Ζωγραφίζουμε με.. ουράνιο τόξο.. !!!

by - Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 05, 2014

in English soon
Τις προάλλες χάζευα στο pinterest και έβλεπα αυτήν εδώ την ιδέα, όταν ξαφνικά ακούω το Νικόλα δίπλα μου να λέει " αυτό θέλω να κάνουμε μαμά " . Οκ λοιπόν αγαπημένε και μονάκριβε μου γιε.. Η επιθυμία σας διαταγή (άντε να σου κάνω το χατήρι ..μιας και πρώτη φορά ζητάς κάτι.. Όλες τις υπόλοιπες φορές ακολουθάς τις τρελές ιδέες της τρελομαμάς σου..χεχεχε)..
Ας ζωγραφίσουμε με ουράνιο τόξο λοιπόν..

Για αρχή..χρειαζόμαστε ακρυλικά χρώματα, πινέλο κι ένα αλουμινένιο ταψάκι. 
Η αρχική ιδέα χρησιμοποιεί αλουμινόχαρτο πάνω σε ταψί -όμως προτίμησα το ταψάκι για να μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.. Αν δεν έχετε πρόχειρο, το αλουμινόχαρτο είναι μια χαρά..
Με το πινέλο χρωματίζουμε λωρίδες (ή κύκλους, τετράγωνα ή ότι άλλο θέλουμε...) στα χρώματα του ουράνιου τόξου (ή όποια χρώματα θέλουμε, έχουμε..) στο αλουμινένιο ταψάκι.
 
Το αφήνουμε να στεγνώσει καλά (ολόκληρο το βράδυ) και την άλλη μέρα, ρίχνουμε πάνω αφρό ξυρίσματος (από τους πολύ πολύ φτηνούς) 
και το απλώνουμε καλά να καλύψει όλα τα χρώματα.. 
Και μετά ξεκινάει η μαγεία.. 
Διστακτικά στην αρχή.. 
Γράφει πάνω στο αφρό.. κι από κάτω φαίνεται το χρώμα.. 

Μαγικό !!!
Και πήρε φόρα..

Τι κύκλους σχεδιάσαμε.. και μπαλόνια..

Τι γραμμές..  

Τι αριθμούς... Κι ο Νικόλας.. 

Κι εγώ.. 

Και μαζί.. Παίξαμε το "Κάνε ότι κάνω"

Γράψαμε γράμματα (πολύ καλή προ-γραφική εξάσκηση παρεμπιπτόντως) 

Αφηρημένα σχέδια... 
 

Και στο τέλος μπήκαν και οι παλάμες στο παιχνίδι.. 

Κι όταν τελειώσαμε, απλά πλύναμε το ταψάκι για να φύγει ο αφρός.. και είναι ξανά έτοιμο για παιχνίδι και ζωγραφιές όποτε θέλουμε !! Τέλειο ;;;



You May Also Like

28 σχόλια

  1. Θα μας τρελάνεις τελείως εσύ!!!! <3 Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφρισμενη ζωγραφικη!!!!!!
    Βρε τι κανεις εσυ στο παιδι σου;
    Ειναι και αυτο απιστευτο οπως και ολα τα υπολοιπα! Πολυ καλη ιδεα και αριστη εκτελεση του παιχνιδιου για μιαν ακομη φορα!

    Καλημερα ολη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφρισμένη ζωγραφική εε;; Αυτό έπρεπε να ειχα βαλει τιτλο..χαχαχα... ευχαριστω Χρυσαυγή μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο που είναι αυτό Ελπίδα μου!!! Πάρα πολύ ωραία ιδέα. Τελικά με τον αφρό μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα... φαντασία να υπάρχει και όρεξη για παιχνίδι. Θα το φτιάξω κι εγώ για την Αγνή σίγουρα... πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία και όρεξη έχουμε μπόλικη Νίκη μου!! χεχεχε.. Χαιρομαι που σου αρεσε !! ελπίζω να αρεσει και στην Αγνή!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Αν είχα τηλεοπτικό κανάλι θα είχες σίγουρα μια εκπομπή για παιδιά, αν δε, ήμουν εκατομμυριούχα θα είχες ένα εναλλακτικό νηπιαγωγείο στα χέρια σου :))))) Τώρα σε χαίρεται μόνο ο Νικόλας, ο τυχερούλης!!!! Κάθε που σε επισκέπτομαι νιώθω θαυμασμό και συγκινούμε με τον ζήλο σου Ελπιδάκι!!!! Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχε.. τοτε μακάρι να κερδίσεςι τα εκατομμύρια βρε Ειρηνάκι!! Και μη με ξεχάσεις.. εεε ;; πολλά πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Τι μου θύμισες τώρα!!! Το κάναμε στο νηπιαγωγείο με κηρομπογιές. Βέβαια το δικό σου είναι πιο παιχνιδιάρικο.
    Ζωγραφίζαμε το ουράνιο τόξο όπως λες με κηρομπογιές πάνω σε χαρτί και ύστερα περνούσαμε όλο το ουράνιο τόξο με μαύρη κηρομπογιά. Έπειτα με μολύβι ζωγραφίζαμε ότι θέλαμε και έβγαινε πολύχρωμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμεις το κάναμε αυτό Αντζι μου..Ηταν απο τα αγαπημένα μου!! Το εχω προγραμμα να το δοκιμασω με το Νικολα και γινεται και με τεμπερα επίσης.. φιλια

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφο! Αυτή η τελευταία φωτό με τα όμορφα πασαλειμένα χεράκια είναι μούρλια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελένη μου!! κι εμένα αυτή είναι η αγαπημένη μου!! φιλια

      Διαγραφή
  7. Τέλειο!!! Και ίσως μπορούμε αντί για αφρό να γεμίσουμε το ταψί αλεύρι η και τέτοιο ώστε με το δάχτυλο να γίνονται γραμμές και να φαίνεται το ουρανό τόξο...
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και με αλεύρι ίσως αλλα καλύτερα αλάτι..γιατί δεν αφήνει πολύ σκόνη και βρωμια. Δοκιμασε το Ελένη μου!!

      Διαγραφή
    2. Όντως, δεν τη σκέφτηκα τη σκόνη.. Σωστή!!!

      Διαγραφή
  8. Άλλο ένα τέλειο παιχνίδι που ανυπομονώ να δοκιμάσουμε! Είσαι απίθανη, σ' ευχαριστούμε για τις ιδέες! Και μπράβο στο Νικόλα για τα πολύ όμορφα σχέδια/γράμματα/αριθμούς του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κούκλος ο μικρούλης σου!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακόμα μια φοβερή ιδέα για δημιουργική απασχόληση!
    Μπράβο σου βρε κορίτσι που τις ανακαλύπτεις και τις εφαρμόζεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιόνη μου!! Συγχαρητηρια για το βιβλιο σου!! Ανυπομονω να το παρω!! φιλια

      Διαγραφή
  11. πραγματικά τέλειο Ελπίδα!!!!! και τον απασχολείς και για ώρες έτσι!!!! χεχε... :) πολύ όμορφο header έχεις φτιάξει, να τα λέμε και αυτά!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ πλάκα έχει αυτό.έχει ενδιαφέρον θα το φτιάξουμε και αυτό.φυσικά ούτε αυτό είχα σκεφτεί χαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS