Παίζουμε με σπιτική άμμο και βάζουμε την παραλία σε κουτί...

by - Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2014

in English soon

Ναι το ξέρω.. Τώρα τελευταία έχω τη μανία να τα βάζω όλα σε κουτί...(Λες να ήταν προαίσθημα για τη μετακόμιση;;;) Τι ουράνια τόξα... Τι ωκεανούς... Ήρθε και η σειρά της παραλίας..
Τη Δευτέρα το απόγευμα... ήμουν ακόμα τρελαμένη από τα πρωϊνά νέα.. Δε με χωρούσε ο τόπος.. Σα λιοντάρι στο κλουβί ένα πράγμα.. 
Και να έχω κι έναν Νικόλα που ήταν κι αυτός κάπως περίεργος.. Το πήρε χαμπάρι οτι κάτι τρέχει και η μαμά του έχει τρελαθεί.. Δεν κοιμήθηκε κιόλας το μεσημέρι... και ήταν μέσα στη γκρίνια..
Είχα σκοπό να τον κοιμίσω νωρίς νωρίς.. Οπότε καμιά ωρίτσα πριν το βραδινό ντουζάκι.. του λέω.."Θες να φτιάξουμε άμμο;;;"
Αυτό ήταν.. Πάει και η γκρίνια, πάει και η μίρλα και η βαρεμάρα και τα νεύρα και όλα...

Cloud dough το λένε στα αγγλικά.. "Ζύμη σύννεφου" δηλαδή.. Γιατί είναι πραγματικά τόσο απαλή και λεπτή.. Σα να πιάνεις σύννεφο..;;;


Εύκολη και γρήγορη η δημιουργία της.. (αρχική συνταγή από εδώ)...με υλικά που όλοι έχουμε σπίτι μας.. Αλεύρι και λάδι.. Τόσο απλά..
Η αναλογία είναι 2 κούπες αλεύρι - 1/4 της κούπας λάδι. (Εγώ έβαλα 6 κούπες αλεύρι και 3/4 λάδι)  
Το λάδι να είναι σπορέλαιο που είναι πιο ελαφρύ.. Και φυσικά δεν υπάρχει φόβος για μικρότερα παιδιά αν τυχόν το βάλουν στο στόμα τους.. Απόλυτα ασφαλές και βρώσιμο...
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και βρεφικό λάδι (γιατί όχι και κανένα παλιό αντιηλιακό λάδι..) και να ρίξουμε μέσα και χρυσόσκονη..(όπως έκανε η Έλενα από τις κερασόπιτες). Αλλά είναι φυσικά για μεγαλύτερα παιδιά που δεν βάζουν οτι βρουν στο στόμα τους..

Εγώ έβαλα σπορέλαιο και λίγο λάδι με αλόε βέρα και μύρισε υπέροχα.. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και άλλα αρώματα υποθέτω..(ζαχαροπλαστικής ίσως)  
Καλό ανακάτεμα και έτοιμη ή συννεφοζύμη μας.. 

Ο Νικόλας τρελάθηκε με το πόσο απαλή ήταν η "άμμος" του..
Φτυαράκια, παιχνίδια και έτοιμη η παραλία..


Το αγαπημένο μας πλαστικό τραπεζομάντιλο από κάτω.. και πάμε για παιχνίδι..


Και πύργους φτιάξαμε.. και δρομάκια με πετρούλες.. και δεινόσαυρους.. ότι μπορείς να φανταστείς..



Είναι παιχνίδι που λερώνει.. Το ξέρω.. Εμένα δεν με πειράζει..Αρκεί να καθαρίζεται γρήγορα και εύκολα..


Στο τέλος ο Νικόλας έβγαλε όλο το αλεύρι έξω από το κουτί και πάνω στο τραπεζομάντιλο (ευτυχώς το περισσότερο).. Την πρώτη φορά που έβγαλε λίγο και του είπα να μην το κάνει..μου είπε :"Άφησε με να παίξω σε παρακαλώ μάμι.." Και τον άφησα... 
Το χαλί είναι χειμωνιάτικο και το Σαββατοκύριακο θα το βγάλω και θα το πλύνω ούτως ή άλλως..
Έγινε από πάνω μέχρι κάτω με αλεύρι.. Τι πειράζει;; Όταν τελείωσε τον πήρα και κατευθείαν στο μπάνιο.. Τα ρούχα πλύσιμο και ο Νικόλας για ντους.. Το αλεύρι στο κουτί.. μια γρήγορη σκούπα.. και όλα στη θέση τους..
Κι εμείς λίγο πιο χαλαροί..

καλημέρα!!!
 

You May Also Like

34 σχόλια

  1. Τι όμορφα που παίζει ο μικρός σου;
    Μπράβο κοριτσάκι που ασχολείσαι πάντα τόσο δημιουργικά μαζί του.
    Μία προταση....
    Μόλις βρεις σπίτι μπορείς να παίξετε ξανά την παραλία αλλά στο πάτωμα...Δε χρειάζεται να μαζέψεις τίποτα όταν φύγεις.
    Επίσης επειδή είμαι Σαββατογεννημένη θα ευχηθώ κάτι
    Να μη βρει κανένα να το νοικιάσει ούτε 180
    Επίσης αν μπει ποτέ κανείς να της αφήνει ενοίκια απλήρωτα, λογαριασμούς και να τις κάνεις τόσες ζημιές που για να τις διορθώσει να πρεπει να δώσει όσα πήρε απο τα ενοικια ( αυτά που θα προλάβει να πάρει) και ακόμα αλλα τόσα.
    Το ξέρω πως είμαι καλός άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννα μου... Ευχήσου μου να βρουμε κι ένα ωραίο φωτεινό σπίτι και είμαστε οκ!! πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
    2. Re Annoula 8a se xreiastoume esena :)

      Διαγραφή
  2. Στο εύχομαι!
    Να είναι ωραίο, μεγάλο , με 3 υπνοδωμάτια, ηλιακό θερμοσίφωνα , διαμπερές, με ωραία βεράντα και το βασικό....σε τιμή που μπορείτε άνετα να αντέξετε
    .Θα δεις όλα θα πάνε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Αννα μου!!! Κι εγώ να ευχηθώ να είσαι σε σχολείο στην Αθήνα με την καινούρια σχολική χρονιά!! πολλα φιλιά

      Διαγραφή
  3. Ενταξει αυτο μπορω να το κανω και εγω που εχω το μωρο φαταούλα! Εχεις όλη την θετικη μου ενεργεια και ειμαι σιγουρη οτι θα βρεις ενα σπιτακι φυσικα πολυ λιγοτερο απο 400 ευρω και θα ριναι και σε σουπερ κατασταση!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βάνα μου!! Να το κάνεις κι ελπίζω να τους αρέσει!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Ελπιδάκι! Πάντα αστείρευτη, γεμάτη ιδέες και φαντασία! Να γιατί ο γιόκας σου σε υπεραγαπάει! Θα μου πεις αυτό είναι που θέλουν τα παιδιά, πολλή αγάπη και μπόλικο παιχνίδι!
    Ειλικρινά σας θαυμάζω και μπορώ να σου πω ότι μου δημιουργείς και λίγες τύψεις κάθε φορά που σας διαβάζω, διότι εγώ δεν ασχολούμαι τόσο πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μια απόφαση είναι.. Το φιλοσόφησα και σκέφτηκα οτι είναι λίγα τα χρόνια που θα μπορώ να ασχοληθώ με το παιδί μου.. Θα μεγαλώσει γρήγορα και μετά θα παίζει μόνος του ή θα θέλει μονο τους φίλους του.. Τώρα που μπορώ και έχω όρεξη και με θέλει κι εκείνος για παιχνίδι.. Υστερα είναι και ένας.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Μπράβο πολυμήχανη Ελπίδα! Σου εύχομαι να βρεις το σπίτι των ονείρων σας, σε ονειρική τιμή! (Κι εγώ Σαββατογεννημένη είμαι, αλλά δεν έχω δει να μου γίνονται ιδιαίτερες χάρες για αυτό, παρόλα αυτά σου το εύχομαι με όλη μου τη καρδιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα όλα σε κουτί πια????
    Πόσο μου αρέσουν οι ιδέες σου! Εχεις φτιάξει κανονική στήλη!
    Τα πάντα χωρούν σε ένα κουτί!

    Εύχομαι καλή αναζήτηση για το καινούριο σας σπίτι.
    Να πάνε όλα καλά και να είναι όπως το έχετε ονειρευτεί!

    Φιλιά πολλά Ελπίδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχε.. κι εγώ έτσι το σκέφτηκα Χρυσαυγή μου... Και κυρίως κάτι που μπορεί να παίξει και να συμμαζευτεί γρήγορα... :) φιλια

      Διαγραφή
  7. Ελπιδάκι καιρό τώρα σε διαβάζω και θέλω να σου γράψω οτι σαν blogger έχεις ξεπεράσει τον εαυτό σου. σε θαυμάζω γιατί σε τίποτα δεν μοιάζεις στο περσινό κορίτσι. Δεν χάνω ανάρτησή σου ακόμη και όταν δεν σχολιάζω. Μου αρέσουν πολύ οι συνταγές σου , αλλά και ο τρόπος που βρίσκεις να απασχολείς τον μοναχογιό σου, τον υπέροχο Νικόλα. Όσο για το σπίτι, κάθε εμπόδιο να είναι για καλό και να βρεις ένα ονειρεμένο σπιτάκι. Είναι χρονιά αλλαγών αυτή τελικά για όλους μας ή είναι ιδέα μου; Πολά πολλά φιλιά μαζί με την θετική μου ενέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά πολλά φιλιά ήθελα να γράψω ε;

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ ρε Γιώτα μου... Προσπαθω να εξελίσσομαι χαχα... Και ναι όντως είναι η χρονιά των αλλαγων... πολλά φιλια κι απο μας

      Διαγραφή
  8. Ήρθες την πιο κατάλληλη στιγμή, πάνω που έψαχνα εναλλακτικές και καινούργιες ασχολίες τώρα που κάποια απογεύματα έχει πολύ ζέστη και ήλιο για βόλτα και παιδική χαρά!
    Και επειδή ο μικρός είναι ακόμα σε επίφοβη ηλικία (κοινώς βάζει ακόμα στο στόμα τα πάντα), είναι ότι πρέπει! Να αξιοποιούμε και τα κουβαδάκια μας όταν δεν είμαστε στη θάλασσα!!!
    Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπίδα μου έγραψες πάλι!! Εκτός όμως από τις ωραίες ιδέες κάνεις και απίστευτη παρουσίαση! Μην μιλήσω για το μοντέλο... τα λόγια είναι περιττά!
    Φιλιά πολλά πολλά!!
    Όσο για τη μετακόμιση, είμαι σίγουρη ότι σε λίγο καιρό θα μας γράφεις ότι βρήκες το σπίτι των ονείρων σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. Ναι, το μοντελο μου είναι όλα τα λεφτά!!! πολλά φιλιά Ελένη μου και ευχαριστώ για τη θετική σκέψη..

      Διαγραφή
  10. Γεια σου βρε απίθανη μάμι με τις φοβερές ιδέες σου!
    Θα φτιάξω άμμο για τις τσούπρες και θα βγούμε στο μπαλκόνι να ευχαρστηθούμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μονο με τετοιες κατασκευες μπορουν να κρατηθουν ησυχα. Και αμα λενε και mommy ας κανουν ολο τον κοσμο χαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίδα μου, υπέροχη η παραλία σας στο κουτί! Έχω σκοπό και εγώ να την κάνω αυτή τη συννεφοζύμη. Έχω μάλιστα και ένα baby oil που έκανα μασάζ στην νεογέννητη Αγνή και έχει ξεμείνει, οπότε είμαι στο 50%! Όσο για τη γκρίνια, μόνο με δραστηριότητες και παιχνίδι ξεπερνιέται. Αυτό που "όλα τα θέλουν... και τίποτα δεν θέλουν ...". Όταν πιάνει και τη δικιά μου, μόνο με παιχνίδι σώζουμε την κατάσταση! Πολλά φιλιά και καλή δύναμη (για το πλήσιμο χαλιών και μαζεμάτων περί μετακόμισης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Νικη μου.. Κι εμείς με παιχνίδι τα περναμε όλα!! πολλά φιλιά και καλο παιχνίδι!!

      Διαγραφή
  13. ΠΑΡΑ πολύ μου άρεσε αυτή η ιδέα!! θέλουμε κι εμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. wOw!!!! Τέλειο!!!!! Προσθηκη στα αγαπημένα αμέσως!!!!!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS