Σπιτικές καραμέλες ζελεδάκια...

by - Πέμπτη, Ιουλίου 02, 2015

in English soon 

Ο Νικόλας τρελαίνεται για ζελεδάκια... Ναι ναι.. Αυτά τα ζελεδάκια που κυκλοφορούν σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου και είναι γεμάτα ζάχαρη, χρωστικές κι ένας θεός ξέρει τι άλλο.. Κάθε φορά που τα βλέπει στο σούπερ μάρκετ τα ζητάει... και μερικές φορές απλά υποκύπτω και του παίρνω ένα σακουλάκι... 

Σκέφτηκα λοιπόν... σε μια προσπάθεια να τρώει λίγο πιο υγιεινά... να φτιάξω μόνη μου ζελεδάκια...(αρχική συνταγή εδώ)
Και τελικά.. είναι πολύ πιο εύκολο απ' ότι φανταζόμουν.. 


Χρειάζονται μόνο 3 υλικά !!! 
  • 180 ml χυμός φρούτων (κατά προτίμηση φρεσκοστυμμένος ή 100% φυσικός χυμός φρούτων. Αν είναι βιολογικός ακόμα καλύτερα)
  • 2 κουταλιές της σούπας ζελατίνη σε σκόνη (ή 2 φακελάκια ζελατίνη σε σκόνη)
  • 3 κουταλιές της σούπας μέλι (μπορείτε και λιγότερο ή και περισσότερο αναλόγως με το πόσο γλυκά τα θέλετε. Φυσικά μπορείτε να βάλετε και ζάχαρη)

  • Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι το χυμό και ρίχνουμε από πάνω τη ζελατίνη. Θα κάνει αμέσως μια λεπτή κρούστα.. σαν πέτσα.. 
  • Μόλις απορροφηθεί ,ανακατεύουμε καλά και ζεσταίνουμε το χυμό σε μέτρια φωτιά για να διαλυθεί η ζελατίνη.  Προσοχή: δεν πρέπει να βράσει!! 
  • Προσθέτουμε το μέλι και ανακατεύουμε να διαλυθεί.  
  • Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε βανίλια ή άρωμα
  • Μοιράζουμε σε φόρμες σιλικόνης και βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσουν και να σφίξουν. 

Είναι αρκετά συμπαγή και βγαίνουν εύκολα χωρίς να διαλυθούν.  Διατηρούμε τα ζελεδάκια στο ψυγείο σε αεροστεγές δοχείο.


Εγώ προτίμησα χυμό πορτοκάλι, πορτοκάλι-βερίκοκο-καρότο, και ρόδι-βατόμουρο. 


Έχουν ελαφρύ άρωμα μελιού και τρώγονται ευχάριστα.. Πραγματικά, δεν μπορείς να φας μόνο ένα.. (αλλά δεν σε νοιάζει γιατί είναι σούπερ υγιεινά!!!)


Και το κυριότερο;; Είναι σπιτικά, υγιεινά, με ελάχιστα υλικά και γίνονται πολύ εύκολα και γρήγορα. 


Η φόρμα που χρησιμοποίησα είναι η easy candy bon bon -της Silikomart  την οποία και ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία και την ευγενική της χορηγία.  

www.silikomart.com






Καλό μήνα !!!
Ελπίζω και εύχομαι να είναι πραγματικά καλός για όλους μας. 



You May Also Like

27 σχόλια

  1. Καλά είσαι φοβερή! Ευτυχώς που το παιδί μου δεν είναι εδώ δίπλα να τα δει και να αρχίσει το παρακαλετό :-)
    Πάω να τσεκάρω και τις φορμίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τα κάνω οπωσδήποτε! Είχα πάρει φόρμες σιλικόνης τα Χριστούγεννα για σοκολατάκια (ευτυχώς δεν έχουν όλες χριστουγεννιάτικα μοτίβα) οπότε μόνο η ζελατίνη μου λείπει, τέλεια ιδέα!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο τελεια δείχνουν! Με αυτά τα καραμελακια έχω πρόβλημα γιατί τα παιδιά μου τα λατρεύουν και δεν τους τα παιρνω ποτε! Τωρα υπαρχει λύση. Να εισαι καλά βρε Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τέλεια ιδέα βρε Ελπίδα μου; Είδες που κάποιες φορές αρκεί αν το ψάξεις λίγο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Ελπίδα. Τι ωραία πράγματα που φτιαχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Πολύ εύκολη συνταγή. Κι εμείς τρελαινόμαστε για ζελεδάκια. Και στο εμείς συμπεριλαμβάνεται και η μαμά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωωω, τέλεια !!! Και τα δικά μου τα παιδιά τρελαίνονται για "ζελατινομωρά" όπως τα λένε (εκ του jelly babies χαχαχαχαχα !). Πρέπει να ψάξω να βρω φόρμα τώρα εδώ στην ξενιτιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίδα μου φανταστικά! Και τι τέλεια σχεδιάκια!! Λοιπόν ο δικός μου δεν έχει δοκιμάσει ποτέ ζελεδάκια και χαίρομαι που θα είναι σπιτικά! Από ότι κατάλαβες θα τα φτιάξω!!! Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν υπάρχεις... Κι εγώ θα τα δοκιμάσω γιατί τρελαίνεται για τέτοια!! Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ τι τέλεια φόρμα!!!! Θέλω κι εγώ! Τι τέλεια ιδέα!!!!! Γεια σου ρε Ελπίδα με τα ωραία σου! Χάι φάιβ λέμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι αστέρι λέμε Ελπίδα! Κρίμα που δεν σε έχω γειτόνισσα :)
    Τέλεια τα ζελεδάκια τα οποία λατρεύουμε, τέλεια κι η φόρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εδώ ξεσήκωσες εμένα να φτιάξω που δεν έχω μικρά παιδιά! Ευχαριστούμε για την συνταγή Ελπίδα μου αλλά θα πρέπει να πω και για τις υπέροχες φωτογραφίες. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρέσουν και σε εμάς τα ζελεδάκια αλλά δυστυχώς δεν έχουμε φόρμες κι ούτε πρόκειται να πάρουμε στο προσεχές μέλλον...χιχιχιχι Ααααα, μου ήρθε ιδέα... κι αν στρώσω το μείγμα σε μικρό ταψάκι και όταν παγώσει να τα κόψω μικρά κομματάκια, παίζει? φιλάκια Ελπίδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιδέα! Και η μεγάλη μου ζουζουνα ζητάει ζελεδακια, οπότε είναι ευκαιρία να φτιαξω και να της τα προσφέρω χωρίς τύψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα τα ζελεδάκια. Αχ αυτη η ζελατίνη, αν είσαι αρχάριος , ειναι σκέτος μπελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπραβο!!!!! η κορη μου ειναι 2 χρονων και αποφευγω τα γλυκα.... τον τελευταιο ομως καιρο κατι συγγενεις κατι φιλοι, της φουσκωσαν τα μυαλα να της δινουν συνεχεια καραμελες και μου της ζηταει συνεχεια τωρα. και ημουν ετοιμη να ψαξω για να βρω σπιτικη συνταγη... αυτη ειναι η καλυτερη!!!!!!!!! ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να κανω μια ερωτηση?? Αν αντι για σκονη εχω φυλλα ζελατίνης τι γινεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λογικα ναι.. αν και δεν το εχω δοκιμασει... θα χρειαστεις 10-12 φυλλα ζελατινης σιγουρα...

      Διαγραφή
  18. Απίστευτο!Τι τέλεια ιδέα είναι αυτή; Θα τα φτιάξω σίγουρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ωραία ιδέα!!! Θα τα φτιάξω σίγουρα αφού και τα δικά μου μικρά τρελαίνονται για ζελεδακια 🍬🍭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ωραία ιδέα!!! Θα τα φτιάξω σίγουρα αφού και τα δικά μου μικρά τρελαίνονται για ζελεδακια 🍬🍭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! αν θυμαμαι καλά κάπου είχα δει και συνταγή για γλιφυτζουρια με μέλι. Υπάρχει κάτι; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι .. δεν έχω γλειφιτζούρια... Μαλλον καποπυ αλλου θα το ειδες.. Ακουγεται ενδιαφερον όμως.. :)

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS