Πασχαλινές κηρομπογιές

by - Πέμπτη, Μαρτίου 19, 2015

in English soon

Μου αρέσουν οι κηρομπογιές... Και του Νικόλα επίσης.. Είναι εύκολες στη χρήση.. και κατάλληλες για παιδάκια κάθε ηλικίας.. Δεν χρειάζονται ξύσιμο, δεν λερώνεσαι και δεν λερώνεις.. Μπορείς να τις πάρεις μαζί σου παντού.. Και όσο μικρές κι αν γίνουν ή αν σπάσουν πάλι βάφουν και κυρίως.. ανακυκλώνονται..  
Σκέφτηκα να φτιάξω μερικές σε διάφορα σχήματα για το Πασχαλινό καλάθι του Νικόλα


Υπάρχουν δύο τρόποι για να ανακυκλώσεις-φτιάξεις κηρομπογιές. Ο ένας είναι να τις σπάσεις σε κομμάτια, να βάλεις τα κομμάτια σε θήκες σιλικόνης και τα τις βάλεις στο φούρνο για να λιώσουν. Ο άλλος είναι να τις λιώσεις σε μπεν μαρι. Εγώ έκανα τον δεύτερο.
Έσπασα τις κηρομπογιές και τις έβαλα σε γυάλινα βαζάκια (από αυτά που όλοι έχουμε στο σπίτι και δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε...) 


Σε ένα ρηχό τηγάνι ή κατσαρόλα έβαλα νερό και έβαλα μέσα τα βαζάκια. Χρειάζεται μέτρια θερμοκρασία για να μην καούν οι κηρομπογιές.. Και σε περίπου 10 λεπτά θα αρχίσουν να λιώνουν.


Ρίχνουμε προσεκτικά τις λιωμένες μπογιές σε θήκες σιλικόνης και τις αφήνουμε να κρυώσουν καλά για να μην σπάσουν. (αν τυχόν σπάσουν απλά.. τις ξαναλιώνουμε..)


Και έτοιμες... 


Μαζί με Πασχαλινές χρωμοσελίδες ή βιβλιαράκια με δραστηριότητες μπορούν να γίνουν ένα μικρό δωράκι για τα αγαπημένα μας πιτσιρίκια. 



Μέσα σε ένα όμορφο Πασχαλινό κουτάκι.. 



Πως σας φαίνεται;;; Εγώ πάντως ξετρελάθηκα.. Σα μικρό παιδί..




You May Also Like

60 σχόλια

  1. Ελπίδα μου είναι τέλεια,μοιάζουν με λαχταριστά σοκολατάκια.Μπράβο μπράβο μπράβο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ ξετρελάθηκα Ελπίδα! Είναι τέλειο να έχουν οι κηρομπογιές σχήματα και μάλιστα πασχαλινά, γίνονται πολύ ωραίο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο, τέλειο, τελειο οπως κατάλαβες μου αρεσει πολυ η ιδεα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η φαντασία σου και η δημιουργικότητά σου είναι το κάτι άλλο!!! Μπράβο βρε Ελπίδα μου! Καλή σας διασκέδαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίδα είναι φοβερές!!! ΚΑι τα χρώματα τέλεια και τα σχεδιάκια φοβερά!!! Είχα κάνει κι εγώ, αλλά με την πρώτη μέθοδο στο φούρνο. Την επόμενη λέω να δοκιμάσω αυτό το κόλπο με το μπεν μαρί ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!!! Τον φοβήθηκα τον φούρνο μηπως ξεχειλίσουν.. Αυτος μου φάνηκε πιο σίγουρος!! Δοκίμασε και πες μου!! :)

      Διαγραφή
  6. Ελπίδα μου, είναι πάντα εξαιρετικές!
    Απλές, εύκολες και πάντα ιδιαίτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία ιδέα, δεν το ήξερα ότι μπορείς να τις λιώσεις! Θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες!! Πολύ ωραία ιδέα Ελπίδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία και εύκολη ιδέα. Δεν ήξερα ότι μπορούμε να τις ανακυκλώσουμε τις κηρομπογιές οι οποίες τώρα που το σκέφτομαι γίνονται και τέλειο πασχαλινό δώρο άμα τις φτιάξεις με αυτό τον τρόπο. Περιττό να σου πω ότι έχω "ξεκοκαλλήσει" κάθε δημιουργική δραστηριότητα που παρουσιάζεις είναι όλες πάρα πολύ έξυπνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω ευχαριστω πολυ!! χαίρομαι που σας αρεσουν!! Κι εγω για δωράκι τις ετοιμάζω.. Έκαν για το Νικόλα και τωρα θα κάνω και για τις ανιψιές μου!!

      Διαγραφή
  10. τελειοοοο!!!και καταλληλο για το πασχαλινο καλαθι του βαπτιστηριου μου!ευχαριστω για την ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε!! Ελπίζω να αρεσουν και στο βαφτιστήρι!!

      Διαγραφή
  11. Είναι πανέμορφα. όλα αυτά τα όμορφα που φτιάχνετε τα κρατάω να τα φτιάξω όταν θα μεγαλώσει λιγάκι ο γιος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι θεά! Πού πας και τα ξετρυπώνεις όλα αυτά τα απίθανα, βρε Ελπιδάκι μου! Πολύ έξυπνη η ιδέα σου και ναι, ότι πρέπει για δωράκι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρακι!!! κανω τεστ drive Για τα γενεθλια του Νικολα..χεχε...
      φιλια

      Διαγραφή
  13. Να,άλλη μια ιδέα για το βιβλίο ♥
    Πολλά μπράβο γι'αυτή τη κατασκευή!Πασχαλινές κηρομπογιές με πασχαλινές εικόνες για ζωγραφική!Τέλειο δωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαβάζω καιρό το μπλογκ σου και έχω πάρει πολλές ιδέες για να περνάω δημιουργικό χρόνο με την κόρη μου που κοντεύει τα 3. Είσαι υπέροχη, συνέχισε να μας εμπνέεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Κωνσταντίνα μου!!! Χαίρομαι πολύ όταν οι ιδέες και τα παιχνίδια μας αρεσουν και σε αλλους!!! :)

      Διαγραφή
  15. υπεροχη ιδεα, καταπληκτικο αποτελεσμα και ειναι και φοβερη ιδεα για δωρακια! μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φοβερή ιδέα, μού μοιάζουν με πασχαλινά μικρά σαπουνάκια! Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνει η δραστηριότητα του ΣΚ που έρχεται! Ευχαριστούμε Ελπίδα!
    fairywo-mom.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Βέρα μου!! Χαίρομαι που σας αρεσαν!! Δοκιμασε και πες μου πως σου βγήκανε!!

      Διαγραφή
  17. Εκπληκτκή η ιδέα σου!! Πάρα πολύ όμορφα γίνανε μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη και έξυπνη η ιδέα σου,Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υπέροχες οι κηρομπογιές μανουλα θα ξετρελλαθει ο Νικόλας σας γλυκοφιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν το πιστεύω! Πόσο όμορφες!!!!!! ξετρελάθηκα εγώ, φαντάσου ο Νικόλας! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αθηνα μου!! κι εγω ξετρελάθηκα!! :) Μαλλον θα κανω κι ενα σετ για μένα!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι πασχαλινές κηρομπογιές και πάντα προσεγμένα τα δωράκια σου! Θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εισαι απιθανη και ειναι απιθανες και οι κηρομπογιες σου ελπιδα!!!!!πραγματικα στολιδια!!!!
    φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αστείρευτη είσαι βρε κορίτσι!
    Κι εγώ ξετρελάθηκα :)
    Πολύ χαρούμενες οι κηρομπογιές, παιχνιδιάρικες και μέσα στο κλίμα της εποχής!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εσένα έπρεπε να σου δώσουν εκπομπή στην τηλεόραση τέλος!!! Πως ήταν το art attack παλιά;;;
    Η Ελπίδα 'ζωγραφίζει' ξανά!!! :))) Και στο μπλογκ πρέπει να αλλάξεις τίτλο... Ευρετήριο παιδικής χειροτεχνίας!!!
    Και δεν έχω και παιδί να εφαρμόσω τόσες ιδέες!! :)) Μάλλον που θα αρχίσω να κάνω παρέα με τον Νικόλα!!! :) Πολλά φιλιά, καλό και δημιουργικό (σε ποιον το λέω τώρα.. χαχαχα) Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.... μπα... δεν γραφω καλα στο γυαλι.. Ασε που προσθετει και κιλα...ασε καλυτερα... Ευχαριστω πολυ για ολα αυτα τα ομορφα που μου εγραψες Ελεαννα μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  25. Γειά σου Ελπίδα!!!!!!!!
    Πως μου ξέφυγε αυτό το diy?
    Πως το προσπέρασα???
    Δεν ήξερα ειλικρινά ότι μπορείς να λιώσεις τις κηρομπογιές και να τους ξαναδώσεις σχήμα!
    Απίστευτο μου φαίνεται και πραγματικά πολύ πολύ τέλεια ιδέα!!
    Σου βγήκαν φοβερές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσαυγή μου!!! Αυτό ήταν ένα project που ηθελα να δοκιμασω εδω και καιρό!! και ευτυχως έγιναν πολυ ωραίες!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  26. Τι να σου οω πάλι!!! Έγραψες, ξεχώρισες, μάγεψες:))
    Και τόσο επίκαιρη κατασκευή λόγω Πάσχα!!! Αχ ρε Ελπιδάκι, μας κάνεις καλύτερες μανούλες, νονές, θείες, φιλενάδες:))) χα χα χα
    Και εγω νομίζω πως τη λύση του μπεν μαρί θα προτιμήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. μου έλειψες Δημητρουλα... Κι εσεις με κάνετε καλύτερη.. πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  27. Υπέροχη ιδέα Ελπίδα! Ότι πρέπει για τα βαφτιστήρια και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλέ είναι πανέμορφες! Τι ξεχωριστό δωράκι, φανταστική ιδέα! Επίσης να σου πω, ότι λάτρεψα το αυγό με τα συννεφάκια. Μα είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Λιτσακι!!! Κι εγω εχω ξετρελαθει..χεχεχε... Το αυγό είναι απο το ΙΚΕΑ!!! Το λάτρεψα κι εγω!!

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS