3 πάρτι για το Νικόλα...

by - Τετάρτη, Μαΐου 08, 2013

in English soon

Την ανάρτηση αυτή την είχα γράψει εδώ και αρκετές μέρες αλλά λόγω του Πάσχα έμεινε πίσω..Χρωστάω και μερικές ακόμη νομίζω..

Έχετε ακούσει αυτό που λένε όταν κάνεις σχέδια ;; Ναι ναι, αυτό που γελάει ο Θεός.. Έκανα σχέδια κι εγώ η μάνα λοιπόν..η φανταστείτε τίποτα μεγαλειώδη..)..ένα πάρτι μόνο για τα γενέθλια του Νικόλα μου... Εδώ και καιρό έψαχνα για ιδέες από το pinterest..είχα καταλήξει σε αρκετά πράγματα που ήθελα να κάνω και είχα αρχίσει να οργανώνομαι..Ήθελα να τα κάνω εγώ όλα και να είναι πολύ πολύ όμορφα για το αγόρι μου..Έπεφταν και τα γενέθλιά του Σάββατο φέτος...οπότε ..ιδανική μέρα για πάρτι..!! 
Το θέμα μας ;; Τι άλλο από τον αγαπημένο Μίκυ Μάους !!!
Είχα μοιράσει τα προσκλητήρια στους φίλους μας...και είχα αρχίσει τις ετοιμασίες...


(Τα προσκλητήρια μας είναι φτιαγμένα από τα κορίτσια του boxes and more. Τα είχα κερδίσει πέρυσι σε διαγωνισμό μαζί με το bannerακι και τα κουτάκια για τα δωράκια..)


Έλα όμως που η γαστρεντερίτιδα μας χτύπησε την πόρτα... Ξεκίνησε πρώτη η ανιψιά μου και μετά όλη η υπόλοιπη οικογένεια..Και μετά ήρθε και σε μας την Πέμπτη το βράδυ.. προπαραμονές των γενεθλίων του Νικόλα..Κόλλησε ο Αντώνης και την Παρασκευή όλη μέρα ήταν χάλια..Οι ετοιμασίες μου σταμάτησαν και το πάρτυ ακυρώθηκε μέχρι νεωτέρας...Και το Σάββατο ανήμερα των γενεθλίων του Νικόλα κόλλησα κι εγώ και ήμουν χάλια... (Ευτυχώς ο μικρός τη γλύτωσε..)
Καταστεναχωρέθηκα..Πάλι καλά που ο Νικόλας είναι μικρός και δεν έχει ακόμα ιδέα περί πάρτι και γενεθλίων...Και σκεφτόμουν και τον κόπο μου που πήγε χαμένος... Και μετά σκέφτηκα οτι τα πράγματα δεν πάνε πάντα όπως τα θέλουμε..κι οτι θα γίνει κι αυτό ένα οικογενειακό ανέκδοτο..υμάσαι που στα δεύτερα γενέθλιά σου είχαμε όλοι γαστρεντερίτιδα και κάναμε ένα μίνι πάρτι οι τρεις μας..;;" 
Και τελικά ο Νικόλας κατέληξε με όχι 1, ούτε 2 αλλά πάρτι γενεθλίων...

ΠΑΡΤΙ 1 
Την Κυριακή 21 Απριλίου..κι αφού νιώθαμε όλοι κάπως καλύτερα..κι αφού η τούρτα του ήταν σχεδόν έτοιμη..αποφασίσαμε να σβήσει τα κεράκια του...
Την ολοκλήρωσα διαφορετικά από το αρχικό μου σχέδιο (που ήταν με ζαχαρόπαστα..). Την κάλυψα με σαντιγί και έβαλα χρωματιστά μίνι smarties.

Red velvet cake με γέμιση κρέμα τυριού και πραλίνα.. 

 
Ο Νικόλας ξετρελάθηκε!! Πρώτα με το Μίκυ και τον Πλούτο, μετά με τα κεράκια αλλά κυρίως με τα smarties..!!!





Τραγουδήσαμε το "Να ζήσεις Νικόλα και χρόνια πολλά.." και ο Νικόλας έσβησε τα κεράκια του... Ένα μικρό πάρτι για τα γενέθλιά του..Εμείς, εκείνος και η γιαγιά του..

ΠΑΡΤΙ 2

Την Τετάρτη το πρωί..φωνάξα μερικές φίλες με τα παιδάκια τους για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του Νικόλα..Ο Στάθης, ο Μάξιμος και ο Γιάννης ήρθαν γεμάτοι δώρα να παίξουν με το Νικόλα..
Δυστυχώς όμως δεν έβγαλα φωτογραφίες -μα που είχα το μυαλό μου;; Οπότε δεν έχουμε ντοκουμέντα του πρωινού πάρτι μας...
Εκτός ίσως από τα δωράκια των παιδιών...και το ποστερ - κορνίζα  που έφτιαξα εγώ για το Νικόλα..

Τρίγωνα κουτάκια γεμάτα σοκολατένια αβγουλάκια, μίνι smarties και καραμέλες.. Κάθε παιδάκι πήρε ένα τριγωνάκι κι ένα σετ πλαστελίνες Μίκυ..
  
και  ένα από τα δικά μου αγαπημένα δώρα... Αυτό που του ζωγράφισε η φίλη μου η Βάσω και που το κρέμασα στην πόρτα του δωματίου του. "Εγώ είμαι" λέει ο Νικόλας κάθε φορά που το βλέπει...



ΠΑΡΤΙ 3 

..και τελευταίο..Κυριακή 28 Απριλίου. Ένα πάρτι για το Νικόλα και όλους αυτούς που μπόρεσαν να έρθουν..Στην αρχή είπα να μην το κάνω πολύ θέμα..μιας και δεν περιμέναμε και πολύ κόσμο.. Είχαμε αρκετές απώλειες μιας και κάποιοι δεν μπορούσαν να έρθουν, κάποιοι έλειπαν, κάποιοι ήταν άρρωστοι και κάποιοι είχαν ήδη έρθει την Τετάρτη και δεν θα ερχόταν και την Κυριακή..Τελικά όμως σκέφτηκα οτι είναι το πάρτι του Νικόλα..οπότε θα στολίσω το σπίτι και θα κάνω ετοιμασίες για εμάς και για όσους καταφέρουν να έρθουν...

Έβαλα μπαλόνια...


Κρέμασα κορδέλες στα φωτιστικά...


Κρέμασα το banner με το όνομά του..


Έστρωσα το τραπέζι...

Μπισκοτάκια Μίκυ Μάους για το αγόρι μου...

 
 Έριξα Μίκυ κονφετί...


και έφτιαξα και δεύτερη τούρτα...Τούρτα με maltesers ...της Ερμιόνης !!!





Απλά θεϊκή... 

Τραγουδήσαμε στο Νικόλα..και έσβησε πάλι τα 2 του κεράκια...
  
Με το νονό του και ένα από τα δώρα που του έφερε... Παζλ Μίκυ Μάους...Το καλύτερο απ' όλα...!!!


 
 Ο Νικόλας το λάτρεψε !!! 

Να και το δώρο της μαμάς και του μπαμπά !! Πίνακας ζωγραφικής για τον καλλιτέχνη μου!! 


Χρόνια πολλά αγόρι μου !! Να είσαι γερός να σε χαιρόμαστε και να σε καμαρώνουμε.. Πάντα να γελάς και να μας τρελαίνεις !!!


Αστέρι μου !!!  

You May Also Like

50 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά στο μικρό σου αγοράκι που σας τρελαίνει! Τελικά δεν του βγήκε σε κακό η γαστρεντερίτιδα! Τρία γίνανε τα πάρτυ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρ΄όλο που ξεκίνησε με γαστρεντερίτιδα ο Νικόλας εποφελήθηκε όχι με ένα αλλά με 3 ολόκληρα πάρτυ!!! Μου φαίνεται ότι σε καλό σας βγήκε τελικα!!

    Να τον χαίρεστε και να τον δείτε να μεγαλώνει και να γίνεται ένα αγόρι καλό και υγειές γεμάτο ζωή και όρεξη!!

    Να σας ζήσει ο μικρός Νικόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι..σε καλό του βγήκε!! Καλοπέρασε!! Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!!

      Διαγραφή
  3. τελικά ακόμα και όταν όλα δείχνουν στραβα μπορεί να καταλήξουν σουπερ! αυτα που εφτιαξες καταπληκτικά! να τον χαιρεσαι και παλι τον Νικόλα σου! να ναι γερος και δυνατός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου!! Θα έκανα κι άλλα αλλά με πρόλαβε η γαστρεντερίτιδα!! φιλιά

      Διαγραφή
  4. Μανούλα μανουλένια να το χαίρεσαι το αντράκι σου!!! Έτσι ευτυχισμένο να το καμαρώνεις πάντα. Νομιζω τελικά πως η ζωή μας κάνει πονηριές. Ειδες πως αλλιώς τα υπολόγιζες κ αλλιώς ίσως και καλύτερα σου ήρθαν; Και εμείς ενώ δεν κάναμε ένα μεγάλο πάρτι για την κορη μου, καταλήξαμε με 3 μικρά και ηταν καλύτερα μην σου πω:)
    Τις δυο αυτές τούρτες τις έχω βάλει στο μάτι απο εσένα και την Ερμιόνη!!
    Και ο στολισμός σου πολύ όμορφος, τα μπισκοτάκια, τα κομφετί, ο πινακας, το παζλ και φυσικά το καβαλέτο αυτό που ειναι πολύ σούπερ δώρο!!!
    Έτοιμος ο μικρός καλλιτέχνης μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δημητρούλα!! Να τις κάνεις τις τούρτες !! Είναι τέλειες!! Ιδίως της Ερμιόνης..όλα τα λεφτά!!

      Διαγραφή
  5. Να τον χαίρεστε το κούκλο σας !!! 3 πάρτι είναι σαφώς καλύτερα από 1. Εγώ λέω να το καθιερώσετε κάθε χρόνο - χεχεχε !!!

    Και το παζλ Μίκυ Μάους είναι τεράστια επιτυχία και σ' εμάς !!! Έχει γούστο ο νονός τελικά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι !!! Έχει ξετρελαθεί!! Εμ, Μίκυ είναι αυτός!! Σταθερή αξία..Χμμ..όσο για τα 3 πάρτι..χλωμό το βλέπω γιατί η μαμά τα έπαιξε..χαχα!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Ελπιδάκι!!
    Να τον χαίρεστε τον Νικόλα σας και πάλι! Κρίμα που ταλαιπωρηθήκατε μπαμπάς και μαμά αλλά τέλος καλό όλα καλά!
    Νομίζω ότι το καταχάρηκε ο μικρούλης έτσι όπως έγινε!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η τούρτα και αν άρεσε και στον εορτάζοντα ακόμα καλύτερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονάκι η τούρτα..ΚΟΡΥΦΑΙΑ !! Νομίζω οτι έγινε αγαπημένη μας!! Και ο εορτάζοντας την τίμησε αν και νομίζω οτι τα πουράκια του γέμισαν περισσότερο το μάτι..χαχα!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Τελικά το ευχαριστηθήκατε και 3 φορές μάλιστα! Να τον χαίρεστε το Νικόλα σας!!! Πήγε 2, ε;;; Κι εμείς σε 1 μήνα! Διχρονίσαμε Ελπίδα!
    Να είστε καλά και του χρόνου να σας βγει όπως το σχεδιάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Βερούλα!! Πότε πέρασαν 2 χρόνια χαμπάρι δεν πήρα...χαχα..Αντε τώρα σειρά σας για πάρτι!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Να τον χαιρεσαι. Ειναι κουκλοs. Τελεια και τα 3 παρτι. Τελικα και στην ατυχια η θετικη σκεψη φερνει αποτελεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος καλό όλα καλά Μαρία μου!! Ευτυχώς που είμαι θετικός άνθρωπος τελικά!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Να τον χαίρεστε. Και εμείς είχαμε γενέθλια στις 9 του Απρίλη . Ούτε που κατάλαβα πως πέρασαν 2 χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα κοντά κοντά είμαστε!! Άσε κι εγώ ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω!! :) Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω!!

      Διαγραφή
  10. να τον καμαρώσεις όπως τον έχεις ονειρευτείς!Με το Νικόλα σου με ταξιδεύεις 20 χρόνια πίσω στα γεννέθλια του δικου μου αγοριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαρία μου!! Πω πω...κι εγώ έτσι θα λέω σε 20 χρόνια ε;; φιλιά

      Διαγραφή
  11. Να τον χαιρεσαι! Πολυ ομορφα ολα! Εχουμε και εμεις σε λιγο καιρο τα δευτερα γεννεθλια μας και θεμα... μικυ φυσικα, τι αλλο; ηθελα να αε εωτησω που βρηκες τα κομφετι και τα κουπ πατ απο τα μπισκοτακια. Αν γινεται στειλε μου mail.
    angelstal@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίδα καλημέρα και χρόνια πολλά για εχθές! Το πάρτυ σας ήταν τέλειο! ετοιμάζομαι και εγώ, για τον άλλο μήνα βέβαια, το πάρτυ του δικού μου Μίκυ (Ορέστη!) και μου άρεσε πολύ η εκτύπωση που έκανες στην πρώτη φωτό πάρτυ 2 (mickey mouse,χαρούμενα γενέθλια Νικόλα...) τα σημαιάκια και οι πυραμίδες με το κίτρινο φιογκάκι. μπορείς να μου πεις απο που βρήκες την συγκεκριμένη γραμματοσειρά για το mickey mouse, τις εκτυπώσεις για τα σημαιάκια και πως έφτιαξες τις πυραμίδες??? σε ευχαριστώ πολύ και αναμένω νέα σου για να ξεκινήσω και εγώ να δημιουργώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα σημαιακια και τις πυραμίδες τα είχα κερδίσει σε διαγωνισμό απο το boxes and more.Μπορείς να δεις και μερικά πράγματα εδω: http://www.eimaipaidi.gr/2013/06/mickey-mouse.html και εδώ: http://www.pinterest.com/elpida2701/mickey-mouse-party/ . Γραμματοσειρές μπορείς να κατεβάσεις από εδώ : http://www.dafont.com/mickey.font και http://www.fontspace.com/category/mickey%20mouse και http://www.fontspace.com/category/disney. Στη χειρότερη περίπτωση γράψε στο google: mickey mouse fonts και θα σου βγάλει αρκετές. Το pinterest επίσης είναι θησαυρός ιδεών. Ελπίζω να σε βοήθησα. Χρόνια πολλά στον Ορέστη σου.Εύχομαι το πάρτι σας να γίνει φανταστικό!! φιλιά

      Διαγραφή
  13. σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. αρχίζω αναζήτηση απο τώρα.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μινυ εμεις...Μικυ εσεις...Αγαπημενο θεμα!!! Πολυ ομορφα ολα,χαρας στο κουραγιο σου να στολισεις 3 φορες!!!Μου αρεσαν οι λεπτομεριες κονφετι μικυ και τα μπισκοτα!!!! Ηρθα απο το παρτυ της Ελεαννας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα τα πάρτι σας! Νομίζω με 3 πάρτι, ο Νικόλας το κατα-ευχαριστήθηκε!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι τέλειο!!!!Αλλά και αυτή η φάτσα του....Υπέροχος είναι!!
    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίδα μου τα banners και τα συναφή του Μίκυ πού τα βρήκες να τα αγοράσω και γω..έχουμε γενέθλια τον Ιούνιο και λέω να κάνω θεματικό πάρτι φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το banner και τα κουτάκια τα είχα κερδίσει σε διαγωνισμο.. Είναι από το Boxers and more.. Το λινκ είναι στην ανάρτηση, Κάνουν καταπληκτική δουλειά.. Έχω στείλει πολύ κόσμο.. Τα κορίτσια είναι απίστευτα εξυπηρετικές και κάνουν υπέροχα πράγματα..

      Διαγραφή
  18. Κάπως έτσι κάναμε κι εμείς πριν από 2 χρόνια στο μεγαλο μου: Μια φορά στο σχολείο του, μια με τις αδερφές μου, μια με το υπόλοιπο σόι!
    Χαρά στο κουράγιο σου με τόσες ετοιμασίες, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να κάνω.. Αχχχχ έναν τον έχω οπότε...ότι θέλει..χεχεχε φιλιά

      Διαγραφή
  19. Τυχερούλης!!!! Όλη την ώρα πάρτυ είχε!!
    Πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήταν όλα υπέροχα! Μας χρωστάς όμως από το φετινό πάρτυ, σωστά; Το κανονικό λέω, όχι αυτό στο χωριό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι!! προσπαθώ να βρω χρόνο να το γράψω!! χεχεχε.. πολλά φιλιά Αθηνά μου!!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο σου που έστησες τρία διαφορετικά πάρτυ! Ακόμη κι αν δεν θυμάται τίποτα μεγαλώνοντας, η γλυκειά αίσθηση θα του μείνει... Τις τούρτες τις έχουμε δοκιμάσει κι εμείς, υπέροχες!!! (από το πάρτυ του Eleanna's Diary)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΝΑΙ!! Οι τούρτες ήταν τέλειες!! Κι εμείς το διασκεδάσαμε πάρα πολύ τελικά.. φιλιά

      Διαγραφή
  22. Να τον χαίρεσαι !!!και του χρόνου να στε καλα!! Οι τουρτίτσες φαινονται λαχταριστες!!!
    Έρχομαι απο το link παρτυ της Ελεάνας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τί όμορφα όλα!!!!!!
    Πιάνουν τα χέρια σου βρε κορίτσια [αναφέρομαι σε όλες τις κοπέλες που βλέπω τα πάρτυ τους!] αλλά εγώ δεν νομίζω να τα καταφέρω! Θα προσπαθήσω όμως!!!

    Έρχομαι από το πάρτυ της Ελεάννας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια χαρά θα τα κάνεις κι εσύ!!! στην τελική η προσπάθεια μετράει και η αγάπη που θα βάλεις Μαρθούλα μου!!

      Διαγραφή
  24. Ωραίο πάρτυ!!!!!!!!! Μπράβο σου!
    Ήρθα από το Link party της Ελεάννας - τώρα τα κατάφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. είδες τι ωραία;....
    αντί για ένα, τελικά χαρήκατε τρία πάρτυ! :)

    να τον χαίρεσαι, Ελπίδα μου!
    Αλεξία
    (από το πάρτυ της Εύης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πως μου είχε ξεφύγει αυτό το τριπλό πάρτι εμένα;;; Μην λέμε τα ίδια και πάρουν τα μυαλά σου αέρα... ΟΛΑ υπέροχα!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και πάλι εδώ! Κι εμείς για τα 2α γενέθλια Μίκυ ετοιμάζουμε...
    από το link party του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS