Η μαμά μου..

by - Κυριακή, Μαΐου 12, 2013

in English soon


Η μαμά μου είναι η καλύτερη μαμά του κόσμου γιατί...



γιατί με αγκαλιάζει και με φιλάει..
γιατί μου λέει συνέχεια πόσο πολύ με αγαπάει..
γιατί με αφήνει να κοιμάμαι μαζί της ακόμα κι όταν δεν είμαι άρρωστος..
γιατί καμαρώνει για οτι κάνω...
γιατί βλέπουμε μαζί κινούμενα σχέδια...  
γιατί μου μαγειρεύει τα αγαπημένα μου φαγητά..
γιατί δεν με πιέζει να τα φάω..
γιατί τραγουδάει μαζί μου...
γιατί ζωγραφίζουμε μαζί και μου σχεδιάζει ότι της ζητήσω..
γιατί με αφήνει να φτιάχνω και μόνος μου το παζλ..
γιατί με πηγαίνει βόλτες..
γιατί με προσέχει πολύ..
γιατί ανησυχεί για μένα..
γιατί  είναι περήφανη για μένα..
γιατί όταν παίζουμε κρυφτό πάντα κάνει πως δεν με βλέπει ακόμα κι όταν τα πόδια μου προεξέχουν κάτω από το τραπέζι..
γιατί δε βαριέται να μου διαβάσει 23 φορές το ίδιο παραμύθι..
γιατί και τις 23 φορές θα μου το πει με διαφορετικό τρόπο..
γιατί φτιάχνουμε μαζί φανταστικές ιστορίες..
γιατί με βγάζει άπειρες φωτογραφίες...
γιατί θέλει το καλύτερο για μένα..
γιατί με φροντίζει..
γιατί κάνει την έκπληκτη κάθε φορά που φωνάζω: έκπληξη μαμά !!! ..
γιατί ακόμα κι όταν με μαλώνει δεν μπορεί να κρύψει το χαμόγελό της...
γιατί είμαι το αστέρι  και το φεγγάρι της...
γιατί  με φροντίζει...
γιατί μου κάνει τα χατήρια..
γιατί είναι εκεί κάθε φορά που τη φωνάζω...
γιατί είναι η τελευταία που βλέπω πριν κοιμηθώ και η πρώτη μόλις ξυπνήσω...
γιατί όταν χτυπάω με φιλάει για να μου περάσει ο πόνος..
γιατί  είμαστε αυτοκόλλητοι...
γιατί δεν την πειράζει αν την ξυπνήσω το βράδυ επειδή θέλω αγκαλιά..
γιατί μου λέει κάθε βράδυ όνειρα γλυκά και με ρωτάει το πρωί τι όνειρα είδα...
 γιατί μου μαθαίνει καινούρια πράγματα..
γιατί μου δίνει πάντα να δοκιμάσω από αυτό που τρώει..
γιατί αν μου αρέσει μου το δίνει να το φάω εγώ..
γιατί είναι η δική μου μαμά...

Σ' αγαπώ πολύ μαμά !!!

Νικόλας  
 
  
    
     
 

You May Also Like

22 σχόλια

  1. Nicolas speaking! Χρόνια Πολλά Ελπιδάκι! Να σε χαίρεται ο Νικολής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βερούλα!! Και σε σένα χρόνια πολλά!! Να σε χαίρεται η Αθηνούλα!! φιλιά

      Διαγραφή
  2. 1.000.000 likes !!! :-) Χρόνια Πολλά κι από δω, Ελπίδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας χαίρονται τα αγόρια μας κορίτσι!!! πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά Ελπιδάκι να σε χαίρονται οι άντρες της ζωής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ελπιδάκι μου!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαιρεσαι τη μανουλα σου Νικόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικόλα τι καλή μαμούλα που έχεις!!!!Χρόνια της πολλά!!!
    Είσαι ένας πολύ τυχερός υιός!!!! Το ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν το ξέρει..χεχε..Σε λίγο χρόνια να δούμε..φιλιά Δημητρούλα!!

      Διαγραφή
  7. Νικόλα μου να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου,να είναι πάντα γερή και δυνατή και να την έχεις πολλά πολλαααα.... χρόνια κοντά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, Ελπίδα μου!
    Νικόλα, να την χαίρεσαι!
    Φιλάκια και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Νικόλα!
    Να χαίρεσαι τη γλυκιά μαμά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με συγκίνησες ρε Ελπίδα! Είσαι απο τις πιο γλυκές και καψούρες μαμάδες που έχω γνωρίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο βρε Νικόλα μου! Τι καλό παιδάκι που είσαι! Η μανούλα σου είναι πολύ χαρούμενη που την αγαπάς τόσο πολύ και που της γράφεις τόσο όμορφα λογάκια. Να την χαίρεσαι παλικάρι μου! Και να μην ξεχάσεις ποτέ πώς η μαμά σου είναι η γυναίκα της ζωής σου. Οι υπόλοιπες, έπονται :) Χαχα!

    Βλέπω, τα μπανάκια σας τα κάνατε, έτσι; Είσαι και πολύ τυπάκι με την μπαντάνα σου ;)

    Να μου φιλήσεις τη μαμά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, και Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά! (Ξεχάσαμε να πούμε!) Είσαι να τσουγκίσουμε και ένα κόκκινο αυγουλάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νικόλα μου πόσο τυχερός είσαι!!!! Να τα θυμάσαι αυτά μετά από 15 χρόνια που θα είσαι στην εφηβεία και θα το παίζεις άντρας,χιχι!!! Φιλάκια Ελπιδάκι μου... μεγαλώνεις ένα πολύ όμορφο και καλό παιδί! Θα ήταν μεγάλη μου χαρά μια μέρα να παίξουν τα παιδιά μας μαζί! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη φωτογραφία, πανέμορφοι μανούλα και γιος!

    Χρόνια πολλά Ελπιδάκι, να χαίρεσαι το αντράκι σου!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Ελπίδα μου..

    Σα τη μαμά..άλλο τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS