Ο Νικόλας και το εργοστάσιο σοκολάτας..

by - Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2014

in English soon
 
Χτες πήγαμε να δούμε το Εργοστάσιο - μουσείο σοκολάτας.. 
 
 
Για το μουσείο ακούσαμε πολλά..Και θετικά και αρνητικά.. Σε άλλους άρεσε πολύ.. σε άλλους καθόλου..Άλλοι πήγαν προετοιμασμένοι να τους μοιράσουν κιλά σοκολάτες κι απογοητεύτηκαν.. 
Εγώ πήγα προετοιμασμένη να το δω μέσα από τα μάτια του 3χρονου γιου μου.. και το βρήκα μαγικό.. Χρώματα, φώτα, περίεργα μηχανήματα και μαγικά δωμάτια.. Και δεν απογοητεύτηκα..
 
Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπεις μόλις μπεις στο χώρο της Έκθεσης.. Και σε προδιαθέτει οπτικά από την πρώτη στιγμή..  Μη σου πω οτι περιμένεις να βγει ο κύριος Βόνκα να σε προϋπαντήσει..χαχαχα
 




Ο χώρος είναι απίστευτα ατμοσφαιρικός.. Μόλις μπαίνεις σου δίνουν μινι σοκοφρετίτσα.. να σε γλυκάνουν.. και μετά  βλέπεις αυτήν την τεράστια -σνιφ.. ψεύτικη - σοκολάτα... 
 

 
Και παντού έχει γωνιές σχετικές με σοκολάτα.. όμορφα στημένες.. 
 

Η διαδρομή ξεκινάει με μια μίνι ξενάγηση για την ιστορία της σοκολάτας..
 

 
Προθήκες με εκθέματα σχετικά με την ιστορία της από διάφορες χώρες.. 
 



 
Και μετά μπαίνεις στο τροπικό δάσος.. Απίστευτη ατμόσφαιρα.. Ομίχλη και ήχοι από πουλιά και νερά που τρέχουν.. 
 

 
Κι εσύ περπατάς πάνω στο ξύλινο γεφυράκι για να βγεις από την άλλη μεριά..
 
 
Εκεί έχει προθήκες με παλιές διαφημίσεις σοκολάτας.. Τι όμορφες..
 





Και τη διαδικασία παραγωγής κακάο.. 
Καρπός κακάο...
 
 
Σπόροι κακάο...
 
 
Και μετά μπαίνεις σε μια αίθουσα όλο γρανάζια..και γραμμές παραγωγής.. 
 
 
Παίρνεις κι ένα σοκολατάκι κι εκεί.. για να γλυκαθείς..

Μπαίνεις μέσα σε ένα σκοτεινό λαβύρινθο .. με καθρέφτες και αστέρια και πλανήτες και ακούς νερό να πέφτει από καταρράχτη.. όμως δεν είναι νερό.. αλλά ΣΟΚΟΛΑΤΑ !!
 
 


 
Αυτό ήταν το αγαπημένο του Νικόλα.. Το είδαμε δυο φορές.. 
 
Βγαίνοντας στο φως.. μας άρεσε αυτός ο τοίχος..
 


  τι περίεργο μηχάνημα..
 
Και μετά μπαίνεις στη σοκολατο-γκαλερί..  Οκ..με τη σοκολάτα φτιάχνεις απίστευτα πράγματα τελικά..
 












 
Όλα αυτά φτιαγμένα από σοκολάτα!! WOW!! 
 
Εξερευνήσαμε και τον υπόλοιπο χώρο.. 
 

 
Είδαμε πως φτιάχνονται και τα αγαπημένα γεμιστά σοκολατένια μπισκότα του Νικόλα.. 
 



Στην έξοδο μπορείς να αγοράσεις ένα σωρό σοκολατολιχουδιές.. Μέχρι και γύρο-σοκολάτας είδα.. Δεν τα πλησιάσαμε καθότι κάνω δίαιτα.. χεχε.. 
 

 
Το εισιτήριο ήταν 2,5 ευρώ (μόνο για την περίοδο της έκθεσης γιατί μετά θα είναι 5 ευρώ.) Ο Νικόλας δεν πλήρωσε γιατί είναι μικρός. Το εργοστάσιο θα είναι εκεί μέχρι το Μάρτιο.. Εμάς μας άρεσε πολύ κι αν βρούμε ευκαιρία θα ξαναπάμε.. Αξίζει να το δείτε.. Είναι μια πολύ όμορφη προσπάθεια..
 
post signature

You May Also Like

54 σχόλια

  1. αχ να ημουν και εγω εκεί!
    Καλη μας εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι απίστευτος χώρος είναι αυτός!!! Πραγματικά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και απορώ ποιοι μιλάνε αρνητικά!
    Βράχος εγκράτειας δηλαδή εσύ Ελπιδάκι μου εκεί;;; Χα χα χα
    Ο Νικόλας παρατηρούσε με μεγάλο ενδιαφέρον πάντως. Κάνατε πολύ καλά που πήγατε!!!
    Να δούμε, λες να έρθει και σε μας;;;
    Φιλια πολλα και καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Δήμητρα.. Ξελιγώθηκα.. αλλα κρατηθηκα!! Ο Νικολας τρελάθηκε!! Μακαρι να έρθει κι απο σας!! Ειναι πολύ αξιόλογη δουλειά!! πολλα φιλια και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! Φαίνεται λαχταριστό... Ελπίζω να έρθει και προς τα μέρη μας κάποια στιγμή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λαχταριστό και πανέμορφο Ελένη μου!! Μακάρι να ερθει να το δειτε!! φιλια

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο! Το είχα ακούσει αλλά δεν ήξερα ότι είναι έτσι μέσα! To εισητήριο για την έκθεση τι τιμή έχει φέτος το άτομο, αλήθεια;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου η έκθεση είχε 3 ευρω εισοδο τις καθημερινές και 5 το Σαββατοκύριακο. Εμείς μονο στο μουσείο και στο παζάρι βιβλίου πήγαμε.. αλλα ήταν π[ολύ ομορφα!! Μετάνιωσα που δεν έβγαλα κι αλλες πολλες πολλες φωτογραφίες!! φιλια

      Διαγραφή
  5. Γιατί πάντα νάχουμε κάτι αρνητικό για κάτι καινούργιο;;; Δε βαριέσαι! εγω πάντως τ απόλαυσα μέσα απο τα δικά σας μάτια κι εκστασιάστηκα σαν παιδί. Απο τις φωτογραφίες,διαπίστωσα οτι κι ο Νικόλας δεν πήγε πίσω.
    Μπράβο τους και μπράβο σου που μας ξενάγησες με τόση εικονική λεπτομέρεια! Σ ευχαριστούμε και να ξαναπές και για μας.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το εργοστάσιο-μουσείο σοκολάτας!!! Αναρωτιέμαι τι άλλο περίμεναν όσοι δεν αρέστηκαν :))) Υπέροχες η φωτογραφίες Ελπιδάκι, μας ξενάγησες σούπερ!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω περιμεναν να τους λόυζουν με σοκολάτα!! Λες και δεν έχουν ξαναφάει βρε παιδι μου!! Εμας μας αρεσε και θα ξαναπάμε..πολλα φιλια Ειρηνακι!!

      Διαγραφή
  7. Φανταστικό φαίνεται! Ο μικρούλης θα το καταχάρηκε, αλλά είμαι σίγουρη ότι κι εσύ πέρασες εξίσου καλά! Κρίμα που υπάρχει κόσμος που βλέπει αρνητικά τέτοιες προσπάθειες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γούστα ειναι αυτα δε λέω... Ομως πιστεύω οτι αν εχεις καλή διάθεση θα περασεις καλα όπως και να εχει!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. Εμένα πάντως θα έπρεπε να με απομακρύνουν διά της βίας - ειδικά από εκείνον τον σοκολατο-καταρράχτη !!!!! Πωπωπωπωπωπωπωπωωω !!!!

    Να σε ρωτήσω, βρε Ελπιδάκι ... ο Πάρις στο σχολείο του έχουν ως θεματική ενότητα τους Αζτέκους γι' αυτό το τρίμηνο και σε κάποια φάση θα πρέπει να κάνουν μια εργασία για την διαδικασία παραγωγής σοκολάτας. Να σου "κλέψω" μερικές φωτογραφίες από δω για να δείξει το φυτό, τους σπόρους κτλ.;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελικούλα. και το ρωτας;; Θα σου τις στείλω με email. A.S.A.P !! Κι οσο για τον καταρραχτη..αχ το είχανε περιφραγμένο.. αλλιώς..χαχαχαχα!! Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά εκπληκτικό! Προσωπικά σε ευχαριστώ για το φωτογραφικό υλικό αφού δε μπορώ να πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ, κι εμείς το έχουμε στο πρόγραμμα να πάμε και μάλιστα σύντομα! Και κάτι μου λέει ότι θα πάμε παραπάνω από μία φορές! Ευχαριστούμε για το φωτογραφικό ρεπορτάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμεις σίγουρα..χεχε.. Νομίζω προς τα Χριστουγεννα θα το επισκεφτούμε οπωσδήποτε!!

      Διαγραφή
  11. Και εγώ μαγεύτηκα με το εργοστάσιο σοκολάτας, τι κι αν ήταν μέσα από το φακό σου, Ελπιδάκι! Και μόνο που μπαίνει κανείς σε τόσο παραμυθένιους χώρους... δεν γίνεται να μείνεις απαθείς. Μπράβο και σε σένα που ήσουν βράχος μπροστά σε τόσες προκλήσεις. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι λες τώρα!!! Δεν είχα ιδέα! Πρέπει να πάμε οπωσδήποτε! Πολύ ωραία ανάρτηση, και φωτογραφίες, σ' ευχαριστούμε πολύ για το τουρ, θα προσπαθήσουμε να το δούμε και με τα μάτια μας!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πο πο τι όμορφα ,πολύ ωραίες φωτογραφίες ,θα θέλαμε να πάμε!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφη και φυσικά λαχταριστή εμπειρία.
    Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο την προσέγγισες, που μπήκες δηλαδή μέσα με την προοπτική να τη δεις μέσα από τα μάτια του Νικόλα!
    Μ' αρέσει γιατί έχεις καταφέρει να αποτυπώσεις το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό του στις φωτογραφίες.
    Μ' άρεσε πολύ η φώτο που κάθεται μπροστά από μια κόκκινη πόρτα!
    Φιλιά Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα αυτη ηταν η αγαπημενη μου φωτογραφια Ερμιόνη μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  15. Ο κόσμος που απογοητεύτηκε μάλλον περίμενε να δει ένα ... μεγάλο ζαχαροπλαστείο που θα χάριζε σοκολάτες και γλυκά σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται όμως για θεματικό πάρκο και σίγουρα είναι αξιόλογη προσπάθεια. Ήμουν στη συνέντευξη τύπου και ήταν όλα αυτά πολύ ξεκάθαρα.
    Ωστόσο Ελπίδα, από όλη τη δική σου παρουσίαση παραβλέπω καταρράκτες, μπισκότα και τα συναφή και θα προτιμήσω ασυζητητί τον ... Νικόλα!! Μούτρο φοβερό.
    Φιλιά πολλά :)
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχε.. κι εγω το Νικολα προτιμω.. !! Και συμφωνω μαζι σου Όλγα μου!! Πολυ αξιολογη προσπαθεια και πολυ ενδιαφερουσα!! πολλα φιλια!! :)

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη ανάρτηση, υπέροχες φωτογραφίες, απίστευτος χώρος! Είμαι σοκολαταχόλικ άρα για μένα θα ήταν παράδεισος εκεί; Δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά ε; Ευχαριστούμε Ελπίδα μου που μοιράστηκες μαζί μας μια τόσο γλυκιά εμπειρία. Καλημέρα και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χριστίνα μου!! Για ολους ειναι ευτυχως!! Την αλλη φορα ομως θα αγοράσω κια κανενα γλυκακι..χεχεχε.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  17. Βλέποντας την πρώτη φωτογραφία, την είσοδο, απλώς ήθελα να γλύψω τους τοίχους!!!!!!
    Τί όμορφες εικόνες που γεμίσατε πάλι ελπιδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρθούλα!! Όντως θες να τους φας τους τοιχους..χαχαχα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  18. Υπέροχες φωτογραφίες. Την επόμενη φορά που θα ερθουμε στην Θεσσαλονίκη θα το επισκεφτουμε οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να το προλάβετε γιατι θα μεινει μεχρι το Μάρτιο Μαρακι!! Θα σας αρσει σιγουρα!! φιλια

      Διαγραφή
  19. Ευχάριστες στιγμές για ευτυχισμένα παιδάκια, αλλά αποκλεισμένα κάποια παιδιά που δεν έχουν ούτε ένα πιατάκι φαγητό!
    Ντρέπομαι για την ανθρωπιά μου !
    Άντε ευτυχισμένες μανάδες
    Να περνατε καλά με τα ευτυχισμένα παιδάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κάποια παιδιά είναι αποκλεισμένα... την ώρα που εσείς έχετε, υπολογιστή, κινητό, ίντερνετ!!! Σερφάρετε δεξιά και αριστερά, κάνοντας κριτική στους συνανθρώπους σας! Οι οποίοι θα πρέπει να νιώθουν ενοχές, που ζουν! Πόση μεγαλοψυχία!!! Και καλά κάνετε και ντρέπεστε, αρκεί να βρείτε τον σωστό λόγο για τον οποίο πρέπει να ντρέπεστε! Να με συγχωρέσεις Ελπίδα μου για την παρέμβαση!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε ανώνυμε .. προφανώς ντρεπεσαι για τη γνώμη σου και για τον εαυτό σου και για την κακια που βγάζεις.. γι' αυτο και δεν βάζεις το ονομα σου.. Και προφανώς δεν έχεις ουτε αξιοπρεπεια αλλα ουτε και τροπους.. Και να τονισω οτι μια χαρα έχεις εσυ λεφτουδακια να σερφαρεις ενω θα έπρεπε να κοψεις τη συνδεση σου και να βοηθησεις κανενα συνανθρώπο σου μπας και γινεις κι εσυ άνθρωπος.. Λυπαμαι πολυ που αν εχεις παιδακι θα ειναι προφανως δυστυχισμένο κι εσυ είσαι δυστυχισμένος γονιος αφου ζηλευεις τις ευτυχισμένες μάνες και τα ευτυχισμένα παιδιά τους.. Εμένα το παιδι μου εχει να φαει.. Δεν νιώθω τύψεις γι' αυτό.. Το δικο σου προφανώς το αφηνεις νηστικο.. Γενικά να ξερεις -αγαπητε ανώνυμε- οτι τα ανώνυμα σχολια τα σβήνω γιατι αυτος εδω ο χωρος ειναι το ημερολογιο μου.. οι σκέψεις μου.. Και αφήνω να μου μιλάω οποιον θέλω εγώ.. Αυτο θα το αφήσω μπας και το δεις και μάθεις τροπους.. Μαλλον η μαμα σου δεν σου έμαθε οτι "αν δεν έχεις κάτι καλο να πεις .. καλυτερα να μη λες τίποτα.." Εγω ευτυχως το μαθαινω στον δικο μου.. Αν είχες το θάρρος να βάλεις το ονομα σου θα το άφηνα.. Και που σου απάντησα πολυ είναι.. Και για μην εχεις την έννοια μου..ΝΑΙ !! ΕΙΜΑΙ ΕΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ!!

      Διαγραφή
  20. Ελπίδα μου χρόνια πολλά, ό,τι ποθείς ολόψυχα σου εύχομαι!!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Ελπιδα!!!!!!
    Ποσο χαιρομαι που βρεθηκαμε,το blog σου ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!! Εχω two boys....δηλαδη μαζι με τον αντρα μου..three boys!!!!!Θα σε "παρακολουθω" και θα τα λεμε!!!!
    φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου!! Καλώς ήρθες!! Ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδω!! Να περνας να τα λέμε.. Θα ερχομαι κι εγω..χεχεχε... φιλια

      Διαγραφή
  22. Αααα τι ωραίο!! Που είναι αυτό;; Θεσσαλονίκη;;
    Πραγματικά πολύ καλή δουλειά έχουν κάνει!!
    Αν πάω δεν θα θέλω να φύγω από εκεί..
    Σ'ευχαριστούμε για την ξενάγηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα... Χρόνια Πολλά για την γιορτούλα σου!!
      Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!

      Όσον αφορά το σχόλιο του ανώνυμου, από τότε ένας υγιής ψυχολογικά γονιός πρέπει να νιώθει τύψεις που προσπαθεί για την ευτυχία της οικογένειάς του;;;
      Επειδή υπάρχει κρίση, θα πρέπει όλοι να κλειδωθούμε στο σπίτι και να κλαίμε ή να διεκδικήσουμε με αξιοπρέπεια την ευτυχία μας;
      Και που ξέρει ο καθένας αν και με τι τρόπο βοηθούμε τους μη έχοντες;

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω Κατερινα μου!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  23. Ειλικρινά, Ελπιδάκι μου, έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Τι υπέροχη, χορταστική ανάρτηση είναι αυτή! Η σοκολάτα είναι η μεγάλη μου αδυναμία και σας ζηλεύω (με την καλή έννοια πάντα χαχα) που μένετε Θεσσαλονίκη και μπορείτε να επισκεφτείτε το μουσείο σοκολάτας! Προσπερνάω την άτοπη παρέμβαση του ανώνυμου (μάλλον για κανένα τρολ θα πρόκειται), γιατί η κρίση τελικά βγάζει ανεξήγητες κακίες και μικρότητες! Θα συμφωνήσω πλήρως με την άποψη της Κατερίνας! Δε θ' αφήσουμε την κρίση να μας κάνει λιγότερο ανθρώπους! Το αντίθετο μάλιστα! Κάνε έναν κόπο να περάσεις από το 2ο μπλογκ μου. Έχω ένα βραβείο για σένα! (http://omorfhmesaexw.blogspot.gr/2014/09/inner-beauty-award.html#more) φιλιά!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Α ξέχασα! Πολύ εύστοχος ο τίτλος της ανάρτησης σου (όπως λέμε, Ο Τσάρλυ και το εργοστάσιο σοκολάτας)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε.. ναι ναι!! Ειναι απο τα αγαπημενα μου βιβλια!! Ειδες τι καλά που ταίριαξε;; χεχεχε

      Διαγραφή
  25. Ε!!! Ναι λοιπόν ήρθε και σε εμάς και θα πάμε μια και στη Θεσσαλονίκη δεν αξιωθήκαμε να την επισκεφτούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS