Ο φρουρός των δοντιών...

by - Τετάρτη, Απριλίου 06, 2016

in English soon

Πολύ πριν πέσουν τα πρώτα δόντια του Νικόλα (δες εδώ την επίσκεψη της νεράιδας των δοντιών) , είχα σκοπό να τον πάω σε παιδο-οδοντίατρο... Για έναν έλεγχο... και κυρίως για μια πρώτη επαφή... 
Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για την συγκεκριμένη παιδο-οδοντίατρο και έτσι έκλεισα ραντεβού. 
Ο Νικόλας δεν είχε ξαναπάει σε οδοντίατρο...Βέβαια, είχε έρθει μια φορά στον δικό μου ,για ένα δικό μου σφράγισμα... Και ήταν και μια ευκαιρία να δει οτι δεν φοβόμαστε τον οδοντίατρο.. αλλά δεν του άρεσε και πολύ... Πολύ αυστηρός του φάνηκε ο Βασίλης -ο οδοντίατρος μου. 
Όμως το ιατρείο που πήγαμε τώρα δεν είχε καμία σχέση με το αυστηρό λευκό οδοντοιατρείο που πηγαίνω εγώ.. 
Χαρούμενο, πολύχρωμο .. λες και ξεπήδησε από παραμύθι...
Παιχνίδια, βιβλία, ζωγραφιές παντού... 

Το αγαπημένο σημείο του Νικόλα είναι ο πίνακας με τους μαγνήτες... 

Την πρώτη φορά που πήγαμε -για τον πρώτο έλεγχο- η Δήμητρα,η οδοντίατρος μας έδειξε πως να βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια του Νικόλα... Και μας χάρισε και την πορτοκαλί οδοντόβουρτσα που διάλεξε μόνος του.. 

Μου έκανε εντύπωση οτι πριν μπούμε να την γνωρίσουμε, μας ζήτησαν να συμπληρώσουμε ένα μίνι ιστορικό του παιδιού.. Από το αν γεννήθηκε φυσιολογικά, αν θήλασε.. αν είχε πιπίλα... μέχρι και να υπογράψουμε αν θέλουμε να είμαστε μέσα κατά τη διάρκεια των επισκέψεων... (αυτό εννοείται...χεχεχε)  Οργανωμένα πράγματα... 

Η Δήμητρα , η οδοντίατρος μας, είναι απίστευτα καλή και γλυκιά και πολύ ευγενική... Όπως και οι βοηθοί της... Σου εξηγούν τα πάντα και σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα και να γελάς από την πρώτη στιγμή... 

Πάνω από την καρέκλα του οδοντίατρου-η οποία είναι μωβ παρεπιπτόντως.. μα πόσο τέλειο!! - έχει  οθόνη που παίζει κινούμενα σχέδια.. 

Στον μικρό ασθενή δίνουν γυαλιά ηλίου για να μην τον ενοχλεί το φως της λάμπας, και καθρεφτάκι για να βλέπει τι γίνεται στο στόμα του... 

Να και το δικό μου τυπάκι!!! super cool !!! 


Στο επόμενο ραντεβού ο Νικόλας έκανε καθαρισμό και φθορίωση... 


Και χρειάστηκε και ένα σφράγισμα... -γιατί παρόλο που έπλενε τα δόντια του- δεν τα πλέναμε με το σωστό τρόπο.. 

Η οδοντίατρος μας τόνισε οτι πρέπει να του τα πλένω εγώ μέχρι τα 8 του χρόνια για να πλένονται σωστά... Εννοείται πως θα τα πλένει κι εκείνος μόνος του αλλά οπωσδήποτε και εγώ.. 

Περιττό να πω οτι ο Νικόλας ήταν τόσο συνεργάσιμος - που δεν το περίμενα... 


Συνήθισε αρκετά γρήγορα τη διαδικασία και ήταν πολύ ήσυχος... 

Στο τέλος κάθε επίσκεψης, έπαιρνε ένα μικρό δωράκι... Σφυρίχτρα, μπαλόνι, καραμούζα... 

Την τελευταία φορά, που τελειώσαμε και με το σφράγισμα... πήρε μετάλλιο και επίσημο δίπλωμα, βεβαίως βεβαίως... Και σούπερ αυτοκόλλητα... 


Και είναι πλέον μέλος της χώρας των δοντιών και παιδί χωρίς τερηδόνα!!! 

Περιττό να πω οτι τρελάθηκε από τη χαρά του... Και πόσο καμάρωνε για το μετάλλιο του!!! Είναι λέει κι εκείνος τώρα "φρουρός των δοντιών". Επίσημα πράγματα!!!


Εννοείται οτι πλένει τα δόντια του πολύ πιο τακτικά και σωστά... Και χωρίς γκρίνια.. Κι αν καμιά φορά ξεχαστώ... φωνάζει.... "Έλα μαμά... πρέπει να πλύνουμε τα δόντια μας... Είμαι φρουρός των δοντιών!!! Μην το ξεχνάς!!! " 

Πόσο τον χαίρομαι... Και κυρίως που αρχίζει να αποκτά καλές συνήθειες για την υγιεινή του στόματος και των δοντιών και δεν έβγαλε φοβίες με τον οδοντίατρο και τα εργαλεία του.. 

Το αγόρι μου.. Ο γενναίος φρουρός των δοντιών...

 photo signature_zps72gyx3qr.png

You May Also Like

13 σχόλια

  1. Ax ευτυχώς που οι παιδοοδοντίατροι φτιάχνουν με τόσο όμορφο τρόπο τον χώρο τους και τραβάνε την προσοχή των παιδιών!! Εμείς πρέπει να πηγαίνουμε μια φορά το μήνα γιατί η κόρη μου έβαλε μασελάκι!! Ευτυχώς που ο Νικόλας ήταν τόσο συνεργάσιμος..., αυτό σημαίνει ότι οι επισκέψεις σας θα στέφονται με επιτυχία!! Φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που έγραψες αυτή την ανάρτηση, λίγοι ανησυχούν πριν τα δεύτερα δοντάκια των παιδιών αν και θα έπρεπε. Και απο τριών χρόνων μου εχει πει ο παιδίατρος μου πιο πολύ για την επαφή που λες και εσύ. Είσαι τυχερή που βρήκες τόσο καλή επαγγελματία. Ο μαγνητικος πινακας σουπερ! Πολύτιμη η πληροφορία πως πρέπει αφού τα πλένουν να τα κάνουμε και εμείς. Το έκανα και αναρωτιόμουν μην είμαι υπερβολική! Φιλιά πολλά κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα πάμε κ εμείς σύντομα σε παιδοοδοντίατρο!!! είμαστε και εμείς φρουροί των δοντιών!!!! χαχαχα φιλάκια πολλά στα όμορφο τυπάκι σου χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι ωραία που συνεργάστηκε! Βέβαια, με τέτοιον όμορφο και προσεγμένο χώρο, με καλή οδοντίατρο και όλους αυτές τις επιβραβεύσεις, νομίζω όλα τα παιδιά θα χαιρόντουσαν! Πρέπει κι εμείς να επισκεφθούμε οδοντίατρο...ελπίζω να σταθούμε τόσο τυχεροί όσο εσείς Ελπίδα μου! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίδα μου τι τέλειο τυπάκι είναι αυτό! Με τρέλανε!!! Πολύ όμορφο το ιατρείο και εντελώς kids friendly! Ότι πρέπει για να μην φοβούνται τα μικρά μας ανθρωπάκια!!! Πήγαμε και εμείς περίπου πριν ένα χρόνο... ευτυχώς τότε δεν θέλαμε σφράγισμα!!! Μάλλον όμως θα πρέπει να επισκεφτούμε και εμείς τον δικό μας σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποσο προσεγμένος χωρος!!!και τι ομορφα που προσεγγιζουν τα παιδια!!!θελω και εγω να παω τον μικρο μου καποια στιγμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφος χώρος! Σε οδοντίατρο δεν την πήγα ακόμα τη μικρή μου. Η δική μου οδοντίατρος μου είχε πει πως είναι καλό να βουρτσίζουμε τα δόντια του παιδιού από πολύ μικρό στην αρχή με νεράκι μόνο και μετά με ειδική οδοντόκρεμα ούτως ώστε να γίνει κατά κάποιον τρόπο συνήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω ένα πίνακα με μαγνήτες!!! Τι ωραίο οδοντιατρείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στο Νικολα που ήταν τόσο συνεργάσιμο παιδάκι! Εμείς έχουμε πάει από τα 3 (λόγω χτυπήματος σε δόντι) και πραγματικά είχα εντυπωσιαστεί με το ποσο τρυφερά και παιχνιδιάρικα πλησιάζουν τα παιδάκια! Έκτοτε πηγαίνουμε που και που για να μη χάνουμε την επαφή. Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το ιατρείο και ο φρουρός των δοντιών άξιος! Ο πίνακας με της μαγνήτες τέλειος... Φιλάκια ελπιδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ μωρέ Ελπίδα! Τί είναι αυτό το πράγμα;;; Ότι κι αν κάνουν τα παιδάκια μας (έχω κάνει παιδιά μου τα παιδιά όλων των φίλων και ειδικά των bloggers που νιώθω ότι ζω μαζί τους) εγώ συγκινούμαι!
    Είναι απίστευτο τυπάκι όντως ο Νικόλας σου!!!
    Να έχετε γερά δοντάκια λοιπόν θα ευχηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το πιστεύω! Ψαχνω οδοντιατρο για το γιο μου και πεφτω σ' αυτη την αναρτηση! Και μαλιστα στη γειτονια μας! Πως δεν το 'δα πιο μπροστα? Τέλειος χώρος!
    Γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS