Η επίσκεψη της νεράιδας των δοντιών..!!!

by - Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2015

in English soon

Χτες βράδυ είχαμε μια έκτακτη επίσκεψη!! Μας επισκέφτηκε η νεράιδα των δοντιών... Και μιας και ήταν η πρώτη φορά... την περιμέναμε με ανυπομονησία... Και δεν μας απογοήτευσε!!! 

Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή...

Εδώ και λίγο καιρό, τα δυο μπροστινά , κάτω δόντια του Νικόλα άρχισαν να κουνιούνται...  Εν μέρη παραξενεύτηκα γιατί είναι πολύ μικρός αλλά πάλι και τα πρώτα δόντια του τα έβγαλε πολύ πολύ νωρίς... 

Οκ -λέω από μέσα μου- έχουμε ακόμα λίγο καιρό... Αμ δε..

Χτες παρατήρησα οτι άρχισαν να φαίνονται οι κορυφές του καινούριου δοντιού... Οπότε και έπρεπε να βγουν τα δόντια του άμεσα!! 

Παραδοσιακά... με κλωστή και τράβηγμα... Όπως έβγαλα κι εγώ τα δικά μου..χεχε.. Ευτυχώς ήταν και η μαμά μου στο σπίτι αλλιώς δεν πιστεύω να τα κατάφερνα... 



Κλωστή... Κόμπος... Τράβηγμα....

Και τσουπ!!! Να τα δοντάκια!!! 


"Πάρε κουρούνα κόκκαλο και δωσ' μου σιδερένιο...να ροκανάω τα μύγδαλα, να τρώω παξιμάδια" 


Και μετά ... αναμονή για τη νεράιδα που θα ερχόταν το βράδυ... 

Έλα όμως που η μαμά δεν είχε φανταστεί οτι ο Νικόλας θα έχανε τα δόντια του τόσο σύντομα.. και δεν είχε ετοιμάσει τίποτα!!! Το ίδιο και η "νεράιδα"..χαχαχαχα

Ευτυχώς όμως με λίγη φαντασία , μερικά πραγματάκια  που βρήκα στο σπίτι κι έναν εκτυπωτή... και όλα γίνονται... Ακόμα και την τελευταία στιγμή!!! 

Είχα ένα όμορφο μεταλλικό κουτάκι με μέντες (τις αγαπώ πολύ!!!)...από το tiger!!! Ότι πρέπει για να βάλουμε μέσα τα δόντια του Νικόλα για να τα βρει η "νεράιδα" κάτω από το μαξιλάρι του.. 

Με μερικά αυτοκόλλητα και χρωματιστούς ανεξίτηλους μαρκαδόρους , το μεταμόρφωσα... μέσα σε 5 λεπτά!!! 



Το βάλαμε κάτω από το μαξιλάρι του Νικόλα.. και αφού κοιμήθηκε... η "νεράιδα" έπιασε δουλειά και ετοίμασε ένα όμορφο δωράκι...

 
Την απόδειξη παραλαβής των δοντιών...


Ένα γράμμα από τη ίδια τη νεράιδα.. 



Κι ένα δωράκι -έκπληξη για το Νικόλα...

Όλα όμορφα δεμένα με σπάγκο και κουδουνάκια... 

Εννοείται οτι η "νεράιδα" πήρε τα δόντια από το κουτί και έβαλε νομίσματα!!! 

Σήμερα το πρωί , ο Νικόλας βρήκε το πακετάκι του...


(αλλά επειδή είχαμε αργήσει για το νηπιαγωγείο ήταν πολύ υπομονετικός και περίμενε να γυρίσει από το σχολείο για να το δει καλύτερα)


Για να δούμε... τα πήρε τα δόντια του η νεράιδα;;;


Ω ναι, τα πήρε!!! Και άφησε στη θέση τους νομίσματα για τον κουμπαρά του!! 



Αχα.. μας άφησε και απόδειξη παραλαβής!!! Οργανωμένα πράγματα!!! 


Και δώρο βιβλίο!!! Η "Δόνα Τερηδόνα" του αγαπημένου μας Τριβιζά!!!  
(Το διαβάσαμε ήδη 3 φορές!!!)


Και γράμμα !!! Θα το κρατήσουμε ενθύμιο βεβαίως βεβαίως!!! 


Το μωρό μου μεγαλώνει!!! Που δεν είναι μωρό -λέει-αλλά παιδί.... Πότε ήταν που σκάσανε μύτη αυτά τα δοντάκια .. και να τώρα που πέφτουν κιόλας!!! 



Κι επειδή σας άρεσαν οι ετοιμασίες της "νεράιδας" μας, μου επέτρεψε να μοιραστώ μαζί σας μερικά εκτυπώσιμα για τη δική σας νεράιδα!!! Φυσικά μόνο για προσωπική σας χρήση!!! 


Μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα εκτυπώσετε πατώντας ΕΔΩ (κλικ)

Ελπίζω να σας αρέσουν!!! 


You May Also Like

26 σχόλια

  1. Με το καλό να βγούνε τα νέα δόντια! Ο Κωνσταντίνος μου είναι 5 μήνες μικρότερος και σοκαρίστηκα όταν διάβασα τα νέα σας! Συνειδητοποιώ πως 4 μηνών έβγαλε τα πρώτα και πως πιθανώς να του πέσουν γρήγορα όπως εσάς. Πως περνάει ο καιρός! Ευχαριστούμε για τις εκτυπώσεις ας προετοιμαστούμε...😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τοσο ωραια που ειναι θελω κ γω να μου πεσει κανα δοντι για να ρθει η νεραιδα!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή οργάνωση η νεράιδα! Και το βιβλίο..πολύ ταιριαστό δώρο! :) Φυλάω τα εκτυπώσιμα γιατί κάτι μου λέει ότι θα τα χρειαστούμε σύντομα... χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ποσο γρηγορα μεγαλώνουν είναι απίστευτο! Ή δικιά μου ζουζουνα δεν έχει βγάλει ακόμα δόντι αλλά φαντάζομαι τη στιγμή! Οπότε τώρα ξέρω τι ακριβώς θα κάνω! Κούκλος ο Νίκολας ακόμα και χωρίς δοντακια! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η δικιά μου είναι 10 χρονών και ακόμα περιμένει το δώρο της από τη νεράιδα κάθε φορά που θα βγάλει ένα δόντι! Τα εκτυπώσιμα δεν τα είχα σκεφτεί και έτσι κάθε φορά προετοίμαζα τα δικά μου γράμματα, πολύ-πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίδα μου τι κουκλος είναι ο γιος σου ακόμη και χωρις δόντια!!! Με το καλό να βγουν τα καινούρια του δοντάκια!!! Η νεράιδα σας τέλεια οργανωμένη, φαντάσου και να μην τα έκανε τελευταία στιγμή! Εννοείται πως τα εκτυπώσιμα θα τα τέλεια σου χρησιμοποιήσουμε και εμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιδερένια τα δοντάκια του Νικόλα!!!! Μα τι σούπερ καταπληκτική νεράιδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχα!! Ποτέ πρόλαβες και τα ετοίμασες όλα! Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό και τα υπόλοιπα!!! Εμένα ο μεσαίος μου κλείνει τα 6 σε 2 μήνες και δεν έχει βγάλει ακόμα κανένα...και όλο μου λέει ότι του κουνάει ένα δοντάκι! Τον ρωτάω ποιό δοντάκι και μου δείχνει έναν κυνόδοντα τη μια...ένα άλλο παραμέσα...όλα τα άσχετα...ανυπομονεί βλέπεις να έρθει και σ'αυτόν η νεράιδα των δοντιών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ δεν ξέρω τι εύχονται σε αυτές τις περιπτώσεις! Ελπίδα έπαθα σοκ! η κατερίνα είναι μήνες μεγαλύτερη (2 για την ακρίβεια) αλλα δεν βλέπω να κουνιέται τίποτα! Καλά έκανες όμως και το έγραψες για να προετοιμαστω και εγώ! αν και δεν χρειάζεται αφού ετοιμασες τα εκτύπωσιμα!και μάλιστα και κοριτσίστικα χρώματα! Με το καλό τα νέα δόντια του Νικόλα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μωρέ Ελπίδα συγκινήθηκα δεν ξέρω γιατί... Αχ τι όμορφες στιγμές και πόσο μοναδικές τις κάνεις και εσύ.. Σου έχω πει είσαι η μούσα μου! Φιλιά πολλά!! Νικόλα μου, σιδερένια τα καινούργια τα δοντάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σούπερ η"νεράιδα",αχ βρε Ελπίδα τη βρίσκεται στην ψυχή σου,να γιατί σε ξεχωρίζω τοσοοοοο.Νικόλα γερά να είναι τα καινούργια δοντάκια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ Ελπίδα μου! Όλα τα σκέφτεσαι για το μωράκι σου! Τι υπέροχες αναμνήσεις του δημιουργείς! Με το καλό και τα υπόλοιπα δοντάκια σας! Μόνο αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να σου δώσω μια συμβουλή με όλη μου την αγάπη... δεν κάνει να τραβάμε τα δοντάκια με κλωστές ή παρόμοιες τεχνικές!Χίλιες φορές να πέσουν μόνα τους...φυσιολογικά! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα εκτυπώσιμα! Θα την υιοθετήσουμε ΣΙΓΟΥΡΑ την ιδέα σας...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. tτο ξερω Μαρακι... ομως ειχε ηδη βγει το επομενο από πισω και φοβηθηκα μηπς βγει στραβα.. Οποτε έπρπε να τα βγαλουμε εμεις... Ευτυως ηταν πολύ ευκολο γιατι κρατιόντουσαν απο ένα μικρο κομματάκι μονο... Ας ελπίζουμε οτι τα υπολοιπα θα πεσουν μονα τους..χεχεχε.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Ελπίδα για τις ωραίες ιδέες σου! Έτσι και εγώ θέλω να του μαζέψω όσο μπορώ υπέροχες αναμνήσεις. Ο δικός μου είναι βέβαια μικρός ακόμα, είναι 2 χρονών, έχουμε ακόμα χρόνο μπροστά μας, αλλά σίγουρα θα του κάνω κάτι και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ακόμη και την τελευταία στιγμή, κάτι απίθανο (πάλι) σκέφτηκες!
    Ευχαριστούμε για τα εκτυπώσιμα. Θα τα χρειαστούμε κάποια στιγμή :)
    Δεν ξέρω τι εύχονται όταν βγαίνει το πρώτο τους δοντάκι (εσείς βέβαια βγάλατε και δύο). Οπότε ό,τι εύχονται, του το εύχομαι εις διπλούν. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν σε πιστεύω, μόνο εσύ θα τα έκανες όλα αυτά! Μπράβο σας! Να είναι γερά τα νέα δοντάκια!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα πότε πρόλαβε και κυρίως, μα πότε πρόλαβες εσύ???
    Με εντυπωσίασες, για άλλη μια φορά με τα πανέμορφα εκτυπώσιμα Ελπίδα!
    Αλήθεια, όταν λες έβγαλε δόντια νωρίς, πόσο νωρίς εννοείς; Γιατί κι ο δικός μου 3,5 μηνών είχε το πρώτο... Να ξέρω τι με περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχα πράγματα ετοίμασες Ελπίδα και τα εκτυπώσιμα θα τα χρησιμοποιήσουμε σίγουρα,ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπίδα μου να το χαίρεσε το παιδάκι σου! Τι όμορφα πράγματα του ετοίμασες! Πόσο μοναδικές κάνεις τις στιγμές σας!! Μπράβο! Κρατάω και εγώ τα εκτυπώσιμα, αν και αν ο μεγάλος μου είναι 2 μήνες μεγαλύτερος από τον Νικόλα σου, έβγαλε το πρώτο του δόντι 13 μηνών, οπότε ξέρω ότι θα αργήσουμε να τα χρησιμοποιήσουμε! Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντάξει, τι να πω… Δεν υπάρχεις απλά…
    Με ένα πόνο όλα! Και τα παλιά και τα καινούργια!
    Κούκλος ο μικρός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταρχήν κρατάω το ροζ για την περίπτωσή μας, ευχαριστούμε πολύ!!! Και δεύτερον εντυπωσιάστηκα γιατί το έχω σαν πολύ μακρυνό στο μυαλό μου αν και είμαστε κοντά στην ηλικία!!! Βέβαια και εμένα αργά έβγαλε δοντάκια ως βρεφάκι οπότε είδομεν!!! Καλά η νεράιδα σας είναι φανταστική!!! Εκπληκτική δουλειά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ τι ωραίο το δωράκι σου, με το κουτάκι, και εμάς της μεγάλης με τον ίδιο τρόπο της βγήκε το πρώτο αλλά δεν κάναμε κάτι το αφήσαμε να φύγει μόνο του και έκαναν και πάρα πολύ καιρό με το που έκανε να κουνάει δόντι έπεφτε μετά από 6 μήνες και ήθελε άλλους 6 μήνες για να βγει πάλι το καινούργιο. Αυτό που είχα κάνει ήταν να αφήνω από φέλτ δοντάκια μαζί με τα χρήματα και το πιστοποιητικό στο πουγκί, μπορείς να πάρεις ιδέα στο μπλογκ μου έχω κάνει ανάρτηση για αυτό . για να δούμε ο μικρός είναι 4 χρονών και 9 μηνών λες να ξεκινήσει και εκείνος μικρός ; η κόρη ξεκίνησε στα 6 ... καλό κουράγιο και εύχομαι όλα να σας πηγαίνουν κατ΄ευχή όχι αρρωστιες και τρεξίματα...με υγεία πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ γλυκιά ανάρτηση!!!Τα ζουζούνια μας μεγαλώνουν!!! Και του πιτσιρικά μου κουνιούνται 2 δοντάκια αλλά η οδοντίατρος μας είπε να περιμένουμε να πέσουν μόνα τους! Τα εκτυπώσιμα σου εννοείται ότι θα τα αποθηκεύσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νωρις νωρις βγαλατε τα δοντακια.Εμεις πριν απο κανενα 10ημερο δηλ σε ηλικια κλεισμενα 6 και ακομα ψαχνω να οργανωσω την νεραιδα.Βασικα και εγω σκεφτομουν κατι σε βιβλιο οποτε με εσωσες.το εκτυπωσιμο σου ειναι σωτηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS