Παγωτό Oreo cheesecake...

by - Δευτέρα, Ιουνίου 30, 2014

in English soon
Μπισκότα Oreo... 
Δροσερή κρέμα cheesecake...
Κομμάτια ζουμερής φράουλας...
Πραλίνα φουντουκιού...

Ποιος μπορεί να αντισταθεί ..;;;; 

Ειδικά όταν συνυπάρχουν αρμονικά σε ένα παγωτό ξυλάκι... 


Δείτε πως μπορείτε να τα φτιάξετε εύκολα και πολύ γρήγορα 
διαβάζοντας το νέο καλοκαιρινό τεύχος του 
Cook, Craft and Create 
 πατώντας εδώ (κλικ)




Για να δείτε τα προηγούμενα τεύχη πατήστε εδώ (κλικ)

Extra bonus : Ροζ γρανίτα λεμόνι

Φτιάξτε την αγαπημένη μου ροζ λεμονάδα από το τεύχος Μαϊου, βάλτε την σε θήκες παγωτού...και μετά στην κατάψυξη.. 

Έτοιμη η ροζ γρανίτα λεμόνι... Δροσερή και απολαυστική !!!

Σπιτικές δροσερές λιχουδιές... Ότι πρέπει για το καλοκαίρι!!! 
κι αν θέλετε να συμμετέχετε κι εσείς στην παρέα του Cook, Craft and Create.. ρίξτε μια ματιά εδώ..


Ακολουθήστε το Cook, Craft and Create 
και στο Pinterest πατώντας εδώ (κλικ) 
αλλά και στο Facebook πατώντας εδω (κλικ)

καλή εβδομάδα !!! 


post signature

You May Also Like

15 σχόλια

  1. Δεν έχω λόγια...μου τρέχουνε τα σάλια!!! Και είμαι και σε διατροφή πανάθεμά με! Υπέροχο και αυτό το τεύχος κορίτσια, μπράβο Ελπιδάκι και σε σενα! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι ελαφρυ.. γιαουρτι και τυρι κρεμα έχει.. Και ενα μπισκοτο για καθε ξυλάκι.. Αν παραλείψεις τη μερεντα μια χαρα διαίτης ειναι..

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα... καλημέρα... πάω να διαβάσω το νέο σας τεύχος! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και τη συνταγή σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ το είδα από χτες και θα το φτιάξω σίγουρα! Το καλοκαιρινό σας τεύχος είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής, μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμενω τις εντυπωσεις και τις αλλαγες σου..χεχε.. πολλά φιλια

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο και αυτό το τεύχος.
    Συγχαρητήρια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ελπίδα μου, τέλειο το παγωτό, η γρανίτα και φυσικά οι φωτογραφίες σου!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίδα μου είναι πολύ όμορφο το παγωτό, όπως και η γρανίτα!!! Το καινούργιο τεύχος το διάβασα και μου άρεσε πάρα πολύ!!! Συγχαρητήρια!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το παγωτό σου με έχει στιγματίσει όπως καταλαβαίνεις!
    Μα όλα τα καλά του κόσμου έχει!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα όντως Ερμιονη μου.. Εμενα μου αρσει αυτο το γλυκοξινο του chessecake... Αμα προσθεσεις oreo και μερεντα.. εεε με αποτελειωσες...χαχαχαχ..φιλια

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα, το παγωτό oreo cheesecake θέλει απλά ένα ανακάτεμα;
    Δεν κρυσταλλιάζει;
    Επίσης το γιαούρτι είναι μια μικρή συσκευασία των 200 γραμμαρίων;
    ( Μας το διευκρινίζετε αυτό σας παρακαλώ ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS