Η γιορτή του Νικόλα...

by - Τρίτη, Δεκεμβρίου 08, 2015

in English soon

Η πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου είναι πάντα γεμάτη με προετοιμασίες... Το πρωινό του ξωτικού μας, ο στολισμός του δέντρου, το ημερολόγιο μας και κυρίως η γιορτή του Νικόλα!!! 

Και εννοείται οτι η μαμά.. κουτσή -ξεκουτσή πρέπει να ετοιμάσει το πάρτι του Νικόλα.. Γιατί έναν τον έχουμε και τον γιορτάζουμε το Νικολή μας...!!  Και το περίμενε πως και πως.. 
Βέβαια φέτος δεν μπόρεσα να κάνω πανηγυρικές ετοιμασίες όμως κάτι πρόλαβα να ετοιμάσω για το αγόρι μου!! 

Στόλισα τον τοίχο πίσω από το τραπέζι με πράσινες και άσπρες χάρτινες βεντάλιες (τις αγόρασα από το pretty party ideas
Όμως μου φάνηκε άδειος ο τοίχος... και τότε..βραδιάτικα μου ήρθε η ιδέα για χαρτοκοπτική!! 

Έκοψα κόκκινο χαρτόνι σε τριγωνάκια κι έφτιαξα ένα banner που έγραφε "χρόνια πολλά" .. και κόκκινα αστέρια...


Και μετά ένα banner με άσπρο χαρτί και αυτοκόλλητη ταινία που έγραφε "Νικόλα". 




Ο γλυκούλης χιονάνθρωπος είναι επίσης από το pretty party ideas


Μου άρεσε τόσο πολύ που ακόμα το έχω στολισμένο!!! 

Έφτιαξα λιχουδιές για τους φίλους μας.. 



Τις αγαπημένες μας τηγανίτες, μπισκότα σοκολάτας-τέλεια και σοκολατένια- ντόνατ με γλάσο σοκολάτας..


Σαλάμι σοκολάτας (της Χρυσαυγής)


Το αγαπημένο μας κέικ (της Αθηνάς) και ρολάκια με μερέντα και αμύγδαλο. 



Σαντουιτσάκια με αλλαντικά και κασέρια, χοντ ντογκ, ρολάκια πίτσας, ρολάκια με τυρί φέτα και cranberries και ρολάκια με τσένταρ και μπέικον (της Ερμιόνης) 

Ο εορτάζων.. περιχαρής... έπαιρνε πόζες στο δέντρο φορώντας τα κέρατα του Ρούντολφ. (Μετά που ήρθε ο κόσμος άρχισε να γκρινιάζει λιγάκι αλλά του πέρασε!!) 




Βγήκαμε κι εμείς φωτογραφίες μαζί του.. 

με το μπαμπά... 



με τη μαμά... 


και οικογενειακή.. 



"Οι χαρούμενοι ιπποπόταμοι" σταθερή αξία χαράς και ενθουσιασμού στο σπίτι μας !!! 


Για τα παιδάκια είχα ετοιμάσει ποτηράκια χιονάνθρωπους με χριστουγεννιάτικο στολιδάκι και γλυκάκια.


Περάσαμε πολύ όμορφα με αγαπημένους φίλους και συγγενείς και γιορτάσαμε όλοι μαζί το Νικόλα μας!!!

Κι όταν ο Νικόλας με αγκάλιασε και μου είπε οτι πέρασε τέλεια στο πάρτι του... ήταν η καλύτερη ανταμοιβή... 


Χρόνια σου πολλά αγάπη μου!!
 Να χαμογελάς πονηρά, να γελάς δυνατά
 και να μας γεμίζεις χαρά και φως!!!
 Χρόνια πολλά Νικόλα μου!! 


post signature

You May Also Like

36 σχόλια

  1. Καταρχήν να τον χαίρεσαι αυτόν τον κούκλο! Είναι τόσο υπέροχη φατσούλα, πραγματικά. Και για την συνέχεια θα σου πω... δηλαδή τι θα είχες ετοιμάσει αν είχες κάνει πανηγυρικές ετοιμασίες; Μας κοροϊδεύετε μάλλον... Υπέροχα όπως πάντα λοιπόν αυτά τα λίγα που ετοίμασες! Χαχαχαχαχα! Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου και να τον καμαρώσεις όπως εκείνος ονειρεύεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά μικρέ Νικόλα!!! Εύχομαι η ζωή σου πάντα να είναι φωτεινή σαν τις ημέρες των Χριστούγεννων!!! Ελπίδα συγχαρητηρια για το υπέροχο πάρτυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στον όμορφο Νικόλα. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα, υπέροχο το πάρτυ σας, υπέροχες οι φωτογραφίες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα όλα όπως πάντα!! Να τον χαίρεσαι και πάλι Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαίρεστε Ελπίδα μου!! Πάντα γερός και χαμογελαστός!! Και ελπίζω να αναρρώσεις πλήρως σύντομα!! Πάρα πολύ όμορφο το πάρτυ σας (κουτσή-ξεκουτσή) :) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Νικολή! Να είσαι πάντα χαμογελαστός!
    Ελπίδα μου να τον χαίρεστε τον κούκλο σας! Προχθές έψαχνα τη συνταγή σου για τα σοκολατένια μπισκότα και είδα ποσο μικρούλης ήτανε,μια σταλιά! Καλές γιορτές! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπιδάκι μου να τον χαίρεσαι τον ταλαντούχο Νικόλα! Κουτσή η μαμά αλλά της Παναγιάς τα μάτια ετοίμασε!!! τι υπέροχη γιορτη! ολα θαυμαστά, η διακοσμηση τα φαγητά τα γλυκά! όλα απιθανα! τι καλά που εβαλες και λινκς με τις συνταγές! θα κλεψω μερικες στο λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου ευχηθώ και εδώ...να χαίρεστε τον κούκλο σας που όσο περνάει ο καιρός και όσο μεγαλώνει, ομορφαίνει ακόμη πιο πολύ! Και ναζιάρικες πόζες παίρνει και κλέβει την παράσταση. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια χαρούμενα και πάντα τέτοια να βλέπω! Υπέροχο το πάρτι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια του πολλά, καλά και ευτυχισμένα!Ήταν όλα υπέροχα και ο μπουφές σας πολύ λαχταριστός! Να τον χαίρεστε Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια του πολλα να τον χαίρεστε, να ναι πάντα γερός! Όλα τέλεια τα ετοίμασες, ειδικά αυτός ο μπουφές, όνειρο! Μπράβο Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλειο,υπέροχο ,πανέμορφο ,όπως όλοι στην οικογένειά σας,που μόνο ο Νικόλας μεγαλώνει εσείς παραμένετε ίδιοι και νεότατοι! Κάθε χρόνο με υγεία σας εύχομαι ,πάω στο φέις να σου στειλω μηνυμα τα περαιτερω που θελω να σου ψιθυρίσω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα πραγματικά δηλαδή τι παραπάνω θα έκανες βρε Ελπιδακι αν δεν είχες το πόδι;;;; Όλα τέλεια όπως πάντα!!! Μπράβο και πάλι να τον χαίρεστε :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τον χαίρεστε τον Νικόλα σας με το υπέροχο χαμόγελο. Πάντα να γελάει και πάντα να έχει την μαμά του να του ετοιμάζει τέτοια υπέροχα πράγματα. Το ότι δεν έκανες πολλές ετοιμασίες το αφήνω ασχολίαστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τον χαίρεστε Ελπιδάκι!! Γερός και χαμογελαστός να είναι πάντα!! Είσαι απίθανη όπως πάντα. Το πόδι δεν σε πτόησε καθόλου βλέπω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τον χαιρεστε τον Νικολα σας!!! Ολα τελεια! Τι παραπανω θα εκανες εαν δεν ειχες το σπασμενο ποδι δηλαδη;!;!;!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου και να το καμαρώνεις!!! Πολύ όμορφες οι ετοιμασίες σου, τα ντόνατς σοκολάτας μου έκλεισαν το μάτι για τα καλά!!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίδα να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις τον γλυκούλη Νικόλα! Κουτσή , ξεκουτσή μια χαρά τα ετοίμασες! Που και να μην ήσουν βρε παιδάκι μου... Τα donuts σοκολάτας τα είχα και εγώ και είχαν έγιναν ανάρπαστα...ούτε που είχα προλάβει να φάω...μόλις τα είδα στην φωτο σου μου έτρεξαν τα σάλια!!! Και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύχρονο το αγοράκι σας Ελπιδάκι! Να είναι πάντα γερό και χαρούμενο εύχομαι! Πόσο όμορφο το πάρτι σας! Κοιτώ τις φωτογραφίες και χαμογελώ! Ο μπουφές σας πολύ λαχταριστός! Είμαι σίγουρη ότι όλοι το διασκέδασαν! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απορώ τι θα έκανες αν ήσουν και σε φόρμα!!!! Τέλεια ολα!!αυτους τους ιπποπόταμους τους είχα κι εγω μικρή και μ ενθουσιαζαν! Να τον χαίρεσαι ελπιδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστικὀ το πάρτυ του Νικόλα!!! Χρόνια του Πολλά κι από εδώ :-) Ο μπουφές τέλειος Ελπίδα, τέλειος και λαχταριστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τον χαίρεσαι και πάλι Ελπίδα μου!Και κουτσή-ξεκουτσή, πάλι τα κατάφερες τέλεια: ο μπουφές σας λαχταριστός και η διακόσμηση λιτή και όμορφη!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εκανες "παπάδες" πάλι Ελπίδα!!!!
    Δηλαδή όλα ήταν υπερτέλεια αλλά ξέρεις, το βιτσιόζικο μάτι μου έπεσε πάνω στον μπουφέ. Εκεί είναι το σημείο που στάθηκα και περιεργάστηκα μερικά λεπτά, αφού ξελιγώθηκα κυριολεκτικά απο τα αλμυρά και τα γλυκά που είχες φτιάξει!!! Τι να πω? Αυτό που ζήλεψα περισσότερο ήταν τα αλμυρά σου (όλα) και τις αφράτες σου τηγανίτες!!!
    Συγχαρητήρια για το μεράκι, το γούστο και την όλη διοργάνωση!
    Να χαίρεστε το παλικαράκι σας και να το καμαρώνετε καθώς μεγαλώνει! Πολύχρονος!!!
    Χίλια ευχαριστώ που συμπεριέλαβες κι ...εμένα.. μέσα στον υπέροχο οικογενειακό σας μπουφέ!!! Εύχομαι το σαλαμάκι να σας άρεσε!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τέλεια όλα!
    να τον χαίρεσαι κοριτσάρα μου, να τον καμαρώσεις όπως ακριβώς επιθυμεί η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nα τον χαίρεστε τον μικρό Νικόλα!! γερός και τυχερός να είναι στη ζωή του!
    Είναι όλα τέλεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελπίδα πεινάω και μπήκα να δω και μου τρέχουν τα σάλια! Και τι δεν θα έδινα να τσιμπήσω κάτι από τον μπουφέ σας! Να τον χαίρεστε τον κούκλο, είσαι αστέρι μαμά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να τον χαίρεστε Ελπιδάκι! Γερός κι ευτυχισμένος πάντα! Έγραψες πάλι με το πρτυ, ο μπουφές σου, όπως πάντα φαίνεται λαχταριστός!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φαντάσου δηλαδή να μην είχες και το πόδι σου μπαταρισμένο…
    Μπράβο σας!!!!!
    Και του χρόνου με υγειά, να τον χαίρεστε τον κούκλο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχα όλα Ελπίδα!! Να χαίρεστεε τον μικρό Νικόλα σας και να ναι πάντα καλότυχος και ευτυχισμένος! Περαστικά σου! Και καλές γιορτές να έχεις με την οικογένειά σου!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να χαίρεστε τον κούκλο σας. Να είναι πάντα γερός και να έχει τύχη στη ζωή του και πολύ Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Νικόλα και από δω! Είσαι κούκλος! Ελπιδάκι, να τον χαίρεστε και πάλι! Όχι πες μου... πώς τα έκανες όλα αυτά με πόδι μπαταρισμένο; Πώς; Είσαι απίθανη, είσαι τρελή, είσαι δημιουργική, είσαι η Ελπίδα που αγαπώ! <3 :) Καλά, όλος ο μπουφές με προκαλεί, αλλά το κέικ που μου έρχεται να το περιγράφω α λα Κωνσταντίνου και προφιτερόλ στην ελληνική ταινία, είναι το κάτι άλλο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βρε Ελπίδα μου σίγουρα έχεις χτυπήσει;Όλα είναι πανέμορφα και σίγουρα πεντανόστιμα...ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να τον χαιρεσαι!!!! και καλα...αν ειχες και αλλο χρονο, τι παραπανω θα εκανες???? ολα φαινονται υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βρε Ελπίδα! Βρε Ελπίδα! Μου αρέσει που λές ότι δεν είχες χρόνο! Δηλαδή αν είχες τί θα έκανες;;;;
    Να τον χαίρεσαι τον κούκλο σου κορίτσι μου!! Να είναι πάντα χαμογελαστός, γερός αλλά κυρίως να έχει πάντα φώς στην καρδούλα του!!!
    Είστε όλοι σας υπέροχοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να τον χαίρεστε Ελπίδα!!! Να είναι πάντα γερός και δυνατός και να σάς έχει στο πλευρό του. Γεια στα χέρια σου κοπέλα μου, υπέροχες όλες οι προετοιμασίες σου. Σίγουρα όλοι θα ξετρελάθηκαν!!!!
    Και του χρόνου και καλές γιορτές, πάντα με υγεία & χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελπιδα να χαιρεσαι τον Νικολα σου. Πεσμου τα αστερακια με την σοκολατα πως τα εφτιαξες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα αστερακια με τη σοκολατα είναι τα αγαπημενα μας μπισκοτα σοκολατας Μαρια μου. http://twoboysandhope.blogspot.gr/2012/11/blog-post_20.html
      θα σας αρεσουν πολυ. φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS