Μια χάρτινη καρδιά..

by - Κυριακή, Μαΐου 10, 2015

in English soon
 
4η χρονιά που γιορτάζω κι εγώ τη γιορτή της μητέρας... Και πρώτη φορά που ο Νικόλας έφτιαξε κάτι για μένα .. να μου δώσει δώρο γι' αυτή τη γιορτή.. 
Τι τρελή συγκίνηση... για μια μικρή χάρτινη καρδούλα.. κι ένα χάρτινο λουλουδάκι που έφερε από τον παιδικό σταθμό.. Αγάπη μου!!! 
 
Πόσο περήφανος ήταν που μου έδωσε το δώρο του.. Πόσο τρελαμένη μάνα κι εγώ που το πήρα... Αγόρι μου!! Ψυχή μου..
 


 
κι εγώ σ' αγαπώ Νικόλα μου!!! Αστέρι μου και φως μου!!! Τι τρελή ευτυχία που είμαι η μαμά σου και είσαι το παιδί μου!! 

Ο πιο όμορφος τρόπος για να αρχίσει η σημερινή μέρα η γιορτινή.. Αγκαλιές, φιλιά και μια χάρτινη καρδιά!!! 
 
 
Χρόνια πολλά στη μαμά μου... Που είναι πάντα εδώ για μένα.. Στήριγμα και παράδειγμα... Η καλύτερη γιαγιά που θα μπορούσε να είχε το παιδί μου!! Να είσαι γερή και πάντα δίπλα μας...  Σ' αγαπάω πολύ μαμά μου!!   

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες του κόσμου!! Σε όλες τις μαμάδες της κοιλιάς, της καρδιάς, της αγκαλιάς,... στις μαμάδες των αγγέλων... Σε κάθε μάνα που ζει για το παιδί της.. Χρόνια μας πολλά!!  

post signature

You May Also Like

28 σχόλια

  1. Χρόνια σου πολλά και να χαίρεσαι τη μανούλα σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Ελπιδάκι! Και πολύ όμορφα το συνοψίζεις στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτά είναι! αυτό περιμένω και εγώ! ένα δώρο από τα χεράκια τους αλλά ακόμη δεν... πήρα όμως μια γλάστρα και πολλά υπέροχα φιλιά! χρόνια πολλά μαμά Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του χρονου Μαχουλα... Αμα σου πω κι εγω ποσο το περιμενα φετος!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ελπιδάκι μου!!! Να είσαι πάντα γερή, να τον καμαρώνεις και να νιώθεις τρελή ευτυχία μαζί του :))) Είναι σκέτη γλύκα ο Νικόλας σου!!! Φιλάκια πολλά σας στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πιο υπέροχο δώρο σου έφερε ο γιος σου. Χρόνια πολλά σε μαμά και σε γιαγιά και να χαίρεστε το αστέρι σας, τον Νικόλα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για αυτά τα μικρά δωράκια που ετοιμάζουν στους παιδικούς σταθμούς.. τι ωραία που είναι!!!!
    Χρόνια μας Πολλά Ελπιδάκι, να χαίρεσαι το Νικολή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το περιμενα πως και πως.. Το πρωτο δωρο απο τον παιδικο σταθμο!! πολλα φιλια Βερα μου!! χρονια πολλα σε ολες μας

      Διαγραφή
  7. Να ΣΕ χαίρεται Ελπίδα μου!
    Είσαι από τις ξεχωριστές μαμάδες. Από αυτές που ασχολούνται πραγματικά με το παιδί τους! Μπράβο σου!
    ...και που να πάει δημοτικό και να γράφει μόνος του γράμμα για σένα, όχι με μία-δύο σειρές, αλλά ολόκληρο κατεβατό. Σε βλέπω τότε στα πατώματα και με το δίκιο σου! χαχαχαχαα

    Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσαυγη μου!! με κανεις παντα και κοκκινιζω!! Λες να μου φερνει κατεβατο;;; Θα τρελαθω η μανα!! χαχαχαχα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. Είναι όμορφα τα δωράκια που μας δίνουν τα παιδάκια μας !! Εμένα της έμαθαν και τραγουδάκι!! Τα γλυκούλια μου! Φιλιά Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα που είναι τα χειροποίητα δωράκια των παιδιών μας, τεράστια συναισθηματική αξία! Χρόνια πολλά Ελπίδα μου, να είμαστε όλες οι μαμάδες του κόσμου γερές και δυνατές για να μεγαλώνουμε τα παιδάκια μας! Χρόνια πολλά και στις δικές μας μανούλες, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρονια μας πολλα Μαρακι!! και του χρονου να ειμαστε γερες!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Αυτά τα χειροποίητα δωράκια, καμωμένα από τα παιδικά χεράκια είναι πραγματικά ανεκτίμητα!
    Χρόνια μας πολλά Ελπιδάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεκτιμητα πραγματικα Ερμιονη μου!! Χρονια μας πολλα!! φιλια

      Διαγραφή
  11. Να τον χαίρεσαι μαμά Ελπίδα! Και να σε χαίρεται κι εκείνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσα μου!! Να σε χαιρεται κι εσενα το αγορακι σου!!

      Διαγραφή
  12. Με συγκίνησες που αναφέρθηκες και στις μαμάδες των αγγέλων... Ο Νικόλας είναι γλύκας δεν το συζητώ, πως να μην λιώσεις εσύ που είσαι η μανούλα του;; Σε φιλώ γλυκά μαμά Ελπίδα, πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Γιαννα μου.. Ειναι πολλες μαμαδες που εχουν αγγελακια στον ουρανο.. Ευτυχως εσυ εισαι απο τις τυχερες κι εχεις κι ενα μαιμουδακι στο σπιτι!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά Ελπίδα μου, χρόνια μας πολλά.. και σε όλες τις μανούλες!!! Να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας. Πολύ ζηλέυω αυτά τα δωράκια που φτιάχνουν στο σχολείο τα παιδάκια για τη μαμά. Άντε του χρόνου θα έχω και εγώ το δικό μου δωράκι!!!
    Πολά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρονου κι εσυ θα μας το δειξεις με καμαρι Νικη μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS