OREO Cheesecake...για τον Αντώνη !!!

by - Παρασκευή, Ιανουαρίου 10, 2014

in English soon

Σήμερα έχει γενέθλια ο Αντώνης μου.. που γενικότερα είναι εντελώς αντι-εορταστικός τύπος..χωρίς φυσικά να αποτελεί εξαίρεση και η μέρα των γενεθλίων του.. Ναι αλλά έλα που εγώ είμαι το άκρως αντίθετο;;; Άκρως εορταστική και μες στην τρελή χαρά και όπου γάμος και γιορτή.. ένα πράγμα.. Που θέλω να γιορτάζω τα πάντα..;; Που ναι μεν, δεν έχουμε και πολλά πράγματα για να χαιρόμαστε και να γιορτάζουμε τη σήμερον ημέρα αλλά σε τελική ανάλυση εμείς οι ίδιοι πρέπει να κάνουμε την κάθε μέρα γιορτή...
Επειδή λοιπόν για δώρα δεν μας περισσεύουν και κυρίως επειδή το δώρο του από το 2011 και μετά είναι και θα είναι.. ο ΝΙΚΟΛΑΣ... εγώ του έφτιαξα με πολύ αγάπη την τουρτίτσα που δικαιούται..χεχεχε !!!



Χρόνια πολλά Αντώνη μου!!! Να σε χαιρόμαστε !!! 
Να είσαι γερός,τυχερός και χαρούμενος!! 


Την υπέροχη συνταγή βρήκα εδώ

Εγώ έκανα μερικές αλλαγές.  

Υλικά: 
  • 300 γρ. μπισκότα OREO ή τύπου OREO τριμμένα και 80 γρ. κομμένα στα 4 (εγώ χρησιμοποίησα αλλατίνη)
  • 100 γρ. λιωμένη μαργαρίνη
  • 1 πακέτο Morfat Creamy (με 2 φακελάκια)
  • 400 ml. γάλα (για το Morfat)
  • 400 γρ. τυρί κρέμα
  • 15 κερασάκια κομμένα στη μέση (εγώ έβαλα κομπόστα αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και γλυκό του κουταλιού ή amarena ή maraschino)
  • Επιπλέον κερασάκια και μπισκοτάκια για το στόλισμα !!!

Πως το κάνουμε: 
  • Ανακατεύουμε τα τριμμένα μπισκότα (τα 300 γρ.) με τη μαργαρίνη και τα βάζουμε στη φόρμα (διάμετρος 20-22εκ.)
  • Χτυπάμε το γάλα με το Morfat σε σφιχτή σαντιγί και προσθέτουμε το τυρί κρέμα.
  • Κρατάμε μία κούπα περίπου για το γαρνίρισμα.
  • Στο υπόλοιπο μείγμα ανακατεύουμε τα κομμάτια του μπισκότου (τα 80 γρ.)και τα κερασάκια.
  • Απλώνουμε την κρέμα πάνω στη βάση.
  • Γαρνίρουμε με την κρέμα που κρατήσαμε, κερασάκια και μπισκότα τριμμένα και ολόκληρα.



Αυτός ο συνδυασμός άσπρο, μαύρο κόκκινο είναι μαγευτικός !!! Κι όσο για το συνδυασμό των γεύσεων.. απλά θεϊκός !!! 



καλό Σαββατοκύριακο !!!

You May Also Like

47 σχόλια

  1. Να τον χαίρεστε κι από δω !!! Και μην νομίζεις ... ... κατά βάθος του αρέσουν κι αυτουνού. Απλά ... το παίζει δύσκολος - χεχεχεχε !!!

    Πολύ μ' αρέσουν αυτές οι τούρτες οι έυκολες και λαχταριστές !!! (Να το δει η Τζωρτζίνα, να μ' αρχίσει τον εξάψαλμο πάλι !! Χιχιχιχι !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα...καθόλου δε του αρέσουν!!! Ουτε κατα βάθος ούτε κατα λάθος..χεχε!! Κι εμένα μου αρέσουν αυτές οι τούρτες!! Μου θυμίζουν μαμά..χαχα!! Πολλά φιλιά Αγγέλικα!!

      Διαγραφή
  2. να τα εκατοστήσει με υγεία!
    Με Αγάπη και Τύχη δε θα του πω γιατί την έχει από τη στιγμή που σε γνώρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Νάσια μου!!! χεχε!!! Όντως όντως!!! Να δούμε πότε θα το εμπεδώσει.χαχαχα!!! φιλιά

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου, να τα εκατοστήσει! Κοντογιορτινοί οι καλοί μας:) Το γλυκάκι σου το τσάκιζα εδώ και τώρα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ειρήνη μου!!! Να τους χαιρόμαστε τους γκρινιάρηδες Αιγόκερους μας!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πωπω!!! Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου! Χρόνια του πολλά! Μα τόσο σύντομα ήταν τα γενέθλια? Φαίνεται υπερλαχταριστό το τσιζκέικ!!! Καλέ κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα γλυκά και οι τούρτες! Είναι και αυτές εντυπωσιακές και φυσικά πεντανόστιμες και αφράτες όλο κρέμα συνταγές, η ζαχαρόπαστα έχει αλλη λογική και πιο πολύ προσφέρεται για παιδικά γενέθλια και κεράσματα! Αλλά τα φρουτένια γλυκά τα λατρεύω! Τάρτες και τσιζκεικ και κάτι παραδοσιακές συνταγές για τούρτες της Βέφας να σου πέφτουν τα σαγόνια από τη νοστιμιά! Μιαμ! Το μορφατ είναι που τις απογειώνει εντελώς! Σιελόρροια...φεύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! κι εγώ τρελαίνομαι για ζαχαροπλαστική Τζωρτζινάκι!!! Κι αυτές οι αφράτες οι τούρτες είναι όλα τα λεφτά!!! Συμφωνώ πάντως οτι η ζαχαρόπαστα είναι για παιχνίδι!!! Αν και δεν έχω ασχολήθει καθόλου με το θέμα... Θέλει τέχνη πάντως!!! πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά! Πολύχρονος και πολύχρωμος !!
    Να ζήσετε όμορφα και ευτυχισμένα οι τρεις σας !
    Εκανες πάλι το θαύμα σου!!!! Θα του το αλλάξεις το στιλ και με αυτά που φτιάχνεις θα τον κάνεις να θέλει να γιορτάζει κάθε μέρα! Το βλέπω Ελπίδα μου!!!!

    Φιλιάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!!! Μπααααα δεν αλλάζει αυτός!! Έτσι σε πείσμα όλων μας..χαχαχα!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Να τον χαίρεστε τον Αντώνη σας και να τον κακομαθαίνετε όσο μπορείτε!Υπέροχη φαίνεται η τούρτα σου και το μόρφατ δε,το τιμώ δεόντως.Τώρα που μιλάμε έχω μπισκοτογλυκό με μόρφατ και βύσσινα στο ψυγείο!Για πόσο ακόμα δεν ξέρω!
    Καλή δημιουργική χρονιά σου εύχομαι και να τις χαίρεσαι πάντα τις γιορτές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μιράντα μου!!! Ναι ναι αυτά τα μπισκοτογλυκάκια έχουν μικρή διάρκεια ζωής..χεχεχε!! φιλιά

      Διαγραφή
  7. Να τον χαιρεσαι!Οσο για την τουρτα, φαινεται καταπληκτικη και μπαινει στα ... προσεχως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπιδάκι μου να είναι γερός ο άντρας σου για να αντέχει την ξεσηκωτική και άκρως εορταστική γυναίκα του,χιχι!!! Να είστε καλά όλη η οικογένεια και φυσικά παίρνω κι εγώ ένα κομμάτι,χιχι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηρθα λιγο αργα, αλλα οπως λενε η γιορτη κραταει 40 μερες!!! ;-)
    Ελπιδακι μου να τον χαιρεσαι τον αντρουλη σου! Να εχετε παντα υγεια και να ειστε πολυ-πολυ αγαπημενοι! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να ευχηθώ . Με την ευκαιρία να χαίρεσαι και τους δυο άντρες της ζωής. Πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι να είστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!! να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Ελπιδάκι μου να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου, να ειναι γερός, ευτυχισμένος και προςγειωμένος δίπλα σε σενα την αλλοπαρμένη:) μια απο τα ίδια και εμεις....προσγείωση ο σύζυξ, τρελα εγώ!! Νομιζω ομως αλλοι δεν θα μας άντεχαν όμως:)))
    Εντάξει, η τούρτα σου είναι μαγική!! Τρελάθηκα!! Έχει η μανουλα μου γενεθλια την Παρασκευη και μαλλον θα της την φτιάξω!! Morfat creamy ποιο ειναι σε σακουλακι; Δεν εννοεις τη σαντιγυ στην κονσέρβα; Εκεινη γραφει πανω morfat creamy! Μη βαρας ντε, ειμαι βόδι!! Πηγα σημερα σουπερ αλλα βρηκα αλλη μαρκα σαντιγυ με 2 φακελακια μεσα που θέλει 400 ml γάλα και πηρα εκεινη. Garni. Ειναι οκ ή θα μου βγει αλλο γλυκο:))))
    Σιγά βέβαια μην την πετύχω τόσο τέλεια σαν τη δική σου, αλλα δεν πειράζει, θα τη φάμε:)
    Καλή χρονιά Ελπιδάκι μου γλυκό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που χάθηκες ρε Δημητρούλαααα!!! Κι οτι σκεφτόμουν τι να κάνει αυτή η ψυχή..χεχεχε!! Το Morfat Creamy είναι στο κουτί.. Το Garni που πηρες μια χαρά είναι. Σ'αυτά δεν βάζεις ζάχαρη γιατί έχουν ήδη. Σάυτό που είναι κονσέρβα πρέπει να βάλεις και ζάχαρη άχνη αναλόγως πόσο γλυκό το θέλεις!!! Είμαι σίγουρη οτι θα την πετύχεις και θα αρέσει και σε όλους!!! Χρόνια πολλά στη μαμά σου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Την εφτιαξα μολις για να παγωσει για το βραδυ. Τωρα θα τη στολισω μανδάμ!!!
      Μια διευκρινιση: Τα 80 γρ μπισκοτα κομμενα στη μεση ειναι για την κρεμα και οχι για το γαρνιρισμα; Εγω ετσι νομιζα στην αρχη και μετα μαλλον το καταλαβα. Γραψ'το πουλακι μου για εμενα που τα θελω κατα γραμμα:)
      Να χαιρεσαι τον αντρουλη σου για σημερα Ελπιδακι!! Αγαπη, σεβασμος, εμπιστοσυνη, γελιο κ υγεια στη ζωη σας!!

      Διαγραφή
    3. ναι βρε παιδί μου για την κρέμα!!! την άλλη φορά θα βάλω: σημειώσεις προς Δήμητρα..χαχαχα!!! πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    4. Εντάξει, απόλυτυ επιτυχία λέμε!!! Μιλάμε για ΤΗ γεύση! Απαλή, ελαφριά, δροσερή όσο πρέπει κ τα κερασάκια και τα μπισκότα να της δίνουν την τέλεια πινελιά!! Μπράβο βρε Ελπιδάκι που την ανακάλυψες την τούρτα. Ολοι την λάτρεψαμε. Όλοι όμως!!!! Θα καθιερωθεί λόγω γεύσης, ευκολίας και εμφάνισης!!!
      θέλω ειδικές σημειώσεις για τις συνταγές εφεξής:) μια ειδική στήλη μόνο για μένα!!!!

      Διαγραφή
    5. χαχαχα το ηξερα οτι θα σου άρεσε!!! πολλά φιλιά και χρονια πολλά στη μαμά σου!!!

      Διαγραφή
  12. Να χαίρεσαι το αγόρι σου Ελπίδα μου! Να είναι γερός, δυνατός και ευτυχισμένος, δίπλα σε σένα και τον Νικόλα σας! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίδα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα. Να χαίρεσαι τον Νικόλα σου αν και...καθυστερημένα. Να είναι πάντα χαρούμενος και γερός.
    Με ενημέρωσε η Δημητρούλα μας για την φοβερή τούρτα και επειδή έχω βγει στο σεργιάνι για να βρω τούρτα για του δικού μου τα γενέθλια, ήρθα να διαβάσω συνταγή γιατί άκουσα τα καλύτερα!
    Δείχνει πολύ ωραία και από όσο είδα έχει απλά υλικά. Μάλλον θα την επιχειρήσω!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να διορθώσω....να χαίρεσαι τον άντρα σου!!! Και τον Νικόλα φυσικά!!! :))

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ Σίνα μου!! Τους χαίρομαι όλους...χεχεχε!! Να τη δοκιμάσεις!! Είναι πραγματικά φοβερή!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  14. Να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου. Οσο για την τούρτα η διαφήμιση της Δήμητρας την εχει κάνει διάσημη και τελικά είχε απόλυτο δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαρία μου!! Ναι ναι η Δήμητρα είναι η καλύτερη -και προσωπική μου- διαφημήστρια!!! χεχεχε.. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. Γεια σου Ελπίδα, καλώς σε βρίσκουμε!
    Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου πρώτα απ' όλα, να είναι γερός και καλόχρονος.
    Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που τίμησες την γιορτή του με το cheesecake της Ελένης μας, ένα γλυκό που έκανε θραύση και άρεσε ιδιαίτερα σε όσους το έφτιαξαν. Και ήταν πολλοί αυτοί που το έφτιαξαν από ότι ξέρω!
    Το έκανες πολύ όμορφο!
    Και του χρόνου, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες Ελενα μου!! Το γλυκό κορυφαίο πραγματικά!!! καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου!! φιλιά

      Διαγραφή
  16. Γεια σου και από εμένα Ελπίδα, καλώς σε βρήκαμε!!!Χρόνια πολλά για τον αντρούλη σου να τον χαίρεσαι, πολύχρονος!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που τελικά αυτό το γλυκό το φτιάξανε πάρα πολλά άτομα και όπως βλέπω η ¨επιτυχία¨του συνεχίζεται. Ήταν μια έμπνευση στιγμής και δε περίμενα να κάνει τέτοια έκρηξη. Σε ευχαριστώ!Το έκανες υπέροχο, γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θα πω μόνο.. Αυτό το γλυκό δεν υπάρχει!!! Συγχαρητήρια για την έμπνευση Ελένη μου.. Πάντα τέτοιες εύχομαι!!! φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Οσες φορες και να μπω ειναι Oreo να την βλεπω. Ερχομαι από ενα παρτι γεμάτο σοκολάτες. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Μαράκι...χεχεχε.. είναι Οreo να τη βλέπεις αλλά πιο Oreo να την τρως..χεχεχε!!! φιλιά

      Διαγραφή
  18. Πραγματικά πρωτότυπη συνταγή!!
    Μπήκε στη λίστα μου για να δοκιμαστεί!
    Καλώς σε βρήκα κιόλας!!
    Ήρθα απο το Link Party του manamanoulamama.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και τώρα εγώ ερωτώ....η τούρτα στις φωτογραφίες είναι η δική σου; δλδ αν ναι....είναι λες και είναι τραβηγμένη από βιτρίνα ζαχαροπλαστίου!!!!
    από το Link party και εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στ' αλήθεια φαίνεται πολύ λαχταριστή!!! Μου αρέσει ιδιαίτερα που έχει και τυρί κρέμα! Σ” ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακαλώ παρακαλώ...Το πάρτι σου μας χάλασε τη δίαιτα.. αλλά χαλάλι σου..χεχεχε!!

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS