Στολίσαμε !! Christmas '17 loading

by - Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2017

in English soon

Συνήθως στολίζω το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη... Και το θεωρώ και σχετικά αργά μιας και τρελαίνομαι για τα Χριστούγεννα.. Κάθε χρόνο λέω στον εαυτό μου οτι του χρόνου θα στολίσω νωρίς.. και κάθε φορά όλο κάτι τυχαίνει και δεν τα καταφέρνω.. Φέτος όμως ήμουν πιο οργανωμένη και αποφασισμένη!! Και τελικά στολίσαμε το προηγούμενο Σάββατο!!! 


Υπό των ήχων χριστουγεννιάτικων τραγουδιών, μαμά και γιος βάλαμε τα κόκκινά μας, τα χριστουγεννιάτικα γυαλιά μας και αφού βγήκαμε πολλές πολλές φωτογραφίες.. στολίσαμε το δέντρο μας τραγουδώντας δυνατά!! 



Ο πιο γλυκός χιονάνθρωπος ever!!!  

Φέτος ο Νικόλας ήθελε να βοηθήσει και με τα φωτάκια..  Άλλωστε είναι μεγάλος τώρα.. 


Το μπλουζάκι του Άγιου Βασίλη θα το βρείτε στο αγαπημένο μας Craftaholic!!! 


Εκείνος βάζει πάντα και το πρώτο στολίδι.. για το καλό!! 
Τα αγαπημένα του είναι και δικά μου αγαπημένα.. Τα πιο όμορφα στολίδια μου!! 

Είναι οι μπάλες με τις φωτογραφίες του που βάζουμε κάθε χρόνο!! 
Από τις πιο γλυκές και τρυφερές οικογενειακές χριστουγεννιάτικες  παραδόσεις μας!!! 


Αυτή είναι η μπάλα από τα πρώτα του Χριστούγεννα!!! 

{Μα πόσο μεγάλωσε το μωρό μου!! θα με πάρουν τα ζουμιά!!}



Κάθε μπάλα και μια ξεχωριστή ανάμνηση!!! Πόσο όμορφο να τις βλέπουμε πάνω στο δέντρο μας!! 

{Ξεκινήστε το κι εσείς τώρα και θα με θυμηθείτε!!}




Αγόρι μου όμορφο!!! 

Το αστέρι είναι το τελευταίο μας στολίδι και πάντα το βάζει ο Νικόλας με το μπαμπά του!!




Και έτοιμο το δέντρο μας!! Και του χρόνου αγόρια μου!! 



Το αγαπώ το δέντρο μας .. Έχει κι αυτό την ιστορία του μιας και είναι αυτό που στόλιζα εγώ με τον αδερφό μου, στο σπίτι της μαμάς μου.. Και τα στολίδια του, άλλα παλιά κι άλλα καινούρια είναι κι αυτά μέρος της μαγείας του.. Τα πιο όμορφα στολίδια μου και το στολίδι χρονοκάψουλα που έφτιαξα πέρυσι {και θα κάνω και φέτος!!} είναι τα αγαπημένα μου!! 
Πολλά στολίδια είναι φτιαγμένα από μένα και το Νικόλα.. Με αλατοζύμη, ζύμη σόδας ή κανέλας.. 


Εννοείται πως εγώ ακόμα στολίζω το σπίτι.. Μικρές χριστουγεννιάτικες γωνιές μέσα στο σαλόνι και στα υπόλοιπα δωμάτια.. 

Πάνω στον τοίχο έβαλα τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες που μας έχουν στείλει αγαπημένοι άνθρωποι.. 



Και πάνω στο διαχωριστικό της κουζίνας έστησα ένα μικρό σκηνικό που μοιάζει με παραμύθι όταν ανάβω τα φωτάκια το βράδυ... 


Κουκουνάρια, κεράκια, μανιτάρια, αστέρια, χιονισμένα ελατάκια.. 




Και του χρόνου να είμαστε γεροί!! 
Christmas 2017 is loading!! Ανυπομονούμε!!! 




You May Also Like

24 σχόλια

  1. Και του χρόνου,υπέροχο!!Τέλεια η ιδέα του στολιδιού χρονοκάψουλας, θα το δοκιμάσουμε και εμείς φέτος!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα!! Και του χρόνου Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ τα στολίδια με τις φωτογραφίες του Νικόλα! Μπράβο Ελπίδα μου και του χρόνου να είστε γεροί! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου αγαπημένη μου Ελπίδα!!! Είδα και την καρτουλα μου και πολύ χάρηκα!!! Καλές γιορτές με υγεία πάνω από όλα!!!! Τρελάθηκα με τις μπλούζες του Νικόλα θα σχολιάσω τώρα φουμπου να μου πεις που τις βρηκεεεεες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενοείται πως την εχουμε!! Και τη ζωγραφιά του μαιμουδιού επίσης!! Καλές γιορτές να έχουμε κορίτσι μου!! Οι μπλούζες του Νικολα ειναι λατρεμένες!! Σου απανταω κι εδω για να υπαρχει για ολους!! Η μια με την αντίστροφη μέτρηση μας την έφεραν από την Αγγλία!! Ειναι ΤΕΛΕΙΑ!! και η δεύτερη είναι από το craftaholic!! <3 Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και το δέντρο και κυρίως ότι το κάνατε μαζί όλη η οικογένεια! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρόνου Ελπίδα μου! Τι όμορφες στιγμές και είμαι σίγουρη ότι όπως εμείς θυμόαστε τις δικές μας με τους γονείς μας έτσι και τα παιδιά μας θα έχουν πολλά να θυμούνται... μην σου πω και ακόμα περισσότερα. Να το χαρείτε ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ κορίτσι!! Αυτο ακριβως..Φτιάχνουμε αναμνήσεις!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Ελπίδα μου πανέμορφοι οι στολισμοί σας! Και του χρόνου! Βέβαια όπου πρωταγωνιστεί η χαμογελαστή φατσούλα του Νικόλα είναι όλα όμορφα... να τα χαίρεσαι και τα δύο αγόρια σου. Είχα ξεχάσει αυτό που κάνεις με τις μπάλες και την φωτογραφία... είναι υπέροχη ιδέα στο έχω πει ξανά... Θα το ξεκινήσω φέτος με την εγγονή μου αφού είναι τα πρώτα μας Χριστούγεννα μαζί! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χριστίνα μου!! Αυτο με τις μπάλες να το κάνεις!! Είναι πραγματικά ανεκτίμητες!! Ανυπομονώ να δω και τα δικά σας ροζ χριστούγεννα!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. Φέτος θα στολίσουμε κι εμείς για πρώτη φορά το χριστουγεννιάτικό μας δέντρο με την κορούλα μας, μόλις 8,5 μηνών! Θέλω κι εγώ να το ζήσουμε όσο περισσότερο γίνεται!
    Εξαιρετικές όλες οι ιδέες σου για συναισθηματικά στολίδια, έχω και μία ανάρτηση κατά νου με τέτοιες ιδέες παρόμοιες... Το δέντρο σας είναι πάρα πολύ όμορφο, το ίδιο και όλες οι γωνίτσες του σπιτιού που διακόσμησες, είμαι σίγουρη!
    Καλές γιορτές να έχετε με υγεία και πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω τι καλα!! Να απολαύσετε κάθε στιγμη!! Αυτα τα στολιδάκια , είναι μοναδικά για μας!! Να τα φτιάξετε κι εσεις!! θα το χαρείτε!! Καλές γιορτές Μαρια μου!!

      Διαγραφή
  9. Όλο ζεστασιά και θαλπωρη το σπίτι σας! Υπέροχα τα στολιδια!Και του χρόνου!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα Ελπιδάκι, με υγεία, χαμόγελα και πολλές όμορφες στιγμές!
    Ελπίζω να στολίσουμε το επόμενο σαββατοκύριακο, μιας που το προσεχές είναι γεμάτο υποχρεώσεις που θα μας κρατήσουν εκτός σπιτιού!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιονη μου!! Με το καλο να στολίσετε κι εσεις!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  11. Έχεις δημιουργήσει υπέροχες αναμνήσεις στον Νικόλα και φαίνεται στο προσωπάκι του όταν χαμογελάει!! Να είστε πάντα καλά και πάντα τόσο ευτυχισμένοι Ελπίδα μου!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και του χρόνου να είσαστε καλά Ελπίδα μου! Πανέμορφο το δέντρο σας και φυσικά το προσωπάκι του Νικόλα τα λέει όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Κωνσταντίνα μου!! Καλες γιορτές να έχουμε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS