Παίζουμε... με μαγική άμμο !!!

by - Κυριακή, Δεκεμβρίου 20, 2015

in English soon

Αγαπάμε πολύ το sensory play , δηλαδή το αισθητηριακό παιχνίδι... (Το ξέρετε άλλωστε, έτσι δεν είναι ;; χεχεχε) Και μας αρέσει να δοκιμάζουμε πολλά υλικά... Κάποια τα φτιάχνουμε μόνοι μας, κάποια τα αγοράζουμε..  !! 

Είχα δει τη μαγική άμμο σε κάποια site και blog του εξωτερικού... και να που ήρθε και στη χώρα μας (από την As). Και ανυπομονούσαμε να τη δοκιμάσουμε... 


Ο Νικόλας αναγνώρισε το κουτί και δεν κρατιόταν!!! Μέχρι και τη διαφήμιση ήξερε απ' έξω!!! 


Εμείς πήραμε τα σχήματα αλλά έχει και άλλα θέματα (ζωάκια, κάστρο) ή και σκέτη. 

Το κουτί μας περιελάμβανε 450 γρ. μαγικής άμμου, 6 καλουπάκια και το κυριότερο (για μένα τουλάχιστον) μια μικρή αμμοδόχο... Έτσι τα βάζεις όλα μέσα και ξεκινάς το παιχνίδι !! (Εμείς μετά βάλαμε κι έναν δίσκο γιατί μας αρέσει να γεμίζουμε τον τόπο...χεχεχε..)

 
Εννοείται οτι έπαιξα κι εγώ!!! Απίστευτα χαλαρωτική διαδικασία!!! 

Μου έκανε εντύπωση η υφή της... Είναι απαλή και βελούδινη...αλλά κάπως ελαστική... 


Όταν την έπιασα στα χέρια μου, μου θύμισε κάτι σαν... πλαστελίνη, ζυμάρι, άμμο και μαλλί της γριάς (που δεν κολλάει)... όλα μαζί!!!  Ή κάτι τέτοιο τουλάχιστον... 


Ο Νικόλας ξετρελάθηκε!!! Έφτιαχνε σχήματα ... τα ζουλούσε.. τα διέλυε... και πάλι από την αρχή!!! 





Η άμμος είναι σταθερή... Δεν διαλύεται και δεν χάνει το σχήμα της,  παρά μόνο αν τη διαλύσεις εσύ... 


Δεν έχει άρωμα και δεν μυρίζει... Ούτε και λερώνει τα χέρια...


Δεν είναι σε κόκκους όπως η κανονική άμμος.. οπότε αν πέσει κάτω δεν γεμίζει τον τόπο... 


Δεν κολλάει καθόλου... και καθαρίζεται πολύ εύκολα... Ακόμα και πάνω στο χαλί έπεσε και το καθάρισα χωρίς να αφήσει ίχνος..


Και το κυριότερο;;; Δεν ξεραίνεται καθόλου!! Την έχουμε εδώ και μια εβδομάδα ανοιχτή και παίζουμε και δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου η υφή της!!!


Μας άρεσε πολύ και το συνιστώ ανεπιφύλαχτα!!! 
Ιδίως αν σας αρέσει το sensory play όπως σε εμάς!!!


post signature


{Η σημερινή ανάρτηση αποτελεί την προσωπική μου άποψη για ένα παιχνίδι που δοκιμάσαμε, μας άρεσε και θέλουμε να το προτείνουμε. Και σε καμία περίπτωση δεν έχω πληρωθεί γι' αυτήν.}

You May Also Like

19 σχόλια

  1. Ο μικρός Νικόλας φαίνεται ότι το διασκέδασε! Μου έδωσες μια καλή ιδέα για παιχνίδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα παιχνίδια είναι καταπληκτικά! Νομίζω πως για τα περισσότερα παιδιά είναι τα αγαπημένα τους. Ευχαριστούμε για την παρουσίαση Ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακαλω Μαγδα μου!!! Αυτου του είδους τα παιχνίδια είναι από τα αγαπημενα μας!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ειναι πολυ καλο... Μας αρεσουν αυτα τα παιχνιδια... Και στη μαμά και στο Νικολα..χεχεχε!! πολλα φιλια Βερα μου!!

      Διαγραφή
  4. Και αναρωτιόμουν αν αξίζει να του την πάρω αφου φτιάχνουμε δική μας. Νομίζω απάντησες σε όλες μου τις απορίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννα μου.. νομιζω οτι θα αρεσει πολυ στο μαιμουδακι!! Αλλωστε ειναι του sensory play κι αυτος!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Θα μας την φέρει ο άγιος Βασίλης τα Χριστούγεννα κι ανυπομονούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό ζήτησε ο Δημήτρης από τον Άγιο Βασίλη!! Χαίρομαι που μαμά και υιός εγκρίνετε!! Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και όχι μόνο... Μαμα, υιός και ανιψιές!!!! χεχεχε... Θα σας αρεσει Ελένη μου !!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Μόλις προσθέσαμε κι εμείς ένα δώρο στη λίστα μας... Ευχαριστούμε για την ιδέα Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα σύμπτωση τώρα!
    Είχα πάει να ψωνίσω κάτι δωράκια σε γνωστό κατάστημα παιχνιδιών και καθώς περιπλανιόμουν βιαστικά, είδα φευγαλέα το κουτί με τη μαγική άμμο και αναρωτιόμουν τι ακριβώς είναι.
    Και να την η ανάρτηση σου κατατοπιστική να μου λύσει την απορία.
    Πολύ καλή ιδέα! Ειδικά αυτό το δε λερώνει, πολύ μου άρεσε :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σήμερα την έφερε ο νονός στην Αγνή και πραγματικά δεν ξεκολλουσε. Η υφή της είναι μαγική. Όταν την έπιασα εγώ, σιγά να μην... το μυαλό μου πήγε σε marshmallows... Δυστυχώς για μένα σήμερα δεν έπαιξα όσο ήθελα... μιας και είχα καλεσμένους χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και το δικό μας δώρο από τον Άγιο Βασίλη θα είναι αυτό! Κοιτάξτε στο YouTube το kinetic sand. Έτσι ονομάζεται και είναι Σουηδική εφεύρεση. Ευτυχώς που ήρθε Ελλάδα γιατί κοίταζα να την φέρω από εξωτερικό. Ελπίζω της AS να είναι τόσο καλή όσο η kinetic sand. Ευχαριστούμε Ελπίδα για το test drive.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική φαίνεται! Αυτό το δε λερώνει, δεν κολλάει θ' άρεσε πολύ και στο μπαμπά μας, που φρικάρει με την πλαστελίνη και γενικότερα με τα παιχνίδια που λερώνουν και τα παίζουμε όταν κοιμάται! χαχαχα
    το φυλάω στη λίστα για την επόμενη φορά που θα ψάξω ν' αγοράσω παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την έχουμε και εμείς τη μαγική άμμο. Μας την έφερε η νονά μας και στην αρχή είχαμε επιφυλάξεις. Όταν όμως την ανοίξαμε, διαπιστώσαμε ότι πράγματι δε λερώνει, δε σκορπίζεται κ.λπ. Είναι από τα παιδιχνία που χαίρονται πολύ τα παιδιά και χαιρόμαστε και εμείς μαζί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS