Η πιο καλή γκαρσόνα...

by - Πέμπτη, Μαΐου 30, 2013

in English soon

Αυτή είναι η τελευταία βδομάδα που δουλεύω..Τα μαθήματα τελειώνουν κι εγώ θα σταματήσω για φέτος από τη δουλειά.. Αν μπορείς να το θεωρήσεις δουλειά δηλαδή.. αφού δε σε πληρώνουν...Ή πρέπει να τους κυνηγάς για να το κάνουν, τελοσπάντων...
Ο Αντώνης έχει σταματήσει σχεδόν από τη δουλειά αφού πρόκειται να κλείσουν την εταιρεία τους.Ο Αντώνης με τον αδερφό του είχαν ανοίξει πριν ένα χρόνο περίπου, μια μικρή εταιρεία με φωτοβολταϊκά και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.. Δυστυχώς σε αυτή την υπέροχη χώρα που ζούμε όλα πάνε στραβά οπότε...Δεν βγαίνουν τα έξοδα και θα την κλείσουν... Δύο οι άνεργοι στο σπίτι...
Όχι όχι δεν είναι στενάχωρη αυτή η ανάρτηση..Δηλαδή τον έχουμε κι ένα τόνο αισιοδοξίας...Τι Ελπίδα θα ήμουνα αν δεν ήμουν αισιόδοξη και θετική...χαχα..
Δεν ξέρω τι θα κάνουμε στο μέλλον...Και ίσως από Σεπτέμβριο να αλλάξουν πολλά πράγματα..όπως ίσως χώρα και ζωή ..αλλά προς το παρόν θα πάμε στο χωριό για το καλοκαίρι...

Ευτυχώς ο ανήσυχος μπαμπάς μου φρόντισε και πάλι για μας...(α ρε αυτοί οι Έλληνες γονείς...Ακόμα κι αν είσαι 80 χρονών πάλι θα φροντίζουν για σένα..χαχα).
Ο μπαμπάς μου λοιπόν, μπήκε συνέταιρος σε μια μικρή επιχείρηση κοντά στο χωριό...Είναι ταβέρνα - ενοικιαζόμενα δωμάτια σε μια παραλία της Χαλκιδικής..Στην παραλία της Τριστινίκας στην Τορώνη... "Κρυφός Παράδεισος".. έτσι το λένε..



Είναι πολύ κοντά στο χωριό οπότε θα μένουμε στο σπίτι μας...Προς το παρόν κατεβαίνουμε όλοι στο χωριό τα Σαββατοκύριακα για να βοηθήσουμε να σουλουπωθεί...Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες (αν και είχαν μεράκι στις κατασκευές) τα είχαν παραμελήσει και σχεδόν παρατήσει.. 











Οπότε θέλει πολύ δουλειά..Πολύ καθάρισμα και βάψιμο και χρήμα (ναι ναι από αυτό που δεν υπάρχει..)..Και κάνουμε ότι μπορούμε.. Τα αγόρια (οκ οκ οι άντρες..) βάψανε τους χώρους και τους καθαρίσανε..


Εμείς με το Νικόλα πηγαίναμε μόνο για επιθεώρηση..




Σιγά σιγά όλα θα είναι έτοιμα για να ανοίξουμε.. 



Ευτυχώς είμαστε όλοι άνθρωποι με όρεξη που δεν φοβούνται να δουλέψουν..Μακάρι να μπορέσουμε να δουλέψουμε όλοι..αν και νομίζω οτι προς το παρόν εγώ θα μείνω στα μετόπισθεν μέχρι να χρειαστεί και έξτρα γκαρσόνα-γυναίκα για την κουζίνα ή οτιδήποτε τελοσπάντων..γιατί στην αρχή δεν θα έχει δουλειά για όλους..
Όπως και να 'χει πάντως εκεί θα μας βρείτε φέτος το καλοκαίρι...Και μετά βλέπουμε...
Μακάρι να πάνε όλα καλά...
Κι αν βρεθείτε προς τα εκεί ελάτε να σας δούμε...

 

You May Also Like

40 σχόλια

  1. Κάτσε τώρα γιατί νομίζω πως εκεί έχω φάει πριν χρόνια. Αμέσως μετά την ταβέρνα (ή εκεί κοντά) δεν είναι το ethnik bar; Έχω κάνει υπέροχες διακοπές στη Τορώνη.
    Σας εύχομαι καλή αρχή και πολλές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λιτσάκι!! Στο δρόμο για το "Ethnic" είναι!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτοι οι γονείς!!!!! Ολα για τα παιδιά μας!!
    Καλές δουλειές εύχομαι Ελπίδα μου, και αν βρεθούμε το καλοκαίρι προς τα κει, σίγουρα θα ερθουμε στον Παράδεισό σας.
    φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μακάρι να πάνε όλα καλά! αισιοδοξία κι όλο και κάτι θα γίνει!
    ο χώρος είναι πολύ όμορφος!
    φιλάκια και καλή δύναμη σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eύχομαι όλα καλά, να είσαι πάντα αισιόδοξη γιατί έτσι θα μπορεσεις να ξεπεράσεις πολλά εμπόδια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίδα μου την καλυτερη επιτυχία σε ολα! εύχομαι να πανε τοσο καλά οι δουλειές το καλοκαίρι και να βρείτε και κατι για το χειμωνα και οι δυο και να μην χρειαστει να ξενιτευτειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαχούλα μου!! Μακάρι να πάνε όλα καλά γιατί την βλέπω την ξενιτιά να έρχεται όλο και πιό κοντά!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο μέρος!!Όλα καλά θα πάνε..έχεις το Νικόλα σου,τι άλλο θες;;; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσούλα μου!!! Ευτυχώς έχουμε το Νικόλα!!! Οπότε ναι!! Θα πάνε όλα καλά!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία στο νέο σας ξεκίνημα!
    Φιλιά πολλά από τις chicates!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές δουλειές θα ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου! Κουράγιο, αισιοδοξία και μακάρι το μέρος να είναι πράγματι ο παράδεισός σας!
    Αχ! μου θύμισες τις εποχές που ήμουν φοιτήτρια και δούλεψα και γκαρσόνα για ένα φεγγάρι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου...Τελικα ολοι εχουμε περασει απο σερβιτοροι ε;; τζαμπα τα πτυχία μας τελικά..πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. Ελπίδα μου εύχομαι ολόψυχα καλές δουλειές! Να σκέφτεστε αισιόδοξα, έχετε την υγεία σας και μια όμορφη οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριαντινα μου...Ολα καλέ θα πανε...ετσι λέω πάντα..πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Εγω είμαι βέβαιη πως θα πάνε όλα καλά και βάζω και στοίχημα...
    Φιλιά πολλά και ο Θεός μαζί σας :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι όλα να πάνε καλά Ελπιδάκι!
    Μου αρέσει η αισιοδοξία σου και η θετικότητα με την οποία αντιμετωπίζεις μια δύσκολη κατάσταση.
    Μπράβο σου, ειλικρινά σε θαυμάζω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ερμιονακι... Τι να κάνουμε;; πρέπει να είμαστε θετικοί αν θέλουμε να μας συμβούν θετικά πράγματα!! Πολλά φιλια

      Διαγραφή
  12. Μπράβο βρε Ελπιδάκι, κάτι είναι κι αυτό! Καλή αρχή και καλές δουλειές με χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίδα δεν λέω τίποτα άλλο πάρα μονο το ονομα σου!!! Ελπίδα. Ήρθε απο το πουθενά αυτή η ευκαιρία να κάνετε κάτι όμορφο. Κάτι δημιουργικό!!! Μην αγχώνεσαι με την κρίση. Τα μέρη αυτά τα φτιάχνουν οι άνθρωποι που τα δουλεύουν και τα ζωντανεύουν με την όρεξή κ το μεράκι τους. Εγώ πάντως αν ερχόμουν εκει, έπινα ουζάκια σε αυτά τα χρωματιστά τραπέζια και καρέκλες που ξέρεις πόσο αγαπώ, με σέρβιρες εσύ καλή μου γκαρσόνα και έβλεπα και αυτή τη φάτσα του Νικόλα ως F&B Manager, θα ερχόμουν συνέχεια μέχρι να με διώξετε:)
    Ξέρω πως είσαι αισιόδοξη οπότε δεν ανησυχώ. Όλα θα πάνε τέλεια και μακάρι να μας φέρει ο δρόμος εκεί κάποια στιγμή!!! Ποτέ δεν ξέρεις!!!
    Καλή αρχή!!!! Με όλη μου την καρδία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Δημητρούλααααα!! Έλα εσύ για ουζάκι και δεν θα σε διώξουμεεεεε!!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  14. Ελπιδάκι ο Θεός μαζί σας,να πάνε όλα όπως τα έχετε ονειρευτεί καλή δύναμη σε όλη την οικογένεια που έχει αγκαλιάσει με τόση αγάπη τα παιδιά της! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελπίδα μου εγώ όντως είδα ελπίδα σε αυτή την ανάρτηση. Είδα ανθρώπους ορεξάτους για δουλειά, είδα το ελληνικό πνεύμα της οικογένειας να ζει και να βασιλεύει (μπράβο στον μπαμπάς), είδα ένα παραδοσιακό ελληνικό ξενώνα και ταβέρνα και πολύ όμορφες λεπτομέρειες στο διάκοσμο!!! Μπράβο και φυσικά εννοείται καλή επιτυχία στο νέο σας ξεκίνημα!!! Να είστε γεροί να το δουλέψετε και να βγάλετε και κανένα χρήμα!!! Γιατί κακά τα ψέμματα χρειάζονται!!! Σε φιλω Ελπίδα μου!!! Ελπίζω να έχεις ίντερνετ το χωριό και να μας μεταδίδεις στα νέα σας;Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κάλη μου!! Ελπίζω πραγματικά να πάνε όλα καλά..Θα είναι δύσκολη η αρχή..και μην ξεχνάμε οτι θα έχουμε και συνεταίρους αλλά πιστεύω οτι θα τα καταφέρουμε.. Και εννοείται οτι θα έχουμε ίντερνετ..χεχε!! Οπότε δεν θα χαθώ..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  16. Καλές δουλειές Ελπίδα! Καλή δύναμη με τις εργασίες και μακάρι να κάτσει καλά το όλο πράγμα για να ανταμειφθούν οι κόποι σας. Σου στέλνω τις ευχές μου μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίδα μου, εύχομαι να πάνε όλα καλά! Καλές δουλειές να σας ευχηθώ για το καλοκαίρι και από Σεπτέμβριο, έχει ο Θεός. Εύχομαι να μην αναγκαστείτε να εγκαταλείψετε αυτή την "υπέροχη" χώρα (υπέροχη μόνο όσον αφορά στις φυσικές ομορφιές και ΤΙΠΟΤΑ άλλο) και να μην φύγετε στο εξωτερικό. Εκτός και αν το θέλετε φυσικά. Είναι και αυτό μία λύση όταν όλα εδώ πάνε από το κακό στο χειρότερο.

    Σου στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχές μου!
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ασπασία μου! Μακάρι να πάνε όλα καλά και να μην χρειαστεί να ξενιτευτούμε.. αν και η αλήθεια είναι οτι είναι η πιο πιθανή εκδοχή..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και οι κόποι σας να αποδώσουν καρπούς! Να περνάτε όμορφα εκεί στο χωριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μέσα από την καρδιά μου, σας εύχομαι να πάνε όλα καλά! Και μέσα από τη δυσκολία αυτή να προκύψουν νέες ευκαιρίες (εντός ή εκτός των συνόρων -ανάλογα με το τι θέλετε)!
    Πολλά φιλιά και να περάσετε υπέροχα στο χωριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλεσ δουλιεσ να εχετε.πολυ ωραια ιδεα να ξεκινησετε κατι τετοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS