Μεγάλη Τετάρτη..2 χρόνια πριν..

by - Τετάρτη, Μαΐου 01, 2013

in English soon

19 Απριλίου ήτανε..Μια Τρίτη απόγευμα..Μεγάλη Τρίτη κιόλας..Το Πάσχα πλησίαζε κι ο Νικόλας ακόμα να βγεί...Στις 5 είχα ραντεβού στο γιατρό για να τον ακούσουμε και να δούμε τι θα κάνουμε τελικά..Δεν θα το ξεχάσω...Ξαπλωμένη στο κρεβάτι με το γιατρό να με έχει βάλει στον υπέρηχο..και ξαφνικά...μου λέει "άκου".. Μούδιασα ολόκληρη..Η καρδιά του Νικόλα ακουγόταν δυνατά αλλά γρήγορα..Ίσως πιο γρήγορα από το συνηθισμένο..Έχει ταχυπαλμία μου είπε ο γιατρός και με έστειλε στη Γενική κλινική για καρδιοτοκογράφημα.. Παίρνω τον Αντώνη μες στον πανικό..και συναντιόμαστε απ' έξω.. Με βάζουν στο μηχάνημα και περιμένω..περιμένω..Κι έρχεται η μαία και μου λέει: "Έρχεται ο γιατρός σου, ο μικρός έχει ταχυπαλμία και οι παλμοί του είναι άστατοι ή κάτι τέτοιο...Νομίζω οτι τα αυτιά μου βούιζαν και δεν άκουγα τίποτα..Είχα αγχωθεί απίστευτα..Ο Αντώνης προσπαθούσε να ελαφρύνει την κατάσταση...Εγώ πάλι μες τον πανικό..Θυμάμαι μια μαία που ήρθε και μου είπε: "Μην ανησυχείς..Δεν θα τον αφήσουμε να πάθει τίποτα..Κι αν χρειαστεί μπορούμε να τον βγάλουμε σε λιγότερο από 5 λεπτά.." Και ηρέμησα κάπως..
Έρχεται ο γιατρός..Μου κάνουν τεχνητούς πόνους..και περιμένουμε πάλι..Πόνοι μηδέν...Ο γιατρός μου προσπαθεί να με εξετάσει..αλλά πολύ στενά τα πράγματα..Εγώ να βάζω τις φωνές και να πηγαίνω προς τα πίσω προσπαθώντας να αναρριχηθώ στο ταβάνι.. Λίγο ακόμα και θα γινόμουν spiderman.. Μου βάζουν επισκληρίδιο, καταφέρνει να με εξετάσει επιτέλους.. Τίποτα...Ο μικρός δεν θέλει να βγεί από 'κεί μέσα...Α ρε πεισματάρικο αγόρι..
Καποια στιγμή μου σπάει και τα νερά ο γιατρός...Τι θέλεις να κάνουμε ; με ρωτάει..Να περιμένουμε κι αν δεν ξεκινήσει ο τοκετός να πάμε για καισαρική;; Πάμε για καισαρική του λέω..
Με ετοιμάζουν και μπαίνουμε χειρουργείο..Ακουγόταν τραγούδια από το ραδιόφωνο...Δεν θυμάμαι πιο ήταν αυτό που ακούγαμε..Κι είχα πει θα το σημειώσω...Θα νιώσεις κάτι σαν τράβηγμα μου λένε..και τσουπ...σαν να έφυγε κάτι από μέσα μου..Κάνω τα αυτιά μου ραντάρ να ακούσω το κλάμα του..Εκείνα τα δευτερόλεπτα..πως φαίνονται αιώνες τα άτιμα..Και τον ακούω..Δύο λεπτά μετά τα μεσάνυχτα..Μεγάλη Τετάρτη..00:02...20 Απριλίου 2011.
 Όλα καλά μου λένε..Και μετά μου φέρνουν ένα μικρό μπογαλάκι με ένα μικρό γλιτσιασμένο κεφαλάκι και το ακουμπάνε στον ώμο μου...Του φιλάω το μέτωπο..Μικρό μου γλιτσιασμένο μπογαλάκι..είσαι δικό μου!!! 
Τον παίρνουν για τις εξετάσεις..Ο Αντώνης περιμένει απ' έξω..Τον βγάζει φωτογραφίες..Κι εγώ μέσα..να με ράβουνε.. Ούτε κέντημα τόση ώρα..Με πάνε στο δωμάτιο..Έρχεται όλο το σόι..Γιαγιάδες, παππούδες,ο μπαμπάς του, ο νονός του..Τους βλέπω στην πόρτα..Θέλω το μπογαλάκι μου αλλά δεν μου το φέρνουν να μη ζηλέψει η άλλη κοπέλα στο δωμάτιο..Δεν επιμένω.. (έπρεπε να είχα επιμείνει όμως..) Με παίρνει ο ύπνος..

Πρωί πρωί μου φέρνουν αυτό..Καλημέρα θησαυρέ μου...φως και ήλιε μου..



Δύο χρόνια πέρασαν..Καλά λένε ο χρόνος πετάει..Σαν να ήταν χτες...Έτσι μου φαίνεται...Ήταν ένα μικρό μπογαλάκι και τώρα είναι ένα ολόκληρο αγοράκι που μιλάει και τραγουδάει, που τρέχει και σκαρφαλώνει, που έρχεται και σε αγκαλιάζει και σου σκάει ρουφηχτά φιλιά και σου λέει με ύφος παμπόνηρο : "άι λογιου μάμι
Ναι, ναι το ξέρω κι εγώ , το ξέρεις κι εσύ οτι με κάνεις ότι θες...Αλλά θα κάνω πως δεν το ξέρω..



Αστέρι μου, ψυχή μου, μονακριβάκι μου... Χρόνια σου πολλά ζωή της ζωής μου..Εσύ έγινες 2 χρονών και εμείς γίναμε 2 χρονών γονείς μαζί σου!! Να είσαι γερός πάντα και γελαστός..



Σ' αγαπάμε τρελά..!!!
 

You May Also Like

23 σχόλια

  1. Να σας ζήσει παιδιά!!
    Να μεγαλώσει σαν τα ψηλά βουνά και να τον βλέπετε ευτυχισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεστε μωρέ τον Νικόλα σας, που έγινε ολόκληρο αντράκι!
    Πάντα γερός κι ευτυχισμένος Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια του πολλά!!!!!
    μα τι μαγουλάκι είχε όταν γεννήθηκε!!!!!άντε ,βάλτε μπρος για ένα ακόμα ,να έχει παρέα το παιδί και να συνέλθετε κι εσείς χαχαχαχαχα
    καλό Πάσχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαίρεστε το μπογαλάκι ..ουπς, το αντράκι σας!!!
    Να'ναι γερός και τυχερός ο Νικολής σας!
    Δώστου και από εμάς ένα φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Ελπιδάκι, πέρασα μια παρόμοια κατάσταση στη δεύτερη γέννα και σε καταλαβαίνω απόλυτα! Αγωνία, άγχος και αυτό το συναίσθημα που νιώθεις ότι η καρδιά σου θα σπάσει μέχρι να σου πουν ότι το μπεμπάκι είναι καλά...
    Να το χαίρεστε το κουκλί σας! Να είναι πάντα καλά, γερός και δυνατός!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με συγκίνησες ρε Ελπίδα..εισαι καψουρομανα κι εσυ σαν κι εμενα.
    Χαθηκες για λιγο η μου φαινεται; Ευχομαι να ειστε ολοι καλα. Καλή ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπιδάκι μου να τον χαιρεσαι τον πριγκιπακο σου! να ναι γερος και καλότυχος παντα! περνανε τοσο γρηγορα τα ατιμα τα χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει ο μικρούλης! Ώστε και στ αγγλικά το σ αγαπώ στα 2; εμ με δασκάλα μαμά τι να κάνει το παιδί! Φιλιά πολλά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι συγκινητικό! Ελπίδα μου ευχές κορίτσάκι μου.Ευχές για μια υπέροχη ζωή μαζί του.Να είναι γερός και δυνατός και να τον καμαρώνεις.Το γλιτσιασμένο σου μπογαλάκι μεταμορφώθηκε σε κούκλο κυρία μου! Αυτό έχω να δηλώσω.Τα σχιστά του μάτια μόνο θυμίζουν κάτι από εκείνο το μικρό κουβαράκι....Να σας ζήσει και να τον χαίρεστε!Φιλιά κι ευχές για καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια!!! Χάθηκα λίγο με τις αρρώστιες αλλά θα επανέλθω δυναμικά..χεχε !!Καλό Πάσχα σε όλες !! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίδα μου το αστείο είναι ότι κι εμείς λατρεύουμε τον γιο σου κι ας μην τον ξέρουμε και μας ξέρει! Σου εύχομαι να τον δεις να μεγαλώνει σαν τα ψηλά βουνά και να είναι ευτυχισμένος και υγιής!!! Οσο για εσάς... γονείς 2 ετών... χρόνια πολλά και σε εσάς!!! Πάντα με αγάπη και σύνεση να μεγαλώνετε το παιδάκι σας. Καλό Πάσχα και γενικά καλή ξεκούραση!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπιδάκι που λιώνεις με το "άι λόγιου μάμι" και μαζί λιώνουμε και εμείς, να το χαίρεσαι το λεβεντάκο σου τον ξανθομάλλη!!! Το πείσμα που ειχε από βρέφος να τον κάνει έναν δυναμικό, ευτυχισμένο και καλότυχο άντρα σε 20-30 χρόνια περίπου από τώρα:)
    Μας έλειψες ατιμούλα αλλά καλά κάνεις και ξεκουράζεσαι. Αν δεν τα ξαναπούμε, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και υπέροχες πασχαλινές ημέρες να περάσετε με τη φαμίλια σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τον χαίρεστε και να τον βλέπετε να μεγαλώνει πάντα χαρούμενος και γελαστός, όπως είναι στις φωτογραφίες !!! Και να του ρουφήξεις λίγο το μαγουλάκι του από μένα :-)

    Καλή Ανάσταση, Ελπιδάκι και πολλά φιλιά σ' όλους !!! Α, και να βάλεις τον κουμπαρούλη σου να γυρνάει σούβλα την Κυριακή. Μην την βγάλει στο τζάμπα πάλι !!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά. Να είνά γερός και δυνατός. Να βλέπεις πάντα το χαμόγελό του. Το μικρό μπογαλάκι σου γίνεται ολόκληρο αντράκι.
    Η ιστορία σου κάτι μου θυμίζει. Το καλοκαίρι που θα ανέβω πάνω να συναντηθούμε να σε ρωτήσω κάποια πράγματα που τα είχα απορία και σε μένα.
    Φιλάκια πολλά.
    Καλη Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι γλυκιά η ανάρτησή σου! Αυτό το "γίναμε 2 χρονών γονείς μαζί σου" τι ωραία φράση...
    Καλή Ανάσταση Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να ζήσει το κουκλί σας και να τον χαίρεστε γερό, κι ευτυχισμένο!

    Καλό Πάσχα Ελπιδάκι, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή Ανάσταση Ελπίδα μου. Να περάσετε όμορφα και χίλιες ευχές και για τον γιόκα σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να 'στε καλά κορίτσια!! ευχαριστώ πολύ πολύ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να το χαίρεστε το αγοράκι σας!Να τον καμαρώσετε ευτυχισμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά στην αδυναμία μου!!!! Να τον χαίρεσαι και να είναι παντα χαρουμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS