Μέρα Μαγιού..

by - Δευτέρα, Μαΐου 11, 2015

in English soon

Χτες γιορτάσαμε τη γιορτή της μητέρας στην Αμερικάνικη Γεωργική σχολή.. Είχε εκδηλώσεις για την άνοιξη.. Μέρα Μαγιού..  Τι πιο όμορφο για να ξεκινήσει η Κυριακή μας.. 
Εγώ το πήρα το δώρο μου πρωί πρωί... Την χάρτινη καρδιά μου..  

Και μετά πήγαμε στη δική μου μαμά για να τις δώσουμε το λουλουδάκι της.. 


Διαλεγμένο από τον εγγονό της.. 


Και μετά.. φύγαμε για τη Γεωργική σχολή... Μα τι πανέμορφο μέρος... όλο πρασινάδες... 


Είχε πάρα πολύ κόσμο...και πάρα πολλές εκδηλώσεις σε ολόκληρη τη σχολή.. Παιχνίδια, χορούς, κατασκευές, καραγκιόζη, αγώνες, μουσική... Μια πολύχρωμη γιορτή!!
Σταθήκαμε πρώτα στα ζωάκια...Γουρουνάκια, κοτούλες και μοσχαράκια..



Και μετά στα τρακτέρ... Ο Νικόλας ανεβαίνει στο τρακτεράκι του παππού στο χωριό και είναι εξοικειωμένος.. 


Αλλά είχε και μερικά πραγματικά τεράστια.. 



Κάναμε βόλτα στη σχολή... Πραγματικά πανέμορφο μέρος.. Καταπράσινο και ανθισμένο...



Είχε παντού γωνιές για κατασκευές και ζωγραφιές... αλλά ο Νικόλας δεν συγκινείται και πολύ... Όμως μόλις βρήκαμε την παιδική χαρά... ξεσάλωσε.. 




Μετά πήρε λίγο θάρρος... Μέχρι και λουλούδια φύτεψε.. 


Έγραψε κι αυτός, μόνος του, μια κάρτα-καρδιά για να την κρεμάσουμε στο δέντρο των μαμαδοευχών..  Έλιωσα....

 

Αγάπη μου... κι εγώ σ'αγαπω... (Εννοείται πως την πήραμε μαζί μας την καρτούλα..)



Με τη μαμά μου.. που της έχει τρελή αδυναμία.. Είναι σχεδόν αυτοκόλλητοι.. 


Και μετά τη βόλτα και τα παιχνίδια.. Επιστροφή στην άλλη άκρη της πόλης.. Μεσημεριανό σε ταβερνάκι οι τρεις μας (μιας και μπαμπάς και παππούς λείπουν εκτός πόλης..) και χαλαρό απόγευμα στο σπίτι... Και κάπως έτσι γιορτάσαμε την γιορτή της μητέρας.. 

Καλή εβδομάδα!!   

post signature

You May Also Like

42 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο μέρος φαίνεται να είναι αυτό το σημείο Ελπίδα μου...Αμερικανική γεωργική σχολή ε? Δεν το είχα ακουστά, από εσένα το έχω μάθει... υπέροχες φωτογραφίες! Πάντα να περνάτε τέλεια! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι πραγματικα υπεροχο Μαρακι!! τυχερα τα παιδια που πανε σχολειο εκει.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες εικόνες! Χρόνια πολλά, πάντα έτσι γελαστοί και χαρούμενοι όλοι σας! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πως να συγκινηθεί ο Νικόλας, από τις όποιες κατασκευές, μου λες;;;; Μαζί σου έχει κάνει μάστερ στην χειροτεχνία το παιδί... όλα τ άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες :))) Υπέροχη η βόλτα σας Ελπιδάκι μου, και του χρόνου!!! Φιλάκια πολλλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ειναι κι αυτο!! Ομως κανανε κι εκει κατι ωραια πραγματα Ειρηνακι!! Ετσι μου ερχοταν να καθισω εγω μα κανω..χεχεχε... φιλια

      Διαγραφή
  4. Τέλεια τα περάσατε!
    Και ο Νικόλας θα ήταν πολύ χαρούμενος έχοντας στο πλευρό του τα δύο αγαπημένα του κορίτσια!
    Μοιάζεις πολύ στη μαμά σου νομίζω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιονακι μου!! Νομιζω οτι οσο μεγαλωνω της μοιαζω... πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Και έλεγα να σου στείλω μήνυμα να βρισκόμασταν, ήμουν σίγουρη ότι θα ήσασταν εκεί!
    Πήγαμε κι εμείς, ήταν φανταστικά, ο Γιώργος δε σταμάτησε λεπτό να τρέχει! Νομίζω ότι έχουμε βγάλει και τις ίδιες ακριβώς φωτογραφίες, στα ζωάκια, στην τσουλήθρα και στα λουλουδάκια που φύτεψαν για τις μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω που να το ηξερα να βρισκομασταν επιτελους βρε κοριτσι!! Δεν πειραζει την αλλη φορα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  6. Όταν ήμουν στο Γυμνάσιο (18 χρόνια πριν ε;) είχα έρθει εκδρομή στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή αν για αυτή γράφεις. Ηταν πολύ ωραίο μέρος...
    Πάντα καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια υπέροχη μέρα... Χρόνια Πολλά γλυκές μανούλες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι να περνατε πάντα , υπέροχα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα!! Τι υπέροχο μέρος και μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι κρίμα να μην γνωρίζα καθόλου ότι έχει εκδήλωση εκεί ούτε ότι είναι τόσο όμορφα, υπέροχες οι φωτογραφίες σας!!! Το χαμόγελο του μικρού τα λέει ο καθένας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα θα το ξερεις Ιριδα μου.. Την αλλη φορα θα βαλω κι ανακοινωση.. Κανουν πολλες εκδηλωσεις ολη τη χρονια!! χαμος γινεται!!

      Διαγραφή
  11. Αυτή η Γεωργική Σχολή πρέπει να είναι όνειρο! Τόσα χρόνια στη Θεσσαλονίκη δεν πήγα ποτέ και το έχω παράπονο! Τι ωραία τα περάσατε!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι υπεροχα εκει μεσα... Ολο πρασινο!! τυχερα τα παιδια που πανε σχολειο εκει!! πολλα φιλια Αθηνα μου!!

      Διαγραφή
  12. Πάντα τέτοια Ελπίδα! Να γιορτάζετε πάντα έτσι όμορφα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια γιορτή με μαμάδες λοιπόν φέτος!! Εύχομαι και του χρόνου με υγεία Ελπίδα μου!! Να το χαίρεσαι το γλυκό σου αγοράκι και εσύ να χαίρεσαι τη μανούλα σου! Πολλά φιλιά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αθηνα μου!! Να χαιρεσαι κι εσυ το κοριτσακι σου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  14. Τι ωραία που τα περάσατε! Τέλειες φωτογραφίες. Θυμάμαι και την περυσινή σας επισκεψη εκεί. Ετσι να περνάτε πάντα... Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περάσατε υπέροχα φαίνεται στο χαμογελαστό μουτράκι του Νικόλα και πάντα έτσι να περνάτε Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ααα τι ωραια που την περασατε αυτη τη μερα!!!!χρονια πολλα σε ολες τις μανολες,χρονια μας πολλα δηλαδη!!να μας χαιρονται και νατις χαιρομαστε!!!!
    και του χρονο!!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μας χαιρονται και να τους χαιρομαστε Κικη μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα ..Το blog σου ειναι υποψηφιο στα βραβεια του blog μας!!!!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!!!
    ΥΠΕΡΕυχαριστούμε για τον χρόνο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ αυτός ο Νικολής...!!! Αντράκι κανονικό, όχι αστεία! Τα περάσατε πολύ όμορφα βλέπω, μπράβο κοριτσάκι μου! Εντωμεταξύ, μοιάζεις πολύ στη μαμά σου. Καρμπόν :)

    Η Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, τι ακριβώς σχολή είναι; Βγαίνεις κάτι αντίστοιχο όπως οι δικοί μας Γεωπόνοι; Δεν το έχω ψάξει ποτέ, αν και την έχω ακουστά τη σχολή. Μη μου πεις ότι βγαίνεις ειδικευμένος αγρότης γιατί θα τρελαθώ!!!! Πάντως του έχω ικανούς τους Αμερικάνους να το έχουν μελετήσει τόσο που ακόμη και για αγρότης να σπουδάζεις. Στη Γερμανία π.χ. ξέρω ότι ακόμη και οι χτίστες/οικοδόμοι/πλακατζίδες βγαίνουν από σχολή. Οπότε δε το θεωρώ διόλου απίθανο.

    Φιλάκια :x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ασπασια μου!! Νομιζω οτι μοιαζω στη μαμά μου οσο μεγαλώνω..χεχεχε... Η σχολή είναι όντως σχολή για αγροτες.. χαχαχα.. Για την ακριβεια ειναι και αγροκτημα και σχολή..Ξεκινάει από νηπιαγωγείο.. και έχει μέχρι και οικοτροφειο!! Καταπληκτικο μέρος... Γεμάτο πράσινο.. Και τα προιοντα της τα πουλανε κιόλας.. Εμεις προτιμάμε τα αυγουλάκια τους!!

      Διαγραφή
  19. Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές Ελπίδα!!! Το μέρος φαίνεται όντως καταπληκτικό! Πολλές ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και στις δύο μαμάδες!!! :)) Όπως κάθε παιδί έτσι και αυτό όταν βρίσκει χώρο για παιχνίδι και τρέξιμο είναι η καλύτερη του!! Ωραίο μέρος φαίνεται και αρκετά μεγάλο!! Καλό Σαββατοκύριακο Ελπίδα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS