Εργασία και χαρά...

by - Τρίτη, Νοεμβρίου 06, 2012

 in English


Κι εκεί που το είχα πάρει απόφαση ότι φέτος δεν θα δουλέψω πουθενά τελικά..( Αφού έψαχνα τόσο καιρό και δουλειά..τίποτα..) Να σου  ένα τηλεφώνημα Κυριακή βράδυ από ένα φροντιστήριο που είχα στείλει βιογραφικό το Σεπτέμβριο...Πήγα χτες το μεσημέρι να με δουν και το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο να ξαναπάω για να πάρω το πρόγραμμα και μερικά βιβλία και να μου πουν και μερικά πράγματα για τη φιλοσοφία του φροντιστηρίου. Οι ώρες δεν είναι βέβαια πολλές, μόλις 14 και θα πηγαίνω καθημερινά...Και εννοείται χωρίς ένσημα και ασφάλεια. (ναι το ξέρω οτι απαγορεύεται αλλά όταν το πρώτο πράγμα που σε ρωτάνε είναι αν θέλεις ασφάλεια η σωστή απάντηση μάλλον είναι όχι. Αυτό είπα κι εγώ και με πήρανε προφανώς) Είναι που σε χτυπάνε στην ανάγκη σου - αυτό δεν μου αρέσει - και που περηφανεύονται οτι είναι μεγάλος όμιλος φροντιστηρίων...Ναι, οκ μεγάλος όμιλος και ωραία φιλοσοφία αλλά θα δουλεύω μαύρα φέτος οπότε μάλλον ο όμιλος δεν είναι και πολύ τυπικός έτσι;; Όπως και να έχει εγώ θα είμαι τυπική και θα φροντίζω τους πελάτες τους (ναι έτσι αποκάλεσαν τους μαθητές τους) για να είναι χαρούμενοι και να ξαναέρθουν. Εμένα το μόνο που με νοιάζει στην τελική είναι να κάνω καλά τη δουλειά μου και να με πληρώνουν στην ώρα τους γιατί έχουμε και έξοδα που τρέχουν...Σήμερα θα πάω πρώτη μέρα...Άραγε πως να είναι τα παιδιά...Ελπίζω να με συμπαθήσουν...Έχω και λίγο άγχος λες και διδάσκω για πρώτη φορά...Καλή σχολική μου χρονιά λοιπόν έστω και λιγάκι καθυστερημένα...!!!

You May Also Like

25 σχόλια

  1. Καλή αρχή Ελπίδα μου, καλή χρονιά! Μην έχεις άγχος είμαι σίγουρη ότι θα σε λατρέψουν!
    Τι διδάσκεις;
    Όσο για την ασφάλεια, δε θα το σχολιάσω... σε πατάνε στον κάλο στις εποχές που ζούμε, η εκμετάλλευση δεν έχει όρια... Τέλος πάντων, λες από το τίποτα καλύτερα έτσι... Μπράβο για την πρόσληψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νηπιαγωγός έχω σπουδάσει Αθηνά μου αλλά διδάσκω αγγλικά τελικά...

      Διαγραφή
    2. Αχ νηπιαγωγός! Τι καλά! Να μας πεις πώς πήγε η πρώτη μέρα!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Ελπίδα και καλή αρχή!
    Έχεις απόλυτο δίκιο για το θέμα της ασφάλειας, αλλά κι εγώ στη θέση σου την ίδια απάντηση θα έδινα προκειμένου να με πάρουν. Πού θα πάει, θα έρθουν καλύτερες μέρες...
    Καλή σχολική χρονιά!!! (Και μην αγχώνεσαι, τα παιδιά σίγουρα θα σε συμπαθήσουν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή! Εύχομαι όλα καλά! Φέτος όλοι μας κάνουμε σε κάτι πίσω! Εμένα η ώρα που μειώθηκε στα μισά κι ας μου βάζουν ένσημα! Τι να κάνω να μου πάρει άλλος την θέση;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή Ελπίδα...να περάσεις καλά στην νέα σου τάξη!!!! Άσε το εργατικό είναι ένα θέμα που μας "καίει" όλους....δυστυχώς, αυτά που θεωρούσαμε δεδομένα μας αναγκάζουν να τα ξεχάσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σχολική χρονιά λοιπόν έστω και καθυστερημένα.
    Δύσκολο το οικονομικό θέμα αλλά ευτυχώς το επάγγελμά μας, μας δίνει άλλη ευχαρίστηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι να πάνε όλα καλά Ελπιδάκι, καλό ξεκίνημα!
    Βουνό το δίκιο σου, αλλά....από το τίποτα, κάτι είναι κι αυτό...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα καλά θα πάνε! Καλή αρχή!
    Επειδή δεν κατάλαβα κάτι..14 ώρες τη βδομάδα υποθέτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή αρχή Ελπίδα! Είμαι σίγουρη οτι οι μαθητές σου θα σε λατρέψουν! Με τέτοια γλυκιά φάτσα που έχεις άλλωστε είναι βέβαιο!
    Όσον αφορά την εκμεταλλέυση των εργοδοτών ενόψει κρίσης, ότι κ αν να πούμε είναι λίγο! Δυστυχώς επειδή όλοι έχουμε ανάγκη τη δουλειά, κάνουμε τουμπεκί και υπομένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή λοιπόν! Και ακόμα καλύτερη συνέχεια σου εύχομαι! Όσο για το εργασιακό κομμάτι, τι να πω; ζούμε σε δύσκολους καιρούς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη αρχη λοιπον! τωρα να μη σχολιασω ουτε το ''πελατες'' ουτε το ''μαυρα'' γιατι λογω επαγγελματος θα πρεπει να σε βαλω να μου πεις τον περιβοητο ομιλο.....γκρρρρρρ

    οσο για το αν σε συμπαθησουν οι δικοι σου μαθητες και οι δικοι τους πελατες..εγω ειμαι σιγουρη! απολυτως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άντε, καλή αρχή, Ελπιδάκι !!! Ελπίζω να είχες μια όμορφη πρώτη μέρα. Κι αν σου κάνουν νερά, μπορείς κάλλιστα να τους πας στην Επιθεώρηση Εργασίας και να τους καταγγείλεις για ανασφάλιστη εργασία και να τρέχουν και να μην φτάνουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή αρχή Ελπιδάκι!
    Είδες από εκεί που δεν το περιμένεις τι γίνεται;
    Ελπίζω όλα να πάνε καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ κορίτσιααα!!! Ναι, τα παιδάκια που είχα σήμερα ήταν πολύ καλά..Ελπίζω να με συμπάθησαν..Γιατί και από αυτό εξαρτάται η θέση μου..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητηρια! Ειμαι σιγουρη οτι θα σε λατρεψουν. Εμενα που θελει να μου κολλαει και η χαζη δεν πηγα να βγαλω την αδεια. Εχω μπει σε τροχια να περασω απο τους γιατρους να τελειωνω. Μονο που εμενα ειναι λιγο ατιθασα. ειναι και τα περισσοτερα αγορια βρε παιδι μου.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aφού έχεις δουλειά..είσαι πολύ τυχερή!
    Καλή αρχή σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλή ξεκίνημα στη νέα σου δουλειά Ελπίδα μου. Δεν μπορώ να σου πω ότι καλά κάνεις που δέχτηκες να δουλέψεις ανασφάλιστη, μόνο καταλαβαίνω την ανάγκη για δουλειά που υπάρχει και τις παραχωρήσεις που αναγκάζεστε να κάνετε.
    καλή αρχή κορίτσι μου,
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή αρχή Ελπίδα μου και έχε ελπίδα όπως και όλες μας οτι κάτι θα βρεθεί καλύτερο! Τα παιδιά σίγουρα θα σε λατρέψουν! Το να έχει δουλειά κανείς σε αυτές τις μαύρες μέρες ειναι λαχείο!

    Φιλιά, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή αρχή Ελπίδα! Εύχομαι να σου πάνε όλα όπως θέλεις και ακόμα καλύτερα και φυσικά τα παιδιά θα σε λατρέψουν!!!!! Το καθεστώς των φροντιστηρίων είναι γνωστό και απαράδεκτο. Και σε καμία περίπτωση δεν τα βάζω με τους εργαζόμενους που το δέχονται, αλλά μόνο με τους εργοδότες που το επιβάλλουν. Από την άλλη, έτσι κι αλλιώς, κι εγώ που είμαι 15 χρόνια ασφαλισμένη τι κατάλαβα; Πληρώνω 15 χρόνια εισφορές για να κόβουν κάθε τρεις μήνες την σύνταξη του πατέρα μου (για δική μου δεν το συζητώ, δεν νομίζω να υπάρξει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλη αρχή και όλα να πανε καλά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παρασκευή σήμερα Ελπιδάκι. Πώς πηγαν οι πρώτες μέρες με τους καινούριους σου μαθητές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ χάρηκα με το νέο! Καλή αρχή με το σπίτι και με τη νέα σου δουλειά! Είδες τι κάνει η θετική ενέργεια;;; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS