Οι 15 πιο αγαπημένες αναρτήσεις για το το 2016

by - Παρασκευή, Δεκεμβρίου 30, 2016

In English soon

Άλλη μια χρονιά τελειώνει... Γεμάτη όμορφες στιγμές αλλά και μερικές λυπητερές.. ή αστείες ή θυμωμένες...ή περίεργες... 
Με τα καλά και τα άσχημα που περάσαμε... 
Μέσα σ'αυτή τη χρονιά έγραψα και μοιράστηκα περισσότερες από 100 αναρτήσεις... Συνταγές... παιχνίδια... κατασκευές.. ιδέες.. στιγμές από τη ζωή μας. 
Σας ευχαριστώ που τις διαβάσατε και τις μοιραστήκατε μαζί μου.. 

Έψαξα και βρήκα τις 15 πιο αγαπημένες και πολυδιαβασμένες αναρτήσεις για το 2016 και τις ξαναθυμάμαι μαζί σας!!! 






Η πιο πολυδιαβασμένη ανάρτηση για φέτος... Οι πρώτες ετοιμασίες του Νικόλα για το νηπιαγωγείο. Όλες αγχωνόμαστε τελικά να τα έχουμε όλα έτοιμα πριν αρχίσουν τα σχολεία. 


Μια από τις πιο αγαπημένες μου οικογενειακές παραδόσεις για τα γενέθλια του Νικόλα. Μια μίνι συνέντευξη για να θυμόμαστε τι του αρέσει καθώς μεγαλώνει και αλλάζει. 



Αγαπημένη καλοκαιρινή -και όχι μόνο- συνταγή για donut στο φούρνο με ζάχαρη και κανέλα. Νόστιμα και υγιεινά.. και τέλεια για όλες τις ώρες. 



Φέτος γιορτάσαμε τα 5α γενέθλια του Νικόλα με ένα σούπερ τερατοπάρτι!! Περάσαμε φανταστικά και θα μας μείνει αξέχαστο!!! 




Αυτά τα scones είναι  από τις πιο εύκολες και νόστιμες λύσεις για ένα διαφορετικό πρωινό ή κολατσιό. 



Η μόνη αλμυρή συνταγή που εχω γράψει ποτέ...(πρέπει να μοιραστώ κι άλλες) Δοκιμασμένη με 100% επιτυχία και νοστιμιά... Είναι ο καλύτερος τρόπος για ένα γρήγορο μεσημεριανό και για να ανακυκλώσετε τα τυριά και τα αλλαντικά που σας έχουν περισσέψει!! 



Αυτά τα μπισκότα τα έχουν λατρέψει όσοι τα έχουν φτιάξει.. Δεν έχω ξαναφάει πιο νόστιμα μπισκότα cookies!! Μαλακά και μαστιχωτά... με άρωμα πορτοκάλι και κομμάτια σοκολάτας... Θεϊκά.. όνομα και πράγμα!! 



Από τα πιο όμορφα κεράσματα που έχω φτιάξει!! Εξαφανίστηκαν από τη σχολική γιορτή και άρεσαν σε όλους!! Τα αγαπημένα μας cake pops σε μορφή παγωτού!! Θα τα ξανακάνω κι φέτος!!




Σούπερ ιδέα για απασχόληση. Ζωγραφίζουμε τα σχήματα και τα μετατρέπουμε σε αντικείμενα... Χρώματα και φαντασία χρειάζεται μόνο και μετατρέψαμε ένα βαρετό απόγευμα σε κάτι διασκεδαστικό!! 



Η νεράιδα των δοντιών μας επισκέφτηκε και φέτος και μάλιστα 2 φορές. Έφερε δώρα στο Νικόλα και συμβουλές για το πλύσιμο των δοντιών. 




Η φύση μας έδωσε υλικά για να φτιάξουμε πινέλα και να ζωγραφίσουμε. Ένας από τους πολλούς διαφορετικούς τρόπους που έχουμε ζωγραφίσει!! Δοκιμάστε το!! 



Μια ιδέα για να μάθουμε να αποταμιεύουμε... Δεν ταιριάζει σε όλους και δεν είναι εύκολο για όλους.. αλλά αρκεί ή ιδέα και η προσπάθεια να εξοικονομίσουμε έστω κι ένα μικρό ποσό.



Από τις πιο πρόσφατες και αγαπημένες μου κατασκευές. Τα στολισμένα τριγωνάκια για το Νικόλα και τις ανιψιές μου. Δεν υπήρχε άνθρωπος που να είδε του Νικόλα , όταν έλεγε τα κάλαντα και να μην ξετρελάθηκε!! 



Τα λόγια σου έχουν δύναμη... γι'αυτό πρέπει να τα διαλέγεις σωστά και να τα σκέφτεσαι πριν τα πεις... Γιατί μόλις φύγουν από το στόμα σου δεν μπορείς να τα βάλεις πάλι πίσω.. " 
Ένα μάθημα για όλους μας... 



Αυτά τα μικρά επιτραπέζια που χωράνε παντού τα έχουμε αγαπήσει κι εμείς!! Είναι τόσο εύκολο να τα φτιάξεις και τόσο διασκεδαστικό να παίζεις. Τέλεια και για δωράκι. 

Αυτές ήταν οι πιο αγαπημένες και πολυδιαβασμένες αναρτήσεις για τη φετινή χρονιά!! 

Χαίρομαι που τις αγαπήσατε όσο κι εγώ!! 





You May Also Like

8 σχόλια

  1. Πωπω Ελπίδα μου πόσα μου θύμισες!!! Αγαπημένες αναρτήσεις όλες!!! Καλή χρονιά κοπέλα μου, με υγεία, αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα!!! Φιλιά πολλά στο μικρό αγαπημένο μου αντράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κλειώ μου!! Καλη χρονια να έχουμε!! πολλα φιλια κι απο μας!!

      Διαγραφή
  2. ποσες υπεροχες αναρτησεις!!! Συνεχισε ετσι!!! Καλη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίδα μου Καλή χρονιά!! Υγεία, αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα!!!
    Και η δικιά μου αγαπημένη είναι φυσικά στη λίστα! "Ζωγραφίζοντας με πινέλα της φύσης"! Το λατρέψαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ χαιρομαι που ηταν απο τις αγαπημενες σας Ελένη μου!! Κι εμας μας αρεσε πολυ!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Καλά πλάκα κάνεις! Δεν υπάρχει περίπτωση να διαλέξω γιατί λατρεύω τις περισσότερες! Θα επιλέξω το πάρτυ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα... το παρτι μας πέρυσι όντως ηταν φοβερο!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS