Ζητείται σπίτι...

by - Δευτέρα, Ιουνίου 16, 2014

via
Σας έχω πει πόσο μισώ τις μετακομίσεις.. ;;; Πάρα μα πάρα πολύ.. Και σαν παιδί δημόσιου υπαλλήλου και δη τελωνειακού έχω κάνει πολλές.. Μα πάρα πολλές..
Γεννήθηκα στην Αθήνα και μετά μετακομίσαμε στη Μήλο. Εκεί πήγα νηπιαγωγείο και μισή Α' Δημοτικού και μετά μετακομίσαμε στο Βόλο. Μείναμε εκεί δυο χρόνια και μετά μετακομίσαμε ξανά.. σε άλλο σπίτι.. Μετά από 2 χρόνια ακόμα μετακομίσαμε στη Θεσσαλονίκη. Μείναμε 2 χρόνια σε ένα σπίτι και μετά σε άλλο που είναι και το τελευταίο.. Το πατρικό μου.. δηλαδή..στους Αμπελόκηπους..
Έχω αλλάξει τόσα σπίτια, γειτονιές, σχολεία, παρέες..  Βαρέθηκα να αποχαιρετάω τους φίλους μου να μαζεύω τα πράγματα μου σε κούτες και σε κάθε μετακόμιση πάντα κάτι να μένει πίσω ή κάτι να χάνεται..
Έλεγα οτι σαν ενήλικη δεν θέλω να μετακομίζω συνέχεια.. Αλλά είπαμε όταν κάνεις σχέδια.. κάποιος εκεί πάνω γελάει..
Το πρώτο μας σπίτι ήταν στον Εύοσμο.. Εκεί μείναμε πριν και μετά το γάμο.. Εκεί πήγαμε το Νικόλα.. Το πρώτο του σπίτι.. Και μετά λόγω οικονομικών δυσκολιών και δυσχερειών.. μετακομίσαμε πάλι στους Αμπελόκηπους πριν 1,5 χρόνο.. 
Το σπίτι μου μένουμε τώρα ανήκει στην πεθερά του αδερφού μου..

Μας το νοικιάζει στην προνομιακή τιμή των 180 ευρώ.. 
Πραγματικά πολύ καλά.. δε λέω... γιατί "έχει ζήσει κι εκείνη δύσκολα" και γιατί ήθελε να μας βοηθήσει μιας που εγώ ήμουν τότε άνεργη και μετά έμεινε και ο Αντώνης..
Και σήμερα λοιπόν πρωί πρωί μου ανακοινώνει οτι δεν βγαίνει, χρειάζεται τα χρήματα και θέλει να κάνει μια αύξηση στο ενοίκιο.. Από τον καινούριο χρόνο που λήγει το συμβόλαιο.. Οκ της λέω (ευτυχώς ο Αντώνης βρήκε δουλειά..) πόσο θέλεις να το ανεβάσουμε;;  Θέλω όσα πληρώνει και η άλλη ενοικιάστρια..μου λέει..Δηλαδή πόσα;;; τη ρωτάω..
Και τι μου λέει ρε κορίτσια αν έχετε το θεό σας.. 
400 ευρώ..
Ο Κ !!! Α Ν Τ Ε  Γ Ε Ι Α !!! 
Δεν μπορώ τόσα της λέω.. Και απορώ πως τα δίνει και η άλλη η κοπέλα..Όποιος δεν μπορεί..φεύγει..μου λέει.. Καλύτερα να το έχω ξενοίκιαστο ,μου λέει.. 
  
Μάλιστααααααα...
Εν ολίγοις λοιπόν κάτι παίχτηκε και θέλει να μας διώξει... Κι εδώ που τα λέμε δε μένω εδώ... που να με πληρώνουνε.. 

Από το πρωί είμαι να φάω τους τοίχους από τα νεύρα μου.. Κι όχι τίποτα άλλο.. Έχει εδώ και τόσες μέρες που κάνω γενική και καθαρίζω- αδειάζω ντουλάπια.. Μαζεύω.. Τζάμπα ο κόπος μου.. Ήθελα να κάνω και μερικές αλλαγές.. Είχα κάνει κάτι ωραία σχέδια στο μυαλό μου.. Άρχισα να το νιώθω λίγο πιο σπίτι μου.. (γιατί όλο το χειμώνα ήμασταν σε φάση φεύγουμε-δε φεύγουμε εξωτερικό... και δεν έκανα και πολλά στο σπίτι.. )
Ποιος ξαναμαζεύει πάλι.. ;; Άντε πάλι να ξαναβάλουμε τα υπάρχοντά μας σε κούτες.. Δεν μπορώ... Βαρέθηκα.. Κουβάλα από δώ.. μάζεψέ τα από 'κει.. Βάψε τους τοίχους.. καθάρισε.. Τρέχα στη ΔΕΗ.. Άλλαξε διεύθυνση στους λογαριασμούς..

Άντε να βρούμε τώρα καινούριο σπίτι να μας χωράει...  Τα νεύρα που έχουν ξεφύγει.. Τουλάχιστον τα είπα και ξεθύμανα...Ουφ.. Άσχημα ξεκίνησε η εβδομάδα...  Πάω να βάλω μια χάντρα θαλασσιά γιατί  δε μας βλέπω καλά...

update: το συγκεκριμένο ποστ λογοκρίθηκε σαν χάρη στον αδερφό μου και μόνο.. Όποιος πρόλαβε το διάβασε το αρχικό.. Ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση και τις θετικές σκέψεις.. 

post signature

You May Also Like

46 σχόλια

  1. Ώφου, βρε πουλάκι μου, ταλαιπώριες !!! :-(

    ΑΛΛΑΑΑΑΑ, κάθε εμπόδιο για καλό. Έτσι να σκέφτεσαι ! Και καλύτερο σπίτι θα βρείτε και μια ανανέωση θα κάνετε κι απ' την γρουσούζα θα γλιτώσετε.

    Που και να το νοικιάσει, τα λεφτά απ' τα ενοίκια να της φεύγουν στο χαράτσι, στην Εφορία και τις επισκευές !!!! Άει στον κόρακα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι βρε Αγγελικούλα.. Προσπαθώ να το δω θετικά.. Αντε γιατί αυτό το σπίτι είχε κακό κάρμα τελικά... Όλο ατυχίες και καυγάδες και μαλώματα είχαμε... Φτου φτου φτου..

      Διαγραφή
  2. Απαπα....αυξηση πανω απο το διπλάσιο???Αντε γεια κυρα μου!! Μη σκας ευτυχως που γλιτωσες να λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το λέω και δεν το πιστεύω Βανούλα... Και υποτίθεται οτι είναι και συμπεθεριό... Αντε γειαααααα!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ, βρε Ελπιδάκι! Σας την έφερε δηλαδή κάπως.. πάλι καλά που μείνατε όσο μείνατε τουλαχιστον σε αυτή την τιμή. Εύχομαι να βρείτε κάτι καλό και στα μέτρα σας και να στεριώσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ το εύχομαι Βέρα μου... Κουράστηκα να γυρνάω απο δω κι απο κει.. Θέλω ρίζες... φιλιά

      Διαγραφή
  4. Ελπίδα κράτα γερά! Δυστυχώς όταν μπλέκεις σε τέτοια θέματα με συγγενείς, γίνονται αυτά..
    Γι'αυτό τους έχω όλους από μακριά κι αγαπημένους..
    Κανονικά αν είχε ανάγκη από χρήματα ας μη σας το νοίκιαζε από την αρχή, για να μη μπαίνατε σε αυτή την διαδικασία και τη ταλαιπωρία..
    Κάθε εμπόδιο για καλό πάντως, αυτό σκέψου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ αυτής της άποψης είμαι Κατερίνα μου... αλλα ας όψεται που εκείνη την περίοδο ήμασταν δύσκολα.. Καθε εμπόδιο σε καλο... Αντε να δούμε.. φιλιά

      Διαγραφή
  5. Ελπιδάκι εύχομαι να βρείτε σύντομα σπίτι. Κάθε εμπόδιο για καλό λένε κορίτσι μου, έτσι να σκέφτεσαι και θα δεις ότι θα βρεις και καλύτερο και σε οικονομικότερη τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Σίνα μου... Μακάρι να βρούμε κάτι σύντομα.. γιατί δεν θέλω να μείνω εδώ ούτε ώρα.. Τόσο πολύ μου την έδωσε...

      Διαγραφή
  6. Τι να πω βρε κοριτσάκι...
    Δίκιο έχεις που είσαι τόσο φουντωμένη, αλλά προσπάθησε να σκέφτεσαι ότι κάτι τέτοιες δυσκολίες είναι που μας ζυμώνουν και μας κάνουν πιο δυνατούς.
    Όλα θα πάνε καλά, είμαι σίγουρη.
    Υπομονή, θετική διάθεση και σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντως αν ενδιαφέρεσαι για Εύοσμο πάλι,έχω μια γνωστή που νοικιάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βάσω μου αλλά θέλω Αμπελοκηπους... Είναι εδω και η μαμά μου και με βοηθάει με το Νικόλα όταν δουλεύω.. Οπότε μονο εδω ψάχνω..

      Διαγραφή
  8. Φούντωσες... τα'πες... και ξεθύμανες! Γι' αυτό είμαστε εμείς εδώ! Για να μοιραστείς τα δύσκολα... αλλά και τη χαρά σου όταν θα ετοιμάσεις το νέο σου σπίτι... Όταν θα ξαπλάρεις στον καναπέ σου και θα πεις "Πάει κι αυτό, τα καταφέραμε και ηρεμήσαμε!" Υπομονή λοιπόν... θετικές σκέψεις και τα καλύτερα έρχονται! Πολλά φιλιά

    ΥΓ Όταν διάβασα το μηνυμά σου στο fb, χάρηκα πολύ νομίζοντας ότι έρχεσαι Αθήνα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... μας πέφτει λιγο μακρυά η Αθήνα... ευχαριστω για τις θετικές σκέψεις σου Νίκη μου.. φιλιά

      Διαγραφή
  9. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Από μετακομίσεις έχω κάνει ουκ ολίγες κι εγώ! Κουράγιο! Να σκέφτεσαι ότι το επόμενο σπίτι θα είναι το ωραιότερο και θα έχει και το καλύτερο φενγκ σούι και καμία κουτσομπόλα να σε κατασκοπεύει!!! Καλή τύχη στην αναζήτηση θα ευχηθώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο λυπάμαι που θα πρέπει να το ξαναπεράσετε όλο αυτό... κι εγώ με κακή εμπειρία από συνεχείς μετακομίσεις ως παιδί, σε καταλαβαίνω απόλυτα... όσο για τη συγγένεια στο όλο πακέτο, δυστυχώς, μόνο τους φίλους επιλέγουμε, με τους συγγενείς είναι συνήθως πιο δύσκολα. Σε φιλώ, ελπίζω να βρείτε σύντομα αυτό που θα ικανοποιήσει όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλύτερο θα βρείτε και για καλό έγινε έτσι θα το δεις! Μετατίθενται οι τελωνειακοί? Αυτό δεν το ήξερα καθόλου! Μα πραγματικά έχεις γυρίσει την Ελλάδα βρε Ελπιδάκι, αλλά εμένα καθόλου δεν μου φαίνεται κουραστικό...μου άρεσε πάντα όταν μετακόμιζα. Εχω κάνει απίστευτες μετακομίσεις ανά περιόδους, νομίζω πως έχω καθυστερήσει να κάνω μια καινούργια και τελευταία τρώγομαι κι εγώ αλλά από την άλλη σκέφτομαι και το ξεβόλεμα! Καλό κουράγιο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι.. πολυταξιδεμένη.. Μπα .. δε λέω καμιά φορά τη χρειάζεσαι την αλλαγή.. αλλά όταν το θες εσύ όχι οι άλλοι... πολλά φιλιά Τζωρτζινάκι

      Διαγραφή
  12. αχ Ελπίδα μου..καταρχήν να σου πω οτι τα χρήματα που αναφερεις, τοσο το 180αρι αλλά ακόμα και το 400αρι ακούγονται παράδεισος για αθήνα! εγώ πάλι θα σου πω να το δεις θετικα΄και στο λεω εγω αυτό που έχω δικό μου σπίτι, που πληρωνω δανειο τοσο οσο ηθελε να σου ανεβασει το ενοικιο και που πλεον δεν χωραμε μετά την άφιξη του μικρού, εγώ λοιπόν ονειρεύομαι να το νοικιάσω και να παω σε μεγαλύτερο, ελα ομως που κάτω από 500+ δεν παιζει στην αθηνα.... γι αυτο σου λεω, δες το θετικα, σαν μια νεα αρχη και ολα αυτα που ειχες στο μυαλουδακι σου θα τα κανεις στο νεο σου σπιτικο και χωρις την κοτσομπολα μεσοτοιχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχούλα... οκ είναι διαφορετική η Αθήνα.. Η περιοχή μας είναι δυτικές συνοικίες που θεωρούνται και είναι σχετικά φτηνές..Τέτοια ποσα έχουν στις καλές περιοχές.. ή στα τελεια σπίτια... Ελπίζω να βρούμε κατι σύντομα... φιλιά

      Διαγραφή
  13. Μην στεναχωριέσαι, Ελπιδάκι μου, εσείς να είστε καλά και όλα καλά θα πάνε! Έχεις δίκιο που φουντώνεις, γιατί και η συμπεθέρα άτιμη και η μετακόμιση δύσκολη! Αλλά θα τα καταφέρετε, θα δεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Pou na eisastan kai ksenoi dilaldi! Den peirazei Elpidaki mou tha ta katafereis esy! De se gnwrizw proswpika alla mesa apo to blog ayto katalava pws eisai agwnistria! Ta kataferes me ton prigkipa sou sto neo spiti tha kolwseis! Afou exeis kai ti mama sou k voithaei eisai polu tyxeri. Ax aytes oi manes!!! Me to kalo na vreite to spitaki sas!Sigoura tha einai poly kalytero k etsi akrivws opws to itheles! Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελπίδα μου να σου πω αυτή η μετακόμιση είναι για καλύτερα!!! Μα να σου πω εγω λυπηθηκα πιο πολύ τον αδερφό σου!!!!!!!!Θεε μου που την βρήκε τετοια πεθερα! Καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι Μαρία μου.. Καλά αυτός ήξερε που έμπλεκε.. Απο την αρχή είχαμε διάφορα μαζί της... Αλλα είπαμε ημασταν στην ανάγκη.. Αλλιώς.. ούτε καλημέρα.. Τι να πες...

      Διαγραφή
  16. Δεν πειράζει Ελπιδάκι μου, να είστε εσείς καλά!Να δεις με το που θα αλλάξετε σπίτι, θα φύγει πολλή αρνητική ενέργεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι λέω κι εγώ... Αντε γιατί η αρνητική της ενέργεια έχει ποτίσει τους τοίχους.. φτου φτου φτου..

      Διαγραφή
  17. Κάθε εμπόδιο για καλό δε λένε; Ε, μη στενοχωριέσαι, σπίτια βρίσκονται, να δεις που θα βρείτε το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπιδάκι θα είναι μεγάλο αγγούρι μα βρεις σπιτι κ γενικά η μετακόμιση κ όσα συνεπάγονται, αλλά πραγματικά νομίζω θα είναι μόνο για καλό! Θα διώξεις την αρνητική ενέργεια κ θα ξεκινήσεις κάτι καινούριο!!!
    Είμαι σίγουρη πως η αλλαγή αυτή μόνο για καλό θα είναι!!!
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία στην ανεύρεση της καινούριας σας φωλίτσας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Δημητρούλα... πολύ πίκρα...Αλλά δεν πειράζει... Καλύτερα αλλού.. πολλά φιλιά..

      Διαγραφή
  19. Ωχ μωρέ Ελπιδάκι και που το διάβασα κουράστηκα, φαντάσου εσύ! Πόσο δίκιος έχεις! Πώς μας έχουν καταντήσει έτσι οι κερατάδες? Έχουμε χάσει τον ύπνο μας! Όλα τα κάνουν τα παλιολεφτά ρε γαμώτο! Κι εμείς πριν 3 χρόνια παραλίγο να αγοράσουμε αλλά κάτι ή κάποιος εκεί ψηλά μας φώτισε και δεν το κάναμε... μετά ήρθε η κρίση! Πλέον μένουμε σ'ενα διαμέρισμα, που το θεωρώ σπίτι μας και πληρώνουμε €500 (από €650 που δίναμε αρχικά, μας έχει κάνει δυο φορές μείωση)!
    Κάνε υπομομή για μια ακόμη φορά και σκέψου πως κάθε εμπόδιο είναι για καλό! Εσείς να είστε καλά και υγιείς! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε ρε Μαρία... Τι να πω.. Κάθε εμπόδιο σε καλό.. αλλα πολλά εμπόδια βρε παιδί μου.. Ας είναι το τελευταίο τουλάχιστον.. φιλιά

      Διαγραφή
  20. Αααα μην στεναχωριέσαι!Δες το θετικά!Εγώ θα το διασκέδαζα κιόλας!!Έχεις την ευκαιρία να επιλέξεις ένα καλύτερο σπίτι με ένα παιδάκι και να είναι όπως το θες.Ψάξτο λίγο και θα βρεις,είμαι σίγουρη!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ψάχνω το ψάχνω Λαμπρινή μου!!! Ελπίζω να βρούμε ένα όπως το θέλουμε!! φιλιά

      Διαγραφή
  21. Τώρα είδα τα νέα σας.
    Καλέ τι αύξηση είναι αυτή; Πάνω απο 100%
    Τι να πω!!! Δε διάβασα το αρχικό ποστ αλλά γιατί νιώθω πως απλά ήθελε να φύγετε; Συγγνώμη που χώνομαι σε οικογενειακά. Να σου πει δε μπορώ άλλο 180 και θέλω 250 να πω οκ ζορίζεται και αυτό. Αλλά ποιος μπορεί να αντέξει αύξηση τόσο χρήματα;
    Μη μου στεναχωριέσαι...κάθε εμπόδιο για καλό
    Εύχομαι να βρείτε σύντομα αυτό που θέλετε και να μείνετε εκει όσο το θέλετε εσείς.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά ναι αυτός είναι ο σκοπός.. Να φύγουμε.. Οκ το καταλαβαίνω οτι μπορεί να θέλει το σπίτι.. Αλλωστε δικό της είναι οτι θέλει το κάνει.. Ο τρόπος της ήταν απαράδεκτος.. Καλύτερα να έλεγε .."ξέρεις δεν θελω να σας το νοικιάσω άλλο" "με ενοχλείτε βρε παιδί μου".. Τελοσπάντων είναι κι ο αδερφός μου στη μέση..Ασε δεν πειράζει.. Καλύτερα αλλού.. Τελικά αυτό το σπίτι δεν το είχα νιώσει σπίτι μου... Μάλλον υπήρχε λόγος.. φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Στην αρχή διάβασα ότι το σπίτι είναι της πεθεράς ΣΟΥ και έφαγα μεγάλο σοκ. Μετά είδα ότι είναι της πεθερας του αδερφού σου και το σοκ είναι λίγο μικρότερο. Και πάλι όμως ο τρόπος της είναι απαράδεκτος! Είμαστε και εμείς σε αναζήτηση σπιτιού και όπως λέει και η Μαχη η Αθήνα ζει στον κόσμο τον δικός της... 650€+ μας ζητάνε για σπίτι 100τμ. Και μη φανταστεις καμια βίλα. Βασική κατασκευή! Καλή αναζήτηση και στις δυο μας λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή αναζητηση Χριστίνα μου!! Εγω ψαχνω εδω κι ενα χρονο αλλα τζιφος!! εγω απογοητευτει πολυ!! μακαρι εσυ να βρεις συντομα κατι καλο!!

      Διαγραφή
    2. Αρχικά τώρα πρόσεξα πόσο παλιό είναι το ποστ!!! Ακόμα δε βρήκατε ε?

      Και εγώ ΄ψαχνω πάνω από χρόνο.. Εγω βαρεθεί και έχω κουραστεί πα΄ρα πολύ! Στην αθήνα έχει παραγίνει το κακό και με τους μεσίτες. Ολοι τα δίνουν σε μεσιτικά...Και με εκνευρίζουν ΠΑΡΑ πολύ οι μεσίτες!!!

      Ελα εύχομαι ο μήνας αυτός να είναι ο τυχερος μας!

      Διαγραφή
    3. απο το στομα σου... Κι εμεις εχουμε κουραστει πολυ.. Μου τη δινουν οι μεσιτες αλλα κι εδω το ιδιο ειναι.. Και εχουμε παει σε οποιο μεσιτη υπαρχει και δεν βρηκαμε τιποτα..Ασε... Μακαρι να ειμαστε τυχερς αυτο το μηνα τουλαχιστον!!

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS