52 εβδομάδες...

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 13, 2015

in English soon
Οικονομική πρόκληση 52 εβδομάδων..
ή πως να βάλετε στην άκρη 1.378 ευρώ σε ένα χρόνο.. 

Αυτή η ιδέα κυκλοφορεί πολύ καιρό στο εξωτερικό.. Την πέτυχα λοιπόν κάποια στιγμή στο Pinterest και σκέφτηκα φέτος να τη δοκιμάσω.. 
Γενικά το να βάζω λεφτά στην άκρη είναι ένα θέμα.. Θέλω να μαζέψω.. αλλά μερικές φορές ξεχνάω.. και δεν είμαι συνεπής ή συμβαίνει κάτι έκτακτο..ή χρειάζομαι ψιλά και παίρνω από τον κουμπαρά.. Κι ενώ το αρχίζω καλά... μετά κάπου στραβώνει το πράγμα.. Αυτή τη φορά όμως θα το τηρήσω.. Είναι οργανωμένο το έγκλημα..χεχεχε..
 
Τι είναι αυτή η πρόκληση;;; Είναι να βάζεις στην άκρη ένα ποσό κάθε εβδομάδα του χρόνου. Για τον αριθμό της κάθε εβδομάδας βάζεις σε έναν κουμπαρά, κουτί, βαζάκι..  το αντίστοιχο ποσό. Την πρώτη εβδομάδα ρίχνεις 1 ευρώ, τη δεύτερη 2, την τρίτη 3 και ούτω καθεξής. Και στο τέλος του χρόνου.. την Πρωτοχρονιά ας πούμε.. το ανοίγεις και έχεις μαζέψει χωρίς να το καταλάβεις 1.378 ευρώ... Εντάξει ίσως δεν είναι και κανένα μεγάλο ποσό..(για κάποιους όμως ίσως και να είναι..) ιδιαίτερα από τη στιγμή που το μαζεύεις έναν ολόκληρο χρόνο..Όμως είναι ένα πόσο που μαζεύτηκε χωρίς καλά καλά να το καταλάβεις και που μπορεί να γίνει μια γιορτινή έκπληξη..Κάτι όμορφο για σένα και την οικογένειά σου. Ένα ταξιδάκι, μια εκδρομή, ψώνια.. Κάτι ξεχωριστό που πρέπει να περιμένεις έναν ολόκληρο χρόνο.. Κι αν νομίζεις οτι είναι λίγα.. βάλε μέσα τα διπλά..
Τι λέτε;; Πως σας φαίνεται η ιδέα;; Εγώ πάντως την ξεκίνησα κιόλας...
Άδειασα ένα αλουμινένιο κουτί, το τύλιξα με χαρτί για να το σουλουπώσω λιγάκι (αλλά μπορείτε και να το βάψετε..) και κόλλησα πάνω και το χαρτάκι με το ποσό που θα πρέπει να βάζω κάθε εβδομάδα. Εκεί φαίνεται και τι ποσό έχει συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής.. Και επίσης σημειώνω και την ημερομηνία.. Μπορείτε να διαλέξετε μια μέρα ..ας πούμε τη Δευτέρα.. και κάθε Δευτέρα να ρίχνετε τον οβολό σας στο βαζάκι!! 
Μπορείτε να κατεβάσετε το δικό μου 
πατώντας εδώ (εγώ το τύπωσα σε σμίκρυνση) ή αν προτιμάτε στα αγγλικά ρίξτε μια ματιά κι εδώ για να διαλέξετε.  
Εγώ πάντως έχω ήδη αποφασίσει τι θα τα κάνω!! Ταξιδάκι οικογενειακό σε ένα μέρος που τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα.. Μαντέψατε που;;; 
καλό βράδυ!!!


You May Also Like

76 σχόλια

  1. Disneyland αγαπημένη μου σας εύχομαι να πάτε!!! Καλά μάντεψα;;;;; Καλή δύναμη!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. καλά μάντεψες Κάλη μου!! Λέω αν τα καταφέρω να τα μαζέψω.. Που τα καταφέρω δηλαδη.. (γιατί τα βάζω και διπλα.χεχεχε..) να πάμε του χρόνου το Νικόλα στην Ντισνευλαντ!! Σσσσσ είναι έκπληξη!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Ε, θα το κάνω κι εγώ, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το κάνω! Καλή επιτυχία στην επίτευξη του στόχου! Και τι στόχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι... Να το ξεκινήσεις Χρύσα μου!! καλη επιτυχία και σε σένα!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Το έχω δεί κι εγώ, αλλά δεν το είχα αποφασίσει... αλλά τώρα με έβαλες σε σκέψεις..
    Και για να τα κατάλαβεις τί μούρλα κουβαλάμε στο σπίτι μας!
    Σταμάτησα να σου γράφω το σχόλιο, εξήγησα στον Γιάννη πώς γίνεται και μόλις το κλείσαμε!
    Θα φτιάξω την δική μου λίστα αύριο!
    Υπέροχη ιδέα!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο Μαρθούλα!!! Ανυπομονω να δω και τη δικι σου...χεχεχε.. Καλο βράδυ!!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό!!! Νομίζω ότι θα το κάνω κι εγώ!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα μου φαίνεται δύσκολο Ελπίδα. Το ποσό είναι αρκετά μεγάλο. .. αλλά επίσης το άδειασμα του πορτοφολιου σημαντικό. Γιατί μια χαρά γίνεται τις πρώτες εβδομάδες 1, 2, 3 ευρώ μετά όμως που θα βάζεις 10 ή 20 ή κατά το τέλος 40+ δεν είναι και τόσο εύκολο. Γιατί για να τα βάλεις θα πρέπει να τα έχεις στο πορτοφόλι, που για να είναι εκει τα έχεις για τις καθημερινές ανάγκες αλλιώς τα βγάζεις από την τράπεζα (π.χ.λογαριασμό μισθοδοσίας) οπότε άσε τα καλύτερα εκεί που είναι και πιο σίγουρα! χαχαχα... Σου εύχομαι πάντως να πετύχεις το στόχο σου και να κάνετε το ταξιδάκι που ονειρεύεσαι. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου εμένα με βολεύει γιατί πληρώνομαι κάθε εβδομάδα. Οπότε σκέφτηκα να το προσπαθήσω. Για μένα οι δυσκολοι μήνες είναι οι καλοκαιρινοι γιατί δεν δουλέυω.. αλλα μεχρι τότε βλέπουμε.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ελπίδα! Τί τέλεια ιδέα! Βέβαια εγώ είμαι το σπαταταλότερο πλάσμα που γνωρίζω οπότε θα μου είναι δύσκολο..βέβαια και εγώ ονειρεύομαι disneyland!! Εύχομαι να το πετύχεις και με το παραπάνω! Βρε λες να το δοκιμάσω; Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντελώς σπάταλη κι εγω Αθηνα μου!! Ομως σκεφτηκα οτι ετσι δεν θα μου φανουνε πολυ.. Οποτε ειπα να δοκιμασω.. Για προσπαθησε.. φιλια

      Διαγραφή
  7. Το είδα δει και εγώ και είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ που το είχα ανεβάσει και στην σελίδα μου. Μέχρι που ένα σχολιο με προσγείωσε άτσαλα. Σύμφωνα με την μέθοδο αυτή, τον τελευταίο μήνα, δηλαδή τις εβδομάδες 49-50-51-52 που αν το ξεκινήσεις απο τώρα σημαίνει ότι θα είναι ο Δεκέμβρης με τις αυξημένες του υποχρεώσεις, θα πρέπει να αποταμιεύσεις 202 ευρώ! μόλις σε ένα μήνα μέσα! αυτο ομολογω με αποθάρρυνε να το ξεκινήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχούλα μην πτοείσαι.. Μπορείς 1ον να το κάνεςι ανάποδα.. Δηλαδή να ξεκινήσεις από τα 52 και να φτάσεις στο 1. Ή 2ον να μην βάλεις τον τελευταίο μήνα και να το θεωρήσεις Χριστουγεννιάτικο bonus. Γιατί.. άσχημα ειναι τα 1000 ευρώ μέχρι το Δεκέμβρη;; Για μένα πιο δυσκολο ειναι το καλοκαιρι γιατι δε δουλευω.Όμως είπα θα το παλέψω.. Και στην τελικη οτι μαζέψω..χεχεχε... πολλα φιλια

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια και εμενα οι τελευταιοι μήνες με προσγειωσαν αλλά σκεφτηκα οχι να το κανω αναποδα γιατι ετσι και αλλιως δεν θα ειχα ουτε τώρα αλλά αυτό που ειπες όσο φτασω βρε αδερφε! Ισως και να παμε διακοπές.......τελικά

      Διαγραφή
    3. ναι βρε Μαρακι.. Οσο φτάσεις.. <3 αντε καλες διακοπες!!!

      Διαγραφή
  8. εγω σε έναν χρόνο θα σου ζητήσω δανεικά!!!!!
    Καλημέρααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερή ιδέα! Την υιοθετώ εδώ και τώρα! Να ΄σαι καλά Ελπιδάκι!
    Δε φημίζομαι για την οικονομία μου -το αντίθετο θα έλεγα- και αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μαζέψεις χρήματα.

    Να σου πω και έναν άλλον που τον εφάρμοσαν οι γονείς μου για τα παιδιά; (τα εγγόνια τους εννοώ). Αγόρασαν έναν κουμπαρά και κάθε φορά που πέφτει τα χέρια τους 2ευρο, το βάζουν στον κουμπαρά. Όταν ανεβαίνουν Αθήνα, φέρνουν και τον κουμπαρά μαζί, δώρο για τα παιδιά. Ε λοιπόν, μέσα σε 3 μήνες ο κουμπαράς άνοιξε και είχε μέσα 502 ευρώπουλα. Τον άδειασαν και τον πήραν άδειο για να τον ξαναγεμίσουν. Τα χρήματα αυτά τα κατέθεσα στο λογαριασμό των παιδιών.

    Και κάτι άλλο. Θυμάσαι το advent calendar που έφτιαξα φέτος και την 1η μέρα το δώρο στο σακουλάκι ήταν ένας κουμπαράς; Για να μαζέψουμε ψιλά για τα κάλαντα (γιατί κάθε χρόνο έρχεται η παραμονή των Xmas και της Πρωτοχρονιάς και ψάχνομαι να βρω ψιλά). Ε λοιπόν, μέσα σε 24 μέρες είχαμε μαζέψει με τη Δάειρα 42 ευρώ.

    Τρόποι υπάρχουν πολλοί. Αρκεί να το πάρουμε απόφαση να κάνουμε οικονομία. Ο δικός σου τρόπος δε, μου άρεσε πολύ! Ευχαριστούμε και για το printable.

    Με συγχωρείς για το σεντονάκι που άπλωσα στο σπιτάκι σου. Χεχε. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω σπάταλη Ασπασια μου!! Το θεμα ειναι η προσπαθεια... κι εγω φετος ειπα να προσπαθησω... Και οτι μαζέψω στο κάτω κάτω...Εχω κι εγω ένα κουμπαρα για τα ψιλα... Εκεί μάζεψα κι εγω για τα κάλαντα.. και γενικά τα χρησιμοποιώ για ψιλολογια της εβδομάδας.. γαλα ψωμι και τετοια.. Ωραιο αυτό με τον κουμπαρά που κάνουν οι γονείς σου..Εμεις τους βλπεουμε καθε μερα οποτε δεν βλέπω να φτουραει..χεχεχε πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Ελπίδα, με πρόλαβες! Έχω κάνει παρόμοια ανάρτηση αλλά θα βγει την Κυριακή, χιχιχιχι! Το είδα κι εγώ και το σκεφτόμαστε αν θα το ακολουθήσουμε.... Μου άρεσε πολύ η ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελεια.. Ανυπομονω να δω και τη δικη σου!! Είπαμε.. η προσπαθεια μετράει.. Τωρα αν και το αποτελεσμα ολοκληρωθεί.. ακόμα καλύτερα..χεχεχε... πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  11. Καλή επιτυχία Ελπίδα και με το καλό να κάνετε το ταξιδάκι σας!!!
    Κι εγώ το είχα δει, αλλά με αποθάρρυνε η αποταμίευση των δύο τελευταίων μηνών, που είναι κάπως πιο μεγάλα τα ποσά. Δεν τα λες βέβαια και δυσθεώρητα, οπότε είπα να το προσπαθήσω. Και στο κάτω κάτω της γραφής, αν δεν μπορείς να βάλεις τις τελευταίες εβδομάδες και πάλι θα έχεις μαζέψει ένα πολύ καλό ποσό από το τίποτα!
    Καλημέρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω έτσι σκέφτηκα Μαράκι.. Οπως και να έχει μέχρι τοτε θα έχει μπει ένα καλό ποσό.. Δοκίμασε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. καλημερα Ελπιδα! Την ιδεα αυτη την ειχα δει και καπου αλλου και φυσικα χαρηκα μολις το ειδα αλλα μετα σκεφτηκα οτι απο τον Αυγουστο και μετα που θα ειμαστε στη 30 εβδομαδα θα ειναι αερκετα δυσκολο! εγω εψω ξεκινησει ενα αλλο κολπο με λιγοτερα λεφτα αλλα μονο αυτο μππορω να κανω! Βαζω 5 ευρω καθε εβδομαδα το ποσο πολυ λιγοτερο αλλα τοσο μπορω να κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου .. μια χαρά είναι και τα 5 ευρω.. Αλλωστε το θεμα είναι να μπορείς να αποταμιεύεις.. Και οτι μαζέψεις είναι κέρδος.. Αρκει να το κάνεις συστηματικά.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  13. Tι σκέφτηκε πάλι το μυαλό σου Ελπίδα μου ,ευχομαι να τα καταφέρεις, λεω να το προσπαθήσω, για να δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικιά μου ιδέα Γεωργία μου.. Με τα οικονομικά δεν το έχω..χεχεχε... Σπάταλη εντελώς.. Είπα όμως να το παλέψω.. Προσπαθησε κι εσυ.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  14. ααααα Ελπιδα θα το κανω και γω!!!!!Μ αρεσε πολυ η ιδεα και κυριως τα 1378 ευρω που θα γινουν ενα ωραιοτατο ταξιδακι!!!!!!!!!!!
    Θα εκτυπωσω το δικο σου προγραμμα των 52 εβδομαδων!!!!
    φιλιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για ακόμα μια φορά είσαι στο μυαλό μου!!! Είναι μια από τις αποφάσεις που πήρα για την νέα χρονιά γιατί το να αποταμιεύσω ένα οποιοδήποτε ποσό θέλει μεγάλη απόφαση (!!!) τόσο σπάταλη που είμαι! Εγώ επέλεξα την μηνιαία "κατάθεση" που μου φαίνεται πιο εύκολο να το ακολουθήσω. Επίσης το δικό μου πρόγραμμα ξεκινάει με 25 ευρώ και κορυφώνεται τον Ιούλιο με 150 ευρώ που προσωπικά με βολεύει γιατί πάντα το καλοκαίρι είμαι καλύτερα οικονομικά. Μετά τους υπόλοιπους μήνες μειώνεται πάλι το ποσό!
    Ελπίζω να τα καταφέρουμε!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα ,μου πατάς τον κάλο! Το τυπώνω άμεσα! Τέλεια ιδέα! Έχουμε ένα κουμπαρά και βάζουμε όποτε τύχει τα ψιλά μας. Αλλά αυτό το έγκλημα είναι οργανωμένο. Βέβαια αυτή η αύξηση είναι αρκετή. Δηλαδή το 1-2 ευρώ είναι καλά. Αλλά την εβομάδα που είναι να βάλεις 40 και 50 ευρώ και μάλιστα όταν είναι συνεοχώμενες οι εβδομάδες; Λίγο ζόρικο! Θα το δοκιμάσω όμως! Στέλνω στον Γιώργο την ανάρτηση!! χαχα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τα 3ο και πανω ειναι αρκετα.. ομως στην τελικη οτι μαζέψουμε Κατερινακι!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  17. Ε λοιπόν το σκεφτόμουν που το σκεφτόμουν, με το έτοιμο printable τώρα με έπεισες!!!! Άντε πάμε και ραντεβού το Δεκέμβρη εδώ στην ανάρτηση να δούμε τι μαζέψαμε :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. ωραια ιδεα!! Για να δουμε τι θα μεζεψουμε κοριτσι!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  18. Δεν την είχα ξανακούσει αυτή την ιδέα αποταμίευσης! Σίγουρα οι προς το τέλος εβδομάδες είναι οι δυσκολότερες, λόγω του ποσού, αλλά αξίζει να το δοκιμάσει κανείς και μέχρι όπου μπορεί!
    Να ευχηθώ από τώρα καλές φωτογραφίες με τον Μίκυ και την υπόλοιπη παρέα;;; :)
    Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να ευχηθεις!!! Μακαρι να τα καταφερω και να παμε!! πολλα φιλια Δήμητρα!!

      Διαγραφή
  19. Το ξεκίνησα κι εγώ αυτόοοοο!!!!
    Με την ελπίδα να μαζευτεί όντως αυτό το ποσό!!!
    Καλή μας επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελεια!! παμε ολοι μαζι για αποταμίευση!! καλη μας επιτυχια Δωρα μου!!

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Ελπιδα μου!! Την ειχα δει κι εγω αυτην την ιδεα...Λιγο οι τελευταιοι μηνες με αποθαρρυναν αλλα διαβαζοντας τα σχολια λεω να το ξεκινησω και το πολυ πολυ οταν περισσευουν περισσοτερα να τα βαζω στον μηνα με τα πολλα. Εχω βαλει κουμπαρά για την Κωνσταντινα που μαζευει διαφορα ψιλα ,θα βαλω και για μενα τωρα... Καταμετρηση λοιπον τελος του χρονου!~!!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαμα και κορη αποταμιεύουνε..χεχεχε... Καλη επιτυχια Αλεξάνδρα μου!! φιλια

      Διαγραφή
  21. Ακούγεται πολύ καλό! Με δελεάζει η ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματι ακουγεται καλο!! Μακαρι να το καταφερουμε μέχρι το τελος :)

      Διαγραφή
  22. Μ' αρέσει που είσαι οργανωτική και ευρηματική σε όλα Ελπίδα!
    Η ιδέα είναι πολύ καλή και νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο, τα λεφτά που βάζουμε στην άκρη δε μας φαίνονται!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μου φαίνεται τέλεια η ιδέα!!! Αν το καταφέρω να το κάνω σίγουρα κι εγώ σε ταξιδάκι θα τα αξιοποιούσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακαρι να τα καταφερεις κι εσυ Ελευθερια μου!! Ένα ταξιδακι ειναι οτι πρεπει.. φιλια

      Διαγραφή
  24. Η αλήθεια πως όπως εύκολα χαλάς χρήματα έτσι μπορείς και να μαζέψεις. Πάντα ήμουν καλή στην διαχείριση χρημάτων...όταν είχα δηλαδή γιατί ως άνεργη δεν είναι εφικτό πλέον να μαζέψω ούτε ευρώ. Μου αρέσει όμως γλυκιά μου Ελπίδα η ιδέα σου!Κάποια άλλη στιγμή σίγουρα θα ακολουθήσω την ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φετος ευτυχως δουλευουμε και οι δυο Αναστασια μου.. Οποτε μας ειναι πιο ευκολο.. Περυσι ουτε κι εγω θα το σκεφτομουνα.. Ας ελπίσουμε να πανε καλυτερα τα πραγματα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  25. Βασιλική Βασιλαντωνάκη15 Ιανουαρίου 2015 στις 12:19 μ.μ.

    Εχω άρχίσει και εγώ να μαζέυω κάποια χρήματα. Το πρόβλημα μου είναι ότι όσο πιο πολύ καιρό προσπαθώ για εναν στόχο τόσο αυτός ο στόχος γιγαντώνεται στο μυαλό μου...τι εννοώ: Χρήματα που μαζέυω έναν ολοκληρο χρόνο (και αρα τα στερούμαι) να τα ξοδέψω σε 3 ή 4 μέρες??? Μου φαίνεται αδιανόητο.
    Σήμερα έψαχνα στο pinterest " motivation for saving money" μήπως και βρώ έναν στόχο πιο "μακροπρόθεσμο" αλλά μάταια.
    Καμία πρόταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου... καλό να ειναι να αποταμιευεις και να βάζεις στην ακρη λεφτα..για μια δυσκολη ωρα ας πούμε.. Το θέμα με τον στόχο είναι ...οτι θετεις έναν σκοπο.. Κάτι που θέλεις να παρεις ή να κάνεις.. Εγώ χρειάζομαι ένα ταξίδι.. Δεν καταφεραμε να πάμε ουτε γαμηλιο ταξιδι και έχω να παω και σε ταξιδι πολλα χρόνια.. Οπότε θα ηθελα να μαζέψω λεφτα για να το πραγματοποιήσω.. Πόσο μακροπρόθεσμος θα ήθελες να ειναι ο στόχος σου;; Πόσα χρόνια θα μπορούσες να στερηθεις για να τον πετύχεις;; Τι είναι αυτό που θα άξιζε τόσο πολύ για σένα;;; Ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο;;; Οτι και να είναι πάντως ελπίζω πραγματικά να βρεις κάτι που θα ήθελες να εχεις ή να να κάνεις.. και να μαζέψεις το ποσο που χρειαζεσαι για να το αποκτησεις.. :)

      Διαγραφή
  26. Ελπίδα, αν προλαβαίνεις πέρνα από το μπλοκ μου. Σου έχω μια πρόσκληση για ένα εύκολο παιχνίδι γεύσης! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ καλό! Το έχω δει που κυκλοφορεί και φαίνεται εγγυημένη λύση για τους ξεχασιάρηδες! Αρκεί φυσικά να το τηρούν!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω παντως εχω βάλει ήδη για τις πρωτες εβδομαδες.. Ελπίζω να το τηρήσω.. καλημερα Μαρια μου

      Διαγραφή
  28. Πολύ καλή ιδέα Ελπίδα μου! Εύχομαι κάθε επιτυχία και άντε να δούμε μια τέλεια ταξιδιάρικη ανάρτηση σε ένα χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χμ καρασπάταλη και εγώ Ελπιδακι, αλλά πραγματικά με δελέασε η ιδέα σου αυτή με έτοιμα όλα τα παρελκόμενα. Δεν θα γκρινιάξω για τις καταθέσεις των τελευταίων εβδομάδων, θα βάζω όσα μπορώ!!! Και όσα μαζέψω. Μάζευε κι ας είν' και ρώγες που λέει και το σοφό ρητό:)
    Όσο για τον κουμπαρά που γράφει και το Ασπάσακι παραπάνω, το κάνουν και οι δικοί μου γονείς για τα παιδιά μου. Και ότι μαζεύεται, το βάζουν σε λογαριασμό στην τράπεζα που τους έχουν ανοιξει και θα τα ξοδέψουν όταν ενηλικωθουν.
    Μάλιστα (και πες με Εύα Μπράουν), τους έχω προτρέψει να μην τους ψωνίζουν δώρα, παιχνίδια κλπ. Ότι χρήματα θέλουν να διαθέσουν κάθε φορά για δώρα γενεθλίων, γιορτών κλπ, τα βάζουν στην τράπεζα. Έτσι κι αλλιώς τα παιδιά μου (και τα περισσότερα παιδιά γενικότερα) είναι βομβαρδισμένα από δωρα απο φιλους, νονους, συγγενείς που πλέον έχουν κορεστεί. Είναι κρίμα. Με τον τρόπο αυτό, μαζεύονται χρήματα που θα τους χρησιμέψουν είτε για σπουδές, για ένα ταξίδι, για αγορά ενός αυτοκινήτου. Σκέψου απο οταν γεννηθηκαν, μέχρι τα 18, να μπαίνουν στην άκρη περιπου 100-200 ευρώ το χρόνο.
    Αυτά από μένα με πολύ αγάπη και προνοητικότητα:))) χε χε χε
    Φιλάρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να τα καταφερεις κι εσυ Δημητρουλα... Οι δικοι μας παππουδες δεν δινουν λεφτά.. Προτιμουν τα δωρα.. Αλλα οσοι αλλοι μας δινουν για το Νικόλα.. τα μαζεύω.. Νομιζω οτι θα κάνω κι ενα οικονομικο σχεδιο για τον μικρο τωρα..χεχε.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  30. Πολύ καλή ιδέα!!!! Θα αρχίσω από σήμερα κιόλας να την εφαρμόζω!!!! Χαίρω πολύ Ελπίδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χριστινα μου!! Κι εγω χαιρομαι που μας επισκεφτηκες!! Καλη επιτυχια!!

      Διαγραφή
  31. Ωραια ιδεα...! Το προσπάθησα κι εγω,οχι τόσο οργανωμένα βεβαια....απλά εριχνα ψιλά απο τα καθημερινα ρετα σε ενα κουτι. Βεβαια δεν ειχα αποτελεσμα γιατι ξεμεναμε και εβαζα χερι στο κουτι..χαχα
    Παντως συμφωνώ στο οτι οταν φτάσεις στις τελευταιες εβδομάδες "ζοριζουν" τα πράγματα...χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο Ελπίδα μου! Ή υπομονή και η επιμονή ανταμοίβονται! Αυτό είναι το σημαντικότερο μάθημα που έδωσες στο Νικόλα! Σε καλή μεριά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι πράγματι καλή ιδέα. Εγώ κάνω κάτι παρόμοιο εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο, με στόχο να μαζέψω χρήματα για διακοπές. Το καλοκαίρι όμως δεν πήγαμε πουθενά οπότε αποθαρρύνθηκα, τώρα όμως συνεχίζω να ρίχνω κέρματα όποτε το θυμάμαι. Δεν είμαι φυσικά τοσο οργανωμένη, ρίχνω 1-2 ευρώ μερικές φορές την εβδομάδα αλλά περνάνε μέρες που το ξεχνάω εντελώς. Αυτό σημαίνει πως μέχρι τώρα έχω μαζέψει μόλις τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για δύο άτομα για κάνα νησάκι, αλλά με το post σου αυτό με ξεσήκωσες και θα είμαι πιο συνεπής!
    Όσο για τη disney, εννοείται να πάτε. Για eurodisney συζητάτε; Σκέψου μόνο πως είναι καλύτερο να είναι ο Νικόλας σου λίγο μεγαλύτερος. Εγώ είχα πάει όταν ήταν τα παιδιά μου 11 και 8 και νομίζω πως κάπου εκεί είναι ιδανικές ηλικίες για να μπορούν να μπουν σε όλα τα παιχνίδια και να θυμούνται τα πάντα... για πάντα!
    Καλή χρονιά!!!!!
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω ετσι σκεφτηκα Ελενη μου!! Θα παμε λιγο αργοτερα που θα ειναι πιο μεγαλος!! Σε 2-3 χρονια ισως!!! Οποτε... το δωρο το παίρνω εγω..χεχεχε!!! φιλια

      Διαγραφή
  34. Τέλεια ιδέα! Ευτυχώς είμαστε ακόμα στις αρχές...προλαβαίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. το κανω τρια χρονια και ειναι ακρως αποτελεσματικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS