D.I.Y. Σαγιονάρες makeover...

by - Δευτέρα, Ιουνίου 23, 2014

in English soon

Είχα αγοράσει πέρυσι το καλοκαίρι 2 ζευγάρια πλαστικά σανδαλάκια-σαγιοναράκια.. Ένα μαύρο κι ένα κόκκινο. 

Ήταν πολύ πολύ φτηνά μιας και το μαγαζί που τα αγόρασα τα είχε 1+1 !! Ευκαιρία!! Το ήξερα οτι δεν ήταν ποιότητας αλλά αυτά άρχισαν να διαλύονται σχεδόν αμέσως..
Όμως ήταν άνετα και σκέφτηκα μήπως μπορούσα να τα σώσω.. Και τα κατάφερα...χεχε.. Δες εδώ : 

 



Τα σανδαλάκια μου ήταν αρχικά έτσι.. 

Τα λουλούδια που είχαν πάνω ξεκόλλησαν και από τα δυο ζευγάρια και στο μαύρο ζευγάρι κόπηκαν και τα λουράκια..




                                                                                   
Είδα πολλές ιδέες στο Pinterest αλλά τελικά θυμήθηκα τα βραχιολάκια του Μάρτη που είχα κάνει (κλικ εδώ) και σκέφτηκα να δοκιμάσω να τα πλέξω.. Ο τρόπος είναι ακριβώς ίδιος.. με τη διαφορά ότι αντί για κλωστή στη μέση είναι το λουράκι της σαγιονάρας.. 

1. Δένουμε δύο κορδέλες στη σαγιονάρα. Μια αριστερά, μια δεξιά και το λουράκι στη μέση.


2. Παίρνουμε την κορδέλα που θέλουμε να είναι στη μέση του σχεδίου μας.. (Εγώ διάλεξα την κόκκινη..) και κάνουμε ένα ανάποδο C πάνω από το λουράκι.



3. Παίρνουμε την καρό κορδέλα και την περνάμε πάνω από την κόκκινη..και κάτω από το λουράκι.


4. Μετά περνάμε την καρό κορδέλα μέσα από την κόκκινη θηλιά. 


5. Σφίγγουμε τον κόμπο τραβώντας τις κορδέλες.



6. Έτοιμος ο πόντος..


Τώρα ξανακάνουμε το ίδιο πράγμα αλλά από την άλλη πλευρά πάλι με την κόκκινη κορδέλα πρώτη. Αυτή τη φορά το C είναι κανονικό. Και συνεχίζουμε όλες τις υπόλοιπες κινήσεις.

Όταν τελειώσουμε όλο το κομμάτι που θέλουμε να πλέξουμε κάνουμε γερό κόμπο και κόβουμε την κορδέλα που περισσεύει. Αν χρειαστεί την καίμε προσεκτικά για να κολλήσει. (ή κολλάμε με κόλλα σιλικόνης) 
Κάνουμε το ίδιο και στην άλλη πλευρά.


Εγώ έβαλα για τσαχπινιά και μια καρφιτσούλα μπροστά. Ήταν από τις μπομπονιέρες της βάφτισης της μικρής ανιψιάς μου.. Και ταίριαξαν πολύ!! 



Σειρά είχαν οι μαύρες σαγιονάρες.. Εδώ έβαλα μαύρη και ασπρόμαυρη πουά κορδέλα..


Ήταν πιο φαρδιές οι κορδέλες και έγινε πιο χοντρό το σχέδιο..



Στο τέλος του πλεξίματος έκανα μικρά φιογκάκια..



Και τώρα έχω καινούρια σαγιοναρίτσες... 


Και έχω ξετρελαθεί...Έτσι μου 'ρχεται να πάρω οτι σαγιονάρα υπάρχει στο σπίτι για ανανέωση..χαχαχα..
Ελπίζω να σας άρεσαν..και να τις φτιάξετε!!!  Είναι πραγματικά εύκολο να γίνουν.. Το πολύ 10 λεπτά.. 
Πώς σας φάνηκαν ;;;;



You May Also Like

47 σχόλια

  1. Είναι πανέμορφες Ελπίδα! Και τα δυο ζευγάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Λιτσάκι.. Χεχε.. ξέρω ποιες σου άρεσαν λίγο περισσότερο ομως..εεεε;;; φιλιά

      Διαγραφή
  2. Φοβερή έμπνευση αλλά και περιγραφή! Παρόλα αυτά θα προτιμούσα να σου στείλω τις δικές μου να τις φτιάξεις εσύ, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αντζι μου.. Λες...??? χεχε.. καλέ αφού είναι πανεύκολο... Κάνε κι εσύ ένα ζευγάρι.. :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειες έγιναν! Αν κατάλαβα καλά έκανες μακραμέ; Μπράβο που το σκέφτηκες και μου έδωσες λύση για κάτι παλιές σαγιονάρες που είχα για πέταμα....μάλλον θα τις κρατήσω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κωνσταντίνα μου.. μακραμέ έκανα.. Μου αρέσει πολύ τωρα τελευταία..χαχα.. φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες Ελπιδάκι!!! Έχουμε τις ίδιες σαγιονάρες :)) Τις έχω στο κόκκινο, αλλά τα λουλούδια δεν μου έπαθαν τίποτα. Τώρα που είδα τις δικές σου, πάω να τα ξεπατώσω, να τις κάνω καινούριες:))))) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι τις εχω δει σε πολλές... Μπραβο που τα δικά σου άντεξαν.. Εμένα ουτε μηνα βρε παιδί μου.. Αλλα όπως και να έχει τώρα έχεις εναλλακτική..χεχε.. φιλια

      Διαγραφή
  5. Εντάξει είσαι φοβερή Ελπίδα!
    Εγώ απλά τις πετάω αν χαλάσουν... δεν το ΄χω καθόλου :(
    Με γεια και με χαρά οι σαγιονάρες λοιπόν!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά κι εγώ τις πετουσα Ερμιόνη μου... Αλλα τελικά αποφασισα να αυτοσχεδιάσω.. Δοκιμασε.. φιλια

      Διαγραφή
  6. τέλεια, τέλεια, τέλεια έγιναν! Δεν κατάλαβα γρι από τις οδηγίες γιατί ακόμα δεν έχω πιει καφέ καλά καλά αλλά το καρφιτσώνω στο πίντερεστ για μεταγενέστερη χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιες καφέ και ξαναέλα...χεχεχε... Είναι πολύ ευκολο Δεσποινακι.. φιλια

      Διαγραφή
  7. Καλά, έγιναν φοβερές! Και με την κορδέλα, αντί για το λεπτό λουράκι, θα είναι και πιο άνετες! Ερωτεύτηκα την ασπρόμαυρη, πολύ ωραία έμπνευση το πουά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ξετρελάθηκα.. και είναι όντως ανετες Χρυσα μου!! πολλά φιλια

      Διαγραφή
  8. Και καλά κάνεις κι έχεις ξετρελαθεί γιατί έγιναν απίστευτες!!! Με γεια λοιπόν οι καινούργιες σου σαγιονάρες...μια γλυκιά καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες Ελπίδα!!! Δεν ήξερα αυτή την πλέξη, δεν θα ξαναπετάξω σαγιοναρίτσες!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίδα μου είναι πολύ όμορφες!! Μπράβο σου που το σκέφτηκες και κυρίως που το έκανες! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Λίνα μου!!! ειναι πολύ ευκολο..Μια απόφαση ήταν... φιλιά

      Διαγραφή
  11. Ελπιδάκι σούπερ! Σε βρίσκω πολύ ανανεωμένη και δημιουργική και μου αρέσεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Σοφάκι... Κι εμένα μου αρέσω περισσότερο.. χεχεχεχε.. πολλά φιλια

      Διαγραφή
  12. Έγιναν αγνώριστες! Γεια στα χέρια σου :) Καλώς σε βρήκα & την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλώνω ξετρελαμένη!! Μπράβο Ελπίδα μου!! Εννοείται πως θα το δοκιμάσω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ελένη μου!! Αν τις φτιάξεις στειλε μου φωτο!!! πολλά φιλια

      Διαγραφή
  14. Μα τι όμορφες και τσαχπίνες που έγιναν! Μπράβο Ελπίδα (πρέπει να σου έχω πει τουλάχιστον τρεις φορές πόσο πολύ μου αρέσει το όνομά σου!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαράκι μου μου... Και..χμμμ .. αμα σου πω οτι εγώ δεν το ήθελα καθολου όσο ήμουνα μικρη;;; Τωρα εννοείται οτι μου αρεσει..χεχε!! πολλά φιλια

      Διαγραφή
  15. Mα τι ωραιες που τις εκανες!!! Καλυτερες εννοειται απο πριν...παλι καλα που χαλασαν!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ έτσι λέω Αλεξάνδρα μου!! Τωρα μου αρεσουν πιο πολύ!!! Λες να "χαλάσω" και κανενα ζευγάρι ακόμα??? χεχεχε.. φιλια

      Διαγραφή
  16. μια χαρά τα έσωσες τα σαγιοναράκια! χιλια μπράβο! σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο λινκ παρτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μεγειά τα καινούρια σαγιοναράκια! Μπράβο βρε Ελπιδάκι! Να σου πω βέβαια ότι πολύ πιο πολύ μου αρέσουν τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νταξει Ελπίδα έχεις ξεφύγει λέμε! Όλο υπέροχα πράγματα μας παρουσιάζεις και δεν ξέρω τι να πρωτοφτιάξω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτο θα πει φαντασία! Ειναι υπέροχα μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειες έγιναν !!! Υπέροχες !!! Και για ακόμη μεγαλύτερη τσαχπινιά - και για να λανσάρεις και νέα μόδα ;-) - μπορείς να φοράς ζευγάρι μια κόκκινη και μια μαύρη !!! Εμένα πολύ μου άρεσαν ως συνδυασμός στην τελευταία φωτό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. ευχαριστώ Αγγελικούλα!!! Τις φορουσα περυσι έτσι..που ήταν με τα λουλουδακια τους..χεχε... Λες να το δοκιμασω και φετος...;;; :) φιλια

      Διαγραφή
  21. Ελπιδακι τι να σου πω βρε κορίτσαρε!!! Είσαι μοναδική!
    Από δημιουργική απασχόληση, μέχρι ζαχαροπλαστική, τώρα και σε fashion:)
    Είσαι ένα πολυτάλαντο πλάσμα και σε θαυμάζω απεριόριστα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. και με κάνεις και κοκκινίζω απεριόριστα.. Α ρε Δημητρούλα.. <3 φιλιά

      Διαγραφή
  22. Ελπίδα τέλειες οι σαγιονάρες σου! Άμα έχεις ταλέντο και μεράκι όλα μεταμορφώνονται και δείχνουν καινούρια ξανά! Καλοφόρετες οι νέες σου σαγιονάρες! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Νικη μου!! πιο πολύ μεράκι απο ταλέντο..χαχα... φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS