Φτιάχνουμε: Πασχαλινό καλαθάκι

by - Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2015

in English soon
Παρόλο που ο καιρός δεν θυμίζει άνοιξη.. το Πάσχα πλησιάζει και οι ετοιμασίες έχουν ήδη αρχίσει στο σπίτι μας.. Κατασκευές, στολισμοί,δωράκια.. όλα ετοιμάζονται σιγά σιγά.. 
Αυτό το πασχαλινό καλαθάκι είναι τόσο εύκολο και τόσο όμορφο.. Μου πήρε λιγότερο από μισή ωρίτσα..
 
Το μόνο που χρειάστηκα είναι: σπάγκος, άσπρη κόλλα ατλακολ (χειροτεχνίας) και ένα κουβαδάκι από γιαούρτι (εντάξει.. ή μερέντας...).
Άπλωσα την κόλλα στο κουβαδάκι...
 
και άρχισα να τυλίγω το σπάγκο. 
Το ίδιο και με το χερούλι.. κόλλα και τύλιγμα με σπάγκο.. 

Και έτοιμο το καλαθάκι..
Το αφήνουμε να στεγνώσει και το στολίζουμε με κορδέλες (ή διακοσμητικά,αυτοκόλλητα ή ότι άλλο μας αρέσει)
Και τώρα αρχίζει το καλό σημείο... 
Μπορούμε να το γεμίσουμε με σοκολατένια αυγουλάκια και λιχουδιές και να το δώσουμε δωράκι στα αγαπημένα μας πιτσιρίκια!! 


Αν δεν θέλουμε να δώσουμε σοκολάτες στα παιδάκια μας (άλλωστε θα πάρουν σίγουρα πολλές από συγγενείς και φίλους και νονές).. μπορούμε να το γεμίσουμε με μικρά δωράκια.. Μπουρμπουλήθρες, ξυλομπογιές, κηρομπογιές, μικρά παιχνιδάκια..

Ή μπορούμε να το γεμίσουμε με χρωματιστά αυγουλάκια και να στολίσουμε το σπίτι μας.. 


Ελπίζω να σας άρεσε όσο και σε μένα... Εγώ πάντως σίγουρα θα φτιάξω μερικά ακόμα μέσα στο Σαββατοκύριακο!! 
  

You May Also Like

42 σχόλια

  1. Αχ είναι πολύ όμορφο Ελπίδα μου...Μιας και θα κάνεις παραγωγή...δεν στέλνεις και σε μένα ένα γιατί ενόψει των γενεθλίων τρέχω σαν τρελή με τις ετοιμασίες και δεν προλαβαίνω:;Χαχα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Ελενα μου!! :) ασε ασε κι εγω εχω ετοιμασιες για τα γενεθλια του Νικολα..χαχαχα... φιλια

      Διαγραφή
  2. Eίναι πολύ όμορφο… και να φανταστείς ότι αυτά τα κεσεδάκια είναι ο χειρότερος μπελάς μου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αληθεια...;; Εγω τρελαινομαι για αυτα τα κουβαδακια.. Εχουν τοσες πολλες χρησεις..

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα Ελπίδα και πολύ οικονομικά. Και δεν είναι ανάγκη να είναι πασχαλινά, μπορείς να φτιάξεις ανοιξιάτικα, καλοκαιρινά ή με θέμα. Πολύ έξυπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίδα μου άρεσε πάρα πολύ!!! Τόσο απλό και όμορφο.... Πρέπει μόνο να βρω συσκευασία να έχει και χεράκι. Κάτι θα γίνει!!! Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να το γεμίσω με δωράκια για τον ανηψιό μου που θα τον δούμε το Πάσχα. Και του χρόνου να είστε καλά! Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Νικη μου!! Νομιζω οτι ολα εχουν χερουλακι παντως.. θα τρελαθεί ο ανιψιος..χεχεχε.. φιλια

      Διαγραφή
  5. Μ'αρεσειιιιι!!! Βλεπω μες στο Σκ να υπαρχει μεγαλη καταναλωση γιαουρτιου στο σπιτι σας! Ειναι φανταστικο! Μου αρεσει περισσοτερο η εκδοχη του με τα διακοσμητικα αυγα η τα δωρακια!!!! Θα ξετρελαθουν μικροι και μεγαλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχε.. και μερέντας και μερέντας!!! ευχαριστω Χρυσαυγη μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν Ελπίδα, τα πασχαλινά καλαθάκια είναι το δυνατό σου σημείο! Κάθε χρόνο και πιο όμορφα! Είναι πολύ όμορφο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε τι μπορείς να φτιάξει κανείς με απλά υλικά! Πολύ καλό Ελπίδα, γεια στα χέρια σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και εύκολο στην κατασκευή. Πασχαλινό και όχι μόνο. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυριο θα δουμε τη νονα. Και χρειαζομουν μια ιδεα αμεσα. Θα βαλω μεσα κουλουράκια. Ευχαριστω πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο είναι Ελπιδάκι!
    Είναι απίστευτο ότι με τόσο απλά υλικά μπορούμε να φτιάξουμε κάτι τόσο όμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιόνη μου!! μερικές φορες τα απλα ειναι και τα πιο ομορφα!! φιλια

      Διαγραφή
  11. Δίνει τέλειο αποτέλεσμα ο σπάγγος, δεν το περίμενα! Πάω να τελειώσω τον κουβά με τη νουτέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένο υλικό ο σπάγκος!! τελειωσε τη νουτελα και βαλε μπρος!!

      Διαγραφή
  12. αχ Ελπιδα παλι εδωσες ρεσιταλ...να περασετε ομορφα αυτες τις μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να πω, φοβερή ιδέα και κατασκευή. μου αρέσουν όλα όσα φτιάχνεις. φιλιά
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον δεν πέρασε το πρώτο σχόλιο!!!
    Έλα ρε συ! Φοβερό! Αύριο θα κάνουμε το αυγό με σπάγκο και μας άναψες φωτιές! Τι να πρωτοκάνω η άμοιρη φέτος το Πάσχα!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα... ανυπομονω να το δω Κάλη μου!!! Κι αν σας περισσέψει σπάγκος κάντε κι αυτο!!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφο καλαθάκι με τόσο απλά υλικά! Αγαπώ πολύ το σκοινί οπότε θα το δοκιμάσω σίγουρα!
    Ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια ιδέα ελπίδα, πανέμορφο έγινε, μου αρέσει και μένα το σχοινί σαν διακοσμητικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα!!! Μπαινει στα υπόψιν να δοκιμαστεί γιατί και με μια αλλαγη στις κορδέλες θα φιλοξενήσει κοχύλια μετα το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πάρα πολύ όμορφη η ιδέα!!!!! Θα το κάνουμε κ εμείς σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο και πανευκολο!!! Μόλις ολοκλήρωσα κ εγώ ένα! Μπράβο βρε Ελπίδα με τις ιδέες σου! Καλές Γιορτές, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα γίνει οπωσδήποτε!!Τέλεια και εύκολη ιδέα!Μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές που χρησιμοποιούν σπάγγο! Σίγουρα είναι χρήσιμο και για μετά το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS