Το ξωτικό στο ράφι...

by - Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2012

in English


Ναι ναι..το ξέρω ότι σήμερα μόλις μπήκε ο Νοέμβριος..όμως εγώ έχω ήδη μπει σε χριστουγεννιάτικη τροχιά...
Έτσι για να φτιάξει και λίγο η διάθεση μας όπως λέει και η Αγγέλικα με την Πρωτοβουλία Επανεγκαθίδρυσης του Χαμόγελου (Π.Ε.Χα). Κι επειδή τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή..και οτιδήποτε χριστουγεννιάτικο μου φτιάχνει πάντα τη διάθεση...ξεκινάω τις ετοιμασίες από σήμερα...
Άλλωστε είπαμε..είμαι παιδί του χειμώνα..χαχα...

Εκτός αυτού..τον άλλο μήνα -για πρώτη φορά- θα γιορτάσουμε τον Νικόλα μας..Η πεθερά μου (που έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Τσεχία) έχει ως έθιμο του Αγίου Νικολάου να έχει ήδη στολίσει το σπίτι, για να γιορτάσουν και την γιορτή του πεθερού φυσικά αλλά και επειδή σε κάποιες χώρες του Αγίου Νικολάου είναι σημαντική γιορτή... Θα το κρατήσω κι εγώ λοιπόν το εθιμοτυπικό...Όμως για να μπορέσω κι εγώ να έχω στολισμένα μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου με ένα Νικόλα να περιφέρεται στο σπίτι και να κάνει ζαβολιές (αχ το ζιζανιάκι μου !!) πρέπει οι ετοιμασίες να ξεκινήσουν πολύ νωρίτερα..

54 μέρες έμειναν για τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!! 

Σήμερα λοιπόν θα ήθελα να σας γνωρίσω το ξωτικό στο ράφι... 
ή αλλιώς "the elf on the shelf" 


Οκ..το ξέρω ότι είναι εντελώς Αμερικανιά..αλλά μου φάνηκε τόσο μα τόσο γλυκούτσικο...Είναι μια παράδοση που ξεκίνησε αρκετά πρόσφατα...

Έχετε αναρωτηθεί πως ξέρει ο Άι Βασίλης ποιά παιδάκια είναι καλά για να τους φέρει δώρα;;; Να πως...Στέλνει ένα πονηρούτσικο ξωτικό να τα παρακολουθεί στο σπίτι τους...Το ξωτικό κρύβεται μέσα στο σπίτι σε άλλο μέρος κάθε μέρα και μερικές φορές κάνει και ζαβολιές..Τα παιδιά μπορούν αφενός να ψάχνουν να το βρουν και αφετέρου να είναι πιο "καλά" παιδιά για να κάνουν καλή εντύπωση...Οι ιδέες είναι απίστευτες και αμέτρητες. Μπορείτε να δείτε πολλές εδώ κι εδώ. Βέβαια είναι για μεγαλύτερα παιδάκια από το Νικόλα μου αλλά εμένα μου άρεσε. Στην Αμερική πουλάνε μια συγκεκριμένη κούκλα - ξωτικό (που είναι ακριβούτσικη για να λέμε και την αλήθεια) αλλά εδώ όποιος θέλει μπορεί να βάλει μια οποιαδήποτε υποθέτω...

Το ξωτικό σας μπορεί να έρθει στο σπίτι κάποιο πρωινό, να φέρει στα παιδάκια σας γράμματα και δωράκια και να ξεκινήσετε την εορταστική περίοδο με ένα ξεχωριστό πρωϊνό όπως έκανε αυτή η καταπληκτική μαμά εδώ..

 
Επίσης μπορείτε να φτιάξετε και να συμπληρώσετε για το παιδάκι σας και την αναφορά του ξωτικού όπως αυτή εδώ...

Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ μια μόλις βρω λίγο χρόνο..

Μου αρέσουν πολύ κάτι τέτοιες παραδόσεις που δημιουργούν τόσο γλυκές και όμορφες αναμνήσεις για τα παιδάκια μας...Δεν ξέρω αν θα το κάνω φέτος γιατί ο Νικόλας δεν θα το καταλάβει...αλλά του χρόνου θα το κάνω οπωσδήποτε...

Πάντως καλού-κακού έχω να δηλώσω ότι : κύριε Ξωτικό, ο Νικόλας μου ήταν πολύ καλό παιδί φέτος. Βέβαια έκανε μερικές ζαβολιές αλλά χωρίς μεγάλη σημασία. Γι' αυτό και ο Άι -Βασίλης θα του φέρει σίγουρα δώρο !!! Έτσι δεν είναι ;;;

 Καλό μήνα λοιπόν και μη ξεχνάτε να χαμογελάτε !!!





 

You May Also Like

20 σχόλια

  1. Πολυ ωραια ιδεα. Και μεις μετα τις 20 Νοεμβρη στολιζουμε.Τρελαινομαι για την αντιστροφη μετρηση. Παω να βαλω banner στο bloggoσπιτακι!Οσο για το ξωτικο θα το κανω σιγουρα!Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον ανακαλυψα οτι με copy - paste σε word η αναφορα δεν μεταφερει τις αγγλικες εκφρασεις. Οποτε μπορει καποιος να το εκτυπωσει και να γραψει χειρογραφα το τι θελει να καταφερνει το παιδι του.

      Διαγραφή
  2. ωραιες ιδεες μας βαζεις! και εμεις στολιζουμε νωρις για να το ευχαριστηθουμε
    πριν ερθει η ταλιμπανουλα ηθελα να ειναι στολισμενα μεχρι 29/11 που ειναι τα γενεθλια μου
    φετος θα στολισω πιο νωρις ωστε της Αγ.Αικατερινης που γιορταζει το ταλιμπανακι μου να ειμαστε ετοιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειααα!! Κι εγώ έτσι λέω..χεχε όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά..Να το ευχαριστηθούμε τουλάχιστον!!

      Διαγραφή
  3. Ελπιδάκι καλημέρα και καλό μήνα!!
    Να σου πω την αλήθεια μου, έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι και να γελάω με το τι έχει να γίνει όταν θα στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας! Πιθανολογώ ότι η μικρή δεν θα αφήσει μπάλα πάνω του και κάτι μου λέει ότι και ο Νικόλας θα κινηθεί παρόμοια!!
    Είναι πράγματι πολύ ωραίο να δημιουργούνται παραδόσεις σε μια οικογένεια! Μένουν και τις αναπολούμε σε μεγαλύτερη πια ηλικία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου κι εγώ πολύ το φοβάμαι οτι ο Νικόλας δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο..Σκοπεύω να βάλω το δέντρο κάπου ψηλά και να το αποκλείσω από τα χέρια του..Θα δείξει τι θα απομείνει στο τέλος χεχε..

      Διαγραφή
  4. Τυχερήηηηηη !!! Εμείς έχουμε παράδοση να στολίζουμε το σπίτι Χριστουγεννιάτικα στα γεννέθλιά μου (5 Δεκέμβρη) οπότε πρέπει να περιμένω λίγο ακόμη. Φέτος θα είναι πιο ιδιάιτερο γιατί είναι και τα γεννέθλια της μαμάς μου στις 4 Δεκέμβρη, οπότε θα είμαστε όλοι μαζί, θα γιορτάσουμε τα γεννέθλιά μας και θα στολίσουμε το σπίτι 3 γενιές μαζί !!! Ανυπομονώωωωωωωωω !!!

    Αυτό με το elf in the shelf δεν το ήξερα, αλλά χωρίς να το ξέρω έκανα τόσα χρόνια την δικιά μου παραλλαγή κι έλεγα στον Πάρι ότι το κόκκινο φωτάκι που αναβοσβήνει στη γωνία στο ταβάνι (ο σένσορας από τον συναγερμό, δηλαδή) είναι η κάμερα μέσα από την οποία ο Άη Βασίλης τον παρακολουθεί αν είναι καλό παιδί - χαχαχαχαχαχααααα !!! Σούζα ο Πάρις όλο τον χρόνο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα! Εμείς στολίζουμε περίπου στα μέσα του Νοέμβρη!!!! Η κόρη μου λατρεύει τα Χριστούγεννα και πριν προλάβουν να τελειώσουν περιμένει τα επόμενα!!!! Ευτυχώς εμείς δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με το δέντρο, πείραζε μεν αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο!!!! Η ιδέα με το ξωτικό είναι πολύ καλή και νομίζω πως θα την κάνουμε και εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα! Παλιά, πολύ παλιά δεν μου άρεσαν τα Χριστούγεννα. Υπήρξε όμως κάποιος, ο άντρας μου, που με έμαθε να τα αγαπώ... Η κόρη μου έχει ήδη αρχίσει τις λίστες και τα σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Ελπίδα!!! Το ξωτικό δεν ξέρω αν θα το φτιάξουμε...πάντως θα στολίσουμε από τις 15 Νοέεμβρη! Τσάμπα ο κόπος στόλισες-ξεστόλισε και να το χαρούμε μόνο 1 μήνα???
    Είμαι σίγουρη ότι ο Νικόλας δεν θα το πειράξει γιατί θα ξέρει καταβάθος:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A! Κι εμείς τέλη Νοέμβρη στολίζουμε! Απ'ότι βλέπω όλες οι μικρομάνες την ίδια απορία έχουμε: θα αντέξει το δέντρο μας;;; Χεχε!
    Να σου πω την αλήθεια κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα έθιμα κι ας είναι Αμερικανιές, μ'αρέσουν!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία ανάρτηση!
    Άμα έχει κανείς όρεξη, τα Χριστούγεννα γίνονται παραμυθένια!
    Καλό μήνα Ελπίδα!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΩΠΩ~~
    Με ξεσήκωσες Ελπιδάκι για στολισμούς-συνταγές Χριστουγεννιάτικες και άλλα τέτοια που μου αρέσουν πολύ.
    (Κι εγώ λατρεύω τις αμερικανιές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχο μοναδικό τέλειο Ελπίδα είσαι θησαυρός ανεκτίμητος σε ευχαριστώ για την συμμετοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ βρε Ελπιδάκι μου με συγκίνησες!!! Πραγματικά λατρεύω τα χριστούγεννα! Εμείς αν και δεν ξεκινήσαμε ακόμα στολισμό, σήμερα βάλαμε τα χαλιά και αλλάξαμε τον χώρο, βγήκε το πάρκο (άλλωστε η Μελίτα δεν μπαίνει ποτέ) για να μπει το δέντρο σε λίγο καιρό και γενικά έχω τελειώσει με όλες τις δουλειές προ Χριστουγέννων για να είμαι πανέτοιμη. Α, ξέχασα, έκανα και την πρώτη αγορά μου... κουπάτ χριστουγεννιάτικα για μπισκότα. Ανυπομονώ! Αλλωστε η περίοδος προ Χριστουγέννων πάντα πίστευα ότι είναι πολύ καλύτερη από τα ίδια τα χριστούγεννα καθώς εκείνες τις μέρες όλο τρώμε!χιχι! Αχ πόσο θα ήθελα να σας δω μερικές από εσάς και να τα λέγαμε με καφεδάκι. Τέλος πάντων. Δεν ξέρω κι εγώ αν θα το τηρήσω το έθιμο φέτος αλλά η κατερίνα νομίζω ότι το σκέφτεται σοβαρά! Σε φιλώ πολύ! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Ελπίδα. Ευτυχώς δεν είμαι η μόνη που κοινοποιώ χριστουγεννιάτικα. Και το ξωτικό σου μου άρεσε και το πρωινό, όλα. Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή και να μη σου πω ότι εγώ χαίρομαι περισσότερο από τα παιδιά...!!! Μου βγάζουν κάτι θετικό και νομίζω ότι όλοι μας χρειαζόμαστε θετική διάθεση! Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έτσι μπράβο κορίτσια..να μπαίνουμε στο πνεύμα σιγά σιγά χαχα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπέρα μόλις τέλειωσε η πρώτη κλήρωση του χριστουγεννιάτικου πανηγυριού του stars and icicles περιμένω στο email katitimou@gmail.com την διευθυσνη σας για να σας στείλω ένα αναμνηστικό , μην ξεχάσετε να πάρετε και το βραβείο συμμετοχής φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS