Donuts Ταρανδάκια

by - Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2017

In English soon

Η γιορτή του Νικόλα πλησιάζει και είμαι σε φάση αναζήτησης κεράσματος για το σχολείο. Πειραματίζομαι με μερικά πραγματάκια που έχω στο μυαλό μου και σε πρώτη φάση δοκίμασα αυτό που θα σας δείξω σήμερα.. Δεν είναι τόσο συνταγή.. όσο ιδέα  για ένα χαριτωμένο κέρασμα για γιορτή ή πάρτι ή χριστουγεννιάτικο μπουφέ.. 

Τα donuts είναι αγαπημένα μικρών και μεγάλων.. Οπότε τα μεταμόρφωσα σε ταρανδάκια που επίσης αγαπάμε!!! 


Τι χρειάστηκα: 
  • Donuts φυσικά.. (μπορείτε να αγοράσετε έτοιμα, να φτιάξετε τη δική σας αγαπημένη συνταγή ή δοκιμάστε τη δική μας αγαπημένη συνταγή για donuts με κομμάτια σοκολάτας στο φούρνο)
  • ματάκια -εγώ τα έφτιαξα με άσπρη ζαχαρόπαστα και μαύρο βρώσιμο μαρκαδόρο
  • κόκκινα marshmallow 
  • κρακεράκια πρέτσελ 
  • λίγη λιωμένη σοκολάτα


Ουσιαστικά χρησιμοποιούμε τη λιωμένη σοκολάτα για να "κολλήσουμε" πάνω στο donut τα ματάκια, η μύτη και τα κερατάκια. 


Η σοκολάτα σταθεροποιείται πολύ γρήγορα και είναι έτοιμα για κέρασμα!!! 

Νομίζω οτι θα αρέσουν σε όλους!!! 
Μα δεν είναι σούπερ χαριτωμένα και σούπερ γλυκά;; 


Εγώ πάντως ξετρελάθηκα!! Και νομίζω οτι θα φτιάξω και μερικά για τη γιορτή του Νικόλα στο σπίτι!! 








 

You May Also Like

8 σχόλια

  1. πανεμορφα!!! οτι πρεπει οχι μονο για τις γιορτες... ή μηπως ν ατα ξεκινησω απο τωρα και βλεπουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πω; Ενθουσιάστηκα!!! Υπέροχα και λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απιθανα ! Ειχα κανει πριν κατι χρόνια (οταν η μικρη μου ήταν παιδικό) τα ιδια αλλα με καπκεικ . Τρελαινονται τα παιδάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίδα μου τέλεια!!!!!!!! Θα τα δώσουμε στο νηπιαγωγείο όταν θα είναι τιμώμενο πρόσωπο η stacy!!!!!ευχαριστούμε για την ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS