Φτιάχνουμε χιονάνθρωπο..!!

by - Κυριακή, Νοεμβρίου 09, 2014

in English soon

Ένα φθινοπωρινό και βροχερό Σαββατοκύριακο, ένα πιτσιρίκι που αναρρώνει από μίνι ίωση, μια μαμά που δεν θέλει να σιδερώσει..Τι μένει να κάνουμε ;; Να παίξουμε με το χιόνι φυσικά... και να φτιάξουμε χιονάνθρωπους !!!



Η αγαπημένη μας συνταγή πλαστελίνης, μας έβγαλε και πάλι ασπροπρόσωπους!!
  • 1/2 φλιτζάνι αλεύρι
  • 1/4 του φλιτζανιού αλάτι
  • 1/2 κουταλιά της σούπας ξινό ( ή Creme of tartar ή κρεμοριο.. είναι το κιτρικο οξυ.. Το πουλανε στα σουπερμαρκετ εκει που εχει τα μπαχαρικά..)
  • 1/2 κουταλιά της σούπας σπορέλαιο
  • άσπρη τέμπερα (για έχτρα λευκό χρώμα)
  • μπόλικη ασημόσκονη
  • 80 ml καυτό νερό
  • Μπορείτε να βάλετε και μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο.. Εγώ έβαλα γιασεμί και μυρίζει θεϊκά!! 
Σε λιγότερο από 5 λεπτά.. το χιόνι μας ήταν έτοιμο.. άσπρο και γυαλιστερό!! Ώρα για παιχνίδι!! 


Σχεδόν έτοιμος ο πρώτος!! Πάμε για τον άλλον!! 

Καροτένια μύτη και ματάκια καρβουνάκια!!


Κασκολάκι για να μην κρυώνει.. και κουμπάκια..



Καπελάκι εννοείται !! 
Και πάμε για τον τρίτο !! 





και έτοιμη η χιονο-οικογένεια !! Τρεις κι αυτοί όπως κι εμείς!!


 Εγώ πάντως είμαι αυτή με το ροζ καπελάκι!!!


Πως τρελαίνομαι όταν λάμπουν έτσι τα μάτια του !!! 
Ψυχή μου όμορφη !!! Αγόρι μου γλυκό !!
καλή εβδομάδα σε όλους !!!

 photo signature_zps72gyx3qr.png

You May Also Like

71 σχόλια

  1. Απιθανοι!!!!!!!!
    Να ευχηθω να βαριεσαι παντα το σιδερωμα;;
    Τελειοι ολοι αλλα και ο πρωτος που μαλλον ειναι ο δικος σου, ε; χεχεχε !! Φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσαυγή μου!! Ναι ο πρωτος ειναι δικός μου!! Τελικα δεν το γλυτωσα μετα το σιδερωμα..χαχχα.. φιλια

      Διαγραφή
  2. Η πλαστελίνη τέλεια, πρέπει να τη δοκιμάσω! Οι χιονάνθρωποι τέλεια ιδέα και βγήκαν υπέροχοι! Εμείς είχαμε κάνει χιονάνθρωπους από αμυγδαλόπαστα πέρυσι και τους βάλαμε στην τούρτα της Σταυρούλας, μας άρεσαν πολύ αλλά δυστυχώς ήταν μπεζ... (πάντως τρώγονταν χαχα) Αυτοί εδώ είναι κάτασπροι και γυαλιστεροί, ουάου! Ο Νικόλας είναι κουκλάκι ζωγραφιστό, φτου φτου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμασεις οπωσδήποτε Γεωργια μου!! Θα τρελαθουν τα κορίτσια!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Πώς να μη λάμπουν τα ματάκια του με τόσα όμορφα πράγματα που του μαθαίνεις Ελπίδα μου! Είσαι απίστευτη θα πω για άλλη μία φορά. Τι φοβερή ιδέα!!! Λύσε μου όμως μία απορία. Το ξυνό τι είναι; Είμαι λίγο ασχετούλα εγώ με αυτά :)
    Περαστικά στο Νικολή σου. Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ασπασακι!! το ξυνό ή Creme of tartar ή κρεμοριο.. είναι το κιτρικο οξυ.. Το πουλανε στα σουπερμαρκετ εκει που εχει τα μπαχαρικα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη χιονανθρωπο-οικογένεια!!!!!
    Το καπελάκι σας ,το ζήλεψα κυρία μου!
    Για αρρωστούληδες ,μια χαρά περνάτε!
    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες ειδες.. το πιο ωραιο καπέλο σε μενα το εκανε το παιδι μου..χεχεχε... Ευτυχως δεν ήταν τιποτα.. Μια μερα πυρετο μονο! πολλα φιλια Νασια μου

      Διαγραφή
  5. Βγήκαν τέλειοι!! Ερώτηση άσχετης που θέλει αύριο να φτιάξει χιονανθρωπάκια: Τι είναι το ξυνό?
    Φιλιά Ελπιδάκι μου και μικρέ Νικόλα! Περαστικούλια!
    Από το πάρτι της Ελεάννας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου!! το ξυνό ή Creme of tartar ή κρεμοριο.. είναι το κιτρικο οξυ.. Το πουλανε στα σουπερμαρκετ εκει που εχει τα μπαχαρικα.. Θα το συμπληρωσω επάνω γιατι βλεπω οτι εχετ πολλες την απορια.. πολλα φιλια και καλη επιτυχια!!

      Διαγραφή
    2. Αχ βρε Ελπιδάκι μου τώρα είδα ότι το είχες απαντήσει! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Τέλειοι οι χιονάνθρωποι Ελπίδα!!!!
    Τι γλύκας ο γιο σου! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όντως, τα ματάκια του Νικόλα είναι η καλύτερη απόδειξη του πόσο όμορφα περνάτε!
    Πάντως κάθε φορά που βλέπω τη συνταγή αυτής της πλαστελίνης, εντυπωσιάζομαι με το πόσο εύκολο είναι να τη φτιάξει κανείς!
    Και μου αρέσει που ο χιονάνθρωπος έχει ασημόσκονη! Είναι πολύ γκλάμουρ! ;-)
    Φιλιά πολλά, Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αναστασια μου!! Ειναι πραγματι πανευκολη!! Και εννοειται οτι τα Χριστουγεννα και ο χειμωνας τη θελει τη γκλαμουρια του.. χεχε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ απόλυτα με την Χρυσαυγή!! Το σιδέρωμα μπορεί να περιμένει :)
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.. εννοειται.. Και ειναι και το χειροτερο μου!! Δεν τη γλύτωσα βεβαια αλλα τουλαχιστον...το διασκεδασα πριν!! καλη εβδομαδα Δημητρα!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. τέλεια απασχόληση για τα παιδιά η πλαστελίνη! Τέλειοι οι χιονάνθρωποι σας!
    έρχομαι απο το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ποσο χαιρομαι που ο πριγκιπας μου μου εκανε την τιμη να φτιαξει κατι για το stars and icicles !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Κατια μου!! Εμ ολοκληρος πριγκηπας ειναι αυτός!! Εχουμε και μια φημη να διατηρησουμε..χεχεχεχε!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα! πολύ όμορφα! μπήκαμε σε χριστουγεννιάτική διάθεση :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η χιονανθρωποοικογένεια σας!!!! Ελπιδάκι με σένα μαμά, πια ματάκια δεν θα έλαμπαν;;;;; Είναι απίστευτη φατσούλα ο Νικόλας σου, περαστικούλια του! Φιλάκια και στους δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οι ωραιοτεροι χιονανθρωποι!! απο link party eleanna's diary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι φατσούλα που είναι ο μικρός βρε Ελπιδάκι!
    Τι όμορφο χαμόγελο και παιχνιδιάρικα ματάκια!
    Και η δραστηριότητα που προτείνεις πάλι φοβερή! Και επίκαιρη αν μη τι άλλο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιόνη μου!! Μπαινουμε σιγα σιγα σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα..!! φιλια

      Διαγραφή
  15. Ελπιδάκο μου το είδα εχθές το βράδυ..λόγο του link party ήμουν σίγουρη πως θα συμμετέχεις και πολύ καλά έκανες! Τέλειοι είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελεαννα μου!! το ηξερα οτι θα σου αρεσαν!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  16. Τι καλά να έριχνε λίγο χιονάκι και να βγαίναμε έξω στα πάρκα να φτιάχναμε χιονάνθρωπους εεε? Οι ωραιότεροι χιονάνθρωποι που έχω δει, μπράβο Ελπιδάκι!
    Τυχερός ο Νικολάκος που σε έχει για μαμά! Στο ξανά λέω... φιλάκια
    Υ.Σ.: τι γλυκιά φατσούλα ο μικρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρακι μου!!! Κι ο Νικολας ανυπομονει για χιονι φετος!! θελει να παμε για σκι!! για να δουμε...χεχεχε.. φιλια

      Διαγραφή
  17. Πολυ ωραία απασχόληση και δημιουργική! Χαίρομαι που μπαίνουμε σε Χριστού γενν ιατρικό πνεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίδα μπράβο αυτά που κάνεις με το γιο σου είναι υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η μαμά με τις ιδέες της και ο γιος σε ρόλο μοντέλου και εκτελεστή των ιδεών έχετε γίνει το αγαπημένο μου δίδυμο στην μπλογκόσφαιρα! Πολλά φιλιά και στους δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήθελα να γράψω το συνηθισμένο μου πλέον σχόλιο ότι για ακόμα μια φορά είναι καταπληκτικές οι κατασκευές σου, αλλά τελικά η φωτογραφία του Νικόλα σου και αυτά του τα μάτια δεν μου αφήνουν περιθώρια να πώ τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και συνταγή και κατασκευή και ένας μικρός καλλιτέχνης! Όλα αυτά μαζί και έχεις το τέλειο αποτέλεσμα! Πολλά μπράβο και στους δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ωραίοι! Μπραβο σας Ελπιδάκι! Θα την κάνουμε κι εμείς φέτος τη συνταγή σας! Φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζινακι να τη δοκιμασετε!! θα αρεσει στο Νικητα σου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  23. Τι χαμόγελο είναι αυτό!!! Νομίζω πως το αγόρι σου το καταδιασκέδασε! Υπέροχη ιδέα!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχοι! Την πλαστελινη την χρωματίζεις και την έχεις σε βαζάκια; Δεν ξεραίνεται;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη χρωματιζω μαζι με τα υπολοιπα υλικα..Συνηθως με χρωμα ζαχαροπλαστικης! Την εχω σε πλαστικα βαζακια και δεν παθαινει τιποτα για πολυ καιρο!! Μολις αρχισει να κολλαει στα χερια.. ειναι ωρα για πεταμα..

      Διαγραφή
  25. τι υπεροχα χιονανθρωπακια ,τι καταπληκτικη πλαστελινη....μα την παρασταση κλεβει αυτο το μικρο σπιριτοζικο μουτρακι!!!!!!!
    φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Κική μου!! Το αγόρι μου κλεβει την παρασταση όντως!!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  26. Ελπίδα φανταστικό! Πολύ πρωτότυπη η συνταγή σου για πλαστελίνη!Πως την χρωματίζεις και πώς την διατηρείς; Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου το όμορφο!
    Vera, fairywo-mom.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου τη χρωματιζω μαζι με τα υπολοιπα υλικα..Συνηθως με χρωμα ζαχαροπλαστικης! Δεν εχει συγκερκιμενη ποσοτητα.. Συνηθως βαζω με το ματι και ανακατευω μεχρι να πετυχω το σωστο χρωμα. Την εχω σε πλαστικα βαζακια που κλεινουν καλα και δεν παθαινει τιποτα για πολυ καιρο!! Μολις αρχισει να κολλαει στα χερια.. ειναι ωρα για πεταμα..

      Διαγραφή
  27. Εσύ φτιάχνεις χιονάνθρωπο, εγώ χιονονιφάδα, αυτό που ξέρω πάντως είναι ότι αυτές οι κατασκευές μας έχουν βγάλει πολλάκις ασπροπρόσωπους με τα πιτσιρίκια. Αν και να το ξέρεις, την παράσταση την έκλεψε η φατσούλα του Νικόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. το ξερω και καμαρωνω!!! Ειμαι μαμα κουκουβαγια!! πολλα φιλια Σινα μου!!

      Διαγραφή
  28. Η πρωτη κληρωση του πανηγυριου μας μολις τελειωσε και περιμενω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το καθιερωμενο δωρακι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. O χιονάνθρωπος σας έχει κάνει πάταγο το ξέρεις ε; Χαίρομαι που βρίσκομαι ανάμεσα σε τόσο δημιουργικούς ανθρώπους! Καλή εβδομάδα Ελπίδα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμας ειναι αγαπημενος!! καλη εβδομαδα Χριστινα μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  30. Υπέροχες δημιουργίες! Μπράβο στη μαμά με τις όμορφες ιδέες της και στο γιόκα για τα παιχνιδιάρικα χιονανθρωπάκια! Χαίρομαι πολύ που σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ομορφούλης ο χιονάνθρωπος! Σε καταλαβαίνω απόλυτα με τη λάμψη στα ματάκια του Νικόλα σου!!! Ετσι αισθάνομαι κι εγω για τους γιούς μου!! Να τον χαίρεσαι Ελπίδα! Πάντα χαρούμενος και με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ειρηνη μου!! Να χαιρεσαι κι εσυ τους δικους σου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  32. Τέλεια η ιδέα σου! Ειδικα η ασημοσκονη κανει την δημιουργία σας πολύ εντυπωσιακή! Θα ξετρελαθουν οι κόρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μα τι ώραιες ιδέες είναι αυτές. Καλά οι χιονάνθρωποι είναι φοβεροί και φτιαγμένοι με κάθε λεπτομέρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το πόσο με συναρπάζει που από το τίποτα κάνεις τέτοια μαγικά πράγματα, δεν λέγεται! Μπράβο Ελπίδα μου! Είσαι έμπνευση για εμένα την ακαμάτρα μάνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαγικά χιονανθρωπάκια!!!! Πρέπει να δοκιμάσω αυτές τις πλαστελίνες επιτέλους! Και αυτές που έκανες με μυρωδιές τα Χριστούγεννα!!! Ελπίδα είσαι αστείρευτη πηγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS