Παίζουμε πασχαλινό bingo !!!

by - Τρίτη, Μαρτίου 31, 2015

in English soon

Το bingo είναι ένα παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους και είναι πολύ δημοφιλές στο εξωτερικό.. Το αρχικό παιχνίδι είναι με αριθμούς όμως πλέον μπορείς να παίξεις bingo με οτιδήποτε... Εικόνες. λέξεις.. και φυσικά με αριθμούς.. Είναι αγαπημένο  παιχνίδι και παρόλο που φαίνεται απλό, τα παιδιά τρελαίνονται.. Έπαιζα πάντα με τους μαθητές μου το τελευταίο πεντάλεπτο του μαθήματος.. και γινόταν χαμός!!! 
Και τώρα ήρθε η σειρά του Νικόλα...  
Οπότε του έφτιαξα ένα Πασχαλινό bingo... για να παίζουμε στις διακοπές... Εννοείται ότι το εγκαινιάσαμε ήδη..


Για να παίξεις bingo χρειάζεσαι καρτέλες bingo. Δηλαδή καρτέλες με αριθμούς ή εικόνες όπως αυτές που έφτιαξα εγώ. 

Αν σας αρέσουν οι δικές μας μπορείτε να τις κατεβάσετε απλά πατώντας εδώ !!!  

Το bingo είναι παιχνίδι τύχης... χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν μπορεί να γίνει και εκπαιδευτικό.. Να μάθει το παιδί αριθμούς, γράμματα, λέξεις.. παίζοντας...  



Το bingo είναι ουσιαστικά μια κλήρωση. 
Μπορείς να παίξεις με 2 τρόπους. Ο κανονικός τρόπος είναι να συμπληρώσεις μια ολόκληρη σειρά..όμως εμείς προτιμήσαμε να γεμίσουμε ολόκληρη την καρτέλα!!! Ο πρώτος που τη συμπληρώνει και φωνάζει bingo!!! κερδίζει!!! 



Οι εικόνες που έχουν οι καρτέλες μπαίνουν σε ένα σακουλάκι.. και τραβάς μία μια εικόνα. Σαν κλήρωση.. 



Βλέπεις τι εικόνα έτυχε.. 


 τη δείχνεις σε όλους ... 


και μετά ψάχνεις να βρεις αν την έχεις στην καρτέλα σου...





Όποιος έχει την εικόνα βάζει πάνω ένα σημαδάκι.. Αυτό ισχύει για όλους τους παίχτες!!  

Εμείς χρησιμοποιήσαμε διακοσμητικές πετρούλες.. 





Αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε m&m ,καπάκια, πετρούλες..  




Αν συμπληρώσεις ολόκληρη την καρτέλα.. Πρέπει να φωνάξεις bingo!!! και κερδίζεις!!! 


Λοιπόν.. πάμε να παίξουμε bingo ;;; 
Γίνεται ένα όμορφο χειροποίητο δωράκι για τα πιτσιρίκια μας ή τα βαφτιστήρια μας... Και μια διασκεδαστική δραστηριότητα για τις διακοπές του Πάσχα. 



 Ελπίζω να σας αρέσει όσο και σε μας!!! 



You May Also Like

49 σχόλια

  1. Εντάξει, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! το κατέβασα ήδη, αφού το έχεις έτοιμο γιατί να φτιάξω άλλο!!!! ευχαριστούμε Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλά!! χαιρομαι που σου αρεσε Μαχουλα!! καλά παιχνιδια!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία ιδέα...Κρίμα που είναι μικρή η Κατερίνα μου και δεν θα καταφέρουμε να το παίξουμε..Το κατέβασα όμως για του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φύγαμε για bingo! Θα το κατεβασω κι εγώ! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κατεβάζω και εγω!!!μα τόσο απλό!!!αν σου πω οτι δεν ήξερα πως παίζεται μη γελάσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα.. δεν το ξερουν ολοι.. μην ανησυχεις!! :) Και τωρα που το έμαθες.. ευκαιρια να το δοκιμασεις!!

      Διαγραφή
  5. Δημιουργική απασχόληση & το Πάσχα!!! Ευχαριστούμε! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι πρέπει για τις ώρες του ταξιδιού μας προς Μυτιλήνη, σε λίγες μέρες...Τέλεια Ελπίδα, εξαιρετική ιδέα! Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίδα ετοιμάζεις παντα τα πιο ομορφα παιχνίδια. Εγώ με αυτό το παιχνίδι εμαθα τα ανωμαλα ρηματα στα αγγλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο το παιχνιδι πάντως εκανε θραυση στο φροντιστηριο.. τι αριθμους τι χρωματα τι ρηματα.. ολα τα μαθαιναν με αυτο!! χαχαχα.. σταθερη αξια!!

      Διαγραφή
  8. Να παίξουμε,να παίξουμε αμέ!
    Το πιστεύεις ότι δεν ήξερα πώς παίζεται;
    Είναι αρκετά κατανοητό για τα πιτσιρικάκια!
    Θα το βάλω στο πρόγραμμα για την άδεια του Πάσχα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελεια!!! Ελπίζω να αρεσει στα κορίτσια!!! πολλα φιλια Ερμιονη μου!!

      Διαγραφή
  9. Είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια! Δε φανταζόμουν όμως αυτή την εκδοχή του...
    Ευχαριστούμε για το εκτυπώσιμο, το κατέβασα ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει πλεον bingo για τα πάντα!! για καθε γιορτη, για χρωματα, αριθμους, μαθηματικες πραξεις!! οτι θες!! ΕΛπίζω να αρεσει και στο Γιώργο!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Δεν ήξερα καν πως παίζεται!! λεω να το δοκιμάσουμε κ μετα 2 μου παιδακια (η μεγαλη μου 3,5 κ με τον μικρό μου που ειναι 18 μηνων ), μπορει να βρίσκει αντικείμενα σε εικόνες, αλλα πρεπει να βρω εναλλακτική για τις διακοσμητικες πετρες :)
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να αρεσει στα παιδακια σου Ειρηνη μου!! Αν θες μπορεις να δοκιμασεις κανονικες πετρουλες ή φασολια.. ή καπάκια από μπουκαλια.. :)

      Διαγραφή
  11. Τέλειο! Το κατέβασα εννοείται!! Ευχαριστούμε Ελπίδα <3
    Καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα Ελενη μου!! Βεβαια δεν δεν ειμα γραφιστας σαν κι εσενα.. και ειναι πολυ απλο.. ομως για μας ειναι αρκετο!!! ελπίζω να σας αρεσει!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. τελειο το εκτυπωσιμο τελειο το παιχνιδι!μαμα ελπιδα μπραβο σου για αλλη
    μια φορα!
    φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το έχω δει πολλές φορές αλλά δεν είχα ιδέα πως παίζεται! Θα το κατεβάσω κι εγώ να παίξουμε στις γιορτές! Τέλεια ιδέα Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και συνεχώς άκουγα σε ταινίες κυρίως για bingo και δεν είχα ιδέα τί ήταν!
    Να λοιπόν, που με ένα σμπάρο δυό τριγόνια!
    Και έμαθα τί είναι και μου έδωσες και λύση για τα απογεύματα που είμαι πτώμα για να κυνηγάω την Δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο , γνωστό σαν παιχνίδι ... αλλά δεν ήξερα πως παίζεται να σε καλά τώρα που θα είμαστε μαζί τα πρωινά θα το δοκιμάσουμε ,
    απο : xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα το κατεβάσω και θα παίξουμε σήμερα. Είσαι απίστευτη! Ευχαριστούμε. Σμακ σμακ σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, δε σου είπα. Το νηστίσιμο κέικ σου το έφτιαξα προχθές και σήμερα δεν υπάρχει :)

      Διαγραφή
    2. ελπίζω να σας αρεσει το παιχνιδι Ασπασια μου!!! και ποσο χαιρομαι που σας αρεσε το κεικ!!! εγω θα ξανακανω απο βδομαδα!!! πολλα πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  17. Πόσο υπέροχο είναι! Ελπίζω να τα καταφέρουμε να το παίξουμε με τη μικρή μου, αν και είναι μόνο τριών... Ευχαριστούμε πάντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω παίξει ποτέ Bingo. Το εκτυπώνω αμέσως. Μπράβο σου Ελπίδα για το εκτυπώσιμο. Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Νικη μου!! ελπίζω να σας αρεσει!! πολλα φιλια και καλα παιχνιδια!!

      Διαγραφή
  19. Δεν ήξερα τους κανόνες του κι ήθελα από καιρό να τυπώσω από το παιχνίδι! Όταν το κατεβάσω θα ξαναδιαβάσω τους κανονες και θα σου πω αν κάτι δεν έχω καταλάβει.
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ⋰˚هჱܓ Muito criativo, jogo de Páscoa, imagens de Páscoa!...
    FELIZ PÁSCOA!!!
    ┏╮/╱
    ╰ჱ ╮
    ╱/╰┛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πωπω τι μου θύμισες τώρα!!! Έχω χρόνια να παίξω και τώρα που χάρη σε σένα το θυμήθηκα, θα ξαναβγάλω το κουτί του μπίνγκο τώρα στις γιορτές! Πάντως ο μικρός σου είναι πολύ τυχερό παιδάκι με τέτοια χρυσοχέρα και προνοητική μαμά! Καλά να περνάτε. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ βρε η άσχετη δεν έχω παίξει ποτέ... ναι ναι! Να η ευκαιρία!!! Ευχαριστώ Ελπίδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ βρε η άσχετη δεν έχω παίξει ποτέ... ναι ναι! Να η ευκαιρία!!! Ευχαριστώ Ελπίδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλυκιά μαμά σου εύχομαι Καλές γιορτές και μπαίνοντας στο μπλοκόσπιτο σου σκέφτηκα αυθόρμητα ότι πέρασαν χρόνια όταν πρωτομπήκα ..και τώρα ο Νικόλας θα είναι μεγαλύτερος..Γλυκιά μου φίλη Καλές γιορτές και Καλή Ανάσταση σε κάθε τι στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν το θυμάμαι!!!! Φαίνεται ενδιαφέρον!!!
    Να έχετε όμορφες οικογενειακές γιορτές!!!! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη Ελπίδα με υγεία. Να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου και γενικά την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ πολύ, είναι υπέροχο. Θα το τυπώσω και βουρ για παιχνίδι! Εύχομαι Καλό Πάσχα με υγεία και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το παιχνίδι αυτό, το έχουμε εκτυπώσει 2 χρόνια τώρα και το παίζουμε όλες τις εποχές. Έχουμε ένα σωρό επιτραπέζια έτοιμα, αλλά η αγάπη που έχουν και τα 2 παιδιά (6.5 και 4 χρονών) για αυτό το παιχνίδι τόσο πολύ καιρό είναι απερίγραπτη. Μπήκα να το ξανακατεβάσω για να το κάνουμε δώρο σε άλλα παιδιά και για να εκτυπώσω και την λιβελούλα που χάσαμε. Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS