Μαρμελάδα Φράουλα Φουρνιστή..

by - Κυριακή, Ιουνίου 02, 2013

In English soon

Γενικά δεν είμαι πολύ του φρούτου...όμως τα καλοκαιρινά φρούτα τα αγαπώ..Ροδάκινα, βερίκοκα, κεράσια.. Σε όλες τις εκδοχές...Ωμά, μαρμελάδα, σε γλυκά, παγωτά, χυμούς... Το μόνο που δεν τρελαίνομαι να φάω είναι η φράουλα.. Ούτε ωμή ούτε σε παγωτό...Η μόνη εκδοχή που μου αρέσει είναι σε μαρμελάδα..χμμ ίσως και σε cheesecake.. 
Τις προάλλες βρήκα στη λαϊκή υπέροχες μυρωδάτες φράουλες και πήρα και για το Νικόλα (που τρελαίνεται) και για να κάνω μαρμελάδα..Μια μαρμελάδα πανεύκολη και πολυδοκιμασμένη με όλα τα φρούτα.. Την αρχική ιδέα βρήκα εδω. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε αγαπημένη συνταγή μαρμελάδας..Η μόνη διαφορά είναι οτι γίνεται στο φούρνο...Οπότε δεν θέλει ανακάτεμα αλλά ούτε και καίγεται..




Μαρμελάδα Φράουλα στο φούρνο..

Υλικά:
  •  Φράουλες καθαρισμένες και κομμένες (εγώ έβαλα περίπου 1200 γρ.)
  • Ζάχαρη (εγώ έβαλα 300 γρ. γιατί δεν μας αρέσουν πολύ γλυκές οι μαρμελάδες..άλλωστε οι φράουλες ήταν γλυκιές κι από μόνες τους)
  • Μυρωδικά (εγώ έβαλα αρμπαρόριζα)
  • Λίγες σταγόνες λεμόνι (προαιρετικά -αν δείτε οτι είναι πολύ γλυκιά)

Πως το κάνουμε:
  • Βάζουμε τις φράουλες σε ένα πυρίμαχο σκεύος - κεραμικό κατά προτίμηση..


  • Ρίχνουμε πάνω τη ζάχαρη 


  • Βάζουμε μέσα μυρωδικά και καλύπτουμε με αλουμινόχαρτο.


  • Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150ο C για 1 ώρα μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και να γίνει σιρόπι. 


  • Βγάζουμε το αλουμινόχαρτο και ψήνουμε στους 180ο C για άλλη μια ώρα ή μέχρι να δέσει η μαρμελάδα. 
  • Μόλις είναι έτοιμη τη βάζουμε σε αποστειρωμένο βάζο (εγώ το αποστειρώνω στο φούρνο) και το γυρνάμε ανάποδα μέχρι να κρυώσει εντελώς. 
  • Ή αλλιώς τη βάζουμε πανω σε φρέσκο ψωμί με βούτυρο και απολαμβάνουμε..χαχα...
 

 Έτσι..για να ξεκινήσει γλυκά ο Ιούνιος... 
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε...





You May Also Like

56 σχόλια

  1. Ελπίδα μου τι χρώμα είναι αυτό,τι μυρώδια είναι αυτή μέχρι την Αθήνα έφτασε....!!!!!Καλοφάγωτη η μαρμελαδίτσα σου!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιαμ μιαμ φαινεται τέλεια!! Θα την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρώτη φορά βλέπω αυτήν τη διαδικασία!
    2 ώρες στο φούρνο;; και γιατί να μην τη φτιάξω σε 30 λεπτά το πολύ στην κατσαρόλα;γούστα είναι αυτά βέβαια!
    οικονομία στο ρεύμα Ελπιδάκι χαχαχαχα
    καλοφάγωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου φάνηκε περιεργο στην αρχη...αλλα και πιο εύκολο..Ισως γιατι την πρώτη φορα που έκανα μαρμελάδα ημουν 2 ώρες πάνω από την κατσαρόλα..Οποτε το προτιμώ έτσι..χεχε..πολλα φιλιά

      Διαγραφή
    2. 30 λεπτά το πολύ στην κατσαρόλα! φτιάχνω χρόνια βάζα ολόκληρα με τα ίδια υλικά που χρησιμοποίησες στο φούρνο...τώρα αν του φούρνου έχει κάτι διαφορετικό σε γεύση δεν ξέρω...οι ώρες είναι πολλές όμως!

      Διαγραφή
    3. Μπαααα ίδια γεύση έχει..Μόνο που δεν θέλει ανακάτεμα.. Απλά την προτιμώ γιατί ο Νικόλας δεν με αφήνει μόνη μου ούτε λεπτό πόσο μάλλον 30..Οπότε φούρνος για να τα συνδυάσω..Και Νικόλα και μαρμελάδα..χεχε!! Πάντως φράουλα κι εγώ πρώτη φορά έκανα με αυτόν τον τρόπο. Έχω κάνει βερίκοκο και βανίλιες όμως και έγιναν εξίσου καλές..

      Διαγραφή
  4. πολυ μ αρεσει που γινεται στο φουρνο! μπαινει στα υποψη γιατι προς το παρον εχω 3 βαζα μαρμελαδα φραουλα!
    πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με βολεψε Μάχη μου.. Και την ώρα που ψήνεται εγώ κανω κάτι άλλο.. Επίσης μπορείς να τη δοκιμάσεις και με αλλά φρούτα. Εγώ έχω κάνει βερίκοκο και βανίλιες.πολλα φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τελεια!!!!!!!!! Και η πρωτη φωτο απαιχτη.
    Καλο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! Καλό καλοκαίρι και σε σένα..Πολλα φιλιά :)

      Διαγραφή
  6. Πρωτότυπη μέθοδος, την είχα ακούσει αλλά δεν την έκανα ποτέ.
    Στην κατσαρόλα Ελπίδα μου, η φράουλα χρειάζεται μόνο 25 λεπτά.
    Για αλλα φρούτα μπορεί να είναι πολύ βολικος ο φούρνος. Θα δοκιμάσω με βερύκοκο.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι φράουλα στην κατσαρόλα δεν είχα δοκιμάσει οπότε δεν ήξερα οτι κάνει τόσο λίγο.. Πάντως οι βανίλιες που έκανα στο φούρνο έγιναν εξίσου καλές.. Άμα δοκιμάσεις πες μου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Μμμμ, απλά πράγματα! Οχι ανακάτεμα και έπηξε ή όχι!!! Αυτό που βαριέμαι ωστόσο είναι και η αποστείρωση... μήπως να μας πεις και το κόλπο στον φούρνο;;; Καλό Μήνα Ελπιδάκι. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο Κάλη μου..Πλένω τα βάζα με ζεστό νερό. Έχω στρώσει μια πετσέτα μέσα σ'ενα ταψάκι. Τοποθετώ τα βάζα ανάποδα πάνω στην πετσέτα. Βάζω και τα καπάκια δίπλα. Και τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 για κανένα μισάωρο.

      Διαγραφή
  8. Δεν την ηξερα τη διαδικασια. Βεβαια εγω εχω εναν καλυτερο τροπο για τιs μαρμελαδεs. Την μεθοδο γιαγιαδεs! Τωρα με αυτον τον τροπο να δοκιμασω ή να τουs δωσω την συνταγη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κι εμένα μου αρέσει αυτή η μέθοδος!! Καλύτερα να κρατήσεις αυτή..χεχε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Τέλεια ιδέα! Ενθουσιάστηκα με την αρμπαρόριζα! Θα την κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου πετύχει Ασπασία μου!! Είναι πολύ νόστιμη..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Σούπερ χρώμα και πολύ εύκολη διαδικασία!
    Αξίζει τον κόπο νομίζω, ειδικά για τις άπειρες -καλή ώρα- στο είδος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήταν που μου άρεσε κι εμένα Ερμιόνη..Η εύκολη διαδικασία!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  12. Μου αρεσει πάρα πολύ η σπιτική μαρμελάδα φράουλα. Πέρισι ειχα φτιάξει καμια 10 κιλα και έδωσα σε όλους τους φίλους.
    Φουρνιστή δεν εχω κανει :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι κι εμείς είμαστε φαν..αλλά όχι και τόσα κιλά..Πω πω όλη τη μέρα πρέπει να έφαγες στην κουζίνα..:)

      Διαγραφή
  13. Μμμμμμμμμμμ.....Σλουρπ! Φαίνεται υπέροχη!
    Καλοφάγωτη Ελπιδάκι μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πωωωωωω και μονο που την ειδα κατι μ'επιασε! Χαχαχα ! Την περνάς καθόλου από Multi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ όχι...γιατί μας αρέσει με κομματάκια..Αλλά αν θέλεις να γίνει πιο λεία μπορείς να την περάσεςι από το multi και μετά να τη σουρώσεις..

      Διαγραφή
  15. εντύπωση μου έκανε το "φουρνιστή"!!! Πανεύκολη είναι!! Θα την κάνω σίγουρα και σύντομα μάλιστα!!
    Φιλιά
    έρχομαι από το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λατρεύουμε την μαρμελάδα φράουλα! Φουρνιστή; Δεν το ήξερα...θα την κάνω κι έτσι!!! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα μου είναι πιο ευκολο γιατί δεν χρειαζεται να είμαι πάνω απο την κατσαρόλα... τη βάζω στο φούρνο και απλά ρίχνω μια ματια... :) Καλημερα Χριστίνα μου

      Διαγραφή
  17. Τρελαίνομαι για μαρμελάδα φράουλα! Αυτήν την εκδοχή δεν την είχα πετύχει. Θα την δοκιμάσω άμεσα! Ευχαριστώ Ελπίδα. Έρχομαι από το πάρτυ της Μάχης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στον φουρνο; Δεν θα μου γλυτωσει!πριν λιγες μερες εκανα κ το κεικ σου αυτο για τις τουρτες! Τελειο! Aν κ θα το ηθελα με παγωτο! Που δεν ειχα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρατάω και λίγο σιρόπι και το ρίχνω πάνω απο παγωτό βανίλια.... μιαμ

      Διαγραφή
  19. H πρώτη σκέψη είναι πως πάει τέλεια σε γέμιση cupcakes με κρέμα cheesecake,να τες και οι λιγούρες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελπίδα υπέροχες φωτογραφίες! Μου τρέχουν τα σάλια... Με τις φράουλες δεν τα πάω ούτε εγώ καλά αλλά λατρεύω όλων των ειδών τις μαρμελάδες! Από το πάρτι της Μάρθας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπεροχη η μαρμελαδα και οι φωτογραφιες... εγω παντα στο ψυγειο μου εχω σπιτικη μαρμελαδα φραουλας, αρεσει πολυ στα παιδια μου.

    απο το παρτι της Μαρθας ερχομαι http://mommasdailylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελπίδα μου, έχω 2 ερωτήσεις:
    1. Έχει διαφορετική γεύση από την διαδικασία της κατσαρόλας;
    2. Κάποια φρούτα που για να γίνουν μαρμελάδα στην κατσαρόλα θέλουν τρελή διαδικασία και χρόνο, γίνονται φουρνιστά κατά τον ίδιο τρόπο και ίδια ώρα με την περιγραφή σου;
    Πολλά φιλιά από κάποια που λατρεύει φράουλες και απορεί πώς υπάρχει άνθρωπος που δεν τις συμπαθεί :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι.. δεν νομίζω να έχει διαφορετική γεύση.. Αυτή που δοκίμασα δηλαδή είναι μια χαρά.. πολύ φρουτένια κιόλας.. Και αυτή η μαρμελάδα θέλει χρόνο αλλά δεν είσαι πάνω απο την κατσαρόλα.. Με το Νικόλα να γυροφέρνει δεν μπορώ να ειμαι πάνω απο τη μαρμελάδα και να ανακατεύω.. Οπότε τη βάζω στο φούρνο και που και που ρίχνω μια ματιά και ανακατεύω.. Νερό δεν βάζω καθόλου.. Αν στο τέλος εχει όμως πολύ ζουμί μπορεί να την τελειώσω στην κατσαρόλα για να φύγει γρήγορα.. Αλλά αυτό εξαρτάται απο τα φρούτα.. Εχω κάνει φράουλες, κεράσι και βανίλιες.. Γινονται μια χαρά.. και..χεχε τελικά είμαι περισσότερο του βύσσινου και του κερασιού.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. και τωρα που το σκέφτομαι την έχω δοκιμάσει και με βερίκοκο και με ροδάκινο.. :)

      Διαγραφή
  23. απλη και φαινεται κ πεντανοστιμη! θα δοκιμαστει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραία ιδέα....!!!! Τόσο καιρό την κάναμε στην κατσαρόλα με την μαμά μου που φτιάχνει ό,τι γεύση έχεις φανταστεί!!Θα την δοκιμάσουμε και έτσι σίγουρα μόλις τελειώσουν τα αποθέματα μας!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμεις φτιάχνουμε πολλες μαρμελαδες... Φραουλα βερικοκο ειναι οι αγαπημενες μας!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  25. Μμμμμμμ, γευστικότατη φαίνεται!!!!
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ειναι.. αλλα να σου πω την αληθεια Χριστινα μου.. εγω την προτιμω γιατι δεν ειμαι συνεχεια πανω απο την κατσαρολα..

      Διαγραφή
  26. Στο φούρνο??????? Ουαααου τι ασυνήθιστη διαδικασία Ελπίδα μου!!! Ενθουσιαστηκα πραγματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθε χρονο ετσι την κανω Μαρια μου.. Και τις αλλες δηλαδη... Και δεν λερωνω τον τοπο και εκεινη την ωρα κανω κατι αλλο παραλληλα...

      Διαγραφή
  27. Στο φούρνο δεν χρειάζεται να ξαφριζεις γιατί απλά δεν αφρίζει επίσης γίνεται πολύ πιο νόστιμη για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS