Ουράνιο τόξο σε κουτί... {sensory play}

by - Τετάρτη, Μαΐου 28, 2014

in English soon

Ουράνιο τόξο σε κουτί... ή αλλιώς χρωματιστό ρύζι... ή αλλιώς "πως να απασχολήσετε ένα τρίχρονο"...


Αυτό το χρωματιστό ρύζι το είχα σταμπάρει εδώ και καιρό...(και μιας που είμαι πλέον άνεργη και άρα έχω πολύ πολύ χρόνο)..και  αποφάσισα να το δοκιμάσω.. 
Το αποτέλεσμα... Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!! 

Χρειαζόμαστε ρύζι (περίπου 3,5 - 4 κιλά..ναι το ξέρω οτι είναι πολύ.. εγώ πάντως το πήρα σε προσφορά από το Lidl), άσπρο ξύδι, χρώματα ζαχαροπλαστικής και σακουλάκια (zip lock κατά προτίμηση για να κλείνουν καλά..)


Βάζουμε ρύζι σε κάθε σακουλάκι (εγώ έβαλα 4 κούπες(από 250ml) στο καθένα)

Ρίχνουμε 2 κουταλιές της σούπας ξύδι στο σακουλάκι 

και μετά χρώμα ζαχαροπλαστικής (περίπου 20 σταγόνες)


Κλείνουμε το σακουλάκι καλά και ανακατεύουμε καλά να πάει το χρώμα παντού.. 


Αφήνουμε τα σακουλάκια ανοιχτά όλο το βράδυ για να φύγει όλη η υγρασία και να στεγνώσει καλά το ρύζι...


Σε ένα κουτί (δοχείο/τάπερ/ότι έχουμε τελωσπάντων), βάζουμε μικρά παιχνιδάκια.. (Αυτό το βήμα δεν είναι απαραίτητο αλλά σίγουρα είναι διασκεδαστικό..)


και μετά ρίχνουμε το καταπληκτικό χρωματιστό μας ρύζι σε γραμμές.. για να τα καλύψουμε και να τα κρύψουμε.. 

Βάζουμε μέσα φτυαράκια, κουταλάκια, σέσουλες, δοσομετρητές...




Στρώνουμε στο πάτωμα πλαστικό τραπεζομάντιλο.. 


και το δίνουμε στο τρίχρονο... 
Και μετά.. μετά αρχίζει το παιχνίδι...


 Και το ανακάτεμα... και το κοσκίνισμα..



Και ξαφνικά ανακαλύπτει τους κρυμμένους θησαυρούς.. Τρελή ευτυχία...




Και ψάχνει.. και ανακατεύει..



 Και γεμίζει...και αδειάζει... και ψαχουλεύει... 













Μέχρι που όλο το ρύζι έχει γίνει έτσι... Ένα ανακατεμένο ουράνιο τόξο...


Και στο τέλος αφού βαρέθηκε μαζέψαμε το ρύζι και τα φτυαράκια στο κουτί, κλείσαμε το καπάκι και όλα καθαρά και τακτοποιημένα...Γρήγορα και εύκολα..    


Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα.. 
Ο Νικόλας πάντως ξετρελάθηκε.. Έπαιξε κυριολεκτικά 2 ολόκληρες ώρες.. Μια μαζί μου και μια μόνος του..


You May Also Like

66 σχόλια

  1. Με έχεις τρελανει λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θα το κάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα περιμένω να δω και το δικό σου τότε!!! φιλιά Χρυσαυγή μου!!

      Διαγραφή
  2. Απίθανο!! Θα περιμένω να μεγαλώσει λίγο ο μικρός γ´(γιατι τώρα θα το φάει) και θα τους το κάνω σίγουρα!! Καλό βράδυ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι!! αν και νομίζω οτι αν είσαι εκεί και επιβλέπεις.. δεν θα το φάει... Αλλά πάλι είναι αναλόγως το παιδί.. Ο Νικόλας δεν δοκίμαζε ιδιαιτερα!! φιλιά Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  3. Πω πω τι φοβερη ιδεα!!!Και του αρεσουν τοσο πολυ του μεγαλου τα παιχνιδια με τα φτυαρακια!!! Αλλα σκεφτομαι το μωρο που το βαζει ολα στο στομα του και λεω να μην το τολμησω ακομα...ισως οταν μεγαλωσει λιγο ακομα το μωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απιθανο!!!!!!!απιστευτο!!!!!υπεροχο!!!,δεν εχο λογια..πολλα μπραβο,μ αρεσε πολυ και σαν ιδεα και σαν ολα!

    ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!!!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικη ιδεα. Θα περασουμε ενα τελειο καλοκαιρι με τα παιχνιδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ ωραίο! Θα αρέσει πολύ στο μικρό αλλά ο μεγάλος μου 6,5 ετών είναι αλλού! Θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Δεσποινα.. Δοκιμασε το με το μικρό.. αν και ποτέ δεν ξέρεις. μπορεί να αρέσει και στον μεγάλο.. φιλιά

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα, το μόνο που με αγχώνει λίγο είναι που ο μικρός μου (2 ετών) θέλει να πετάει πράγματα στον αέρα... νομίζω όμως θα το τολμήσω!!! Ευχαριστώ Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρία μου.. Δοκιμασε το.. Στη χειρότερη περίπτωση θα βάλεις ηλεκτρικη σκούπα μετα.. φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μα πόσο τέλειο! Νομίζω θα γίνεις ο επίσημος οδηγός μου για DIY παιδικά παιχνίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι τέλεια η ιδέα!!! Βέβαια η δικιά μου παραείναι μικρή αλλά μπαίνει στο αρχείο για μελλοντική χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μικρή ακόμα η Δωρα.. αλλά αργότερα θα της αρέσει.. Μάζευε ιδέες Μαρθούλα..φιλιά

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο Ελπιδάκι μου! Έφερες την παραλία στο σπίτι, για τον Νικόλα και μάλιστα χρωματιστή και χαρούμενη! Ακούραστη είσαι, περιμένω να φέρεις και θάλασσα :)))) Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίδα, το έκανες τέλειο! Τα χρώματα είναι τόσο ζωντανά που μου'ρχεται να βάλω και εγώ τα χέρια μου μέσα και να παίξω με το Νικόλα! Εγώ το ρύζι το είχα βάψει με οινόπνευμα αλλά και το ξύδι μου φαίνεται ακόμα καλύτερο και πιο οικονομικό. Την ιδεα σου δε... με το πλαστικό τραπεζομάντιλο την βρήκα πολύ πρακτική. Και μιας και έχεις βαμμένο το ρύζι... βάλε μπρος και για το μπουκάλι i-spy. Καλά ρυζο-παιχνίδια! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Νίκη μου!! το έχω στο πρόγραμμα και το μπουκάλι..χεχε.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  12. είσαι απίστευτη Ελπίδα. Μπράβο για το κέφι και την πανέμορφη δημιουργική απασχόληση που χάρισες στο ανθρωπάκο....Αφού μου 'ρχεται να το κάνω κι εγώ....χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Αφού κι εγώ ξετρελάθηκα... και έπαιξα πόσην ώρα.. Είναι αγχολυτικό τελικά..χεχε φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Τι τέλειο, το λάτρεψα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ανυπομονώ να μεγαλώνει το μαιμουδάκι να το κάνω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια!! Κράτα το στα υπόψην Γιάννα μου!! Πιστεύω θα αρέσιε και στο μαιμουδακι- Δημητράκη σου!!

      Διαγραφή
  14. Ουάουυυυ! Μπράβο βρε Ελπίδα, τι φανταστική κατά-πολύχρωμη ιδέα! Για πες... πόση ώρα του πήρε του Νικολή μέχρι να τα ανακατέψει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. γύρω στα 3-5 λεπτά... Αλλά το καλό ανακάτεμα έγινε σε μισή ωρα περίπου... φιλιά Βερούλα

      Διαγραφή
  15. Έβαλα τον ωραίο μου σελιδοδείκτη στην ανάρτησή σου και θα το φτιάξω το πολύχρωμο ρυζάκι! Και σε μας αρέσουν πολύ τα παιχνίδια με φτυαράκια, οπότε πιστεύω ότι η μικρή κυρία θα ενθουσιαστεί!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να ενθουσιαστεί Ερμιόνη μου.. Εμείς πάντως ενθουσιαστήκαμε μαμά και γιός...χεχεχε.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη ιδέα! Το έχω δει και με μουλιασμένο γκοφρέ σε διαφορα χρώματα αντι για χρώμα ζαχαροπλαστικής, αλλά δεν ήταν τόσο έντονο το χρώμα! Τέλειο! Άσε που είναι υπέροχο και για διακόσμηση με ρεσο μέσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!! Είναι όντως πολύ έντονα... Κι εγώ κατευθείαν τα βάζα και τα κεριά σκέφτηκα..χεχε

      Διαγραφή
  17. Τι έφτιαξες βρε Ελπιδάκι πάλι!!! τι μαγεία είναι αυτή!!!!! Το χρωματιστό ρύζι έχει άπειρες δυνατότητες για παιχνίδια, για κατασκευές και για διακόσμηση!!!
    Θα γίνω γραφική πάλι λέγοντάς σου πως είσαι αστείρευτη, ανεξάντλητη και δημιουργική:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη ιδέα!Τα χρώματα φαίνονται πολύ ζωντανά, είναι εύκολο να μου πεις ποιά μάρκα χρωμάτων ζαχαροπλαστικής χρησιμοποίησες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένια μου τα χρωματα που χρησιμοποίησα ήταν διάφορων ειδών..Το μπλε και το κιτρινο τα πήρα από το σουπερμάρκετ.. Δεν είναι μάρκας, είναι φτηνα και σε υγρή μορφη.. Το π΄ρασινο, επίσης υγρό και το έιχα πάρει από το μπαχαράδικο της γειτονιας μου. Μόνο το κόκκινο και το μωβ είναι μάρκας wilton και είναι σε μορφη τζελ..Και ο μονος λόγος που τα χρησιμοποίησα είναι οτι δεν είχα κόκκινο από τα φτηνά υγρά χρώματα.. Παρε απο το σουπερ μαρκετ ή το μπαχαράδικο να κάνεις τη δουλειά σου.. Δεν χρειάζεται να είναι μάρκας.. Αλλωστε είναι για παιχνίδι και οχι για φαγητό..χεχε φιλιά

      Διαγραφή
  19. Μου έδωσες ιδέα για διακόσμηση!!!!!Σε ευχαριστώ!!!!
    από το πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είσαι όλο εκπλήξεις βρε Ελπιδάκι, μπράβο σου τι να πω! Να σε χαίρεται ο γιόκας σου!!! Ειλικρινά σε θαυμάζω, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Tέλεια ιδέα!!!..Θα πήγαινα να αγοράσω ρύζι και χρώματα τώρα!!!!!!
    Αλλά όσο σκέφτομαι ότι μπορεί να μου γεμίσουν όοοοοοοοολο το σπίτι...
    και από που θα αρχίσω να μαζεύω?!....ε συγκρατούμε λίγο...
    Πάντως μπράβο για την έμπνευση!!
    (από το πάρτυ της Μάχης..!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!!! Μη φανταστεις,.. στην αρχή κι εμενα εριξε λίγο κατω.. αλλα του ειπα οτι οσο ρυζι πέφτει στο χαλί -εξω απο το τραπεζομάντιλο δηλαδη- θα το τραβάει η σκουπα.. και μετα πρόσεχε πάρα πολυ..χεχε

      Διαγραφή
  22. Ελπιδάκι, με εντυπωσίασες για μία ακόμη φορά! Απίστευτη ιδέα!!!!!!!!!!!!!! Είσαι φοβερή. ΦΟΒΕΡΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σήμερα σου ήρθα από το πάρτυ της Μάχης! Έχω αρχίσει την προμήθεια του ρυζιού! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. νομίζω πρεπει να πάρω προμήθεια απο το μπαρμπα μπεν..χεχεχε φιλιά

      Διαγραφή
  24. Ωραία ιδέα, αλλά ακόμη πιο ωραίο το φωτορεπορτάζ :)
    Το χαμογελαστό φατσάκι είναι σφραγίδα επιτυχίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάλι εδώ και ευτυχώς δηλαδή, γιατί νομίζω ότι το σκ αν έχει καλό καιρό θα την βγάλουμε στο μπαλκόνι μας με τα ρύζια μας!!!!!
    Από το πάρτυ της Τούλας ήρθα αυτή την φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... αντε να δω και τα δικα σας ρυζια!!! Εμεις πάντως τα τιμαμε συχνα πυκνα.. πολλα φιλια Μαρθουλα μου!!

      Διαγραφή
  26. Τέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελεια!!!! Τι ωραία ιδέα! Το αποθήκευσα για αργότερα!!!
    από το πάρτυ του lolmoms

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ευφυεστατο! και ο μικρος σιγουρα το διασκεδασε! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βρε Ελπίδα, βρε Ελπίδα.....τι φοβερές ιδέες είναι αυτές που έχεις;; θα το δοκιμάσουμε σίγουρα...μην σου πω το ΣΚ κιόλας....βγάλαμε και τα κουβαδάκια μας ...ό,τι πρέπει είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 2 Ωρες;;;;;;Μονο γο αυτο ειναι επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εξαιρετική ιδέα απασχόλησης!!!! Είναι τοσο πολύχρωμα εθιστικό που θέλω κι εγώ να κάνω ανασκαφές!!!! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα!! Αφου κι εγω παίζω μαζι του.. Είναι απιστευτα χαλαρωτικο!!

      Διαγραφή
  31. πολύ ωραία ιδέα.Θα το δοκιμάσουμε νομίζω αν και φοβάμαι ότι ο μικρός (12μηνών) θα τα κάνει όλα χάλια ο μεγάλος όμως θα το χαρεί φαντάζομαι ιδιαίτερα.Το σπίτι μετά σε τι κατάσταση ήταν ;;; χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS