Για το Νικόλα μου...

by - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 06, 2012

in English soon



...Σήμερα γιορτάζει το αγόρι μου, το αστέρι μου, το μονάκριβό μου !! Πρώτη φορά γιορτάζει το όνομά του !!!

...Ένα εκατομμύριο ευχές να του ευχηθώ και πάλι λίγες θα είναι..

Ψυχή μου, μωρό μου (γιατί πάντα θα είσαι το μωρό μου ακόμα κι όταν φοράς παπούτσια Νο 46) ...εύχομαι...


Να είσαι υγιής και γερός και δυνατός..

Να πιστεύεις στον εαυτό σου..


Να  βάζεις στόχους και να τους πετυχαίνεις...


Να κάνεις όνειρα και να τα κερδίζεις...


Να είσαι πάντα γελαστός και ευτυχισμένος... 





Σ' αγαπάμε τρελά !!!
 

You May Also Like

22 σχόλια

  1. Na ton xereste, kai na eiste geroi na ton apolausete se oles tou tis stigmes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να το χαιρεστε το αντρακι σας Ελπιδα μου
    παντα γερος και καλοτυχος να ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι, Ελπίδα μου!!
    Χαρούμενος και ευτυχισμένος!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά αγαπημένε μας Νικολή!!!! Να'ναι πάντα καλά, γερός και τυχερός!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι το αντράκι σου!!! Να είναι πάντα καλά!!!
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαίρεστε, χρόνια του πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nα τον χαίρεσαι Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τον χαίρεστε και να ζήσει γερός και δυνατός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το χαίρεστε το αντράκι σας, Ελπιδάκι !!! Να του δώσεις κι ένα ζουμερό φιλί από μένα !!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονος, καλότυχος, γερός κι ευτυχισμένος στη ζωούλα του!
    Να τον χαίρεσαι Ελπιδάκι μου και να τον δεις όπως ονειρεύεσαι!

    Φιλάκια πολλά κι εορταστικά σας στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας Ελπιδάκι!
    Εύχομαι ειλικρινά ότι καλύτερο!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια του Πολλά, Καλά, Γλυκά, Ευτυχισμένα και Δημιουργικά και ότι άλλο μπορεί να επιθυμίσει ο ίδιος! Τι γλυκό φατσόνι που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο Νικόλα σου! Να τον δείτε όπως επιθυμείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια του Πολλά:))
    Να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλα στο γλυκο σου αυτο αγορακι που εχει ομορφυνει τη ζωη σας. Ολα τα καλα της γης να εχει παντα, να σας εχει διπλα του για απειρα χρονια ακομα και να γελαει παντα ευτυχισμενος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τον χαίρεσαι! Πάντα να είσαι δίπλα του και να τον στηρίζεις σε όλες τις περιπέτειες της ζωής του (καλές εννοείται)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ !!! ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ Ή ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να το χαίρεστε το κουκλάκι σας! Πάντα γερός, πάντα ευτυχισμένος! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βρε κόντεψα να το ξεχάσω αυτό το αγόρι! Ναι το χαίρεστε! Γερός να είναι να το γιορτάσει πολλές φορές τ όνομά του!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τον χαίρεσαι τον μονάκριβό σου Ελπίδα μου, να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς.
    Πολλά φιλιά στο κεφαλάκι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρονια πολλα στο γλυκουλι αγορακι σου!!!!Να ειναι ευτυχισμενο παντα στη ζωη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγάπη μου, να τον χαίρεστε και να τον καμαρ΄ωνεται.Είναι κούκλος.Αστεράκι σκέτο.Πολλές ευχές ευτυχισμένη μαμά...Με συγκίνησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS