Πάμε θέατρο : Ελίζα

by - Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2017


Την πρώτη φορά που είδα την "Ελίζα" ήμουν 14 χρονών.. Τη λάτρεψα και τη λατρεύω τόσο , που το τραγούδι της ακόμα το θυμάμαι.. 

🎶🎶 "Ένας λύκος καπετάνιος απ'το Πλίμουθ, το καράβι, το καράβι οδηγεί.. Κι ένας ψύλλος , ένας ψύλλος απ'το Πλίμουθ, στο γιακά του καπετάνιου έχει μπει.... Λύκε λύκε καπετάνιε απ'το Πλίμουθ, είπε ο ψύλλος με ψιλή ψιλή φωνή.. Είμαι φίλος, είμαι ψύλλος απ' το Πλίμουθ, καπετάνιε χάρισε μου τη ζωή.." 🎶🎶

Και σήμερα το σιγοτραγούδησα μαζί με το Νικόλα , στο Βασιλικό Θέατρο. 
Ποιος να το φανταζόταν οτι τόσα χρόνια μετά θα μπορούσα να το μοιραστώ με το γιο μου.. 




Η Παιδική Σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την υπέροχη «Ελίζα» της Ξένιας Καλογεροπούλου, σε σκηνοθεσία Χριστίνας Χατζηβασιλείου, στο Βασιλικό Θέατρο.




Η Ελίζα ή πως ένα κορίτσι με τρεις φίλους και έναν παπαγάλο ναυλώνει ένα καράβι για να βρει τον καλό της… είναι μια απίστευτη ιστορία αγάπης.. 

Ένα γενναίο κορίτσι αλλιώτικο από τα άλλα, ένα αγόρι με κίτρινο σκουφί και δαχτυλίδι που πονεί, ένας πράσινος παπαγάλος και τρεις πιστοί φίλοι.. φτιάχνουν μια συναρπαστική περιπέτεια αγάπης, φιλίας, θάρρους, πίστης και αφοσίωσης. 


Η ιστορία;; 
Στο βροχερό Πλίμουθ της Αγγλίας, 400 περίπου χρόνια πριν, μια σερβιτόρα, η Ελίζα ερωτεύεται έναν όμορφο ναυτικό τον Πάτρικ. Ο Πάτρικ φεύγει μακρινό και επικίνδυνο ταξίδι και η Ελίζα υπόσχεται να τον περιμένει να γυρίσει.. όσο κι αν χρειαστεί.. Ο καιρός περνάει και ο Πάτρικ δε γυρίζει.. Η Ελίζα μαζί με τρεις φίλους και τον παπαγάλο της, ναυλώνει ένα καράβι και ψάχνει να βρει τον αγαπημένο της Πάτρικ. 


Μια πραγματικά καταπληκτική παράσταση με απίστευτα ταλαντούχους ηθοποιούς.. Αστεία, χαρούμενη, συγκινητική, δραματική, ξεκαρδιστική.. Μας κέρδισε οικογενειακώς από την πρώτη στιγμή. 

Στο τέλος επισκεφτήκαμε τα παρασκήνια και γνωρίσαμε κάποιους από τους ηθοποιούς.. 

Τον υπέροχο Πάτρικ {Πολύκαρπο Φιλιππίδη}


Την πανέμορφη Ελίζα {Μαριάννα Πουρέγκα}


Και τον καταπληκτικό πράσινο παπαγάλο -που έκλεψε την παράσταση {Θάνο Φερετζέλη}




Η "Ελίζα" παίζεται κάθε Κυριακή στις 11:00 , στο Βασιλικό Θέατρο. 

Τιμή εισιτηρίου: 10 ευρώ 
{Εμείς κλείσαμε πολύ νωρίτερα από εδώ και χωρίς επιβάρυνση και καθόμασταν στη δεύτερη σειρά!!}


Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα και είμαι σίγουρη οτι θα τη λατρέψετε!!! 
Εμείς την απολαύσαμε και νομίζω οτι σίγουρα θα την ξαναδούμε τουλάχιστον ακόμα μια φορά!! 
Μην τη χάσετε!!! 





You May Also Like

4 σχόλια

  1. Τι μου θύμησες...! Κι εγώ πιτσιρίκα ήμουν όταν την είχα πρωτοδεί με τη Μάνια Παπαδημητρίου τότε Θυμάμαι. Πόσο με είχε εντυπωσιάσει!! Από τις λίγες παρατάσεις που μου είχε αποτυπωθεί ως παιδί. Ελπίζω το αγόρι σου να την απόλαυσε το ίδιο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με είχε εντυπωσιάσει!! Πραγματικα ξεχωριστή παρασταση.. Και η Μανια Παπαδημητριου εξαιρετικη!! Ευτυχως η ομαδα του κρατικου, κάνει φανταστικη δουλειά επίσης!! Την απολαύσαμε ολοι!!

      Διαγραφή
  2. ειναι πραγματικα εξαιρετική δουλεια οι κορες μου εθουσιαστηκαν, και ναι ήμουν ενας απο τους ηθοποιούς που επαιξαν στην πρώτη Ελίζα που είχε ανέβει απο το Νεο θέατρο Θεσσαλονίκης στο Αριστοτέλειο το 2002 σε σκηνοθεσία του Ισιδωρου Σιδέρη.....και οι συναδελφοι απο το ΚΘΒΕ εκαναν ΥΠΕΡΟΧΗ δουλεια χαιρομαι τοσο πολυ για το θεατρο μας και τους φίλους μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω απολυτα μαζι σας!! οι συναδελφοι σας ηταν πραγματικα εξαιρετικοι!! καλες γιορτές σε ολους μας!!

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS