και σχολισα αλλα ως ανωνυμος γιατι βαριομουν να συνδεθω στο google! Δεν θα το ξανα πω, φτιαχνεις αριστουργηματα! Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ ωραία η ιδέα σου και πολύ έξυπνος ο τίτλος! έρχομαι από το πάρτυ του mama relax! καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά!! Περιμένω το βιβλίο σου ;-)
    Από το πάρτυ του mama relax!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι υπέροχες ιδέες που έχεις, Ελπίδα μου!!!

    πρέπει να διοργανώσουμε συναντήσεις, να απασχολούμε όλες μαζί τα μικρά μας!
    εσύ πάντα κάτι καινούριο θα έχεις να προτείνεις, σίγουρα θα γινόσουν καταπληκτική νηπιαγωγός!

    φιλιά
    Αλεξία https://momyof6.wordpress.com/
    από το λινκ πάρτυ του Mama Relax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Αλεξία μου.. Κι εγω ετσι πιστευω γιατι την αγαπάω τη δουλειά μου.. ασχετα που δεν καταφερα να δουλέψω ως νηπιαγωγός... Οπότε τωρα βγάζω το άχτι μου με το Νικόλα!! φιλια

      Διαγραφή
  21. Χαίρομαι που διάβασα άλλη μια καταπληκτική σου ιδέα! Και ο Νικόλας έχει μεγαλώσει τόσο! Να τον χαίρεσαι και εύχομαι να μπορέσεις σύντομα να εξασκήσεις το επάγγελμα σου γιατί είσαι φοβερή σε αυτό!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια ιδέα Ελπίδα μου! Φαίνεται ότι περάσατε υπέροχα μαμά και γιος!
    Μου θύμησες μια φορά μικρή που μου είχε δώσει η μαμά μου ένα ταψάκι με πάγο και έβαλα το playmobile και κάνανε πατινάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Ελπίδα! Πώς μου ξέφυγε αυτή η ανάρτησή σου; Φτιάξαμε κι εμείς χιόνι πριν λίγες μέρες και τα αγόρια πέρασαν υπέροχα. Ελπίζω να μην σε πειράζει, συμπλήρωσα και την ανάρτησή σου στο τέλος της δικής μου ως link. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βεβαια δεν υπάρχει πρόβλημα βρε Μαγδα μου!! Κι εμεις το απολαυσαμε αυτο το παιχνίδι!!πολλα φιλια

      Διαγραφή
  24. Δεν υπάρχει!!! Πόσο σας χαίρομαι για όλη αυτή την εφευρετικότητα! Μακάρι να ήταν τα παιδιά μου πιο μικρά να έκλεβα όλες αυτές τις ιδέες. Αλλά πού ξέρεις, μπορεί να μου προκύψει κάνα ανιψάκι και τότε θα τα δώσω όλα...

    Καλά παιχνίδια!!!
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα το δοκιμάσουμε είναι σίγουρο! διαρκώς μου ζητά χιόνι η μικρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS