Το Πάσχα μας...

by - Τετάρτη, Απριλίου 23, 2014

in English soon

Φέτος το Πάσχα μας είχε απ' όλα... 

Είχε ετοιμασίες και ανυπομονησία... 



Είχε τσουρέκια τρυφερά 


και γεμιστά με σοκολάτα...


Είχε αυγά βαμμένα κόκκινα.. στολισμένα με φυλλαράκια μαϊντανού όπως τα έκανε η μαμά μου..


Είχε καλαθάκια πασχαλινά γεμάτα λιχουδιές για τις ξαδέρφες μας..


Είχε σοκολατένια λαγουδάκια..


Είχε μικρό βοηθό που έφτιαξε σοκολατένια αυγά..


και μετά έγλειψε και το μπολ...


Είχε Μεγάλη Παρασκευή στον Επιτάφιο του χωριού.. κρατώντας το παραδοσιακό κερί.. το "κλικάρι" μας.. από τα χέρια της γιαγιάς μου...


Είχε βόλτες με το τρακτέρ.. 


Είχε Ανάσταση το Μεγάλο Σάββατο με την τέλεια λαμπάδα που έφερε ο νονός...


και τη λαμπάδα που κέρδισα εγώ..!! 


Είχε τσούγκρισμα αυγών..


Είχε πολύ πολύ ύπνο... 



Είχε μπαλόνια..



Είχε μπουρμπουλήθρες..


Είχε κατσικάκι στη σούβλα και κοκορέτσι..



Είχε παιχνίδια με τις ξαδέρφες στην αυλή..


Είχε μπάλα..




Είχε τούρτα γενεθλίων... 
από τα χεράκια μου.. για το μονάκριβό αγόρι μου!!


 Είχε μίνι πάρτι ...





Είχε βόλτες με το νονό...



και ξανά βόλτες με το τρακτέρ του παππού..



Φέτος το Πάσχα είχε χωριό.. όπως και πέρυσι όπως και πρόπερσι.. Είχε καλή διάθεση.. Αγκαλιές και παιχνίδια... Φαγοπότια και τραπεζώματα.. Και πάνω απ' όλα τους αγαπημένους μας ανθρώπους.. Και του χρόνου!!! 

Χρόνια πολλά σε όλους!!! Χριστός Ανέστη !!! 

  
post signature


You May Also Like

40 σχόλια

  1. Ελπιδάκι μου πόσο όμορφες εικόνες, πόσο όμορφα περνάτε! Αληθώς ο κύριος, χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός ανέστη Ελπίδα μου! Χρόνια πολλά! Να χαίρεστε τον Νικόλα σας, πολύχρονος!
    Τι όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπιιδα μου χριστος ανεστη! Μα ποσο πιο ιδιος ο νικολας με τον αντρα σου! Ειδικα στην φωτο με τη λαμπαδα του. Και του χρονου γεροι και δυνατοι στο χωριο να περνατε ομορφες οικογενειακες στιγμες. Καλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι!! Πολύ πολύ ίδιος.. αλλά έχει το μυαλό μου...χαχαχα!!! Πολλά φιλιά Κάλη μου!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά του καταρχάς! Μου έκανε εντύπωση το κερί αυτό τον τυλιγμένο! Πως γίνεται; Δεν μας είπες ποτέ για το έθιμο αυτό! Πολύ όμορφες φωτο Ελπίδα μου! Και του χρόνου!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Είναι κερί από καθαρό μελισσοκέρι... Είναι τοσο μαλακό που το στριφογυρνάνε σα σαλιγκαράκι.. Το παίρνουνε μαζί στον επιτάφιο και έτσι δεν καίγεσαι από το κερί που λιώνει.. και ούτε λερώνεσαι.. Το χωριό μου έχει πολλούς μελισσουργούς και όλοι φτιάχνουνε τα δικά τους.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα βρε Ελπίδα! Πόσο μ' αρέσει το Πάσχα στα χωριά!
    Η τούρτα σου είναι φανταστική! Πολύχρωμη για το πολύχρωμο αγόρι σας. Να το χαίρεστε, πάντα ευτυχισμένο!
    Και του χρόνου με υγεία κορίτσι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίτσα μου!!! Η αλήθεια είναι οτι το Πάσχα θέλει εξοχή!! Ευτυχώς έχουμε το χωριό και ξεσκάμε λίγο.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολ΄΄α και του χρονου θα ευχηθώ γιατί οπως και καθε φορά περασατε υπέροχα! Τι ομορφα χρώματα που είχε η τουρτα σας!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι πρέπει να γιορτάζεται το Πάσχα!
    Στο χωριο! Μόνο έτσι μπορούν να το χαρούν τα παιδιά.

    Η τούρτα σου μου άρεσε πάρα πάρα πολύ.
    Λιτή μα τόσο χρωματιστή και όμορφη!

    Να σας ζήσει!
    Και του χρόνου με υγεία Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι.. Πάσχα = χωριό.. Τέλος.. Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! Η τούρτα όντως μου άρεσε πολύ.. Την υπερπαραγωγή πάντως την ετοιμάζω για το πάρτι την Κυριακή...χεχεχε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. να τα εκαταστήσει και να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!
    η τούρτα υπέροχη ,να μας δωσεις τη συνταγή!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τον χαίρεστε, να τον καμαρώνετε και να είναι πάντα έτσι χαρούμενος, γερός και γελαστός !!!

    Του νονού του να του πεις να φοράει ζώνη στο παντελόνι του γιατί φαίνεται το βρακί του και χαλάει τις φωτογραφίες :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε ευχαριστούμε!!! Το κουμπαράκι μου είναι λεβεντιά...και προσθέτει στις φωτό!!! χαχαχα πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Καταρχήν, Χρόνια Πολλά για το Νικολή σας!!!! Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου, να το βλέπεις να μεγαλώνει πάντα γερός και χαρούμενος!
    Τι όμορφες εικόνες χωριού μας έβαλες πάλι! Σαν να μύρισα λίγο εξοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ.. χωριό.. Ότι πρέπει για να αλλάξει η διάθεση!! Ευχαριστώ για τις ευχές Βέρα μου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Μα τι υπέροχες εικόνες! αυτό είναι Πάσχα! και μου έχει λήψει τόσο πολύ το χωριό! Καλά η τούρτα σου ''τα θπαει'' που λέει και το κατερινιώ μου, να τον χαιρεσαι Ελπιδάκι μου, πάντα γερός να ναι! και αυτό το κερί της γιαγιάς τι καταπληκτικό! δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρηκα μία υπέροχη οικογένεια, υπέροχες στιγμές από αυτές που θα θυμάται το παιδί σε ΟΛΗ του τη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Αχτιδούλα μου!! Και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου σήμερα!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Οταν εχει Νικολα ολα ειναι ωραιααααααα!!χρονια σας πολλα Ελπιδουλαμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω!
    Και τι δεν είχε το Πάσχα σας Ελπιδάκι!
    Χρόνια πολλά κορίτσι μου και πάντα έτσι όμορφα να τα περνάτε!
    Να χαίρεστε τον μικρό κούκλο σας! Εύχομαι από καρδιάς ότι καλύτερο για τον Νικόλα!
    Η τούρτα που του έφτιαξες υπέρ-απίθανη!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με λίγα λόγια το Πάσχα σας είχε ό,τι δεν είχε το δικό μας (εκτός από κόκκινα αυγά) :))))))))
    Χρόνια Πολλά Ελπιδάκι μου! Υγεία και αγάπη σας εύχομαι. Και επίσης να σου ευχηθώ και από εδώ να τα εκατοστήσει ο Νικόλας, το τρομερό αυτό φατσόνι που (δεν ξέρω αν στο έχω ξαναγράψει) είναι ίδιος ο μπαμπάς του!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πειράζει πουλάκι μου.. Του χρόνου σας βλέπω να παίρνετε τις εξοχές με τις δυο τις κούκλες!!! Ξέρω ξέρω.. το παιδί μου μοιάζει του μπαμπά.. Όμως το ξαναλέω .. έχει το μυαλό μου...χεχεχε!! πολλά φιλιά Ασπασάκι μου

      Διαγραφή
  16. κορίτσι μου από τις εικόνες βγαίνουν πολλά με ένα πράγμα κυριαρχεί.Χαρά!Να είστε πάνατ τόσο χαρούμενοι και τόσο γεμάτοι και το μικρό μας αγόρι τόσο μα τόσο ευτυχισμένο!Χρόνια του πολλά...η τούρτα τέλεια θέλω να ορμήξω και τα σοκολατένια τσουρέκια....με κατέστρεψες!Τι εικόνα!!!!!Ευχές Ελπιδάκι και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίδα μου, Χριστός Ανέστη & χρόνια πολλά! Από τις φωτογραφίες σας καταλαβαίνω ότι περάσατε υπέροχα! Σε καταλαβαίνω απόλυτα, μιας κι εμείς περάσαμε τις διακοπές του Πάσχα στο χωριό μου (δυστυχώς δεν έχω προλάβει ακόμα να γράψω τη δική μου ανάρτηση!)
    Σας εύχομαι να είστε πάντα καλά & ο Θεός να σας χαρίζει πάντα όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σας ανθρώπους!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη! Να περνάτε πάντα έτσι υπέροχα με την οικογένειά σου! Και του χρόνου!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να το χαιρεσαι το λεβεντικο αγορι σου!!! Να ειναι παντα γερο και ευτυχισμενο!!!
    Η τουρτα σας φανταστικη. Απλη αλλα πανεμορφη!!!
    Μια χαρα τα περασατε. Ετσι πρεπει. Πασχα χωρις εξοχη, ειναι σαν χωριατικη χωρις φετα:)))
    Χρονια πολλαΕλπιδακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS