Το πάρτι "Αεροπλάνα" του Νικόλα

by - Τρίτη, Απριλίου 28, 2015

in English soon
Ο Απρίλιος είναι πάντα "γεμάτος" μήνας... Από τη μια οι ετοιμασίες για το Πάσχα κι από την άλλη τα γενέθλια του Νικόλα που πέφτουν πάντα εκεί γύρω.. είμαστε πάντα με καλλιτεχνικές και μαγειρικές ανησυχίες.. Ιδίως φέτος που τα πάρτι είναι διπλά.. Ένα στον παιδικό σταθμό.. κι ένα στο σπίτι.. Και μάλιστα με απαιτήσεις (ή ευγενικές παρακλήσεις τελοσπάντων...)... Τούρτα δεινόσαυρο για το σχολείο και πάρτι Dusty (Αεροπλάνα της Disney-για τους μη γνώστες...) στο σπίτι... 
Οι επιθυμίες του εορτάζοντα (ή μάλλον γενεθλιάζοντα) είναι διαταγές .. οπότε... 
Ένα πάρτι Dusty.. έτοιμο παρακαλωωωώ...

Και γεμίσαμε το σπίτι με αεροπλάνα..
  


 
Πιάτα με το αγαπημένο πορτοκαλί αεροπλάνο... και στα καλαμάκια και χυμός με τα αεροπλάνα... Ένα για κάθε παιδάκι..
Ετοίμασα τα ρούχα του Νικόλα... 
Με μπλούζα Dusty μόνο για εκείνον.. από τα χεράκια μου... 
Γέμισα το σαλόνι με μπαλόνια και γιρλάντες... 


Στην κουζίνα το τραπέζι μας γέμισε με λιχουδιές... αλμυρές και γλυκιές.. 


Τα αγαπημένα μας σοκολατένια μπισκότα.... αεροπλανάκια αυτή η φορά...

Ντόνατ της λιχούδας από την Κική με γλάσο σοκολάτας..

Το αγαπημένο μας κέικ πορτοκάλι σε μορφή cupcake με επικάλυψη κρέμα τυριού.. και το σούπερ σοκολατένιο νηστίσιμο κέικ.. σε μορφή cupcake..!!! Τέλειο!!!

Pancake bar - ή αλλιώς "γέμισε τις τηγανίτες σου με ότι θέλεις"... Αφράτες τηγανίτες.. κανονικές και γαλάζιες.. Διαλέγεις γέμιση και απολαμβάνεις... Μερέντα, μέλι, μαρμελάδα φράουλα και φρέσκες φράουλες.. 
Τυροπιτάκια, σαντουτσάκια με γαλοπούλα και gouda, και σαντουιτσάκια σαλάμι αέρος με gouda, τορτίγιaς με φέτα και cranberries της Ερμιόνης (που έκλεψαν τις εντυπώσεις και την παράσταση!!!) τορτίγιaς με gouda και μπέικον (πάλι της Ερμιόνης!!!), πίτσα σε φόρμα της Άσπας (που λιώνει στο στόμα και αναρωτιόντουσαν όλοι τι εχει μέσα...) πιτσάκια ρολάκια, και hot dog bar.. λουκανικάκια βραστά.. με ψωμάκια brioche και μουστάρδα, κέτσαπ, μαγιονέζα για να τα συνοδέψεις... 

Ετοίμασα δωράκια για τους μικρούς καλεσμένους μας... 
Κουτάκι planes , αυγό σοκολατένιο, καραμέλες PEZ, μπουρμπουλήθρες, χρωμοσελίδες και χειροποίητες κηρομπογιές αεροπλάνα από τα χεράκια μου.. 
Κι ένα μπαλόνι για κάθε παιδάκι.. Από εκείνα τα φουσκωτά.. Που ξετρελαίνουν όλα τα παιδάκια.. Ο Νικόλας διάλεξε το μπλε αεροπλάνο... (Αλλά έχουμε κι ένα Dusty κρυμμένο για ώρα ανάγκης..)
Και γέμισε το σπίτι χαρούμενες φωνές και το δωμάτιο του Νικόλα .. παιδιά και παιχνίδια... Ευτυχία... 


Και μετά από το παιχνίδι.. ήρθε η τούρτα... (που μπορεί απ'εξω να μην ήταν απέξω υπεραπαραγωγή όπως η προηγούμενη.. αλλά ήταν από μέσα..χεχε..) 


Γαλάζια σαν ουρανός.. με άσπρα συννεφάκια από ζαχαρόπαστα... 

Με ένα καμαρωτό κεράκι νούμερο 4 και με φιγούρες αεροπλάνων... Dusty.. όπως μου το ζήτησε..
Του τραγουδήσαμε και στις τρεις γλώσσες βεβαίως βεβαίως (Ελληνικά, Αγγλικά και Κινέζικα) ... 
Και ο Νικόλας μου έσβησε τα κεράκια του..


και μόνος.. και με τη μαμά...

και γιορτάσαμε με όλους σχεδόν τους αγαπημένους μας ανθρώπους (εκτός από τον μπαμπά του που έλειπε ταξίδι για δουλειά.. του χρωστάμε ένα πάρτι όμως..χεχεχε)
 {με τον ξάδερφό του, τον  Αλέξανδρο και το νονό του}
Και τους κεράσαμε και τούρτα... 
Με το αγαπημένο μας σοκολατένιο κέικ και κρέμα τυριού με γεύση φράουλα..και βανίλια !!! Δεν υπάρχει!! 

Κι όταν μείναμε οι δυο μας... ευκαιρία για παιχνίδι με τα μπαλόνια και φωτογραφίες... 






Και κάπως έτσι το μωρό μου έγινε 4 χρονών... Ένα μικρό αντράκι...




Πάντα να γελάς δυνατά αγόρι μου... με όλη τη δύναμη της μεγάλης ψυχής σου... Και να λάμπουν πάντα έτσι τα μάτια σου!!! Φως της ζωής μου.. Αστέρι μου!!!
post signature



                     



You May Also Like

44 σχόλια

  1. Οοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι ωραία που είναι όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου τον κούκλο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαταπληκτικό πάρτι! μπράβο Ελπιδάκο! και εγώ που ανησυχούσα ότι στα αγόρια δεν μπορούμε να κάνουμε υπέροχα πάρτι! μου άλλαξες γνώμη και μου έδωσες ιδέες για το πάρτι του μαχαραγιού όταν με το καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω πω πω!!!! Μεγαλουργησες παλι!!! Ο μπουφες φαινεται τοσο λαχταριστος!!! Η διακοσμηση τελεια!!! Η τουρτα.....σλουρπ!!!!!! Μπραβο Ελπιδα!!Να το χαιρεσαι το αντρακι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο πάρτι και ωραία χρώματα....!!Να τον χαίρεσαι Ελπιδάκι!Πάντα να γελάει και να ναι γερός και καλότυχος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι να πω και τι να πρωτοσχολιάσω!! Είσαι αστείρευτη και πηγή έμπνευσης!
    Και πάλι να τα εκατοστήσει με υγεία !
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο το πάρτυ σας!!! Χιλιόχρονος, γερός κι ευτυχισμένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου!!! Είναι κουκλί!!! Μου άρεσαν όλα και κυρίως η τούρτα, από Νοέμβριο θα σε αντιγράψω!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίδα μου να τον χαίρεστε! Το πάρτυ σας μου φαίνεται ακόμα καλύτερο από αυτό του σχολείου. Η τούρτα εντυπωσιακότατη και απολύτως ταιριαστή με το θέμα.
    Όσο για τις αλμυρές και γλυκιές λιχουδιές στο μπουφέ μπαίνουν στα must για το δικό μας παρτάκι.
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου!! Να είναι πάντα γελαστός ! Τέλειο το πάρτυ σας και οι τούρτες σου!! Γεια στα χεράκια σου θα πω εγώ !! Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίδα μου συγκινιτικότατη ανάρτηση.
    Πέρα από το πάρτι που διοργάνωσες και έκανες πάλι το θαύμα σου, μου άρεσαν πολύ τα λόγια που έγραψες για το μοναχοπαίδι σου!!! Να τον χαίρεσαι και να τον δεις να μεγαλώνει όμορφα!!!
    Όσο για το πάρτι σου, τι να πω? Πλέον έχεις ανεβάσει τον πύχη. Τα οργάνωσες όλα τέλεια μα εμένα το μάτι μου στάθηκε στη συνολική εικόνα του μπουφέ με τα φαγητά! Αχ, δεν υπάρχει!!!!!!
    Το κομμάτι της τούρτας δε που φαίνονται όλες οι στρώσεις της με άφησε με ανοιχτό το στόμα!!!
    Πάντα χαρές να έχετε στο σπίτι σας!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Super party for a super boy! Όλα υπέροχα Ελπίδα μου, χρωματιστά και φωτεινά σαν το γιο σου! Να τα εκατοστήσει και να είναι πάντα στη ζωή του χαρούμενος, χαμογελαστός και υγιής! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για άλλη μια φορά με άφησες με το στόμα ανοιχτό! Μπράβο, μπράβο, μπράβο! Θα ήθελα πολύ να ήμουν έστω για λίγο ο μικρός Νικόλας :) Να τον χαίρεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου!!!!! Πάντα έτσι χαρούμενος και με αυτό το υπέροχο χαμόγελο στα όμορφα χειλάκια του!! Μεγαλούργησες. Καταρχήν φαίνονται όλα τόσο λαχταριστά. Όσο για τον στολισμό πανέμορφος. Θα επιστρέψω όμως σε γλυκά και αλμυρά για να σου πω πως θα δοκιμάσω ότι προλάβω για το δικό μας πάρτυ που ετοιμάζεται και θα επιστρέψω με εντυπώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σας ζήσει! Υπέροχο το πάρτυ, όλα πανέμορφα και μελετημένα! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο και αυτό το πάρτυ!
    Ο Νικόλας πρέπει να το καταευχαριστήθηκε αλλά νομίζω κι εσύ έδωσες τον καλύτερο εαυτό σου!
    Να τον χαίρεστε τον όμορφό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίδα μου για μια ακόμη φορά έκανες τα μαγικά σου! Μπράβο σου κορίτσι μου! Να την χαίρεσαι αυτή την ομορφιά με το υπέροχο χαμόγελο. Πάντα καλότυχος να είναι και μόνο χαμογελαστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο μπουφές σου όνειρο!Μου άρεσε πάρα πολύ και η τούρτα! Πειρασμός για τον ουρανίσκο το ποστ σου!Να τον χαίρεσαι το μικρό Νικόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. απλα φανταστικο!υπεροχη η ιδεα για τα δωρα των παιδιων!!να σας ζησει και να ειναι γερος και καλοτυχος!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τον χαίρεσαι!!!Τέλειο το πάρτυ, όλα πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ πως περίμενα αυτή την ανάρτηση και φυσικά με το δίκιο μου! Για ακόμη μια φορά μπράβο Ελπίδα μου, ήταν όλα υπέροχα!! Πόσο ανυπομονώ και για τι δικό μας! Ο Νικόλας πράγματι μεγάλωσε, μοιάζει πιο πολύ με αντράκι τώρα όπως τα λες! Να τον χαίρεσαι είναι κούκλος και γλύκας!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πωπωωω!!! Πολύ όμορφα όλα, ωραίες ιδέες, μπράβο σου Ελπίδα!!! :) Να χαίρεσαι το αγόρι σου να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος!!! Σε 2 εβδομάδες έχουμε και εμείς το πάρτι μας και μου έδωσες ωραίες ιδέες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και πάλι Χρόνια Πολλά στον "ιπτάμενο" Νικόλα!!!
    Τι να πρωτοπώ, για το μπουφέ, τη διακόσμηση, την τούρτα, τι;;;
    Όπως πάντα όλα τέλεια, τυχερά τα παιδάκια που συμμετείχαν, και πιο τυχερός από όλους ο Νικόλας, με τη χρυσοχέρα του μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα λατρεύω τα πάρτι σας Ελπιδάκι!
    Είναι όλα τόσο όμορφα, παιχνιδιάρικα και γουστόζικα!
    Πολύ μου αρέσει που ο Νικόλας φοράει μπλουζίτσα στο θέμα του πάρτι! Τέλειο απλά!
    Η τούρτα φαίνεται άψογη! Και στην εμφάνιση αλλά και στη γεύση! Και μου αρέσει που το κέικ δεν είναι ιδιαιτέρως παχύ!
    Ο μπουφές σας με έκανε να πεινάσω... αχ!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για την αναφορά!
    Φιλιά πολλά και να τον χαίρεστε πάντα το μικρούλη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nα τον χαίρεσαι! Να'ναι πάντα γερος και ευτυχισμένος! Ενταξει ο μπουφες του πάρτυ υπερπαραγωγη! Μπράβο σου χρυσοχέρα μαμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς Ελπίδα μου!!! Όσο μεγαλώνει ομορφαίνει ακόμα περισσότερο, θα κάψετε καρδιές νομίζω!!
    Εσύ έχει βαλθεί να μας τρελάνεις με τις τούρτες σου.. μία εξωτερικά και μία εσωτερικά! χιχιχιχι Όχι πως ο μπουφές σου μου έμεινε αδιάφορος.. :))))
    Εκεί που έχετε μείνει μόνοι σας και τον βγάζεις φωτογραφίες η δεύτερη που κοιτάει στο πάτωμα και η τελευταία που γελάει είναι Απίστευτες!!!! Στην πρώτη πάλι μας δείχνει πόσο τυπάκι γίνεται, μου αρέσει αυτό που κάνει με το χεράκι του!! Ένα γλυκό φιλί στον εορτάζοντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταπληκτικά όλα... εντελώς λαχταριστά! Από τα φαγητά μέχρι τα στολίδια, είσαι και η πρώτη! Να το χαίρεσαι το αντράκι σου, να τα εκατοστήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο!!! φιλάκια και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χρονια ΣΑΣ πολλα ελπιδα και δεν λεω τυχαια το ΣΑΣ γιατι η ημερα γενεθλιων του πρωτου παιδιου συμπιπτει με την καλυτερη επετειο για μια γυναικα...ειναι η ημερα που γινεται μαμα!!!!αρα 4 χρονια για τον Νικολα και τεσσερα χρονια μανουλα Ελπιδα!!!! Ευχομαι κι γω στους δυο σας παντα να γελατε δυνατα...με ολη την δυναμη της μεγαλη σας ψυχης!!!!
    καλα το παρτυ τελειο αψογα,δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο απο την σουπερ μαμα ελπιδα,αχαχα!!!!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφα όλα
    Να τα εκατοστήσει.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπιδα μου ολα τα εκανες καταπληκτικα, μπραβο σου!Να το χαιρεστε το αγορι σας, παντα να χαμογελα!

    ΥΓ: Πες μου σε παρακαλω, τι ειδους χαρτι ειναι αυτο που ψηνεις τα cupcakes σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Σοφια μου.. Το χαρτι λέγεται "θηκη για κεκακια τουλιπα" Εγω το βρηκα σε καταστημα που εχει ειδη ζαχαροπλαστικης..

      Διαγραφή
  30. Ελπίδα μου, μου άρεσαν όλα πάρα πολύ! Καταρχήν η χρωματική ομοιομορφία στα πάντα, ακόμη και στο καρό πουκαμισάκι του Νικόλα που ταιριάζει τόσο στα χρώματα του πάρτι! Ο μπουφές γεμάτος γευστικές λιχουδιές. Τα δωράκια για τα παιδιά είμαι σίγουρη θα τα ξετρέλαναν. Οι homemade αεροπλανομπογιές όλα τα λεφτά! Στις δε τούρτες, σε ανακηρύσσω τουρτο-guru! Είσαι φοβερή! Να χαίρεσαι τον Νικολή σου και να είσαι πάντα τόσο δημιουργική, εμπνευσμένη και δραστήρια. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο χρυσοχέρα μαμά. Να χαίρεσαι το μωρό σου και να το καμαρώνεις. Πάντα χαρούμενος και τυχερός να είναι στη ζωή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ευχαριστω παρα παρα πολυ για τις ευχες σας και τα ομορφα σχολια σας!!! Περασαμε υπεροχα και το γιορτασαμε!!! Να χαιρεστε ολες τα παιδακια σας και τις οικογενειες σας !!! πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα!!! Σου μοιάζει πολύ! :-) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ελπίδα μου να τον χαιρεσαι. Το παρτυ υπέροχο. Μου αρεσε πολύ ο στολισμός του φωτιστικου με τα στρογγυλά μπλε και πορτοκαλί χαρτάκια. Θα το κανω και εγώ. Ειναι ευκολο και ταυτοχρονα εντυπωσιακό.Οσο για τον μπουφε και το κεικ ηθελα να μπω στην οθόνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πραγματικά γεμίσατε αεροπλάνα, και στα ρούχα σας ακόμη. Πόσο ταιριαστά όλα, η διακόσμηση, τα χρώματα! Χρόνια του πολλά και να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πω!!!!!!!! Ναναι γερό το αντράκι σου να το καμαρώσεις όπως νομίζεις καλύτερα! Ξέρει άραγε πόσο τυχερός είναι που έχει εσένα για μαμά;;;;;;;;; Ελπίδα μου μετά από 3 παιδιά που έχω, σου βγάζω το καπέλο και σου λέω ευγε!!!! Καλό μήνα κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να χαίρεστε τον Νικόλα σας Ελπίδα μου. Να είναι γερός και δυνατός και εσύ γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα. Τι όμορφα χρώματα! Η τούρτα σου είναι τέλεια! Μπραβο, μπράβο, μπράβο! Πολλά φιλιά.. Προωθώ το πάρτυ σας στη νύφη μου που θέλει να ετοιμάσει πάρτυ με το ίδιο θέμα... Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ooooooo τι ωραίο πάρτι γενεθλίων είναι αυτό !!! Να σας ζήσει να είναι γερός και χαρούμενος πάντα, όπως είναι και στις φωτογραφίες σας, το μικρό σου αντράκι είναι συνομήλικο με το δικό μου , και οι γλυκές αλλά και οι αλμυρές σου νοστιμιές με ξετρέλαναν και τα χρώματα και η διακόσμηση, μπράβο σου Ελπίδα όλα είναι υπέροχα, για στα χεράκια σου να σε χαίρονται γιος και μπαμπάς όλη του η ζωή να είναι σπαρμένη με ροδοπέταλα , την αγάπη μου και τις ευχές μου για πολλά πάρα πολλά χαρούμενα πάρτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σας ευχαριστω όλες πάρα πάρα πολύ.. για τις ευχές και τις σκέψεις και τα όμορφα σχόλια σας!! Να χαίρεστε κι εσείς τις οικογένειές σας!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι τέλεια όλα!!! Ο μπουφές όλα τα λεφτά! Η τούρτα να μπεις μέσα...το εσωτερικό της έγραψε! Δεν έχω λόγια Ελπιδάκι! Αλλά.....και το πουκαμισάκι funky! Xεχε! (μη νομίζεις πως δεν το κατάλαβα) Να τον χαίρεστε κορίτσι μου!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημεραααα.....ειναι ολα καταπληκτικα...πες μου πως εφτιαξες την μπλουζα....γινομαστε 3 τον Αυγουστο και εχουμε θεμα τα Planes...ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολυ!!! Έφτιαξα την εικονα στο picmonkey.com και την τυπωσα σε χαρτι σιδεροτυπο. Σιδερωσα και έτοιμη!! Ειναι πολύ εύκολο. Να περασετε τελεια στο παρτι σας.

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS