Χρόνια πολλά Νικόλα μου...

by - Τετάρτη, Απριλίου 20, 2016

in English soon

Δύο λεπτά μετά τα μεσάνυχτα... έκανες την εμφάνισή σου.. 
Πάνε πέντε χρόνια ακριβώς.... 

Ένα μωράκι τόσο δα μικρούτσικο...

Δεν χόρταινα να σε αγκαλιάζω και να σε κοιτάζω...


Ένα αγοράκι γλυκό και ζαβολιάρικο... 



Σε κυνηγούσα να σε πιάσω... 
 
Ένα δίχρονο πιτσιρίκι γελαστό και πεισματάρικο... 


Με κάνεις να ξεκαρδίζομαι στα γέλια... 


Ένα τρίχρονο αγοράκι... με άποψη γι όλα... 


Λατρεύω το γάργαρο δυνατό γέλιο σου!!! 


4 χρονών αντράκι... Πονηρό κι αγαπησιάρικο... 


Αγαπώ τα λαμπερά πανέξυπνα μάτια σου!!! 


5 χρονών παλικάρι ... ο δράκος - πρίγκηπας  προστάτης μου... 

Τρελό μου φατσάκι!!! 


5 υπέροχα μαγικά χρόνια που είμαι η μαμά σου και είσαι η ζωή μου!!! 

Είσαι έρωτας με την πρώτη ματιά.... και μοναδική μου ατελείωτη αγάπη... 

Χρόνια σου πολλά μωρό μου,αγόρι μου, παλικάρι μου, αντράκι μου...

Να γελάς δυνατά, να ονειρεύεσαι με μάτια ανοιχτά και να αγαπάς πολύ... 

Να είσαι υγιής κι ευτυχισμένος.... Μόνο αυτό μου φτάνει!!! 

Χρόνια πολλά αστέρι μου!!! Χρόνια πολλά Νικόλα μου!!!



post signature

You May Also Like

26 σχόλια

  1. Να σου ζήσει Ελπίδα μου! Να σου χαρισει αμετρητες ευτυχισμενες και χαχανιστες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχχχχχχχχ!!! Τελεια ανάρτηση.. ..... Τώρα τα βλεπω ολα αλλιώς ως μάνα.. . Να σου ζήσει ο γιοκας σου!!!!! Να σε κάνει περηφανη πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι!!! να είναι γερός και δυνατός και να τον καμαρώνετε πάντα!!! Με συγκίνησες βρε Ελπίδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σας ζήσει! Να είναι πάντα ευτυχισμένος και χαμογελαστός! Και εσύ Ελπίδα μου να στέκεσαι πάντα δίπλα του για να τον γεμιζεις και να τον ενθαρρύνεις με την αγάπη σου. Πολλά φιλιά.
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Ελπίδα μου αχ... Να σου ζήσει ο κούκλος, πάντα γελαστος, δυνατός, ευλογημένος. Νικόλα μου, νομίζω ξέρεις πολύ καλά πόσο σε λατρεύει η μαμά σου. Το ζεις καθημερινά. Εγώ αυτό που θα σου πω είναι πως η λατρεία της για σένα είναι τόση που την μετέδωσε και σε ανθρώπους που μπορεί να μην σε γνωρίζουν προσωπικά, μα σε έχουν αγαπήσει πολύ. Όπως εγώ! Συνέχισε να γεμίζεις χρώμα την ζωή όλων μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίδα μου να τον χαίρεστε! Να είναι γερος και τυχερός! Δηλαδή τυχερός ειναι σίγουρα με τέτοια μαμά που λιώνει από αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπιδάκι μου να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!!! Να είναι πολύχρονος, χαμογελαστός και πάντα πολύ ευτυχισμένος♡♡♡ Έλιωσα με την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίδα μου τι παιδί είναι αυτό... ξέρεις ε μεγαλώνει και μαζί με όλους εμάς όχι μόνο με σένα! Είναι κούκλος και είμαι σίγουρη ότι είναι και καλό παιδί! Αχτύπητος συνδιασμός! Πάντα χαρές στη ζωή του. Χρόνια του πολλά! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τν χαιρεστε να ναι τοσο χαμογελαστος παντα!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με συγκίνησες Ελπίδα μου! Να το χαίρεστε το αγγελούδι σας!Χρόνια του πολλά και καλά! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο αντράκι σου! Να τον χαίρεσαι! Να είναι πάντα ευτυχισμένος και τυχερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σου ζήσει Ελπίδα! Είναι πράγματι ένας κούκλος και ομολογώ ότι είναι από τα πιο έξυπνα ματάκια που κυκλοφορούν στην μαμαδοblogοσφαιρα! Να τον καμαρώνεις πάντα και να τον δεις να γίνεται ένας ευτυχισμένος, ευαίσθητος και δημιουργικός άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι αντράκι παιδί μου ; Άντρας κανονικός έγινε!Χρόνια του πολλά με υγεία !
    Και μου τρέχουν ήδη τα σάλια όσο σκέφτομαι τι μπουφέ του ετοιμάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου και να είναι πάντα για μια ζωή, έτσι χαμογελαστός και γεμάτος κέφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί υπέροχη αναδρομή Ελπιδάκι μου!
    Πώς άλλαξε έτσι! Πώς εξελίχθηκε!
    Η καλοσύνη όμως φαίνεται ότι δεν έφυγε ποτέ από τα μάτια του!!!
    Να τον χαίρεσαι κορίτσι μου!!
    Πάντα γερός να είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νικόλα Χρόνια πολλά!!!! Ελπιδάκι νου να τον χαίρεστε!! Υγεία και αγάπη και οι δικές μου ευχές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τον χαίρεστε! Πάντα να ειναι ετςι χαμογελαστός και φυσικά καλοτυχία και υγιής!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΦΙΛΙΚΑ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να το χαίρεστε το αγοράκι σας Ελπιδάκι!
    Να είναι πάντα γερό, χαμογελαστό, χαρούμενο και με ματάκια τόσο λαμπερά από τον ενθουσιασμό!
    Πολλά φιλιά και ευχές για γενέθλια μαγικά και αξέχαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! Να ζήσεις, Νικόλα, σαν τα ψηλά βουνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια του πολλά και πάντα ευτυχισμένα! Να τον χαίρεστε, Ελπίδα μου, να τον καμαρώνετε!
    ps.πολύ μου αρέσει το λογκο των φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κοριτσάκι μου γλυκό να τον χαίρεστε τον υπέροχο Νικόλα σας, να τον καμαρώνετε πάντα και να γεμίζει ευτυχία τη ζωή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελπίδα μου, με συγκίνησε η ανάρτησή σου.
    Από μικρός φαινόταν ο Νικολής τι κούκλος θα γινόταν. Από την κούνια του κιόλας. Τι εκφραστικά ματάκια που έχει...
    Να τον χαίρεστε! Καλότυχος και ευτυχισμένος ΠΑΝΤΑ! Τα καλύτερα του εύχομαι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άσχετο, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ το νέο σου λογότυπο. Πιο ταιριαστό δε γινόταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τί υπέροχο άλμπουμ! Να τον χαιρεσαι το Νικόλα σου! Πάντα τοσο αγαπητός και ευλογημένος να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS