Το Πάσχα μας...

by - Σάββατο, Απριλίου 18, 2015

in English soon
Φέτος το Πάσχα μας είχε απ' όλα.. Και βόλτες και παιχνίδια και προετοιμασίες.. Είχε Πάσχα στο χωριό όπως πάντα, με την οικογένεια μας...
Είχε το σπίτι μας στολισμένο... και πολύχρωμο..

Είχε λαμπάδες ζωγραφισμένες... από τα χεράκια του Νικόλα..
Η πιό όμορφη λαμπάδα ήταν η δικιά μου!!! Κουκουβά!!! 



Είχε τσουρέκια... με τον καλύτερο βοηθό!!


Είχε κατασκευές και δωράκια... για τις 5 ανιψιές μου!!


Είχε μπουρμπουλήθρες.. Πολλές πολλές πολλές μπουρμπουλήθρες!!!




Είχε τρέξιμο στα λιβάδια και στα αγριολούλουδα.. 





και στιγμές ξενοιασιάς και απέραντης ευτυχίας.. 





Είχε πασχαλινά καλάθια με δωράκια έκπληξη.. 





Είχε Ανάσταση και Άγιο φως.. στην εκκλησία του χωριού ..


Είχε τσούγκρισμα αβγών...


Είχε κατσικάκι στη σούβλα...

με τον καλύτερο ψήστη (τον μπαμπά μου) και τον καλύτερο βοηθό (το Νικόλα μου) !! 



 αλλά και παραδοσιακό στον ξυλόφουρνο... 

η γιαγιάκα μου!!!

Είχε παιχνίδια με το μπαμπά... 


και παιχνίδια με τις ξαδέρφες... 



Είχε καινούριες γνωριμίες... 



Είχε βόλτες στη θάλασσα... 



 Αλέξανδρος και Νικόλας




Είχε μέρες ξεκούρασης... και αγάπης ... και φροντίδας.. και ηρεμίας... 

Και τώρα επιστροφή στη βάση μας και στην καθημερινότητά μας... με γεμάτες μπαταρίες και με ανανεωμένη διάθεση.. Και με μια άνοιξη που επιτέλους μοιάζει με άνοιξη!!! 

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους!!!
post signature

You May Also Like

36 σχόλια

  1. Αληθώς Ανέστη!!!!
    Για μια ακόμη φορά....την ρούφηξα την ανάρτησή σου!!!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρονια πολλα Ευαγγελια μου!! κι ευχαριστω πολυ για το ομορφο σχολιο σου!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Τόσο ζεστό και οικογενειακό το Πάσχα σας!!! Χρόνια Πολλά εύχομαι και του χρόνου με υγεία και χαρά!!! Η φωτογραφία που ο Νικόλας συνειδητοποιει πόσα δώρα έχει το καλάθι του, ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πoλλα Ιριδα μου!! Ναι.. ξετρελαθηκε με το καλάθι του!!! Ιδιως οταν ανακλυψε τι εχει μεσα..χαχχαχα

      Διαγραφή
  3. Αληθως Ανεστη! Και του χρονου να περάσετε το ίδιο όμορφα και οικογενειακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπιδάκι μου Χρόνια πολλά!! Τι όμορφες στιγμές!! Ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες!! Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο ήταν το Πάσχα σας Ελπιδάκι!
    Όλα τα καλά του κόσμου είχε!
    Τι ωραία που έφτιαξε ο Νικόλας τις λαμπάδες σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι..η λαμπάδα μου ήταν πραγματικα πανεμορφη Ερμιονη μου!! ευχαριστω πολυ!! κι εσεις να ειστε καλα!!

      Διαγραφή
  6. Μας έφερες την άνοιξη με τις εικόνες σου!
    Του χρόνου θα ερθω σε εσάς ,κράτα μου το πιο απομωνομένο δωμάτιο χιχιχιχι
    Ο Νικόλας πασάς σε χαρεμι με τόσα κοριτσάκια και μοντέλο φυσικά χαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα Νασιουλα!!! Σου εχω κρατημενη τη σουιτα!! Να φερεις και το δρακουλη!! ;) Ξερεις εσυ!!! φιλια

      Διαγραφή
    2. από τη λύσσα μου ''σκότωσα '' το ''απομονωμένο,που ειναι το σωστό....

      Διαγραφή
    3. χχαχαχαχα... σε νιώθω και συμπασχω!! .... κι εγω ουτε που το πρόσεξα..χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφες οι στιγμές και οι εικόνες σας!!
    Έτσι να είναι πάντα!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες εικόνες! Τέλειο ήταν το Πάσχα σας! Και του χρόνου! Χρόνια πολλά Ελπιδάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αθηνά μου!! ο Νικολας το λατρεψε το καλάθι του!! και το περιεχομενο..χεχεχε.. Τωρα θα το βαλω στο δωματιο του!! και παλι ευχαριστουμε!! πολλα πολλα φιλια!! <3

      Διαγραφή
  9. Ελπιδάκι τέλειες χρωματιστές εικόνες. Το αγόρι σου μεγάλωσε τόσο πολύ κι είναι τόσο όμορφος!Οι γιορτές σας ήταν γεμάτες ανθρώπους και χαρά παιδική. Να είστε πάντα καλά. Χρόνια πολλά κορίτσι μου και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες εικόνες από οικογενειακές στιγμές. Νάστε πάντα καλά Ελπίδα μου να περνάτε τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Ελπίδα μου και Χριστός Ανέστη! Όπως πάντα υπέροχη ανάρτηση με υπέροχες εικόνες... Μου λείπουν οι πιο προσωπικές σου αναρτήσεις, θα ήθελα περισσότερες!! ;-) <3 Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα ειναι απο τις αγαπημένες μου.. Θα ηθελα να γραφω πιο συχνα.. αλλα δεν εχω χρονο.. :) Θα το προσπαθησω ομως!! πολλα φιλια Γιαννα μου!!

      Διαγραφή
  12. Αληθώς ανέστη! Υπέροχες οι φωτογραφίες σας. Πολύ όμορφες λαμπάδες και αυγουλάκια!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ομορφες φωτο Ελπιδα μου! Ποσο ταξιδιαρικες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο όμορφα! Και αυτό το αγοράκι, πόσο μεγαλώνει! Οι φωτογραφίες στα κίτρινα αγριολούλουδα με ξετρέλαναν!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα κι εμενα... Εβγαλα τοσες πολλες που δεν ηξερεα ποια να πρωτοδιαλεξω!! πολλα φιλια Χρυσα μου!!

      Διαγραφή
  15. Αληθώς Ανέστη Ελπίδα! οπως φαίνεται περάσατε ενα καταπληκτικο Πάσχα! και του χρόνου! Μα τι τέλεια και η ιδεά με τις λαμπάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ντινα μου!! μου φαινεται καθε χρονο θα τις κανουμε ετσι τις λαμπαδες μας!! χρονια πολλα και σε σας!! φιλια

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, Ελπίδα μου. Χριστός Ανέστη! Πανέμορφες φωτογραφίες... Παραδοσιακό Ελληνικό Πάσχα στο χωριό, τι καλύτερο!!! Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά Ελπίδα και του χρόνου με υγεία. Είδα το αρνί τώρα και μου τρεξαν τα σάλια, τρέχω στην κουζίνα :) Νικόλα λένε και τον πατέρα σου; Τρελή αδυναμία έχεις και στους δυο, φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS