Η επιστροφή της νεράιδας των δοντιών...

by - Παρασκευή, Νοεμβρίου 11, 2016

in English soon

Εδώ και μέρες του Νικόλα , του κουνιότανε το δόντι. Και από πίσω είχε ήδη βγει το καινούριο... Οπότε έπρεπε να βγει οπωσδήποτε.. (Πέρυσι τέτοιο καιρό περίπου βγάλαμε και τα δυο κάτω δοντάκια) Την Πέμπτη λοιπόν το τράβηξα με το χέρι μου (μα τόσο εύκολα...) και τσουπ .. έμεινε στο χέρι μου.. 

Και ξέρετε τι σημαίνει αυτό... Περιμέναμε επισκέψεις το βράδυ!! 
Ποιον;;; Μα την νεράιδα των δοντιών φυσικά!!! 
(Μπορείτε να δείτε την πρώτη της επίσκεψη εδώ)

Και φυσικά .. δεν μας απογοήτευσε... (Κάτι μου λέει οτι ..σίγουρα ξενύχτησε μέχρι τις 2 η ώρα το βράδυ η καημένη η νεράιδα για να τα ετοιμάσει όλα!!)




Βάλαμε το δόντι του Νικόλα μέσα στο κουτί .. και την άλλη μέρα το πρωί βρήκαμε όλα τα καλούδια... 



Την απόδειξη παραλαβής του δοντιού... (όπως και την προηγούμενη φορά)



Και ένα σημείωμα για το Νικόλα.. σε σχήμα δοντιού!!! 



Και μας έφτιαξε και μια καρτέλα για να μην ξεχνάμε να πλένουμε τα δόντια μας!!! 




(ψιιιιιιιτ!! Αν τη θέλετε κι εσείς μπορείτε να την κατεβάσετε πατώντας  εδώ (κλικ) 
'Εχει και για κοριτσάκια!!! Όμως είναι για προσωπική σας χρήση και μόνο!! Έτσι μου είπε η νεράιδα των δοντιών!!) 

Ήδη ο Νικόλας ξεκίνησε να σβήνει ένα ένα τα δοντάκια!! 



Τι φρουρός των δοντιών είναι άλλωστε!!! 





Φαφούτικο αστεράκι μου!!! 

 photo signature_zps72gyx3qr.png

You May Also Like

0 σχόλια

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS