Αγαπημένες και Χριστουγεννιάτικες..

by - Παρασκευή, Νοεμβρίου 02, 2012

in English

Το ξαναλέω : Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή..ή καλύτερα κατάσταση... Αυτή η εποχή είναι για μένα πραγματικά μαγική...Νιώθω ότι "όλα να μπορούν να συμβούν"...Στο σπίτι μας μπαίνουμε στο κλίμα από νωρίς..(ακόμα κι αν δεν είναι όλοι fan των γιορτών..χιχι βλέπε Αντώνης)

Αυτές οι ταινίες είναι από τις αγαπημένες μου Χριστουγεννιάτικες ταινίες...Τις βλέπω ανελλιπώς κάθε χρόνο και κάθε χρόνο με γεμίζουν χριστουγεννιάτικη μαγεία...


ή αλλιώς "αγάπη είναι"
 
 Η πιο αγαπημένη μου ταινία...Απλά υπέροχη..

ή αλλιώς "Μόνος στο σπίτι"

 Δεν γίνεται να μην το δεις...Κλασική Χριστουγεννιάτικη ταινία...
Επίσης καλό και το Νο 2 και το Νο 4


ή αλλιώς "Ο κατεργάρης των Χριστουγέννων"
 Βασισμένο στο βιβλίο του Dr.Seuss...υπέροχη ερμηνεία και μαγικά σκηνικά και κοστούμια..

ή αλλιώς "Ο Άγιος Βασίλης μου"
Μαγική ταινία...
Το Νο 2 εξίσου καλό. Το Νο 3 συμπαθητικό..

ή αλλιώς "Το Πολικό εξπρές"

Από αυτές που σε κάνουν να αναρωτιέσαι...υπάρχει ή δεν υπάρχει Άι Βασίλης;;

ή αλλιώς "Χριστουγεννιάτικη Ιστορία"
  Η κλασική Χριστουγεννιάτικη Ιστορία...
Τις βλέπω όλες τις εκδοχές (που είναι πραγματικά πολλές) αλλά αυτή είναι η αγαπημένη μου..

ή αλλιώς "Ενώ εσύ κοιμόσουν"
Πολύ πολύ γλυκιά και πολύ ρομαντική ταινία..
 
ή αλλιώς "Θαύμα στο Μανχάταν"  
Μια τρυφερή ταινία..για όσους πιστεύουν...


Χαλαρώνοντας στον καναπέ με την αγαπημένη μου κουβερτούλα, με ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα και κι ένα μπολ τραγανό ποπ κόρν... ότι πρέπει για να μπούμε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση !!
Έχετε κάποια αγαπημένη χριστουγεννιάτικη ταινία ;



You May Also Like

17 σχόλια

  1. Εγώ δεν θα πω πολλά... μόνο ρίξε αν θέλεις μια ματιά εδώ: http://fraulitsasworld.blogspot.gr/2011/12/blog-post_09.html
    Περσινό αλλά διαχρονικό
    Χριστουγεννιάτικες ταινίες = η καλύτερή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ναι κι εμένα !! το καλύτερό μου!! δεν την είχα δει την περσινή σου ανάρτηση!! Καλά ο μικρός είναι κούκλος !! και πόσο έχει μεγαλώσει τώρα!!

      Διαγραφή
  2. Τις έχω δει ΟΛΕΣ καθότι τρελαίνομαι για ταινίες και σινεμά!! Όλες ξεχωριστές και αγαπημένες! Προσπαθώ να θυμηθώ τώρα κάποια ακόμα αλλά δεν μου έρχεται! Κόλλησα! Αν θυμηθώ, θα επανέλθω. Γειά σου Ελπιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες οι προτάσεις σου Ελπιδάκι αλλά σαν να βιάζεσαι λιγουλάκι. Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω οτι είναι νωρίς αλλά δεν μπορώ άλλο!! βαρέθηκα τη στεναχώρια και τη μιζέρια οπότε πάμε για αλλαγή διάθεσης χεχε!!

      Διαγραφή
  4. haha oles oi xristougenniatikes einai oraies, alla san to Skroutz den exei...

    episis i pio tainiara apo oles...einai o Iisous o Nazoraios...asxeto klima bebaia alla ego ekei rixno eeeeeeena klama allo pragma leme...!!

    http://froghall-jewelleries.blogspot.co.uk/2012/10/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...αχ και μεις βλέπουμε ανελειπώς κάθε χριστούγεννα ταινίες....
    ..αγαπημένες " ο τσάρλυ και τo εργοστάσιο της σοκολάτας", "home alone", "polar express"..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο βρε Ελπιδά! Κάποιες δεν τις έχω δει!!! Ευχαριστώ! Πάω και από το Λιτσάκι να δω για άλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω το Home Alone είναι κλασσικό πια! Μάρέσει και μια άλλη με τη Γούπι Γκόλντμπεργκ που γίνετα Άη-Βασίλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραίες προτάσεις! Κρατάω την ανάρτησή σου στο μυαλό μου για να τις δούμε κι εμείς σε λίγο καιρό!Εμένα το "Μόνος στο σπίτι" δε μου πολυαρέσει για να είμαι ειλικρινής! Ψηφίζω "Love actually"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεσα στο μυαλο μου εισαι. Παντα τετοια εποχη εχω μανια με τις χριστουγεννιατικες ταινιες.Περσι μου κατεβασε μερικες ο αντρουλης μου. Θα τον ξαναβαλω φετος.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα Ελπίδα μου υπέροχη η ανάρτηση χαίρομαι πάρα πολύ για την προταση σου σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρώτη φορά επισκέπτομαι το Blog σου Ελπίδα, αλλά με τέτοια ανάρτηση δεν μπορούσα να μην αφήσω σχόλιο. Τις έχω δει όλες αυτές τις ταινίες αλλά ευχαρίστως τις ξαναβλέπω κάθε χρόνο! Πολύ καλή επιλογή! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίδα μου, το Love Actually το έχω δει άπειρες φορές! Είναι τόσο ωραία ταινία!
    Νομίζω είναι και η δική μου αγαπημένη!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα,σχεδόν όλες ο ταινίες που έχεις βάλει είναι αγαπημένες ,την κορυφή κατεχει το ενω εσυ κοιμόσουν,τρελαίνομαι για Χρστουγεννιάτικες ταινίες έχουν κάτι το μαγικό,καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS