Ήρθε το Πάσχα στο Cook, Craft and Create...

by - Τρίτη, Απριλίου 01, 2014


Το ξέρετε το "Cook, craft and create"..;; 



Για όσους δεν το ξέρετε, (αν τυχόν λέμε...) είναι ένα online περιοδικό φτιαγμένο από πολυτάλαντες και super δημιουργικές blogger που μοιράζονται ιδέες, κατασκευές, συνταγές και οτι άλλο όμορφο σκεφτούν.. Και το κυριότερο;;; 
Είναι εντελώς Δ Ω Ρ Ε Α Ν !!! 

Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας εδώ και αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά και στα προηγούμενα τεύχη.. πατήστε εδώ..



Σήμερα κυκλοφορεί το 4ο τεύχος που είναι.. τι άλλο;; Πασχαλινό!!! Και σ' αυτό το τεύχος...ντα-ντα-ντα-νταμ (drum roll, please!!!)... θα βρείτε και εμένα !!! 

Όταν η Αθηνά, μου ζήτησε να συμμετέχω..τρελάθηκα από τη χαρά μου!! :D :D :D !!! Δεν είναι και λίγο πράγμα να συμμετέχεις σε ένα τέτοιο -πραγματικά υπέροχο- περιοδικό!!!

Το Πάσχα λοιπόν έρχεται και η ομάδα του Cook, craft and Create έχει να προτείνει και να μοιραστεί απίστευτα πράγματα..που σίγουρα θα σας ξετρελάνουν!!! 

Εγώ σας προτείνω ένα super εύκολο, αλλά πολύ πολύ όμορφο Πασχαλινό καλάθι με σπάγκο.. 



Διαβάστε το περιοδικό πατώντας εδώ... για να δείτε τα υλικά που θα χρειαστείτε και πολύ πολύ αναλυτικές οδηγίες για το φτιάξετε!!


Ελπίζω να σας άρεσε!!!
  
κι να θέλετε να συμμετέχετε κι εσείς ρίξτε μια ματιά εδώ

You May Also Like

20 σχόλια

  1. έτσι που το είδα έτοιμο ,μου κόπηκε η χολή,δύσκολο μου φανηκε...αλλά το κόλπο με το μπαλόνι τέλειο και συνήλθα! χαχαχαχα
    καλό μήνα Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Νασιούλα!!! Καλέ πανεύκολο είναι!! Να κάνεις ένα να πάς και στη νύφη..χεχεχε!! φιλιά

      Διαγραφή
  2. το πασχαλινό καλαθάκι σούπερ Ελπίδα μου!!!! Να σου πω ότι με τα δικά μου μάτια το είδα σαν ένα κρεμαστό κλουβάκι με πασχαλινή διακόσμηση ή λιχουδιες.....είναι τέλειο!!!! Καλό μήνα Ελπιδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καλάθι με τον σπάγγο ΑΠΑΙΧΤΟ!!!!!!!!!!!!ΑΨΟΓΟ!!!!!!!!!!!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!Θα το κάνω σίγουρα!!!!!Μπράβο σε όλα τα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι !! να το κάνεις Γεωργία μου!!! είναι πανεύκολο και πανέμορφο!! Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  4. Είναι τέλειο, το ξεφύλλισα προ ολίγου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο, Ελπιδάκι μου! Μπράβο σου!!! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομιζω ησουν το τελευταιο κομμάτι του παζλ σε αυτη την υπερταλαντούχα ομάδα του CCC!!!!
    Το καλαθάκι σου είναι τόσο μα τόσο φανταστικό που σκέφτομαι ακόμα και εγω η άσχετη να το τολμησω!!! Μπράβο βρε Ελπιδάκι. Τι να σου πω. Εχεις παντα τόσο απιθανες και γουστόζικες ιδεες!!!
    Καλη αρχή λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πανεύκολο Δήμητρα!! να το κάνεις και θα δεις!! θα βρεις και την καλλιτεχνική σου φλέβα..χχεχεχε!! Αντε καν' το και στειλε μου φωτο!! είμαι σίγουρη θα το κάνεις τέλειο!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Απίθανο τευχος για αλλη μια φορά. Χαιρόμαστε να σας διαβάζουμε. Μας εμπνέετε.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το καλάθι το λάτρεψα!
    Είναι πάρα πολύ εντυπωσιακό!
    Χαίρομαι πολύ που σε έχουμε μαζί μας Ελπιδάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου!! και πιο πολυ΄χαίρομαι που μπήκα στην παρέα του CCC!! Τα μπισκοτάκια σου είναι τελεια!!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Τι φοβερή κατασκευή έφτιαξες πάλι!!! Με μπριζώνεις να την φτιάξω. Σπάγκο έχω, μπαλόνι έχω, κόλλα τέτοια έχω, διάθεση έχω...χρόνος μου λείπει, αλλά κάτι θα κάνω ;)
    Φιλιά Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι λεχώνα Ασπασάκι!!! Βάλε τους αλλους να το φτιάξουν κι εσύ δίνε τις οδηγίες!!! χαχαχα!! Πολλά φιλιά στα κορίτσια σου!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το καλαθάκι
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS