Πρωτομαγιάτικες βόλτες...

by - Τρίτη, Μαΐου 05, 2015

In English soon

Υπάρχουν τόσα ωραία μέρη εδώ τριγύρω που τα μαθαίνεις κατά λάθος και μετά απορείς που δεν το ήξερες... Να, σε ένα τέτοιο μέρος κάναμε βόλτα την Πρωτομαγιά.. Μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη... κι όμως πρώτη φορά το είχα ακούσει... 
Ένα υπέροχο δάσος με πλατάνια και νερά... με ξέφωτα και σκιερά μέρη... "Τα πλατανάκια" στη Γερακαρού..στο δήμο Λαγκαδά. 
Όταν φτάσαμε - παρόλο που ήταν πρωί ακόμα- είχε πάρα πολύ κόσμο... Οικογένειες και παρέες είχαν πιάσει τα ξύλινα τραπέζια που είναι σκορπισμένα κάτω από τα δέντρα... Τραγούδια ακούγονταν από τα αυτοκίνητα.. Παιδιά έτρεχαν με μπάλες και ποδήλατα... έπαιζαν στα ρηχά νερά... στην ξύλινη παιδική χαρά.. Μια γιορτή στο δάσος.. 



Δυστυχώς δεν είχαμε προνοήσει (μιας και δεν ξέραμε πως είναι εκεί το μέρος) να ετοιμάσουμε κι εμείς πικ νικ ... οπότε αρκεστήκαμε να κάνουμε βόλτα... (Εννοείται πως θα οργανώσουμε εξόρμηση και ψησταριές με την πρώτη ευκαιρία...) 

Αυτός ο μαγικός ήχος που κάνουν τα ξερά φύλλα όταν τρέχεις πάνω τους... Ευτυχία... 

Στάση στο ποτάμι για να πετάξουμε πέτρες.. 


Πικραλίδες... Ο Νικόλας τρελαίνεται να τις φυσάει... 




Έβλεπες παντού μούσκαρι... Τα μικρά μωβ λουλουδάκια.. ξεφύτρωναν ανάμεσα στις φυλλωσιές.. 




Πήγαμε για εξερεύνηση και βρήκαμε και μια όμορφη ξύλινη γέφυρα..




Και μετά τη βόλτα στο δάσος πήγαμε για φαγητό σε μια τοπική ταβέρνα με έναν υπέροχο κήπο και με παιδική χαρά. 

Τα αγόρια μου έπαιξαν στην παιδική χαρά μέχρι να ετοιμαστεί το τραπέζι μας...








Μέχρι και μίνι γηπεδάκι είχε η ταβέρνα.. Και μπορεί να μην ευχαριστηθήκαμε από φαγητό και εξυπηρέτηση ... (που λόγω της ημέρας έπασχε πάρα πολύ..) αλλά τουλάχιστον τα αγόρια, μεγάλα και μικρά, ευχαριστήθηκαν παιχνίδι...



Και η μέρα μας έκλεισε με καφεδάκι και το πρώτο παγωτό της σεζόν για το Νικόλα... Μπανάνα και σοκολάτα.. σε ένα σούπερ ζαχαροπλαστείο στον Άγιο Βασίλειο.



Και φυσικά μαζέψαμε και αγριολούλουδα για το στεφάνι μας... 



Ο Μάιος μας έφτασε... 
Καλό μήνα σε όλους...

post signature


You May Also Like

40 σχόλια

  1. Πολύ όμορφα Ελπίδα. Το χαμόγελο του παιδιού σου με έκανε να χαμογελάσω. Πολύ όμορφες οικογενειακές στιγμές. Πάντα να περνάτε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιο πολύ από όλα μου άρεσαν τα χαμογελαστά πρόσωπά σας και το στεφάνι σας!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα! Πολύ όμορφη βόλτα και στεφάνι και παιχνίδια! Μούσκαρι- πρώτη φορά μαθαίνω πώς λέγεται αυτό το λουλουδάκι!! Φαΐ του κούκου το λέει η μαμά μου, έτσι το ήξερα κι εγώ τόοοοσα χρόνια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω φετος εμαθα πως το λενε Γεωργια μου!! καλο μηνα και σε σας!! φιλια

      Διαγραφή
  4. Ούτε κι εγώ το ξέρω το μέρος! Θα μου δώσεις οδηγίες! Τι όμορφη βόλτα, ο Νικόλας φαίνεται ότι το διασκέδασε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες φωτογραφίες Ελπίδα μου, γεμάτες χρώματα, φως και το γέλιο του μικρού Νικόλα! Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε...καλό μήνα και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Μήνα!!! Περάσατε σούπερ!!!
    Και για μία ακόμη φορά τέλειες φωτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα με υγεία!
    Να περνάτε πάντα όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλε θα τρελαθω ποσο μικρος ειναι ο κοσμος???εγω ειμαι απο τη γερακαρου!!το πατρικο μου ειναι μπαινοντας στο δασυλλιο!!εκεινο το μερος λιγο πιο μεσα το λεμε πρωτομαγια γιατι εκει την γιορταζουμε ολοκληρες γενιες χρονια τωρα!!!!!αν βρηκατε ενα μικρο παρεκκλησι λιγο πιο μεσα εχει χτιστει απο τον προπαππο μου τον Νικολα και το συντηρει η γιαγια μου με τον παππου μου...Σιγουρα φαγατε στο διπλανο χωριο ,στο Βασιλουδι, και τρομερο γλυκο στον Πισκουλτζη...ειχα κανει περυσι τετοια εποχη αναρτηση για το δασακι μας...εχει ιστορικη σημασια...ισως κανω και φετος οταν ξαναανεβω!!ισιγουρα θα βαλω και τη δικη σου ματια!!πολυ χαρηκα!!οταν ανεβουμε τονΙουνη Θα μπορειτε ναρθειτε να μας βρειτε καπου εκει στις φυλλωσιες κ τα πλατανια!!!!ευχαριστουμε για την αναρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπω.. κι αμα σου πω.. τα ζηλεψα τα σπιτια εκει πριν το δασος και σκεφτομουνα ποσο τυχεροι ειναι αυτοι που μενουν εκει!!! Πραγματικα πανεμορφο το δασος Ευη μου!!! Το ειδα και το εκκλησακι!! Και ναι, στον Πισκουλτζη πηγαμε για γλυκο!! χαχαχα... αντε μακαρι να βολεψει να τα πουμε απο κοντα!! φιλακια

      Διαγραφή
  9. Μα τι υπέροχα μέρη που έχει η Ελλάδα μας.....και τι όμορφα που περάσατε...τα χαμόγελά σας τα λένε όλα.Καλό μήνα να έχετε κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό Μήνα Ελπίδα μου! Το πάρκο εκπληκτικό από τις φωτογραφίες και μόνο!! Το μοντελακι πού ποζάρει όλα τα λεφτά, ειδικα όταν χαμογελάει!! Το επόμενο τριήμερο είναι 1 Ιουνίου του Αγίου Πνεύματος ;) Ετοιμάστε τα απαραίτητα!! Ελλάδα.. Τα πάντα έχει! Ευλογημένη χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελεαννα μου!! Καλο μηνα και σε σας!! Το περιμενω πως και πως το αλλο τριημερο!! χαχαχα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Ελπιδάκι με τα αγόρια σου!!! Πανέμορφες εικόνες, τέλεια χρώματα που σε γαληνεύουν! Ναι και αυτός ο ήχος από τα ξερά φύλλα είναι μαγικός. Νομίζω επιβάλεται να προετοιμάσεις ενα πικ-νικ μέσα στο δάσος. Τέλειος συνδυασμός! Πολλά φιλιά. Την καλημέρα μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενα πικ νικ μεσα στο δασος θα ηταν τελειο Νικη μου!! καλο μηνα και σε σας!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα!!!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!

    Φιλιά
    Χριστίνα
    www.missionparenthood.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα! Υπέροχη η μαγιάτικη φώτο με το στεφάνι στο τέλος! Άντε και πικ νικ την επόμενη φορά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι ομορφο μερος βρε Ελπίδα! άνοιξε το μάτι μας! καλά οι φωτο σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι μου θύμησες Ελπίδα!!! Σ'αυτό το δασάκι έχω υπέροχες παιδικές αναμνήσεις. Καθαρά Δευτέρα, Πρωτομαγιά, πάντα εκεί. Πραγματικά είναι υπέροχο μέρος. Έχω χρόνια να πάω, ευτυχώς που μου το θύμησες να πάω με τα παιδιά. Περάσατε πανέμορφα από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες!! Και του χρόνου κορίτσι μου και την επόμενη φορά οργανώστε το για πικ νικ, θα το ευχαριστηθείτε ακόμη παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να κι αλλη μια που το ξερει το μερος!! αντε σειρα σας τωρα να πατε παλι απο εκει!! καλο μηνα Χριστινα μου!!

      Διαγραφή
  16. Αυτές οι βόλτες στη φύση, ειδικά την άνοιξη που είναι όλα ανθισμένα και πράσινα, είναι το κάτι άλλο.
    Την επόμενη φορά αξίζει το πικ νικ. Μόνο ψησταριές μην πάρετε μέσα στο δάσος μην έχουμε ολοκαύτωμα. Χαχα. Αν και φαντάζομαι θα υπάρχουν κατάλληλοι χώροι για ψήσιμο.
    Ο Νικολής, όσο μεγαλώνει ομορφαίνει ακόμη περισσότερο. Αντράκι κανονικό έγινε.
    Καλό μήνα Ελπίδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσεχουμε για να εχουμε.. Ευτυχως εχει χωρους εκει και ειναι και διπλα σε νερο καλου κακου... καλο μηνα Ασπασια μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  17. καλο μηνα υπεροχη Ελπιδα!!!!
    ωραιες οι φωτο ,τελεια η βολτα σας!!!!Αντε καλη αρχη και με τα παγωτακια!!!!!!!
    πολλα φιλια και του χρονου με υγεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία η εξόρμηση σας Ελπιδάκι!
    Ναι να προνοήσετε για πικ νικ την επόμενη φορά, θα είναι πολύ πολύ όμορφα να φάτε σε ένα τέτοιο φυσικό περιβάλλον!
    Οι φωτογραφίες φοβερές... στις περισσότερες νομίζω ότι ακούω το γέλιο του Νικόλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιονη μου.. Αχ αυτο το γελιο του ειναι μεταδοτικο... πολλα πολλα φιλιΑ

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS