Φτιαχνουμε Μαρτακια

by - Τρίτη, Φεβρουαρίου 25, 2014

in English soon

Ναι το ξέρω οτι ακόμα είναι Φεβρουάριος... όμως ο Μάρτης θα είναι εδώ σε μερικές μέρες... και για να μην μας πιάσει απροετοίμαστους... εγώ τα έχω φτιάξει ήδη τα βραχιολάκια μας.. 
Φέτος είπα να τα κάνω διαφορετικά από τα πατροπαράδοτα... (αυτά με τις δυο κλωστές στριμμένες). Κόκκινα και άσπρα... αλλά και με γαλάζιες χάντρες και γούρια.. 



Πήρα ότι υλικά είχα πρόχειρα... Κλωστές, κορδόνια, χάντρες, γούρια, κουμπιά...

  
Κόβουμε ένα κομμάτι 125 cm περίπου από κάθε κλωστή..Τις βάζουμε μαζί να είναι ίσιες και τις διπλώνουμε μαζί περίπου 30 cm. Κάνουμε στη δίπλωση κόμπο με θηλιά. Κι έτσι έχουμε 3 μέρη. (Εγώ σ' αυτό έβαλα διπλή κλωστή για να είναι πιο χοντρό)


1. Παίρνουμε την κόκκινη κλωστή και κάνουμε ένα ανάποδο C πάνω από τη μεσαία. 


2. Παίρνουμε την άσπρη κλωστή και την περνάμε πάνω από την κόκκινη


3. Περνάμε την άσπρη κλωστή πίσω από την κεντρική


4. Περνάμε την άσπρη κλωστή μέσα από την κόκκινη θηλιά



5. Τραβάμε τις δυο κλωστές


 

6. Σφίγγουμε τον κόμπο.


Τώρα η κόκκινη κλωστή είναι στην αριστερή μεριά. Κάνουμε το ίδιο.. 

1. Παίρνουμε την κόκκινη κλωστή και κάνουμε ένα C πάνω από τη μεσαία. 


2. Παίρνουμε την άσπρη κλωστή και την περνάμε πάνω από την κόκκινη


3. Περνάμε την άσπρη κλωστή πίσω από την κεντρική


4. Περνάμε την άσπρη κλωστή μέσα από την κόκκινη θηλιά 


5. Τραβάμε τις δυο κλωστές και σφίγγουμε τον κόμπο.


Μπορούμε αν θέλουμε να βάλουμε χάντρες ή κουμπάκια.. Εγώ τα έβαλα στη μεσαία κλωστή.

  και κάνουμε κανονικά τους κόμπους..


Με διαφορετικά είδη κλωστής μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά βραχιόλια..πιο λεπτά ή πιο χοντρά...



Δεν είναι όμορφα...;; Φτιάξτε τα κι εσείς.. Ο Μάρτης πλησιάζει...


καλημέρα...


You May Also Like

74 σχόλια

  1. Τα χέρια μου δεν πιάνουν για να κάνω κάτι τέτοιο... ΑΛΛΑ... θα κάνω φέτος έστω και το απλό!
    Ο δεύτερος Μάρτης της κορούλας μου και επειδή πέρισυ δεν το σκέφτηκα καν, φέτος θα το κάνω σίγουρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφο! Εκανα οταν ημουν μικρη ,αλλά τα ξεχασα τωρα αυτα τα πλεξίματα...θα το προσπαθήσω τωρα που μας το έδειξες!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ τα έκανα μικρή... Και είπα να τα ξαναπιάσω τώρα που είναι πάλι της μόδας..χεχε!! φιλιά πολλά Νάσια μου!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα είναι Ελπίδα μου! τέτοιο μαρτη μάλιστα, φυσικά και να φορεσω!
    Και η γαλάζια η χάντρα πολύ τους πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαχούλα!!! στη Βουλγαρία και στη Ρωσία βάζουν στο Μάρτη τους και γαλάζιο για γούρι.. Έτσι άκουσα τουλάχιστον!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Στην πρίζα με έβαλες πάλι Ελπιδάκι!
    Τόσο αναλυτικές οδηγίες, μπράβο σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ερμιόνη μου!!! Να τους φτιάξεις!! Είναι πολύ εύκολο!! φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τελειοι που ειναι !!! εγω δυο κλωστες τυλιγω μονο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω έτσι τους έκανα.. αλλά είπα φέτος για αλλαγή.. Δοκίμασε τους.. Είναι πολύ ευκολο να γίνουν!!!

      Διαγραφή
  6. Τι μου θύμισες τώρα Ελπίδα μου!!! Αυτήν την πλέξη κάναμε μετά μανίας με δερμάτινα λουράκια όταν πήγαινα δημοτικό!!!! Ούτε που τη θυμάμαι πια!!!!
    Ευτυχώς έχεις αναλυτικές οδηγίες και μπορεί κάτι να ξεσηκώσω!!!!
    Καλό βράδυ να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα να τα ξαναθυμηθούμε..Κι εγώ ήξερα ένα σωρό τεχνικές.. Άσε που τώρα είναι και πάλι της μόδας... πολλά φιλιά Σιλένα μου!!

      Διαγραφή
  7. Ναι, ναι αυτα τα πλεξιματα ειναι ιδανικα για Μαρτη-δεν λυνονται και μοιαζουν ομορφα βραχιολακια...Εγω δεν αποφασισα τι ειδους Μαρτη θα φτιαξω (και πρεπει να φτιαξω τεσσερις!).Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Σοφάκι.. πω πω κι εσύ έχεις πολύ δουλειά... για βαλε καμια ιδέα!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Βρε Ελπίδα τελικά είσαι πολυτάλαντη προσωπικότητα, εύγε! Καλό μήνα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... ναι ναι.. τώρα ξεδιπλώνω τα ταλέντα μου..χεχεχε!!! πολλά φιλιά Γεωργία μου και ιδιαίτερα στα αστέρια σου!!

      Διαγραφή
  9. Ελπίδα, τέλειος ο μάρτης σου αλλά τέλειες και οι οδηγίες σου! Μένει να βρω κλωστές... Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Νίκη μου.. χεχεχε..τρέχα για κλωστές.. ο μήνας τελειώνει!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Aχ ρε Ελπιδάκι...μπράβο σου. Θα τα φτιάξω..... μάλλον θα προσπαθήσω. Πιστεύω πως με το κορδόνι θα αντέξει περισσότερο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι..είναι πιο ανθεκτικό...Και λίγο πιο αγορίστικο-αντρικό.. Κι όσο αντέξει..!! πολλά φιλιά Γιωτάκι!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Ελπίδα μου, τα βραχιολάκια σου είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ! Ζήλεψα πάρα πολύ, μιας κι εγώ κάθε χρόνο κάνω το πατροπαράδοτο με τη στριμμένη κλωστή...
    Θα προσπαθήσω λοιπόν και θα σου στείλω φωτογραφίες με τα δικά μας, για να μου πεις τη γνώμη σου!
    Καλό τριήμερο, να περάσετε τέλεια!

    Φιλιά
    Μαρία

    Υ.Σ.: Σου έχω στείλει δωράκι στο email σου, δες το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για το βραβείο Μαρία μου!! Είμαι σίγουρη οτι και τα δικά σου βραχιολάκια θα είναι τέλεια!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  12. Είσαι ταλεντάρα βρε Ελπιδάκι!!! Και πόσο αναλυτικές οδηγίες και με φωτογραφίες. Είσαι γλύκα.
    Επειδή φυσικά εγώ είμαι ακαμάτρα, προμηθεύτηκα έτοιμα:) χα χα χα
    Φιλάρες πολλές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρηηηηηηηή τόσα blog.. τόσο pinterest κι εσύ πήγες κι αγόρασες έτοιμααααα ??? Τελος πάντων..ας είναι!!! Επειδή είσαι η Δήμητρα σε συγχωρώ... Και σιγά που είσαι ακαμάτρα.. Εγω άλλα έμαθα.. χεχεχε.. οτι στην κουζίνα δεν πιάνεσαι πλέον... πολλά φιλιά Δημητρούλα!!

      Διαγραφή
    2. Χα χα χα. Στα γλυκά τα καταφέρνω, στο μαγείρεμα άστα να πάνε:))) χα χα χα
      Ώστε τέτοια μαθαίνεις πουλάκι μου;;;; Υπερβολές:))))
      Τα μαρτάκια μου τα έφτιαξε το Δεσποινάκι που είναι φιλενάδα μου καλή.

      Διαγραφή
    3. μόνο τα καταφέρνεις ???? εγώ κάτι για βραβεία άκουσα..χεχεχεχε!!! Anyway.. αφού σου τα έφτιαξε η φίλη σου η Δέσποινα ..οκ.. Του χρόνου να της φτιάξεις εσύ!!! ;)

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου αρέσει η γαλάζια χάντρα! Του πάει τέλεια!
    Και τι φανταστικές αναλυτικές οδηγίες έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βερούλα!!! όντως του πάει η γαλάζια χάντρα!!! Αυτό το έκανα για μένα..χεχεχε..μη με ματιάζουνε...χιχιχι!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  14. Τι ομορφα που ειναι!!!! Αυτη η χάντρα με ξετρελανε!!! θα το προσπαθήσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι πανεμορφα θα τα φτιαξω σιγουρα πολλα φιλια!!! Ελενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Ελπίδα!
    Όμορφο το σπίτι σου και κουκλάκι ο γιόκας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Στέλλα μου!! καλώς σε βρήκα και καλώς με βρήκες..!!!! φιλιά

      Διαγραφή
  17. Σήμερα το βράδυ θα κάτσω να φτιάξω και τα 3 Μαρτάκια που θα χρειαστούμε! Και μάντεψε! Από όλα όσα βρήκα στην ..... έρευνα στο διαδίκτυο, θα φτιάξω τα δικά σου! Μόνο που δεν έχω γαλάζιες χάντρες (κλαψ!). Πολύ κατατοπιστικές οι φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ - πολύ! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλά!!! πόσο χαίρομαι που θα κάνεις τους δικούς μου Μαράκι μου... Κρίμα που δεν έχεις χάντρες... Έψαξες σε τιποτα παλιές μπομπονιέρες...Μπορείς να βάλεις κι άλλο χρώμα.. Άσπρο ή και κόκκινο..πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  18. Μάρτης με την αγνότητα του λευκού σαν το προσωπάκι του μικρού σου πρίγκιπα και τη χαρά του κόκκινου σαν τα χειλάκια του!
    Καλό μήνα Ελπιδάκι μου με τα πανέμορφα βραχιολάκια!

    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα! Καλό μήνα Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αναλυτικοτατο! και το βραχιολακια αυτο, γτ να φοριεται μονο τον Μαρτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ το έκανα για το Μάρτη... αλλά εννοείται πως δεν είναι αποκλειστική η χρήση του μονο γι αυτό... Ουτε βεβαια και το χρώμα.. Ηθελα να δειξω και την τεχνική εννοείται.. :)

      Διαγραφή
  21. να κάτι που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ! και είναι τόσο όμορφο και με πολλές χρήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την τεχνική macrame την ήξερα. Δεν μου έκοψε να την κάνω Μάρτη. Θα την κάνω λοιπόν. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πάντα ένα βήμα μπροστά! Υπέροχα τα βραχιόλια μάρτηδες, εγώ θα τα φορούσα όλο το χρόνο βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελευθέρια μου! Περυσι είχαν κάνει θραύση! Κι εγω θα τα φορουσα ολο το χρονο παντως!! χεχεχε

      Διαγραφή
  24. έφτασε κιόλας ο Μάρτιος; τι χαρά! δεν το είχα συνειδητοποιήσει ότι φτάνει η Άνοιξη

    αναλυτικότατες οι οδηγίες και οι φωτο, δεν έχω δικαιολογία να μην το προσπαθήσω!
    Σκέφτομαι ότι μπορεί να γίνει και με νήμα πλεξίματος (αφού τέτοια διαθέτω, ως πλέκτρια :)

    Ευχαριστούμε, Ελπίδα!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βεβαια μπορεί... απλα θα γίνει πιο χοντρο!!! Δοκιμασε και περιμενω εντυπώσεις Αλεξία μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  25. Αν δεν έβλεπα την ανάρτησή σου Ελπίδα θα το είχα ξεχάσει εντελώς! Φέτος σίγουρα θα φτιάξω κι εγώ! Τα δικά σας απλά υπέροχα! Την καλημέρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο Ελπίδα, πολύ όμορφα τα μαρτακια σου!!! Θα προσπαθήσω να φτιάξω και εγώ φέτος.. μιας και δεν έχω φτιάξει από το Γυμνασιο.. Μετά όλο έτοιμα αγόραζα!!! Άλλη χάρη έχει το δικό σου!!! Θα φτιάξω και για την μπουμπού μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!! εγω κάνω κάθε χρόνο για μενα και για το Νικόλα!!

      Διαγραφή
  27. πολύ όμορφα ... αλλά πώς το κλείνουμε το βραχιολάκι καλέ κυρία;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμαν βρε πουλακι μου... το δενεις... Ή βάζεις ένα κουμπωματακι... Ή με θηλιά και κουμπάκι... Εγω πάντως το αφηνω σκετο και το δενω.. :)

      Διαγραφή
  28. Τι τέλειος Μάρτης! Τι Μάρτης δηλαδή, βραχιόλι με τα ούλα του! Φτιάχνω κι εγώ βραχιολάκια με διαφορετική πλέξη όμως. Θα δοκιμάσω να δω τι θα καταφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είμαι νηπιαγωγός και συμμετέχουμε σε σενα ευρωπαικό προγραμμα με σχολεια της Ευρώπης! Εφτιαξα 16 Μαρτηδες για τα παιδια μιας τάξης σε ένα σχολείο της Ιταλίας για να τους δείξουμε το έθιμό μας! Με το δικό σου σχέδιο! Στων κοριτσίων ελβαλα χαντρούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω χαιρομαι τοσο πολυ!!! Πολυ ομορφη ιδεα!! Σιγουρα θα αρεσουν και στα παιδια!!!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφα, τι κλωστές είναι οι πιο κατάλληλες για καλύτερο αποτέλεσμα? Ευχαριστώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω χρησιμοποίησα κλωστες μουλινε... και κερωμενο κορδονι πολυ ψιλο... Αλλα και με το πιο χοντρο βγηκαν πολυ ωραιοι.. Νομιζω οτι ειναι θεμα γουστου.. Φέτος παντως θα λανω με ψιλο κορδονι.. :)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ! Αύριο θα πάω ν΄αγοράσω κι ελπίζω να τα καταφέρω. Εξάλλου η προσπάθεια μετράει!!! Θα ενημερώσω ανάλογα!!! :)

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα σας κορίτσια. Ξεκινήσαμε με την κόρη μου φέτος να φτιάξουμε το βραχιολάκι αυτό και κατά τη διάρκεια διαπιστώσαμε ότι οι κλωστές που δένονται κόμπο (όχι οι κεντρικές δηλαδή) κόντυναν τόσο που δεν έφτασε να σχηματιστεί το επαρκές μήκος για το βραχιολάκι. Γιατί συνέβει αυτό και τι μπορώ να κάνω για να διορθωθεί. Ευχαριστώ και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα κι από μένα! Κι εγώ VANA SOUMPAKI το ίδιο πρόβλημα έχω και ψάχνω να δω τι δεν κάνω σωστά!!! Αν μπορεί κάποια να μας βοηθήσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν μπορείς να πεις ότι θα πλέκεις με διαφορετική στήλη κάθε φορά, ώστε να μην χρησιμοποιείς τις ίδιες κλωστές πάντα και μειώνονται... το δοκίμασα και χαλάει το σχέδιο :( Αναμένουμε λοιπόν κάποιο σχόλιο χρήσιμο να μας λύσει το πρόβλημα :)

      Διαγραφή
    2. κορίτσια... κάθε κλωστή είναι περιπου 1.25 μετρα.. Δεν υπαρχει περιπτωση να μη σας φτασει... Ιδίως για ενα βραχιολάκι το πολυ 20 εκ.. !! Εμενα παντα μου περισσευε κιολας.. Μηπως οι κλωστες σας ειναι κοντες;; Μηπως δεν ειδατε καλα τις οδηγιες;;

      Διαγραφή
    3. Στάσου να δούμε τι έχουμε:
      Μία άσπρη κλωστή 1,25 και μία κόκκινη 1,25 επίσης. Μα από τη στιγμή που τις διπλώνουμε γίνονται 30εκ, καλά τα λέω;;; Λοιπόν, όσο πλέκουμε τις πλαινές (όπως στη φωτό) τόσο κονταίνουν και στο τέλος δεν φτάνουν... :/

      Διαγραφή
    4. οχι οχι.. δεν διπλώνουμε ολη την κλωστη!!! Μόνο τα 30 εκ. Κι ετσι μένει σχεδον 1 μετρο για πλεξιμο. Τα 30 εκατοστα είναι η βαση για το βραχιολι.. δηλαδη η περιμετρος του χεριου.. Διπλώνεις την κλωστες 30 εκατοστα, κάνεις πάνω πανω ενα κόμπο, στο δίπλωμα. Και απο τον κομπο και κατω ξεκινας να πλεκεις..

      Διαγραφή
  33. Μας ξεσήκωσες για τα καλά Ελπιδάκι! Τέλεια τα βραχιολακια, οι οδηγίες αναλυτικές, τα υλικά τα έχω! Λέω να φτιάξω μπόλικα για να δώσω στα πιτσιρίκια μου στο σχολείο!!! Και του χρόνου γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS